Bohaterowie Magii i Miecza - projekt gry
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Bohaterowie Magii i Miecza - projekt gry
Po pierwsze: nie mam zielonego pojęcia gdzie mam ten temat założyć. Jak trzeba przenieść to niech Moderator robi swoje
A teraz do rzeczy.
Ostatnio napadła mnie myśl, która nie chce ustąpić. Chodzi o wersję planszową gry komputerowej Heroes of Might and Magic. Wziąłem ją na warsztat, trochę uprościłem, dodałem szczyptę pomysłów z gry Disciples i powstał zarys mojego projektu. Przede mną długa droga, a czasu wolnego jak na lekarstwo, ale jak na razie jestem zdeterminowany tworzyć. Zacząłem od najważniejszego: opisu gry i jej mechaniki. Elementy graficzne to będzie później pikuś.
Ogromna prośba do wszystkich: piszcie co wam się tylko nasunie. Każdy nawet najdrobniejszy szczegół może pomóc rozwinąć lub poprawić istotny element gry.
Nie zamieszczam opisu bezpośrednio na forum bo czytelność byłaby tragiczna, a nie chce mi się bawić w tagowanie. Zamiast tego link do Googledoc'a:
Opis Gry
Miło widziana również pomoc w postaci nowych pomysłów idących w kierunku uproszczenia obecnego zarysu.
Ikony żetonów z surowcami. Liczba 5 jest oczywiście przykładowa
testowałem już wydruk i wydaje mi się, że rozmiar 2x2 cm jest ok.
Mam tylko dużą prośbę do kogoś kto umie zmieniać czcionki. Używam Greek Diner Inline TT i nie ma ona polskich znaków. Jakby ktoś mógł dorobić to byłbym wdzięczny.
Żetony (wersja kwadratowa):
Okrągłe żetony specjalnie dla poooq'a (nie zwracajcie uwagi na tło )
A teraz do rzeczy.
Ostatnio napadła mnie myśl, która nie chce ustąpić. Chodzi o wersję planszową gry komputerowej Heroes of Might and Magic. Wziąłem ją na warsztat, trochę uprościłem, dodałem szczyptę pomysłów z gry Disciples i powstał zarys mojego projektu. Przede mną długa droga, a czasu wolnego jak na lekarstwo, ale jak na razie jestem zdeterminowany tworzyć. Zacząłem od najważniejszego: opisu gry i jej mechaniki. Elementy graficzne to będzie później pikuś.
Ogromna prośba do wszystkich: piszcie co wam się tylko nasunie. Każdy nawet najdrobniejszy szczegół może pomóc rozwinąć lub poprawić istotny element gry.
Nie zamieszczam opisu bezpośrednio na forum bo czytelność byłaby tragiczna, a nie chce mi się bawić w tagowanie. Zamiast tego link do Googledoc'a:
Opis Gry
Miło widziana również pomoc w postaci nowych pomysłów idących w kierunku uproszczenia obecnego zarysu.
Ikony żetonów z surowcami. Liczba 5 jest oczywiście przykładowa
testowałem już wydruk i wydaje mi się, że rozmiar 2x2 cm jest ok.
Mam tylko dużą prośbę do kogoś kto umie zmieniać czcionki. Używam Greek Diner Inline TT i nie ma ona polskich znaków. Jakby ktoś mógł dorobić to byłbym wdzięczny.
Żetony (wersja kwadratowa):
Okrągłe żetony specjalnie dla poooq'a (nie zwracajcie uwagi na tło )
Ostatnio zmieniony wtorek 01 cze 2010, 11:29 przez Erestor, łącznie zmieniany 16 razy.
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
Na razie trochę za mało konkretów:
- mapa z jednego arkusza czy też w postaci układanych kart?
- doświadczenie jednostek rozwiązane tak jak w Thunderstone, tzn. po uzbieraniu puli doświadczenia zamieniamy kartę (czy coś tam innego) na jednostkę doświadczoną, np. łucznik na kusznik?
- czy postacie mają jakieś specjalne umiejętności?
- będą jakieś karty umiejętności dodatkowych (dla postaci)?
