Konkurs na postać/poszukiwacza - dyskusja

Regulamin Forum wraz z wszelkiego rodzaju ogłoszeniami i komunikatami.
Zablokowany

Co Wprowadzić w 2 ed konkursu?

Czas głosowania minął sobota 18 sie 2007, 09:21

Jury oceniające Zgłoszenia.
3
17%
Tajne głosowanie.
9
50%
Tajne Zgłaszanie postaci
0
Brak głosów
Tajne Głosowanie i Zgłaszanie Postaci
4
22%
Tak jak do tej pory
2
11%
 
Liczba głosów: 18

Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

Już po problemie :P


Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

mriswith pisze:Już po problemie
Ale czemu aż tak radykalnie? Można było nazwę na Płatnerz zmienić a nie cała Postać kasować.


Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

Anomer fajna Postać. Odnośnie 5tej zdolności myślę, że warto dodać czym jest każdy poranek (każdą nową turą).
Isztwan pisze:Ale czemu aż tak radykalnie? Można było nazwę na Płatnerz zmienić a nie cała Postać kasować.
OK.

Postacie zostały przeniesione do działu Magiczny Miecz/Postacie konwertowane z Magii i Miecz.


PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

kapłanka świtu - na pierwszy rzut oka bardzo fajna postac, niestety bardzo traci przy bliższym poznaniu.

Jest bardzo starannie wykonana pod względem technicznym, ma też ciekawe zdolności, ale autor niestety nie przemyślał co one mogą dawać, a niektóre są nieprecyzjnie napisane. Jest po prostu strasznie przegięta, a w pewnych okolicznościach może być całkowicie nei do zabicia. Dla mnei to bardzo poważna wada. Żeby nadawała się w ogóle do gry potrzebuje sporych poprawek. Nie mogę się też oprzeć wrażeniu, że autor chciał tu upchnąc trochę za dużo pomysłów.

Zdolność 2 - nigdzie nie jest powiedziane że może wybierać formę walki (nie, to nie jest oczywiste), wynika z tego że może nawrócić tylko poszukiwacza, który zaatakował ją psychicznie. Tzn musi być napisane że może wybierać formę walki atakując bo jesli tego nie ma, ni ewiadomo jak to działa.

Zdolność 4 - praktycznie nikt poza poszukwiaczami wytrzymałości nie posiada, a jesli nawet posiada to nie możesz i tak mu jej "Uleczyć" ponieważ nie ma swojego limitu wt (moze jedynie "zyskać wt" a ta zdolność nie umozliwia zyskiwania wt tylko leczenie - to dwie różne rzeczy). A leczyć innych poszukiwaczy nie ma żadnego sensu więc w zdolności wystarczyłoby że może przywrócić sobie. Ale ja dodałbym tu jeszcze poświęcenie jednej tury i rzut kostką sprawdzający czy się udało (szansa 4,5,6)
Ponadto: Jeśli znajdzie różdźkę jest nie do zabicia. (ma wtedy cały czas po 3 czary)

Zdolnośc 5 - nie wiadomo co to znaczy "o poranku" poza tym powinno to być ograniczone, żeby nie można było tego robić co turę. Miałem podobne zdolności dla poszukwiac zy z Wyspy i wprowadziłem takie ograniczenie. Dlaczego? Otóz wyobraźmy sobie sytuację, w której taka kapłanka idzie sobie przez podziemia, ma 1 punkt wt - w tej sytuacji nie będzie się w ogóle ruszac tylko odprawiać rytuał żeby dostac czar i zamienić go na WT. Moim zdaniem częstotliwośc tego musi byc ograniczona, poza tym zaznaczyłbym że można z tej zdolnosci korzystać tylko na otwartej przestrzeni.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Anomer
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 20
Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2007, 13:52
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Anomer »

