Schron Zero
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Schron Zero
jako ze w temacie cisza ... nakreślę ogólnie zasady mojej wypociny.
Wstęp.: konflikt był gdzieś daleko, nie interesował ludzi dopóki nie usłyszeli nieprzerwanego dźwięku syren… w ruch poszło wszystko, bron nuklearna, biologiczna, chemiczna co kto miał. Nie było wygranych. tylko trupy. Nawet dziś po latach głodu ,chorób i wszechobecnej śmierci , na gruzach cywilizacji niedobitki ocalałych dalej walczą o przetrwanie. walcząc z dzikimi bestiami wrogimi frakcjami, poprzez głód ,ludzie stracili resztki swego człowieczeństwa , niczym zwierzęta w stadzie bronią swego terytorium a każdy napotkany nieznajomy może być wrogiem .
I tak ty nowy wodzu zbierz ludzi i poprowadź ich ku zwycięstwu i nadziei na lepsze jutro w ostatniej kolonii ludzkości. Tylko ty możesz skompletować karty dostępu do schronu w którym możesz zdobyć ostatni uzbrojony pocisk z głowicą wodorową i w ten sposób zapanować nad całą kolonią.
Wprowadzenie:
<cel gry, liczba graczy, zarys historii>
„Ostatnia Kolonia” to przygodowo strategiczna gra dla 2 do 4 osób. Celem gry jest rozbudowanie kolonii która przetrwa w niebezpiecznym świecie po zagładzie ludzkości oraz odnaleźć zaginione karty dostępu do schronu, wybierz jaka droga chcesz podążać , z kim się sprzymierzyć a z kim prowadzić wojnę, buduj nowe posterunki ,odkrywaj świat ,handluj, zdobywaj zasoby … przetrwaj.
<cel – zdobyć karty dostępu do schronu>
Wstęp.: konflikt był gdzieś daleko, nie interesował ludzi dopóki nie usłyszeli nieprzerwanego dźwięku syren… w ruch poszło wszystko, bron nuklearna, biologiczna, chemiczna co kto miał. Nie było wygranych. tylko trupy. Nawet dziś po latach głodu ,chorób i wszechobecnej śmierci , na gruzach cywilizacji niedobitki ocalałych dalej walczą o przetrwanie. walcząc z dzikimi bestiami wrogimi frakcjami, poprzez głód ,ludzie stracili resztki swego człowieczeństwa , niczym zwierzęta w stadzie bronią swego terytorium a każdy napotkany nieznajomy może być wrogiem .
I tak ty nowy wodzu zbierz ludzi i poprowadź ich ku zwycięstwu i nadziei na lepsze jutro w ostatniej kolonii ludzkości. Tylko ty możesz skompletować karty dostępu do schronu w którym możesz zdobyć ostatni uzbrojony pocisk z głowicą wodorową i w ten sposób zapanować nad całą kolonią.
Wprowadzenie:
<cel gry, liczba graczy, zarys historii>
„Ostatnia Kolonia” to przygodowo strategiczna gra dla 2 do 4 osób. Celem gry jest rozbudowanie kolonii która przetrwa w niebezpiecznym świecie po zagładzie ludzkości oraz odnaleźć zaginione karty dostępu do schronu, wybierz jaka droga chcesz podążać , z kim się sprzymierzyć a z kim prowadzić wojnę, buduj nowe posterunki ,odkrywaj świat ,handluj, zdobywaj zasoby … przetrwaj.
<cel – zdobyć karty dostępu do schronu>
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Zawartość.
Plansza: x1
przedstawia drogę zewnętrzną <rubieże> podzieloną na 4 strefy, po niej gracze będą podróżować i badać zniszczony świat . Strefę wewnętrzna, miasto otoczone murem <kolonia> oraz cztery miejsca na wejścia do schronu.
4 frakcje Ocalałych:
po 21 kart postaci,5 kart i 4 pionki ruchu <siedziba, pieszo i samochodami> 8 znaczników posterunków.
Przedstawiają ocalałych ludzi ich zdolności i umiejętności, ich siedzibę i pojazdy.
Karty Bestii: 22
Są to karty stworzeń które próbują przetrwać w tym trudnym środowisku. w roli łowcy lub ofiary. Jeśli im nie uda się ciebie zjeść ty możesz zjeść je.
