Fallout na zasadach Magii i Miecza

Wszelkie inne gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
the MackaN
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Karty
Pająki
Posty: 1134
Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: the MackaN »

Isztwan, już kiedyś mówiłem, że twoja formatka bardzo mi się podoba. Dlatego w mniejszym lub większym stopniu jej użyłem (raczej w większym :D, ale jak bardzo nie chcesz, to nie muszę jej używać :) tylko trochę będzie jej szkoda). Ponadto rozmyłem ją lekko, bo ja ogólnie jestem fanem akwareli, więc i rozmytych konturów.

Co do uwag do kart, które będą się pojawiać stopniowo, to śmiało piszcie więcej, bo to nie są ich finalne wersje, więc im więcej poprawi się teraz tym mniej zgrzytów będzie i poprawek jak już PiP trafi do projektów ukończonych.

Karty Questów nawet jeśli będą raczej niepowtarzalne, wprowadzam po to, żeby mogły być bardziej rozbudowane, a nie przynieś, zanieś coś, odwiedź pola w odpowiedniej kolejności tylko. Karty Questów będą miały taki sam format jak karty Postaci. Questy startowe nie będą losowane. Jednak mogą powstać potem dodatki, które danej postaci dodają questy startowe do wylosowania jednego na starcie gry. Ponadto będą jeszcze Questy Poboczne, które będzie można dostawiać na kilku Obszarach planszy.

Ale wracając jeszcze do Questów Głównych i pytanie HunteR'a, to na 10 postaci które planuję wydać wraz z planszą, pierwszym zestawem kart i pierwszą instrukcją opisującą mechanikę gry, każdy z questów zahacza o Kryptę X, żeby szanse były wyrównane, ale każdy z nich ma finał gdzie indziej. Ponadto WSZYSTKIE QUESTY BĘDĄ JAWNE, żeby uatrakcyjnić grę i umożliwić naprawdę wredne przeszkadzanie innym graczom :)

A na koniec, poprawiony i lekko po retuszu Łowca Niewolników.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Awatar użytkownika
Isztwan [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Nie no, oczywiście, że chętnie zobaczę te ramkę, używaj jej jak chcesz. Tylko rozmyta jest za bardzo.
the MackaN pisze:Karty Questów nawet jeśli będą raczej niepowtarzalne, wprowadzam po to, żeby mogły być bardziej rozbudowane, a nie przynieś, zanieś coś, odwiedź pola w odpowiedniej kolejności tylko.
Ok, to ma sens.


Awatar użytkownika
T-Bone
Szermierz
Szermierz
Szermierz
Posty: 120
Rejestracja: sobota 17 lis 2007, 19:32
Lokalizacja: Jaworzno/Tuchlin
Płeć:
Wiek: 40

Post autor: T-Bone »

the MackaN pisze:A na koniec, poprawiony i lekko po retuszu Łowca Niewolników.


ŁowcaN-Koncept.jpg
Koncept 2, poprawiony
http://forum.magiaimiecz.eu/files/thumb ... pt_148.jpg

ymmm!! mowa generacja poszukiwaczy. Ciekawe jak wyjdą karty do fallout Magia i Miecz


Awatar użytkownika
Isztwan [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

T-Bone pisze:Ciekawe jak wyjdą karty do fallout Magia i Miecz
najpewniej tak jak 8 postów wyżej ;)


Awatar użytkownika
the MackaN
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Karty
Pająki
Posty: 1134
Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: the MackaN »

Nie mogłem się powstrzymać i wrzucam dziś jeszcze jedną Postać do spoilera :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Awatar użytkownika
Isztwan [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Hmm... nie wiem czy nie powinny te grafiki postaci być jaśniejsze trochę, bo przy wydruku mogą wyjść zbyt ciemne. Jakbyś jeszcze jakieś podłoże dorobił to także lepiej by wyglądało.


Awatar użytkownika
Artownik
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Wiedźmińskie Kobiety
Worek Przygód
Posty: 3542
Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
Płeć:
Wiek: 43

Post autor: Artownik »

No to jedziemy, będzie bolało.