Niby fajna postać, ale autor nie przemyślał jej za bardzo i jest strasznie przegięta, co dla mnie jest sporą wadą.
Wydaj mi się, że autor tej krytyki nie przmyślał jej za bardzo. Postać nie jest przegięta. Poniżej wyjaśnienie:
Zdolność 2 - nigdzie nie jest powiedziane że może wybierać formę walki, wynika z tego że może nawrócić tylko poszukiwacza, który zaatakował ją psychicznie. Tzn musi być napisane że może wybierać formę walki atakując bo jesli tego nie ma, ni ewiadomo jak to działa.
Może atakować psychicznie tylko w wypadku, gdy stara się zmienić charakter innego poszukiwacza. Fakt, może powinienem to wyraźniej zaznaczyć. Choć wydaje mi się, że to raczej jasne.
Zdolność 4 - praktycznie nikt poza poszukwiaczami wytrzymałości nie posiada, a jesli nawet posiada to nie możesz i tak mu jej "Uleczyć" ponieważ nie ma swojego limitu wt. A leczyć innych poszukiwaczy nie ma żadnego sensu więc w zdolności wystarczyłoby że może przywrócić sobie. Ale ja dodałbym tu jeszcze poświęcenie jednej tury.
Wiem co napisałem. Dowolnej żywej istocie. Nie uleczy jakiegoś robota czy golema. Leczyć innych poszukiwaczy czasem ma sens. Gdy gramy zwykle tworzą się teamy 2 vs 2 albo 2 vs 1 przepakowany. Wtedy leczenie takie może się przydać. Jeśli masz zamiar krytykować, to rób to konstruktywnie, a nie przeinaczaj to, co jest dobrze napisane...
Ponadto: Jeśli znajdzuie różdźkę jest nie do zabicia.
Jesteś w błędzie. Gdy znajdzie różdżkę, stanie się natychmiast celem ataku innych graczy. Po chwili i tak nie będzie jej miała.
Zdolnośc 5 - nie wiadomo co to znaczy "o poranku" poza tym powinno to być ograniczone, żeby ni emożna było tego robić co turę. Miałem podobne zdolności dla poszukwiac zy z Wyspy i wprowadziłem takie ograniczenie. Dlaczego? Otóz wyobraźmy sobie sytuację, w której taka kapłanka idzie sobie przez podziemia, ma 1 punkt wt - w tej sytuacji nie będzie się w ogóle ruszac tylko odprawiać rytuał żeby dostac czar i zamienić go na WT. Moim zdaniem częstotliwośc tego musi byc ograniczona, poza tym zaznaczyłbym że można z tej zdolnosci korzystać tylko na otwartej przestrzeni.
Wszyscy wiedzą jakoś o co chodzi. Z otwartą przestrzenią masz racje. Z ograniczeniem rytuału nie. Największym atutem tej postaci jest właśnie jej żywotność. Poza tym zanim zaczniesz krytykować, policz. W czasie odprawiania rytuału ma tylko 33% na zdobycie zaklęcia (i 7% na punkt mocy). Czyli średnio po utracie 2 tur może uleczyć sobie 1WT. To jest przepakowane? Nie bądź śmieszny...

Postać nie jest za silna. Jest wyważona. W rękach dużo kombinującego gracza może wiele zdziałać. Nie może atakować psychicznie. Jedynymi działaniami ofensywnymi, jakie może podjąć, to umiejętne wykorzystanie zaklęć. (których nie ma na pęczki ze względu na brak popularnej zdolności "musisz posiadać x czarów") No i atak fizyczny, który przy niskiej bazowej sile jest mocno ograniczony. Jej atutem jest spora żywotność. Zmiana charakteru nie daje jakiś wymiernych korzyści, ale czasem może się czasem przydać (raczej nie będzie w mniejszości podczas sądu kapturowego). Do tego kapłanka nie powiela 8 raz tych samych zdolności, co czyni ostatnio wielu autorów poszukiwaczy...