To tak na razie na szybko, a i grałeś może w Disciples? Można by połączyć rozwiązania z tych obu gier.
- mapa z jednego arkusza czy też w postaci układanych kart?
- doświadczenie jednostek rozwiązane tak jak w Thunderstone, tzn. po uzbieraniu puli doświadczenia zamieniamy kartę (czy coś tam innego) na jednostkę doświadczoną, np. łucznik na kusznik?
- czy postacie mają jakieś specjalne umiejętności?
- będą jakieś karty umiejętności dodatkowych (dla postaci)?
To tak na razie na szybko, a i grałeś może w Disciples? Można by połączyć rozwiązania z tych obu gier.
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Myślałem raczej nad wieloma planszami z jednego arkusza(jest edytor więc można łatwo i szybko tworzyć). Chociaż możliwość budowania mapy z fragmentów brzmi dość ciekawie i myślę, że byłoby łatwo coś takiego zrobić przy odpowiednim użyciu edytoraArkon pisze:- mapa z jednego arkusza czy też w postaci układanych kart?
Dokładnie tak.Arkon pisze:doświadczenie jednostek rozwiązane tak jak w Thunderstone, tzn. po uzbieraniu puli doświadczenia zamieniamy kartę (czy coś tam innego) na jednostkę doświadczoną, np. łucznik na kusznik?
Jak najbardziej. Mam zamiar zając się przykładowymi niedługo P.S. Wolałbym używać pojęcia Bohaterowie, żeby uniknąć nieporozumień- czy postacie mają jakieś specjalne umiejętności?
Nie bardzo rozumiem. Palnuję wprowadzić zdobywanie umiejętności na podobnej zasadzie jak w HOMM 3 (losowanie 2,3 kart po zdobyciu poziomu i wybieranie jednej.- będą jakieś karty umiejętności dodatkowych (dla postaci)?
Hmm...Arkon pisze:a i grałeś może w Disciples?
Erestor pisze: dodałem szczyptę pomysłów z gry Disciples
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
O to mi chodziło.Erestor pisze:Cytat:
- będą jakieś karty umiejętności dodatkowych (dla postaci)?
Nie bardzo rozumiem. Palnuję wprowadzić zdobywanie umiejętności na podobnej zasadzie jak w HOMM 3 (losowanie 2,3 kart po zdobyciu poziomu i wybieranie jednej.
Hmmm, sorry, gdzieś mi umknęło :oops:Erestor pisze:Erestor napisał/a:
dodałem szczyptę pomysłów z gry Disciples
Grafiki będziesz brał też z gry? Zamki będą składać się z kart, czy też jakieś żetony lub inne?
Nie wiem, jak chcesz się do tego zabrać ale proponuję zrobić najpierw dwie dowolne strony konfliktu, po tych 2 bohaterów i kilka jednostek wraz z wersjami doświadczonymi i na bieżąco testować to.
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 43
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Surowce: duuużo żetonów się zapowiada
Walka: brzmi dziwnie i skomplikowanie, no ale pewnie się mylę "Rozpoczyna Gryf (ma taką samą Szybkość jak Ifryt, więc decyduje kolejność alfabetyczna)." - wesoły akcent zanim pójdę spać :mrgreen:
Ogólnie brzmi tak inaczej niż HoM&M i inaczej niż Disciples, niemniej pomysł ciekawy
Walka: brzmi dziwnie i skomplikowanie, no ale pewnie się mylę "Rozpoczyna Gryf (ma taką samą Szybkość jak Ifryt, więc decyduje kolejność alfabetyczna)." - wesoły akcent zanim pójdę spać :mrgreen:
Ogólnie brzmi tak inaczej niż HoM&M i inaczej niż Disciples, niemniej pomysł ciekawy
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6300
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Sam pomysł całkiem intrygujący. Najbardziej mnie interesuje jak będzie wyglądała plansza. Moim skromnym zdaniem, gdyby można było ją losować to byłoby super. Można też zrobić tak że każdy gracz ma talię lokacji, tak to nazwijmy, którymi może zapełniać planszę. Fajne lokacje układamy koło swoich zamków a niefajne koło zamków przeciwnika
What a view.
