Konkurs na postać/poszukiwacza - dyskusja
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kontakt:
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Anomer fajna Postać. Odnośnie 5tej zdolności myślę, że warto dodać czym jest każdy poranek (każdą nową turą).
Postacie zostały przeniesione do działu Magiczny Miecz/Postacie konwertowane z Magii i Miecz.
OK.Isztwan pisze:Ale czemu aż tak radykalnie? Można było nazwę na Płatnerz zmienić a nie cała Postać kasować.
Postacie zostały przeniesione do działu Magiczny Miecz/Postacie konwertowane z Magii i Miecz.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
kapłanka świtu - na pierwszy rzut oka bardzo fajna postac, niestety bardzo traci przy bliższym poznaniu.
Jest bardzo starannie wykonana pod względem technicznym, ma też ciekawe zdolności, ale autor niestety nie przemyślał co one mogą dawać, a niektóre są nieprecyzjnie napisane. Jest po prostu strasznie przegięta, a w pewnych okolicznościach może być całkowicie nei do zabicia. Dla mnei to bardzo poważna wada. Żeby nadawała się w ogóle do gry potrzebuje sporych poprawek. Nie mogę się też oprzeć wrażeniu, że autor chciał tu upchnąc trochę za dużo pomysłów.
Zdolność 2 - nigdzie nie jest powiedziane że może wybierać formę walki (nie, to nie jest oczywiste), wynika z tego że może nawrócić tylko poszukiwacza, który zaatakował ją psychicznie. Tzn musi być napisane że może wybierać formę walki atakując bo jesli tego nie ma, ni ewiadomo jak to działa.
Zdolność 4 - praktycznie nikt poza poszukwiaczami wytrzymałości nie posiada, a jesli nawet posiada to nie możesz i tak mu jej "Uleczyć" ponieważ nie ma swojego limitu wt (moze jedynie "zyskać wt" a ta zdolność nie umozliwia zyskiwania wt tylko leczenie - to dwie różne rzeczy). A leczyć innych poszukiwaczy nie ma żadnego sensu więc w zdolności wystarczyłoby że może przywrócić sobie. Ale ja dodałbym tu jeszcze poświęcenie jednej tury i rzut kostką sprawdzający czy się udało (szansa 4,5,6)
Ponadto: Jeśli znajdzie różdźkę jest nie do zabicia. (ma wtedy cały czas po 3 czary)
Zdolnośc 5 - nie wiadomo co to znaczy "o poranku" poza tym powinno to być ograniczone, żeby nie można było tego robić co turę. Miałem podobne zdolności dla poszukwiac zy z Wyspy i wprowadziłem takie ograniczenie. Dlaczego? Otóz wyobraźmy sobie sytuację, w której taka kapłanka idzie sobie przez podziemia, ma 1 punkt wt - w tej sytuacji nie będzie się w ogóle ruszac tylko odprawiać rytuał żeby dostac czar i zamienić go na WT. Moim zdaniem częstotliwośc tego musi byc ograniczona, poza tym zaznaczyłbym że można z tej zdolnosci korzystać tylko na otwartej przestrzeni.
Jest bardzo starannie wykonana pod względem technicznym, ma też ciekawe zdolności, ale autor niestety nie przemyślał co one mogą dawać, a niektóre są nieprecyzjnie napisane. Jest po prostu strasznie przegięta, a w pewnych okolicznościach może być całkowicie nei do zabicia. Dla mnei to bardzo poważna wada. Żeby nadawała się w ogóle do gry potrzebuje sporych poprawek. Nie mogę się też oprzeć wrażeniu, że autor chciał tu upchnąc trochę za dużo pomysłów.
Zdolność 2 - nigdzie nie jest powiedziane że może wybierać formę walki (nie, to nie jest oczywiste), wynika z tego że może nawrócić tylko poszukiwacza, który zaatakował ją psychicznie. Tzn musi być napisane że może wybierać formę walki atakując bo jesli tego nie ma, ni ewiadomo jak to działa.