Dzięki za krytykę, choć mogłaby być trochę bardziej konstruktywna ;-)
W kolejnej wersji wyłożę bardziej łopatologicznie umiejętności i zaznaczę, że rytuału można używać tylko na powierzchni.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

EDIT:
Ponadto: Jeśli znajdzie różdźkę jest nie do zabicia. (ma wtedy cały czas po 3 czary)
O czym Ty mówisz PoKrAk? Ma wtedy cały czas po 1 zaklęciu (przez max kilka rund gdy posiada różdżkę).
Nie mogę się też oprzeć wrażeniu, że autor chciał tu upchnąc trochę za dużo pomysłów.
Starałem się, jak mogłem ;-)
Czytam forum i cały czas słyszę komentarze o innych poszukiwaczach "wtórne, wtórne, wtórne"...


Kiedy umysł śpi, budzą się upiory...
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Zapewniam Cię, ze autor krytyki przmyślał każde słowo, więc nie odwracaj kota ogonem, kiedy ci się wskazuje na oczywiste niedoróbki. Mam na koncie około 70 postaci, więc raczej wiem o czym mówię :P
Może atakować psychicznie tylko w wypadku, gdy stara się zmienić charakter innego poszukiwacza. Fakt, może powinienem to wyraźniej zaznaczyć. Choć wydaje mi się, że to raczej jasne.
Nie, to nie jest jasne. Może np się okazac, że chce komuś zmienic charakter gdy została zaatakowana - z karty nie wynika, że nie może tego zrobi, a gdyby mogła było by to duże przegięcie.
Jeśli masz zamiar krytykować, to rób to konstruktywnie, a nie przeinaczaj to, co jest dobrze napisane...
wybacz, ale własnei robię to konstruktywnie i niczego nei przeinaczam.Ja nie widzę w żadnym wypadku sensu leczenia innego poszukwiacza jeszcze kosztem własnego czaru, więc takie coś uważam za zbędne (bo jakoś w moich gracjh nie zauważyłem żadnych teamów). Spodziewam się że to zdanie podzieli sporo osób, niektórzy może uznają ze to ma zastosowanie. To i tak najmniejszy problemz tą postacią.
Jesteś w błędzie. Gdy znajdzie różdżkę, stanie się natychmiast celem ataku innych graczy. Po chwili i tak nie będzie jej miała.
Wychodzisz z naiwnego założenia że magiczne przedmioty nic nie dają, bo i tak nam je ktoś zaraz zabierze. Wystarczy że jest akurat w tym momencie silniejsza od innych poszukwiaczy i moga jej skoczyć. Zwłaszcza że ma cały czas do dyspozycji 3 czary.
Z ograniczeniem rytuału nie. Największym atutem tej postaci jest właśnie jej żywotność.

No to pomyśl nad tym - jest Kosmicznej Otchłani gdzie nei działa czar Rozkaz i stoi i sobie pakuje moc dowolnie długo. Powiedz że to nie przegięcie. Albo ktoś stoi na Koronie a ona znajduje różdżkę :neutral:
Jest wyważona.
Zupełnie jak Jasnowidz \:D/

Uważam, że po względem zdolności postać ma sporo nieścisłości i jest jedną z najbardziej przegiętych z jakimi się do tej pory spotkałem. Nie musisz się z tym zgadzać i nie przekonasz mnie że jest inaczej. Ciekawe co powiedzą inni.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Anomer pisze:Fakt, może powinienem to wyraźniej zaznaczyć. Choć wydaje mi się, że to raczej jasne.
Powinieneś, bo dla mnie też jasne to nie jest.
Anomer pisze:Gdy znajdzie różdżkę, stanie się natychmiast celem ataku innych graczy. Po chwili i tak nie będzie jej miała.
Dziwne założenie. Pyt. do wszystkich: Czy zawsze jak gracie w MiM to ta nieszczęsna Różdżka przechodzi z poszukiwacza na poszukiwacza co kilka tur?? A co jeśli Kapłanka będzie dużo silniejsza od innych graczy? Mają czekać cierpliwie na odpowiedni czar?
Anomer pisze:Wszyscy wiedzą jakoś o co chodzi.
Nie bardzo. Poranek - przed wykonaniem ruchu??
PoKrAk pisze:a nie widzę w żadnym wypadku sensu leczenia innego poszukwiacza jeszcze kosztem własnego czaru, więc takie coś uważam za zbędne
Ale z drugiej strony w niczym to nie przeszkadza - postać nie jest przez to jakaś słabsza a że ktoś nigdy z tej umiejętności nie skorzysta to juz jego sprawa - nie ma co robić afery.