Karty surowców: 400
Najpotrzebniejsze do przetrwania jedyne wartości dla ocalałych. Żywność , woda , lekarstwa ,paliwo do pojazdów, amunicja i wszechobecny złom i skrzynie do przechowywania. Waluta nowego świata.
Karty ekwipunku: 56
Sprzęt przydatny do przetrwania ,ekwipunek każdego ocalałego… znajdziesz tam bronie pancerze dla siebie i twojego pojazdu może nawet kartę dostępu jeśli będzie cie na takowy stać.
Plansza: x1
przedstawia drogę zewnętrzną <rubieże> podzieloną na 4 strefy, po niej gracze będą podróżować i badać zniszczony świat . Strefę wewnętrzna, miasto otoczone murem <kolonia> oraz cztery miejsca na wejścia do schronu.
4 frakcje Ocalałych:
po 21 kart postaci,5 kart i 4 pionki ruchu <siedziba, pieszo i samochodami> 8 znaczników posterunków.
Przedstawiają ocalałych ludzi ich zdolności i umiejętności, ich siedzibę i pojazdy.
Karty Bestii: 22
Są to karty stworzeń które próbują przetrwać w tym trudnym środowisku. w roli łowcy lub ofiary. Jeśli im nie uda się ciebie zjeść ty możesz zjeść je.
Karty surowców: 400
Najpotrzebniejsze do przetrwania jedyne wartości dla ocalałych. Żywność , woda , lekarstwa ,paliwo do pojazdów, amunicja i wszechobecny złom i skrzynie do przechowywania. Waluta nowego świata.
Karty ekwipunku: 56
Sprzęt przydatny do przetrwania ,ekwipunek każdego ocalałego… znajdziesz tam bronie pancerze dla siebie i twojego pojazdu może nawet kartę dostępu jeśli będzie cie na takowy stać.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Karty drogi: 100 strefy zewnętrznej i 32 strefy wewnętrznej.
Wszystko to co może nas spotkać i co my możemy spotkać w czasie wędrówki. Zmienna pogoda , przydrożne wraki z których możemy powołać do życia ryczące machiny , i bezludne pustkowia. Ludzi i tych złych i tych którzy się do nas przyłączą. Tu tez znaleźć możemy zamieszkałe osady jako nasz grunt pod budowę kolonii.
Znaczniki statusu.
-zestaw ran < 70 >
-Zestaw choroby < 26 >
-Zestaw uszkodzeń < 26 >
Kostki do gry: 8 kości 6 ściennych.
Ocalali:
Ci którzy przetrwali podzielili się na 4 główne frakcjie:
7 legion <Niebieski> – post militarne ugrupowanie które chce siłą wprowadzić prawo i porządek. Narodzeni z pozostałości wojskowych wspomnień i sprzętu jaki po sobie zostawiła wojna.
Stado <Zielony> – próbujący związać koniec z końcem zwyczajni ludzie , żyjący nadzieja na powrót tego co było, handlarze i farmerzy niektórzy zwą ich nich patriotami inni głupcami.
Złomiarze <Żółty> - pokolenie szczurów apokalipsy , śmieciarze zaadoptowani do odkrywania starego na nowo. Anarchistyczne ugrupowanie degeneratów i bandytów ,tylko najsilniejsi maja szanse przetrwać.
Spaczeni <Czerwony> – próbujący związać koniec z końcem zdeformowani ludzie , to najmłodsze pokolenie świata po katastrofie, odizolowani i nieufni, wzbudzający odrazę i najbardziej przystosowani.
Wszystko to co może nas spotkać i co my możemy spotkać w czasie wędrówki. Zmienna pogoda , przydrożne wraki z których możemy powołać do życia ryczące machiny , i bezludne pustkowia. Ludzi i tych złych i tych którzy się do nas przyłączą. Tu tez znaleźć możemy zamieszkałe osady jako nasz grunt pod budowę kolonii.
Znaczniki statusu.
-zestaw ran < 70 >
-Zestaw choroby < 26 >
-Zestaw uszkodzeń < 26 >
Kostki do gry: 8 kości 6 ściennych.
Ocalali:
Ci którzy przetrwali podzielili się na 4 główne frakcjie:
7 legion <Niebieski> – post militarne ugrupowanie które chce siłą wprowadzić prawo i porządek. Narodzeni z pozostałości wojskowych wspomnień i sprzętu jaki po sobie zostawiła wojna.