Zdolność 4 - praktycznie nikt poza poszukwiaczami wytrzymałości nie posiada, a jesli nawet posiada to nie możesz i tak mu jej "Uleczyć" ponieważ nie ma swojego limitu wt (moze jedynie "zyskać wt" a ta zdolność nie umozliwia zyskiwania wt tylko leczenie - to dwie różne rzeczy). A leczyć innych poszukiwaczy nie ma żadnego sensu więc w zdolności wystarczyłoby że może przywrócić sobie. Ale ja dodałbym tu jeszcze poświęcenie jednej tury i rzut kostką sprawdzający czy się udało (szansa 4,5,6)
Ponadto: Jeśli znajdzie różdźkę jest nie do zabicia. (ma wtedy cały czas po 3 czary)
Zdolnośc 5 - nie wiadomo co to znaczy "o poranku" poza tym powinno to być ograniczone, żeby nie można było tego robić co turę. Miałem podobne zdolności dla poszukwiac zy z Wyspy i wprowadziłem takie ograniczenie. Dlaczego? Otóz wyobraźmy sobie sytuację, w której taka kapłanka idzie sobie przez podziemia, ma 1 punkt wt - w tej sytuacji nie będzie się w ogóle ruszac tylko odprawiać rytuał żeby dostac czar i zamienić go na WT. Moim zdaniem częstotliwośc tego musi byc ograniczona, poza tym zaznaczyłbym że można z tej zdolnosci korzystać tylko na otwartej przestrzeni.
- Anomer
-
- Posty: 20
- Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2007, 13:52
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Wydaj mi się, że autor tej krytyki nie przmyślał jej za bardzo. Postać nie jest przegięta. Poniżej wyjaśnienie:Niby fajna postać, ale autor nie przemyślał jej za bardzo i jest strasznie przegięta, co dla mnie jest sporą wadą.
Może atakować psychicznie tylko w wypadku, gdy stara się zmienić charakter innego poszukiwacza. Fakt, może powinienem to wyraźniej zaznaczyć. Choć wydaje mi się, że to raczej jasne.Zdolność 2 - nigdzie nie jest powiedziane że może wybierać formę walki, wynika z tego że może nawrócić tylko poszukiwacza, który zaatakował ją psychicznie. Tzn musi być napisane że może wybierać formę walki atakując bo jesli tego nie ma, ni ewiadomo jak to działa.
Wiem co napisałem. Dowolnej żywej istocie. Nie uleczy jakiegoś robota czy golema. Leczyć innych poszukiwaczy czasem ma sens. Gdy gramy zwykle tworzą się teamy 2 vs 2 albo 2 vs 1 przepakowany. Wtedy leczenie takie może się przydać. Jeśli masz zamiar krytykować, to rób to konstruktywnie, a nie przeinaczaj to, co jest dobrze napisane...Zdolność 4 - praktycznie nikt poza poszukwiaczami wytrzymałości nie posiada, a jesli nawet posiada to nie możesz i tak mu jej "Uleczyć" ponieważ nie ma swojego limitu wt. A leczyć innych poszukiwaczy nie ma żadnego sensu więc w zdolności wystarczyłoby że może przywrócić sobie. Ale ja dodałbym tu jeszcze poświęcenie jednej tury.
Jesteś w błędzie. Gdy znajdzie różdżkę, stanie się natychmiast celem ataku innych graczy. Po chwili i tak nie będzie jej miała.Ponadto: Jeśli znajdzuie różdźkę jest nie do zabicia.
Wszyscy wiedzą jakoś o co chodzi. Z otwartą przestrzenią masz racje. Z ograniczeniem rytuału nie. Największym atutem tej postaci jest właśnie jej żywotność. Poza tym zanim zaczniesz krytykować, policz. W czasie odprawiania rytuału ma tylko 33% na zdobycie zaklęcia (i 7% na punkt mocy). Czyli średnio po utracie 2 tur może uleczyć sobie 1WT. To jest przepakowane? Nie bądź śmieszny...Zdolnośc 5 - nie wiadomo co to znaczy "o poranku" poza tym powinno to być ograniczone, żeby ni emożna było tego robić co turę. Miałem podobne zdolności dla poszukwiac zy z Wyspy i wprowadziłem takie ograniczenie. Dlaczego? Otóz wyobraźmy sobie sytuację, w której taka kapłanka idzie sobie przez podziemia, ma 1 punkt wt - w tej sytuacji nie będzie się w ogóle ruszac tylko odprawiać rytuał żeby dostac czar i zamienić go na WT. Moim zdaniem częstotliwośc tego musi byc ograniczona, poza tym zaznaczyłbym że można z tej zdolnosci korzystać tylko na otwartej przestrzeni.