Ogólnie postać fajna
PoKrAk pisze:Jeśli znajdzie różdźkę jest nie do zabicia. (ma wtedy cały czas po 3 czary)
A właśnie - o ile dobrze pamiętam na karcie różdżki (przynajmniej tej w MM) jest napisane, że masz o 1 czar więcej niż ilość z jaką rozpocząłeś grę. Moim zdaniem to błąd autorów bo założę się, że mieli na myśli zdolność, że cały czas musisz mieć ileś czarów. Np gdy poszukiwacz mający zawsze 1 czar znajdzie różdżkę może mieć zawsze 2 czary, a poszukiwacz zaczynający z 1 czarem ale nie mający go zawsze może mieć dzięki niej zawsze 1 czar. Przynajmniej ja tak gram .
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2007, 14:08 przez Isztwan, łącznie zmieniany 1 raz.


PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Anomer pisze:O czym Ty mówisz PoKrAk? Ma wtedy cały czas po 1 zaklęciu (przez max kilka rund gdy posiada różdżkę).
Różdzka daje to że mamy zawsze o 1 czar więcej niż na początku gry. Przeczytaj tą kartę.
Poza tym - nie zauważyłem nighdy żeby różdźka tak szybko zmieniała właściciela.
Isztwan pisze:Moim zdaniem to błąd autorów bo założę się, że mieli na myśli
Nie widzę żadnych podstaw by uważać, że mieli na myśli coś innego niż napisali.
Przynajmniej ja tak gram .
ale nie jest to zgodne z zasadami.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

PoKrAk pisze: Nie widzę żadnych podstaw by uważać, że mieli na myśli coś innego niż napisali.
Moim skromnym zdaniem Różdżka powinna mieć sama z siebie 1 czar. A nie dowolną ilość zależną od tego kto ją trzyma.


PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Różdżka powinna
To jak skuteczna jest różdźka zalezy własnie od tego kto ją trzyma. Postaci bliższe magii takie jak czarownica, czy choćby Kobold (ma na starcie 2 czary) lepiej się nią posłużą niż taki Barbarzyńca. I jak dla mnie nie ma sensu grzebać tu w zasadach skoro są jasne.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Isztwan
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Droga do Chwały
Las Elfów
Trzęsawiska i Lodowy Las
Posty: 1382
Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Wiek: 42
Kontakt:

Post autor: Isztwan »

Akurat w tym temacie nie bardzo jest nad czym dyskutować. Bo w sumie, jeśli chodzi o działanie różdżek, i twoje i moje racje są słuszne w zależności od punktu widzenia. A ty masz po swej stronie zasady więc ostatecznie przyznam ci rację, choć nie w pełni się z tym zgadzam.


Awatar użytkownika
Anomer
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 20
Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2007, 13:52
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Anomer »

No to pomyśl nad tym - jest Kosmicznej Otchłani gdzie nei działa czar Rozkaz i stoi i sobie pakuje moc dowolnie długo. Powiedz że to nie przegięcie.
Gram bez kosmicznej otchłani, nie znam jej. Gdybym jednak grał, zlikwidowałbym to durne ograniczenie "nie działa czar Rozkaz"... Poza tym Twój przykład nie ma sensu. Gdyby było ograniczenie - 1 rytuał na 5 tur, to Kapłanka po prostu siedziałaby w otchłani 5 razy dłużej... Uważam, że to otchłań jest przegięta, nie Kapłanka.

Co do różdżki. Przeczytałem. Faktycznie, masz rację.
Isztwan, ja też tak gram. Moim zdaniem to o wiele sensowniejsze...