ŁOWCA NIEWOLNIKÓW:
Uważam, że rysunek potraktowany Poster Edges tylko na tym stracił.

ATAK - jestem przeciwny takiej nazwie, ponieważ ogranicza ona w dużym stopniu możliwości gry. Przykładowo w MiMie jest Siła i używa się jej do walki, ale też mogą być i inne zastosowania, tj. podniesienie kraty, przepchnięcie głazu blokującego przejście, test na wspinaczkę, itp.

KAPSLE/AMUNICJA - jest dość miejsca, aby to rozdzielić i jedno wstawić na środek ramki.

Brak przecinków - po raz kolejny muszę pisać na tym forum o tej zasadzie - zdania składowe rozdziela się przecinkami, najłatwiej je poznać patrząc na czasowniki. Brakuje ogólnie kilku przecinków w całym tekście.
I tak: "Rozpoczynasz grę, posiadając".

Zdolność 3: w ogóle nie ma opisu wyjaśniającego dlaczego Przyjaciele od niego stronią.
"wyżucisz"

Zdolność 4: "forimie"

Proponowałabym słowo "niewolnik" pisać z dużej litery, bo jest to istotna kategoria dla gry.

DZIKUS:

Zdolność 2: "wziąść".

Zdolność 3: włóczni powinno być z dużej.

Trochę mało tych zdolności.

Spory plus za rysunki ogólnie, bo pasują idealnie.

KARTY

Kij Baseballowy: "udeżać", kija powinno być z dużej, brak możliwości dla 6 oczek.

Trochę martwi mnie podział pancerzy na konwencjonalne lub nie, no ale zobaczymy jak to wyjdzie dalej, bo póki co ciężko coś powiedzieć więcej.

Pastuch Elektryczny - nawias powinien być po "zużyło się".

I to chyba na razie tyle.

Bardzo się cieszę, że prace postępują i mam nadzieję, że projekt zostanie ukończony.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6450
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Rogo »

Teksty w opisach przedmiotów - skopiuj z oryginalnych opisów z Fallouta, bo "marzenie każdego chłopca" bije troszkę kiczem :P
Za bardzo rozmyłeś tą ramkę w karcie postaci. W ogóle bym jej nie rozmywał :P
Grafiki przedmiotów (postaci w sumie też) - też sporo pozostawiają do zyczenia ;P
Kapsle/Amunicja - myślałem, że amunicja będzie też jako przedmioty (każde 6 magazynków jako 1 przedmiot). Poza tym nieestetycznie to wygląda.
Zdrowie - brzmi tak, jakby miało się tam kłaść karty kaszelku i kataru.
Żółty kolor tych napisów szczerze mi się nie podoba :P
Jutro zmontuję przykładowy arkusz jak ja to widzę, teraz jestem za bardzo styrany po egzaminie :P

[ Dodano: Czw Wrz 10, 2009 6:53 pm ]
Sorry, że marudzę, ale chcę, żeby ta gra była idealna ;>


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
the MackaN
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Karty
Pająki
Posty: 1134
Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: the MackaN »

Artownik, łowca niewolników, to nie był rysunek, tylko render 3D :). Wszystko z Renderów biorę jak na razie i "urysunkowuję" Ale może bardziej popracuję nad tym.

Co do szablonu nieostrego, mi się tam takie rozmyte, co ciągle podkreślam, bardzo podoba. Lubię takie nieostre... takie niedomówione.

Wszystkie orty ostatecznie poprawię, jak teksty kart będą ostateczne i przelecę je jakimś sprawdzaczem pisowni. Przecinki i ortografia to od ponad 20 lat moja zakała i lenistwo. Sam nie lubię jak ktoś je robi, bo wiem, że takie rzeczy zdarzają się głównie z lenistwa. Jestem tego najlepszym przykładem. :)

Co do Atak, to owa nazwa zastąpiła przydługie Umiejętności Bojowe. Jeżeli ktoś znajdzie lepszą to "Fajnd-end-czeńdżem" się podmieni wszędzie.