Postać nie jest za silna. Jest wyważona. W rękach dużo kombinującego gracza może wiele zdziałać. Nie może atakować psychicznie. Jedynymi działaniami ofensywnymi, jakie może podjąć, to umiejętne wykorzystanie zaklęć. (których nie ma na pęczki ze względu na brak popularnej zdolności "musisz posiadać x czarów") No i atak fizyczny, który przy niskiej bazowej sile jest mocno ograniczony. Jej atutem jest spora żywotność. Zmiana charakteru nie daje jakiś wymiernych korzyści, ale czasem może się czasem przydać (raczej nie będzie w mniejszości podczas sądu kapturowego). Do tego kapłanka nie powiela 8 raz tych samych zdolności, co czyni ostatnio wielu autorów poszukiwaczy...
Dzięki za krytykę, choć mogłaby być trochę bardziej konstruktywna
W kolejnej wersji wyłożę bardziej łopatologicznie umiejętności i zaznaczę, że rytuału można używać tylko na powierzchni.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
EDIT:
O czym Ty mówisz PoKrAk? Ma wtedy cały czas po 1 zaklęciu (przez max kilka rund gdy posiada różdżkę).Ponadto: Jeśli znajdzie różdźkę jest nie do zabicia. (ma wtedy cały czas po 3 czary)
Starałem się, jak mogłemNie mogę się też oprzeć wrażeniu, że autor chciał tu upchnąc trochę za dużo pomysłów.
Czytam forum i cały czas słyszę komentarze o innych poszukiwaczach "wtórne, wtórne, wtórne"...
Kiedy umysł śpi, budzą się upiory...
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Zapewniam Cię, ze autor krytyki przmyślał każde słowo, więc nie odwracaj kota ogonem, kiedy ci się wskazuje na oczywiste niedoróbki. Mam na koncie około 70 postaci, więc raczej wiem o czym mówię
No to pomyśl nad tym - jest Kosmicznej Otchłani gdzie nei działa czar Rozkaz i stoi i sobie pakuje moc dowolnie długo. Powiedz że to nie przegięcie. Albo ktoś stoi na Koronie a ona znajduje różdżkę :neutral:
Uważam, że po względem zdolności postać ma sporo nieścisłości i jest jedną z najbardziej przegiętych z jakimi się do tej pory spotkałem. Nie musisz się z tym zgadzać i nie przekonasz mnie że jest inaczej. Ciekawe co powiedzą inni.
Nie, to nie jest jasne. Może np się okazac, że chce komuś zmienic charakter gdy została zaatakowana - z karty nie wynika, że nie może tego zrobi, a gdyby mogła było by to duże przegięcie.Może atakować psychicznie tylko w wypadku, gdy stara się zmienić charakter innego poszukiwacza. Fakt, może powinienem to wyraźniej zaznaczyć. Choć wydaje mi się, że to raczej jasne.
wybacz, ale własnei robię to konstruktywnie i niczego nei przeinaczam.Ja nie widzę w żadnym wypadku sensu leczenia innego poszukwiacza jeszcze kosztem własnego czaru, więc takie coś uważam za zbędne (bo jakoś w moich gracjh nie zauważyłem żadnych teamów). Spodziewam się że to zdanie podzieli sporo osób, niektórzy może uznają ze to ma zastosowanie. To i tak najmniejszy problemz tą postacią.Jeśli masz zamiar krytykować, to rób to konstruktywnie, a nie przeinaczaj to, co jest dobrze napisane...
Wychodzisz z naiwnego założenia że magiczne przedmioty nic nie dają, bo i tak nam je ktoś zaraz zabierze. Wystarczy że jest akurat w tym momencie silniejsza od innych poszukwiaczy i moga jej skoczyć. Zwłaszcza że ma cały czas do dyspozycji 3 czary.Jesteś w błędzie. Gdy znajdzie różdżkę, stanie się natychmiast celem ataku innych graczy. Po chwili i tak nie będzie jej miała.