Kiedy umysł śpi, budzą się upiory...
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Gdyby było ograniczenie - 1 rytuał na 5 tur, to Kapłanka po prostu siedziałaby w otchłani 5 razy dłużej...
No faktycznie widać, że nie znasz Otchłani :neutral: Trzeba się jednak liczyć że inni z nią grają i będą oceniać postać pod kątem tego jak pasuje do całości oryginalnej gry a nie tylko jej wybranych częsci.
Poza tym - miałem raczej na myśli ograniczenie nie pozwalające robić rytuału, jesli był w poprzedniej turze czyli max 1 na 2 tury.
ja też tak gram
ja też tak grałem. Ale wtedy miałem 9 lat i nie czytałem kart dokładnie :P
Dla tych co grają zgodnie z zasadami Kapłanka będzie miała w takim wypadku 3 czary i tu również trzeba liczyć się z tym, że raczej ocenia się postać pod kątem dopasowania do oryginalnych zasad a nie homerules autora postaci. A z trzema czarami, z których dowolny może sobie wymienić na wytrzymałość w każdej chwili trudno powiedzieć, że to nei jest przegięta postać. I jeszcze dodatkowo zwiększony limit czarów :neutral:
Ale z drugiej strony w niczym to nie przeszkadza - postać nie jest przez to jakaś słabsza a że ktoś nigdy z tej umiejętności nie skorzysta to juz jego sprawa - nie ma co robić afery.
Racja, ale miejsce wykorzystane na taki niemal zbędny (przynajmniej dla niektórych) zapis mogłoby zostać wykorzystane na doprecyzowanie innych zdolności.

PS> krytyka nie ma na celu "zgnojenia" autora tylko wskazania na co warto by zwracać uwagę, żeby kolejne jego postacie były lepiej dopracowane.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Anomer
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 20
Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2007, 13:52
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Anomer »

Wiem, i doceniam to. Sorry za me niecne insynuacje o niekonstruktywnej krytyce.

A wracając do postaci. Co zmienię w następnej wersji:
- Dokładniejsze opisy umiejętności
- Rytuału można użyć tylko na otwartej przestrzeni.

Co do 1 umiejętności - aby wszystko było zbalansowane, i w zgodzie z zasadami - zastanawiam się nad zmianą jej na taką:
1) Podczas pierwszej wizyty w Kaplicy otrzymujesz 2 / 3 czary (oczywiście jako wizytę mam na myśli eksplorację obszaru).
Co o tym myślicie?


Kiedy umysł śpi, budzą się upiory...
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Myślę że mógłbyś założyć sobie temat o swoich postaciach, w którym mozna by to omawiać, bo kolejne wersje tej postaci już się nie wiążą z konkursem, a tym samym będą tutaj stanowić offtop ;)


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: gural »

PoKrAk pisze:Dla tych co grają zgodnie z zasadami Kapłanka będzie miała w takim wypadku 3 czary i tu również trzeba liczyć się z tym, że raczej ocenia się postać pod kątem dopasowania do oryginalnych zasad a nie homerules autora postaci. A z trzema czarami, z których dowolny może sobie wymienić na wytrzymałość w każdej chwili trudno powiedzieć, że to nei jest przegięta postać.
Nie widzę sensu histeryzowania o 1 spośród kilkuset Kart.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Nie widzę sensu histeryzowania o 1 spośród kilkuset Kart.
A ja widzę.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: gural »

PoKrAk pisze:A ja widzę.
Jaki? Jest wiele innych Postaci, które mogą "złożyć" combo z inną 1 Kartą i to wcale nie czyni ich mega-przepakami.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Jaki? podałem wyżej, nie będę sie powtarzał.
Jest wiele innych Postaci, które mogą "złożyć" combo z inną 1 Kartą
po 1 - poproszę konkretne przykłady tych "wielu" postaci.
po 2 - na takei postacie (np Kuglarz - z różdżką i odpiowiednim czarem i reszta nie może nic zrobić) też zawsze narzekam.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
Emil
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Posty: 578
Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 38
Kontakt:

Post autor: Emil »

Co do Kapłanki świtu to kiedy jest poranek w MiMie?? bo nie rozumiem kiedy można zastosować tą zdolność bo nie przypominam sobie żeby były poranki w MiMie co czyni tą zdolność nieużyteczną - domyślam się że poranek to po prostu nowa tura ale to sa tylko domysły moje.