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Ekstra pomysł, gra na której chcesz oprzeć swój projekt jest naprawdę nie do zdarcia. Do tej pory czasem zapuszczam sobie jakiś zwogowany scenariusz...
Co do map: chyba modułowe rozwiązanie byłoby najlepsze, można by zaaranżować jakieś mgły wojny, zasłaniające nieodkryty obszar. Może małe fragmenty lądów z których w trakcie gry układało by się mapę? Każdy z graczy mógłby dostać kilka takich płytek z miejscówkami niezbędnymi do rozbudowy i sam by je okładał wokół swojego kapitolu...
Dwie plansze: makro- mapa z zamkami, kopalniami, urodziskami oraz mikro -pole bitwy,
Cały mechanizm walki musi być tak zmodyfikowany,żeby dało się je rozegrać bez kartki i kalkulatora, silnik z HM&M chyba bez wspomagania programowego komputera nie jest zbyt atrakcyjny, natomiast schemat walk z Disciplesów (dwa rzędy, zasięg, zasłony) jest bardziej podatny do przeniesienia na płaszczyznę planszową i wart uwagi ze względu na logiczne zasady nim rządzące.
Nadmiar żetonów można ominąć dzięki wskaźnikom na planszy miast (np. w formie zegara z trzema wskazówkami i 10 "godzinami" wskazówki mówiłyby o jednostkach, dziesiątkach i setkach), podobnie info o przyroście.
Idea zacna, będę się z zaciekawieniem przyglądał postępom i wspomagał w miarę możliwości...
Aha, zerknij na tę grę: jak do tej pory wg. recenzji najbardziej heroesopodobna produkcja...
A co do WOG'a: lepiej zająć się na początek podstawową mechaniką na której można zbudować rozszerzenia niż od razu rzucać się na głęboką wodę którą jest maksymalna modyfikacja gotowej, przetestowanej i działającej gry.
Co do map: chyba modułowe rozwiązanie byłoby najlepsze, można by zaaranżować jakieś mgły wojny, zasłaniające nieodkryty obszar. Może małe fragmenty lądów z których w trakcie gry układało by się mapę? Każdy z graczy mógłby dostać kilka takich płytek z miejscówkami niezbędnymi do rozbudowy i sam by je okładał wokół swojego kapitolu...
Dwie plansze: makro- mapa z zamkami, kopalniami, urodziskami oraz mikro -pole bitwy,
Cały mechanizm walki musi być tak zmodyfikowany,żeby dało się je rozegrać bez kartki i kalkulatora, silnik z HM&M chyba bez wspomagania programowego komputera nie jest zbyt atrakcyjny, natomiast schemat walk z Disciplesów (dwa rzędy, zasięg, zasłony) jest bardziej podatny do przeniesienia na płaszczyznę planszową i wart uwagi ze względu na logiczne zasady nim rządzące.
Nadmiar żetonów można ominąć dzięki wskaźnikom na planszy miast (np. w formie zegara z trzema wskazówkami i 10 "godzinami" wskazówki mówiłyby o jednostkach, dziesiątkach i setkach), podobnie info o przyroście.
Idea zacna, będę się z zaciekawieniem przyglądał postępom i wspomagał w miarę możliwości...
Aha, zerknij na tę grę: jak do tej pory wg. recenzji najbardziej heroesopodobna produkcja...
A co do WOG'a: lepiej zająć się na początek podstawową mechaniką na której można zbudować rozszerzenia niż od razu rzucać się na głęboką wodę którą jest maksymalna modyfikacja gotowej, przetestowanej i działającej gry.