Z ograniczeniem rytuału nie. Największym atutem tej postaci jest właśnie jej żywotność.
No to pomyśl nad tym - jest Kosmicznej Otchłani gdzie nei działa czar Rozkaz i stoi i sobie pakuje moc dowolnie długo. Powiedz że to nie przegięcie. Albo ktoś stoi na Koronie a ona znajduje różdżkę :neutral:
Zupełnie jak Jasnowidz \:D/Jest wyważona.
Uważam, że po względem zdolności postać ma sporo nieścisłości i jest jedną z najbardziej przegiętych z jakimi się do tej pory spotkałem. Nie musisz się z tym zgadzać i nie przekonasz mnie że jest inaczej. Ciekawe co powiedzą inni.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kontakt:
Powinieneś, bo dla mnie też jasne to nie jest.Anomer pisze:Fakt, może powinienem to wyraźniej zaznaczyć. Choć wydaje mi się, że to raczej jasne.
Dziwne założenie. Pyt. do wszystkich: Czy zawsze jak gracie w MiM to ta nieszczęsna Różdżka przechodzi z poszukiwacza na poszukiwacza co kilka tur?? A co jeśli Kapłanka będzie dużo silniejsza od innych graczy? Mają czekać cierpliwie na odpowiedni czar?Anomer pisze:Gdy znajdzie różdżkę, stanie się natychmiast celem ataku innych graczy. Po chwili i tak nie będzie jej miała.
Nie bardzo. Poranek - przed wykonaniem ruchu??Anomer pisze:Wszyscy wiedzą jakoś o co chodzi.
Ale z drugiej strony w niczym to nie przeszkadza - postać nie jest przez to jakaś słabsza a że ktoś nigdy z tej umiejętności nie skorzysta to juz jego sprawa - nie ma co robić afery.PoKrAk pisze:a nie widzę w żadnym wypadku sensu leczenia innego poszukwiacza jeszcze kosztem własnego czaru, więc takie coś uważam za zbędne
Ogólnie postać fajna
A właśnie - o ile dobrze pamiętam na karcie różdżki (przynajmniej tej w MM) jest napisane, że masz o 1 czar więcej niż ilość z jaką rozpocząłeś grę. Moim zdaniem to błąd autorów bo założę się, że mieli na myśli zdolność, że cały czas musisz mieć ileś czarów. Np gdy poszukiwacz mający zawsze 1 czar znajdzie różdżkę może mieć zawsze 2 czary, a poszukiwacz zaczynający z 1 czarem ale nie mający go zawsze może mieć dzięki niej zawsze 1 czar. Przynajmniej ja tak gram .PoKrAk pisze:Jeśli znajdzie różdźkę jest nie do zabicia. (ma wtedy cały czas po 3 czary)
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2007, 14:08 przez Isztwan, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Różdzka daje to że mamy zawsze o 1 czar więcej niż na początku gry. Przeczytaj tą kartę.Anomer pisze:O czym Ty mówisz PoKrAk? Ma wtedy cały czas po 1 zaklęciu (przez max kilka rund gdy posiada różdżkę).
Poza tym - nie zauważyłem nighdy żeby różdźka tak szybko zmieniała właściciela.
Nie widzę żadnych podstaw by uważać, że mieli na myśli coś innego niż napisali.Isztwan pisze:Moim zdaniem to błąd autorów bo założę się, że mieli na myśli
ale nie jest to zgodne z zasadami.Przynajmniej ja tak gram .
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kontakt:
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kontakt:
- Anomer
-
- Posty: 20
- Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2007, 13:52
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Gram bez kosmicznej otchłani, nie znam jej. Gdybym jednak grał, zlikwidowałbym to durne ograniczenie "nie działa czar Rozkaz"... Poza tym Twój przykład nie ma sensu. Gdyby było ograniczenie - 1 rytuał na 5 tur, to Kapłanka po prostu siedziałaby w otchłani 5 razy dłużej... Uważam, że to otchłań jest przegięta, nie Kapłanka.No to pomyśl nad tym - jest Kosmicznej Otchłani gdzie nei działa czar Rozkaz i stoi i sobie pakuje moc dowolnie długo. Powiedz że to nie przegięcie.
Co do różdżki. Przeczytałem. Faktycznie, masz rację.