Kapsle i Amunicja? Po co rozdzielać? Jak i jednym i drugim można płacić? Zresztą to problem na natury estetycznej, jednak zależy mi na tym aby w PiPa się większej grupie ludzi dobrze grało, aniżeli tylko mi, więc chętnie o estetyce pogadam, jeśli więcej ludzi się ustosunkuje do mojego poczucia tejże :)

Co do uwag Rogo, których nie poruszył Artownik to...
Zdrowie zostało użyte dlatego, aby rozróżniać je od WYTRZYMAŁOŚCI niektórych przedmiotów i pancerzy. A poza tym popularne tłumaczenie HP to ZP, czyli punkty zdrowia.

Co do żółtego koloru... Mi się podoba. Ale jak już wspomniałem, estetyka to rzecz dyskusyjna. Im więcej osób będzie dyskutować, tym radykalniej zmienię dotychczasowe projekty kart, by tym bardziej (jakkolwiek to nie zabrzmi) przypodobać się masom, czyli potencjalnym odbiorcom projektu. Ale nie liczcie, że zrobię wszystko tak jak każdy z osobna sobie wymarzył, sam też mam w głowie jakąś koncepcję, której staram się trzymać... Wciąż jednak można dyskutować.

Isztwan, sprawdzę, jak to będzie wyglądać po wydruku na kilku drukarkach i wtedy pomyślę o zmianie jasności.


Awatar użytkownika
Isztwan [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

the MackaN pisze:Kapsle i Amunicja? Po co rozdzielać? Jak i jednym i drugim można płacić?
Ale za to jednym tylko można strzelać :P Twój argument jest co najmniej dziwny... A faktycznie miejsca jest sporo (ostatnio za często to piszę). Poza tym myślałem, że zrobisz coś na kształt karty postaci Lukasa, gdzie będą sloty na przedmioty. Wtedy 1 taki slot można by podzielić na 6 mniejszych, gdzie nosiło by sie magazynki.
Inna sprawa, że jestem przeciwny temu by w każdej sytuacji płacić kapslami lub amunicją. Przecież ktoś może nie chcieć amunicji tylko kase lub na odwrót, w zależności od sklepu, miejsca, nieznajomego etc.


Awatar użytkownika
the MackaN
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Karty
Pająki
Posty: 1134
Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: the MackaN »

Abstrahując od głównego nurtu dyskusji...

Jaki opis punktów życia jest najlepszy na karcie?

a) WYTRZYMAŁOŚĆ (dług oryginalny wyraz z MiMa)
b) ZDROWIE (odpowiednik angielskiego health)
c) ŻYCIE (koncepcja Roga)

[ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 1:22 am ]
I jeszcze pytanie, o styl grafik na kartach:
a) Lewy?
b) Prawy?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: HunteR »

Prawy jest bardziej podobny do MiMa ale z drugiej strony nie jestem przekonany czy wszystko musi być jak w MiMie, w końcu ma to być nowa gra jedynie MiMem inspirowana :) I jeszcze pytanko a'propo grafik (chyba już nawet o to pytałem :-k ). Rozważasz też wariant z kolorowymi kartami jak w nowym MiMie? Koszty druku byłyby większe ale zapewne znaleźli by się tacy co by się szarpnęli a dla pozostałych wersja czarno-biała/w skali odcienia szarości.

Jeśli chodzi o nazwy HPków, zostawiłbym zdrowie. Jak już pisałeś wytrzymałość tyczyć się będzie przedmiotów a życie jakoś mi nie pasuje bo brzmi jakby postać musiała zginąć kilka razy :P