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
W WOG'a grywałem i w zasadzie jest to dla mnie co innego niż HOMM III, ale lubię obydwie gry... w zależności od nastroju
Postaram się zrobić te mapy modułowe... zobaczymy co wyjdzie. Na razie pracuję nad przykładowym Miastem i Bohaterem.
poooq dzięki za linka do RuneWars... poczytam
W pierwszym poście mała aktualizacja. Dodałem wygląd przykładowych żetonów z surowcami.
jest w sumie bardzo prosta, ale ciężko się ją opisuje. To tak jak z walką w TMiMie, jest banalnie prosta, a w instrukcji parę stron zajmujeRogo pisze:Walka: brzmi dziwnie i skomplikowanie
Postaram się zrobić te mapy modułowe... zobaczymy co wyjdzie. Na razie pracuję nad przykładowym Miastem i Bohaterem.
poooq dzięki za linka do RuneWars... poczytam
W pierwszym poście mała aktualizacja. Dodałem wygląd przykładowych żetonów z surowcami.
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Co do zaprezentowanych żetonów: ja bym się zastanowił czy napisy określające surowiec są niezbędne, czytelniej i subtelniej będzie zróżnicować je symbolem i kolorem tła, zrezygnowałbym też z nominału, zamiast tego zaprojektowałbym owalne żetony w trzech rozmiarach, mały, średni: 5 jednostek i duży za 10, ekstra sprawdzają się żetony monet o nieregularnym, poszczerbionym kształcie (Cyclades), może on też pomóc w natychmiastowym rozróżnieniu nominałów (np. piątaki mogą być zużyte, bo są najczęściej używane). Zresztą, gracz posiadający stos monet od razu czuje się jak potentat...
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
A co tu do umienia? Ściągasz jakikolwiek kreator czcionek i jazdaErestor pisze:Mam tylko dużą prośbę do kogoś kto umie zmieniać czcionki.
Owalne? Żebyśmy się pochlastali przy wycinaniu?!poooq pisze:zamiast tego zaprojektowałbym owalne żetony w trzech rozmiarach
Co do uwag:
poooq ma rację co do koloru żetonów - łatwiej się je będzie rozróżniać, gdy będą miały tła różnych kolorów.
Druga sprawa - czemu kryształy są zielone, podczas gdy w HoM&M były różowe?
Trzecie - żetony o różnych nominałach bym zrobił różnej wielkości
I jak pisałem wcześniej - może się okazać, że tych żetonów będzie duuużo używanych w grze
A w ogóle skoro to mają być planszowe heroesy to skąd tu się wzięła pszenica?!
Ja nawet nie mam Talismana.
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
No to czekam na Twój projektRogo pisze:Wiesz, Erestor, natchnąłeś mnie do stworzenia innej gry
Co do żetonów. Owalne odpadają z powodu upierdliwości wycinania takich rzeczy (Jak ktoś będzie chciał to sobie zrobi z tych kwadratowych owalne, obcięcie narożników w programie graficznym nie wymaga jakiś specjalnych umiejętności). Macie dobry pomysł z tymi rożnymi tłami i wielkościami. Popracuję nad tym
A tak poza tym to nie mają być planszowe hirołsi, tylko gra oparta na nich (chyba muszę zmienić temat )
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Stawianie sobie trudnych, aczkolwiek wykonalnych zadań i wyzwań, sprawia że ciągle się rozwijasz. Wycięcie kółka z tektury wcale nie jest trudne, a sam owalny kształt kojarzy cię z monetą i zasobem. Ale zrobicie jak chcecie koledzy.Rogo pisze:Owalne? Żebyśmy się pochlastali przy wycinaniu?!poooq pisze:zamiast tego zaprojektowałbym owalne żetony w trzech rozmiarach
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Ha, widzę, że wykorzystujesz mój pomysł, który Ci zdradziłem w PW, o nakładaniu kart budynków na "planszę" miasta ;> Bardzo dobrze, wydaje mi się, że to dobry pomysł (w końcu mój)
Ale ja na planszy bym dopisał co jest wymagane do postawienia danego budynku (nawet, jeśli napiszesz to na karcie budynku - nie każdemu będzie się chciało przeglądać wszystkie karty, żeby sprawdzić, czy może coś zbudować czy nie)
Ale ja na planszy bym dopisał co jest wymagane do postawienia danego budynku (nawet, jeśli napiszesz to na karcie budynku - nie każdemu będzie się chciało przeglądać wszystkie karty, żeby sprawdzić, czy może coś zbudować czy nie)
Ja nawet nie mam Talismana.