Isztwan, ja też tak gram. Moim zdaniem to o wiele sensowniejsze...
Kiedy umysł śpi, budzą się upiory...
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
No faktycznie widać, że nie znasz Otchłani :neutral: Trzeba się jednak liczyć że inni z nią grają i będą oceniać postać pod kątem tego jak pasuje do całości oryginalnej gry a nie tylko jej wybranych częsci.Gdyby było ograniczenie - 1 rytuał na 5 tur, to Kapłanka po prostu siedziałaby w otchłani 5 razy dłużej...
Poza tym - miałem raczej na myśli ograniczenie nie pozwalające robić rytuału, jesli był w poprzedniej turze czyli max 1 na 2 tury.
ja też tak grałem. Ale wtedy miałem 9 lat i nie czytałem kart dokładnieja też tak gram
Dla tych co grają zgodnie z zasadami Kapłanka będzie miała w takim wypadku 3 czary i tu również trzeba liczyć się z tym, że raczej ocenia się postać pod kątem dopasowania do oryginalnych zasad a nie homerules autora postaci. A z trzema czarami, z których dowolny może sobie wymienić na wytrzymałość w każdej chwili trudno powiedzieć, że to nei jest przegięta postać. I jeszcze dodatkowo zwiększony limit czarów :neutral:
Racja, ale miejsce wykorzystane na taki niemal zbędny (przynajmniej dla niektórych) zapis mogłoby zostać wykorzystane na doprecyzowanie innych zdolności.Ale z drugiej strony w niczym to nie przeszkadza - postać nie jest przez to jakaś słabsza a że ktoś nigdy z tej umiejętności nie skorzysta to juz jego sprawa - nie ma co robić afery.
PS> krytyka nie ma na celu "zgnojenia" autora tylko wskazania na co warto by zwracać uwagę, żeby kolejne jego postacie były lepiej dopracowane.
- Anomer
-
- Posty: 20
- Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2007, 13:52
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Wiem, i doceniam to. Sorry za me niecne insynuacje o niekonstruktywnej krytyce.
A wracając do postaci. Co zmienię w następnej wersji:
- Dokładniejsze opisy umiejętności
- Rytuału można użyć tylko na otwartej przestrzeni.
Co do 1 umiejętności - aby wszystko było zbalansowane, i w zgodzie z zasadami - zastanawiam się nad zmianą jej na taką:
1) Podczas pierwszej wizyty w Kaplicy otrzymujesz 2 / 3 czary (oczywiście jako wizytę mam na myśli eksplorację obszaru).
Co o tym myślicie?
A wracając do postaci. Co zmienię w następnej wersji:
- Dokładniejsze opisy umiejętności
- Rytuału można użyć tylko na otwartej przestrzeni.
Co do 1 umiejętności - aby wszystko było zbalansowane, i w zgodzie z zasadami - zastanawiam się nad zmianą jej na taką:
1) Podczas pierwszej wizyty w Kaplicy otrzymujesz 2 / 3 czary (oczywiście jako wizytę mam na myśli eksplorację obszaru).
Co o tym myślicie?
Kiedy umysł śpi, budzą się upiory...
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
Nie widzę sensu histeryzowania o 1 spośród kilkuset Kart.PoKrAk pisze:Dla tych co grają zgodnie z zasadami Kapłanka będzie miała w takim wypadku 3 czary i tu również trzeba liczyć się z tym, że raczej ocenia się postać pod kątem dopasowania do oryginalnych zasad a nie homerules autora postaci. A z trzema czarami, z których dowolny może sobie wymienić na wytrzymałość w każdej chwili trudno powiedzieć, że to nei jest przegięta postać.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 38
- Kontakt:
Co do Kapłanki świtu to kiedy jest poranek w MiMie?? bo nie rozumiem kiedy można zastosować tą zdolność bo nie przypominam sobie żeby były poranki w MiMie co czyni tą zdolność nieużyteczną - domyślam się że poranek to po prostu nowa tura ale to sa tylko domysły moje.
Co do Banity to chyba 4 zdolność jest cos pokręcona. "Kiedy jedna z tych kart powinna mieć ma..." - to powinna mieć czy ma :-k chyba nie powinno być tego "ma".