I również jestem za rozdzieleniem kapsli i amunicji. W nowym MiMie o ile pamiętam też jest tak że po prawej mamy trzy staty (kasa, zdrówko i fart). Nie myślałeś o tym żeby może dorobić jeszcze jeden atrybut tj. do strzelania? Atak wtedy zamienić na siłę albo coś w ten deseń która mogłaby być stosowana nie tylko do walki wręcz czy bronią biała ale też do różnych testów siłowych (jakich? to się dopiero wymyśli 8) ) a ten drugi tylko do strzelania. W ten sposób będzie większa różnorodność postaci i tak np. koleś który dobrze strzela ale ma małą siłę, kiedy zepsuje mu się spluwa, skończy ammo albo ktoś mu ją zaiwani będzie cieniasem i priorytetowe będzie dla niego odzyskanie giwery/uzupełnienie zapasu amunicji :) A jeden stat więcej to chyba nie jest jakieś przesadne komplikowanie, prawda? :wink:

A jak będzie z amunicją? Bo pamiętam że jakiś czas temu rozmawiało się o różnych typach takich jak zwykła, przebijająca, plazmowa itd. Będą do tego różne żetony czy rezygnujesz z tego rozgraniczenia?

Że tak jeszcze spytam, umysł czego się będzie tyczył? Tylko jakiś konkretnych testów czy może planujesz też walkę psychiczną? I czy będą jakieś psychiczne moce jako odpowiednik MiMowych czarów? W Falloucie w sumie takich cudów na kiju nie było ale co szkodzi dorzucić takie urozmaicenie do planszówki :)


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6450
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Rogo »

HunteR pisze:Jeśli chodzi o nazwy HPków, zostawiłbym zdrowie. Jak już pisałeś wytrzymałość tyczyć się będzie przedmiotów a życie jakoś mi nie pasuje bo brzmi jakby postać musiała zginąć kilka razy
Ale postać nie będzie tracić X Żyć tylko X punktów Życia :P
Bo jeśli się na to patrzysz jak w MM - X Żyć, to sobie pomyśl jak to będzie, gdy postać straci Zdrowie, 2 Zdrowia, lub 5 Zdrowiów :mrgreen:
HunteR pisze:A jak będzie z amunicją? Bo pamiętam że jakiś czas temu rozmawiało się o różnych typach takich jak zwykła, przebijająca, plazmowa itd. Będą do tego różne żetony czy rezygnujesz z tego rozgraniczenia?
Z tego co gadam i pracuję z MAckaNem to mają zostać żetony amunicji i takie rodzaje: Zwykła, Przebijająca, Ogniwa Energetyczne (tu możecie proponować lepsze nazwy) ;)
Będą też żetony Napromieniowania, Kapsle i staty postaci ;)
HunteR pisze:Że tak jeszcze spytam, umysł czego się będzie tyczył?
Ileś tam postów wcześniej pisałem, o testach umysłu, wiedzy, otwierania zamków itp. Za to wszystko będzie odpowiadał umysł, tylko będzie to pod różnymi nazwami, żeby rozróżnić te sytuacje i różne postacie będą miały bonusy tylko do wybranych testów (np. Złodziej do Otwierania Zamków) ;)
HunteR pisze:Nie myślałeś o tym żeby może dorobić jeszcze jeden atrybut tj. do strzelania?
Nie wiem jak MackaN, ale ja się nad tym zastanawiałem i uważam, że to jednak zły pomysł. Gdyby rozdzielić współczynniki , to rozwijał by się pewnie tylko jeden z nich i mało opłacalne byłoby używanie broni palnej, choćby ze względu na ograniczenie amunicji. Ammo by zabrakło i tu nagle trzeba biegać z nożem, gdy mamy Siły 3, a do strzelania mieliśmy 18 :P Chyba, że jakiś w miarę równomierny przyrost zrobić, ale jak to rozwiązać?
Wcześniej prezentowałem karty Umiejętności (no same teksty, ale to już coś :P), które można zdobyć w czasie gry i w nich będą bonusy do odpowiednich rodzajów broni, poza tym w zdolnościach Postaci też będzie uwzględnione jakie ma plusy i bonusy w używaniu danych rodzajów broni :P

Tak się na to zapatruję ja i pewno będę o tym z MackaNem dyskutował na gg :P


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
Isztwan [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