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Wymagania które muszą zostać spełnione przed wybudowaniem struktury możesz spokojnie umieścić na rewersie: po ułożeniu tej karty na arkuszu miasta, dane te nie będą więcej potrzebne.
Dorze wyglądałoby żeby odpowiednie karty składały się na pełny obrazek miasta, jak w grze.
Do tego, sposób ułożenia budynków na arkuszu mógłby wpłynąć na ataki balistą podczas oblężenia i niszczenia obronnych elementów danego miasta., jeśli takie elementy rozgrywki bierzesz pod uwagę.
Dorze wyglądałoby żeby odpowiednie karty składały się na pełny obrazek miasta, jak w grze.
Do tego, sposób ułożenia budynków na arkuszu mógłby wpłynąć na ataki balistą podczas oblężenia i niszczenia obronnych elementów danego miasta., jeśli takie elementy rozgrywki bierzesz pod uwagę.
- Erestor
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Czas Żniw
• Duchy Pradawnych Smoków
• Smoki - Posty: 1312
- Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
- Lokalizacja: Poznań
- Płeć:
- Wiek: 40
- Kontakt:
Przykładowy fragment Planszy. Na razie wygląda surowo i nie ma na niej żadnych ozdobników typu drogi, drzewka, krzaczki itp.
Plansza będzie Heksagonalna ponieważ znalazłem bardzo fajny edytor (do pomysłu z heksami przyczynił się Rogo - dzięki )
Plansza będzie składana z fragmentów. Każdy gracz będzie zaczynał większą planszą z Zamkiem, na której będą umieszczone podstawowe surowce.
I teraz pytanie:
Czy gracze powinni losować pojedyncze heksy aby rozbudowywać mapę czy powinni losować małe fragmenty, powiedzmy 3x3 heksy?
Własność budynków będzie oznaczana na mapie za pomocą żetonów z flagą danego koloru.
EDIT: W przyszłości planuję udostępnienie wszystkich materiałów, tak aby wszyscy mogli tworzyć swoje własne fragmenty planszy, pod warunkiem ich opublikowania na forum.
Plansza będzie Heksagonalna ponieważ znalazłem bardzo fajny edytor (do pomysłu z heksami przyczynił się Rogo - dzięki )
Plansza będzie składana z fragmentów. Każdy gracz będzie zaczynał większą planszą z Zamkiem, na której będą umieszczone podstawowe surowce.
I teraz pytanie:
Czy gracze powinni losować pojedyncze heksy aby rozbudowywać mapę czy powinni losować małe fragmenty, powiedzmy 3x3 heksy?
Własność budynków będzie oznaczana na mapie za pomocą żetonów z flagą danego koloru.
EDIT: W przyszłości planuję udostępnienie wszystkich materiałów, tak aby wszyscy mogli tworzyć swoje własne fragmenty planszy, pod warunkiem ich opublikowania na forum.
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 39
Skoro korzystasz z grafik z H3, to może warto również zaczerpnąć takie elementy krajobrazu jak las, góry itp? Sprawi to, że plansza będzie wyglądać bardziej Herosowo, no, chyba, że tak ma nie wyglądać, to co innego.
Na talismanisland w dziale dodatków do 1 i 2 ed. jest do pobrania kompletna mapa podstawki + ZP + LK + coś zastępujące Wewnętrzną Krainę stworzona w edytorze map H3. Wygląda to mniej więcej tak:
Obejrzyj sobie, może akurat Ci się przyda w pracy.
[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 2:00 pm ]
Plik jest na prawdę spory i niestety imageshack pojechał mu po jakości.
Na talismanisland w dziale dodatków do 1 i 2 ed. jest do pobrania kompletna mapa podstawki + ZP + LK + coś zastępujące Wewnętrzną Krainę stworzona w edytorze map H3. Wygląda to mniej więcej tak:
Obejrzyj sobie, może akurat Ci się przyda w pracy.
[ Dodano: Wto Maj 11, 2010 2:00 pm ]
Plik jest na prawdę spory i niestety imageshack pojechał mu po jakości.