Co do Banity to chyba 4 zdolność jest cos pokręcona. "Kiedy jedna z tych kart powinna mieć ma..." - to powinna mieć czy ma :-k chyba nie powinno być tego "ma".

Grafika berserkera jest spoks ale podpis autora mógłby zniknąć bo psuje to efekt. Nie widziałem jeszcze berserkera wymykającego się wrogom ale spoks ten jest specyficzny i nawet to dla mnie jest zrozumiałe.
Berserker bez broni podczas szału =; to chyba jakieś nie porozumienie. Mnich spoks bez broni niech sobie walczy ale berserker?? moim zdaniem do kitu. Powinien nie nosić pancerza bo to przeszkadzałoby mu podczas szału walecznego w walce. Ale żeby broni nie mógł nosić...

Czart mi się bardzo podoba :biggrin: już mam swojego numero uno ;-)
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2007, 18:27 przez Emil, łącznie zmieniany 1 raz.


Są ludy co dojrzały do śmierci Z rąk ludów niedojrzałych do życia.

Nie cierpię lizustwa :/
Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: gural »

PoKrAk pisze:poproszę konkretne przykłady tych "wielu" postaci.
Jak tylko znajdę chwilę to przedstawię na PW (być może nieprędko, bo zapracowany jestem).


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

banita -

> zdolności są fajne, choć ta ostatnia dośc niejasna. Strzelając z JAKIEGO łuku ? z tego z Jaskini? a moze ma swój "zamontowany na stałe" łuk jak samuraj i centaur i z niego strzela?
> Grabienie złota od patrolu troszkę dziwne mi się wydaje.
> Za dużo zdolności ;) niepisana zasada mówi że nikt nie ma więcej niż 6 :-"
> grafika wygląda paskudnie, choć pewnie po wydruku nie byłoby tak źle.

Ogólnie całkiem dobra postać, na pewno czołówka w tym etapie.
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2007, 18:53 przez PoKrAk, łącznie zmieniany 2 razy.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
gural
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Bestiariusz
Kurhan
Świątynia
Posty: 1031
Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Wiek: 37

Post autor: gural »

PoKrAk pisze:> zdolności są fajne, choć ta ostatnia dośc niejasna. Strzelając z JAKIEGO łuku ? z tego z Jaskini? a moze ma swój "zamontowany na stałe" łuk jak samuraj i centaur i z niego strzela?
Słowo "Łuk" jest napisane wielką literą co oznacza, że odnosi się do Karty.


:arrow: Świątynia
:arrow: Bestiariusz
PoKrAk
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Posty: 1093
Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27

Post autor: PoKrAk »

Znalazłem własnie paskudnego buga w jednej postaci #-o który sprawił że poleciała w dół w moim rankingu.

łowczyni
zdolność pierwsza jest niedopuszczalna. Jeśli poszukwiacz ZAWSZE wybiera rodzaj walki, nawet gdy jest atakowany, to jeśli tylko ma odpowiednio wytrzymałości nie można mu nic nigdy odebrać, bo w walce magicznej można odbierać tylko wytrzymałość (chyba że w MM jest jakoś inaczej) a to jest przegięcie TOTALNE...
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2007, 18:57 przez PoKrAk, łącznie zmieniany 1 raz.


Konto zablokowane. Aktualne konto:
Gieferg
Awatar użytkownika
mriswith
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Handel
Losowanie Postaci
Zamek Bestii
Posty: 1008
Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
Lokalizacja: Lublin
Płeć:

Post autor: mriswith »

łowczyni
zdolność pierwsza jest niedopuszczalna. Jeśli poszukwiacz ZAWSZE wybiera rodzaj walki, nawet gdy jest atakowany, to jeśli tylko ma odpowiednio wytrzymałości nie można mu nic nigdy odebrać, a to jest przegięcie TOTALNE...
Nie dlaczego. Inne Postaci rozwijają się równomiernie do niej więc to nie czyni jej przepakowaną i nie do zdarcia.


Zablokowany