HunteR pisze:Że tak jeszcze spytam, umysł czego się będzie tyczył? Tylko jakiś konkretnych testów czy może planujesz też walkę psychiczną? I czy będą jakieś psychiczne moce jako odpowiednik MiMowych czarów?
Będą jeszcze Przebłyski geniuszu - coś jak czary.

the MackaN, lepiej wyglądają grafiki czarno - białe.
Rogo pisze:Nie wiem jak MackaN, ale ja się nad tym zastanawiałem i uważam, że to jednak zły pomysł. Gdyby rozdzielić współczynniki , to rozwijał by się pewnie tylko jeden z nich i mało opłacalne byłoby używanie broni palnej, choćby ze względu na ograniczenie amunicji. Ammo by zabrakło i tu nagle trzeba biegać z nożem, gdy mamy Siły 3, a do strzelania mieliśmy 18 :P Chyba, że jakiś w miarę równomierny przyrost zrobić, ale jak to rozwiązać?
Jak na razie to też jestem przeciw - Rogo ma rację, w praktyce zapewne jeden współczynnik będzie się rozwijał,a drugi nie. Chyba, że ktoś wymyśli coś naprawdę sensownego.


Awatar użytkownika
HunteR
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Posty: 3071
Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Wiek: 36

Post autor: HunteR »

Dlatego właśnie uważam że broń palna powinna być dużo mocniejsza bądź mieć dodatkowe właściwości właśnie z tego powodu że ogranicza ją amunicja. A postacie specjalizujące się w broni palnej mogłyby mieć stosowne umiejętności a to tracisz turę i zyskujesz amunicję, a to naprawiasz zepsute spluwy itd. itp. Myślę że da się to jakoś rozwiązać. Wtedy będziemy mieli broń białą - słabszą ale za to pewniejszą bo raczej się nie zepsuje ani nie braknie do niej amunicji oraz broń palną - mocniejszą ale za to niepewną bo może się amunicja skończyć albo broń się zatnie (np. przy tych mocniejszych trzeba będzie przed walką rzucić kostką czy się zacięła czy nie) albo wybuchnie użytkownikowi w twarz :-p Dlatego warto będzie też na wszelki wypadek rozwijać inne statystyki. Strzelec po to żeby w razie czego móc się bronić, a walczący wręcz po to żeby na mocniejszych przeciwników wyjąć porządniejszą giwerę bo wciąż uważam że zarówno broń palna jak i amunicja do niej powinna być mniej dostępna. Dzięki temu nie będzie biegania i strzelania do wszystkiego, broń palna będzie czymś ekstra np. pistolet energetyczny będzie skuteczniejszy w walce z maszynami więc warto trzymać dodatkowe ogniwa tak na wszelki wypadek, z kolei karabin z amunicją przebijającą przyda się do zniszczenia pancerza przeciwnika i dobicia go bejsbolem czy nożem itd. itp. :)


[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6450
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Rogo »

Co do broni palnej, wpadłem na następujący pomysł:
Osoba używająca broni dystansowej (palnej lub energetycznej) wykonuje podczas walki dodatkowy rzut na celność:
1 - +0 do Ataku,
2-5 - +1 do Ataku,
6 - +2 do Ataku.
(Oczywiście broń ma też swój podstawowy bonus do Ataku)
Ponadto różne zdolności będą ten bonus modyfikować (+1 czy -1 do rzutu na celność), również bronie będą miały wbudowany modyfikator - np. Obrzyn, wymagający strzału z bliska, miałby -1 do rzutu na celność.
Drugi pomysł, to żeby w każdej broni na karcie opisać jaki ma rzut na celność, a nawet jaki ma bonus do ataku (pozwoliłoby to rozróżnić bronie długolufowe od pistoletów itp :P)
np.
karabin1:
1-2: +1
3-4: +2
5-6: +3
Broń2:
1: +1
2-5: +2
6: +3
(oczywiście do tego zwykły rzut na skuteczność)

Co o tym myślicie i który pomysł jest lepszy? ;)


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
Isztwan [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Jestem zdania, że broń dystansowa powinna dawać znacznie większą przewagę nad bronią białą a nie być minimalnie lepsza.