Grafika berserkera jest spoks ale podpis autora mógłby zniknąć bo psuje to efekt. Nie widziałem jeszcze berserkera wymykającego się wrogom ale spoks ten jest specyficzny i nawet to dla mnie jest zrozumiałe.
Berserker bez broni podczas szału =; to chyba jakieś nie porozumienie. Mnich spoks bez broni niech sobie walczy ale berserker?? moim zdaniem do kitu. Powinien nie nosić pancerza bo to przeszkadzałoby mu podczas szału walecznego w walce. Ale żeby broni nie mógł nosić...
Czart mi się bardzo podoba :biggrin: już mam swojego numero uno
Co do Banity to chyba 4 zdolność jest cos pokręcona. "Kiedy jedna z tych kart powinna mieć ma..." - to powinna mieć czy ma :-k chyba nie powinno być tego "ma".
Grafika berserkera jest spoks ale podpis autora mógłby zniknąć bo psuje to efekt. Nie widziałem jeszcze berserkera wymykającego się wrogom ale spoks ten jest specyficzny i nawet to dla mnie jest zrozumiałe.
Berserker bez broni podczas szału =; to chyba jakieś nie porozumienie. Mnich spoks bez broni niech sobie walczy ale berserker?? moim zdaniem do kitu. Powinien nie nosić pancerza bo to przeszkadzałoby mu podczas szału walecznego w walce. Ale żeby broni nie mógł nosić...
Czart mi się bardzo podoba :biggrin: już mam swojego numero uno
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2007, 18:27 przez Emil, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie cierpię lizustwa
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
banita -
> zdolności są fajne, choć ta ostatnia dośc niejasna. Strzelając z JAKIEGO łuku ? z tego z Jaskini? a moze ma swój "zamontowany na stałe" łuk jak samuraj i centaur i z niego strzela?
> Grabienie złota od patrolu troszkę dziwne mi się wydaje.
> Za dużo zdolności
niepisana zasada mówi że nikt nie ma więcej niż 6 :-"
> grafika wygląda paskudnie, choć pewnie po wydruku nie byłoby tak źle.
Ogólnie całkiem dobra postać, na pewno czołówka w tym etapie.
> zdolności są fajne, choć ta ostatnia dośc niejasna. Strzelając z JAKIEGO łuku ? z tego z Jaskini? a moze ma swój "zamontowany na stałe" łuk jak samuraj i centaur i z niego strzela?
> Grabienie złota od patrolu troszkę dziwne mi się wydaje.
> Za dużo zdolności
> grafika wygląda paskudnie, choć pewnie po wydruku nie byłoby tak źle.
Ogólnie całkiem dobra postać, na pewno czołówka w tym etapie.
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2007, 18:53 przez PoKrAk, łącznie zmieniany 2 razy.
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Znalazłem własnie paskudnego buga w jednej postaci #-o który sprawił że poleciała w dół w moim rankingu.
łowczyni
zdolność pierwsza jest niedopuszczalna. Jeśli poszukwiacz ZAWSZE wybiera rodzaj walki, nawet gdy jest atakowany, to jeśli tylko ma odpowiednio wytrzymałości nie można mu nic nigdy odebrać, bo w walce magicznej można odbierać tylko wytrzymałość (chyba że w MM jest jakoś inaczej) a to jest przegięcie TOTALNE...
łowczyni
zdolność pierwsza jest niedopuszczalna. Jeśli poszukwiacz ZAWSZE wybiera rodzaj walki, nawet gdy jest atakowany, to jeśli tylko ma odpowiednio wytrzymałości nie można mu nic nigdy odebrać, bo w walce magicznej można odbierać tylko wytrzymałość (chyba że w MM jest jakoś inaczej) a to jest przegięcie TOTALNE...
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2007, 18:57 przez PoKrAk, łącznie zmieniany 1 raz.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Nie dlaczego. Inne Postaci rozwijają się równomiernie do niej więc to nie czyni jej przepakowaną i nie do zdarcia.łowczyni
zdolność pierwsza jest niedopuszczalna. Jeśli poszukwiacz ZAWSZE wybiera rodzaj walki, nawet gdy jest atakowany, to jeśli tylko ma odpowiednio wytrzymałości nie można mu nic nigdy odebrać, a to jest przegięcie TOTALNE...