Awatar użytkownika
the MackaN
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Karty
Pająki
Posty: 1134
Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: the MackaN »

Też mi się wydaje, że bonusy dodatkowe powinny być lepsze, ale i nadal losowe. Lepsze dla tego, że płacimy za nie amunicją, towarem limitowanym.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6450
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Rogo »

Ale ja teraz nie o tym jaka ma być przewaga, tylko o tym systemie z dodatkowym rzutem kostką :P


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
Isztwan [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Mówisz o tym systemie co wcześniej Mackan go proponował? Skuteczność broni palnej to 2k6? Czyli teraz byłyby 3 rzuty kostką na jeden strzał.


Awatar użytkownika
the MackaN
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Karty
Pająki
Posty: 1134
Rejestracja: środa 17 sie 2005, 15:56
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: the MackaN »

Myślę, że chodzi o to, żeby broń palna miała lepsze statsy. A rzut zostawał ten podany wyżej... czyli np.

Nóż bojowy ma +1 Atak +1 do przebicia pancerza, natomiast
pistolet ma +2 Atak +1 do przebicia pancerza i dodatkowo w zależności od rzutu Atak: +0 lub +1 lub +2 :)

Ponadto niektóre bronie palne będą miały opcje serii czyli za dodatkowe zużycie amunicji dodatkowy rzut na jakiś bonus np za 1ma może być +1 lub +3 przy jakimś szybkostrzelnym karabinie itp...

Myślę, że płatność w amunicji wynagradza wyższe bonusy, a losowość je dodatkowo lekko temperuje, przez co gracze nie będą musieli od razu szukać broni palnej, a dodatkowo jak będą mieli zdolności związane z bronią białą to się nawet zastanowią, czy warto w ich przypadku w ogóle strzelać...


Awatar użytkownika
Isztwan [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

the MackaN pisze:Nóż bojowy ma +1 Atak +1 do przebicia pancerza, natomiast
pistolet ma +2 Atak +1 do przebicia pancerza i dodatkowo w zależności od rzutu Atak: +0 lub +1 lub +2
To można przecież napisać wtedy, że ma Atak +2, +3 albo +4 a nie kombinować.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6450
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Rogo »

Isztwan, i o to było moje pytanie :P
napisać na broni, że ma +3, +4 lub +5 (w zależności od rzutu), czy napisać że ma +3 i dla każdej broni dystansowej ten sam rzut na celność +0, +1 lub +2 :P
ale chyba na każdej broni będzie osobno to zapisane :P

A z the MackaN'em muszę jeszcze kilka rzeczy przedyskutować na priv, bo to będzie żarliwa dyskusja xD


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
Arkon
Astropata
Astropata
Astropata
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Osada
Rycerze Bóstw
WKO
Posty: 831
Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
Lokalizacja: okolice Lublina
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Arkon »

the MackaN pisze:Wszystko z Renderów biorę jak na razie i "urysunkowuję"
Szkoda, że nie są to grafiki ręcznie rysowane. Na pewno dodało by to znacznie uroku grze. Zastanawiam się też, czy nie lepiej wyglądałyby nie "urysunkowane"?
the MackaN pisze:Co do żółtego koloru... Mi się podoba
Mi też, ale ponawiam apel o zwiększenie czcionki, którą są napisane współczynniki postaci.
Isztwan pisze:the MackaN, lepiej wyglądają grafiki czarno - białe.
W pełni się zgadzam

I jeszcze pytanie trochę z innej beczki. Zastanawiałeś się nad wykorzystaniem elementów gry Stalker. Chcodzi mi tu głównie o pancerze i anomalie, chociaż można by było też ściągnąć coś z broni?


Awatar użytkownika
Isztwan [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Arkon pisze:I jeszcze pytanie trochę z innej beczki. Zastanawiałeś się nad wykorzystaniem elementów gry Stalker
Nie zapominaj o Artefaktach. To doda pewien element magii i tajemniczości grze.


ODPOWIEDZ