Stado <Zielony> – próbujący związać koniec z końcem zwyczajni ludzie , żyjący nadzieja na powrót tego co było, handlarze i farmerzy niektórzy zwą ich nich patriotami inni głupcami.
Złomiarze <Żółty> - pokolenie szczurów apokalipsy , śmieciarze zaadoptowani do odkrywania starego na nowo. Anarchistyczne ugrupowanie degeneratów i bandytów ,tylko najsilniejsi maja szanse przetrwać.
Spaczeni <Czerwony> – próbujący związać koniec z końcem zdeformowani ludzie , to najmłodsze pokolenie świata po katastrofie, odizolowani i nieufni, wzbudzający odrazę i najbardziej przystosowani.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Frakcje mogą podpisywać rozejmy i tworzyć sojusze, prowadzić wojny.
Nastawienie ocalonego przedstawiane jest w 3 kolorach dłoni.
-zielony < Przyjazny >
-żółty < Neutralny >
-czerwoni < Agresywny >
UWAGA! Jeśli agresywni trafia na siebie zawsze walczą. wyjątkiem są sojusze i rozejmy.
Jeśli przyjaźni trafia na siebie mogą handlować.
Rozejmy i sojusze można wykupić w osadach ocalałych.
Istnieją 4 sojusze < 12 surowców>
+wspólna walka, gracz może wykorzystywać ocalałych sojuszniczej frakcji jak swoich. Handel z sojusznikiem odbywa się 1:1. Medycy mogą leczyć sojuszników.
i 3 rozejmy. < 6 surowców > + rozejm gwarantuje nie atakowanie na szlakach , handel 2:1
Uwaga niektóre frakcje nie lubią się, koszt rozejmów rośnie.
Nastawienie ocalonego przedstawiane jest w 3 kolorach dłoni.
-zielony < Przyjazny >
-żółty < Neutralny >
-czerwoni < Agresywny >
UWAGA! Jeśli agresywni trafia na siebie zawsze walczą. wyjątkiem są sojusze i rozejmy.
Jeśli przyjaźni trafia na siebie mogą handlować.
Rozejmy i sojusze można wykupić w osadach ocalałych.
Istnieją 4 sojusze < 12 surowców>
+wspólna walka, gracz może wykorzystywać ocalałych sojuszniczej frakcji jak swoich. Handel z sojusznikiem odbywa się 1:1. Medycy mogą leczyć sojuszników.
i 3 rozejmy. < 6 surowców > + rozejm gwarantuje nie atakowanie na szlakach , handel 2:1
Uwaga niektóre frakcje nie lubią się, koszt rozejmów rośnie.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Ruch.
gracze maja do dyspozycji 3 pojazdy i wędrówkę pieszą. Można poruszać się z każdą stronę o taka ilość Pol ile wynosi prędkość pojazdu. Każdy gracz posiada 3 pojazdy z indywidualnymi parametrami.
-samochód zwiadowczy SCOUT <szybki ale slaby>
-fura wojownika szos WARRIOR <dobry do walki>
-Kolos transportowy, jeżdżąca forteca TANK <powolny ale jaka siła i pancerz>
Nie masz paliwa trudno możesz go pchać 1 pole na turę albo zostawiasz go i idziesz na piechotę chyba że skończy ci się woda.
Pieszo – paliwem jest woda 1 butelka na k6 pól <albo strefę> Brak wody powoduje 1 ranę ,postać może umrzeć z wycieńczenia.
Każdy człowiek ma swój udźwig określa ilość sprzętu które postać udźwignie w tym skrzynie. <skrzynia to 6 surowców>
9
Samochodem może jechać maksymalnie 4 osoby <2 obsługi i 2 pasażerów>
Scout – zwiadowczy – do zbudowania potrzeba 10 sztuk złomu chyba ze mechanik go składa wtedy połowa taniej. 5
paliwem jest benzyna 1 kanister 2k6 pól
bagażnik 4 – ilość przewożonych skrzyń
struktura 2 – określa ile uszkodzeń wytrzyma zanim stanie
#<CHODU!> wydając dodatkowy bak paliwa możesz uciec bez obrażeń z walki rzucając 4-5-6 na k6
Warrior – wojownik autostrady – do zbudowania potrzeba 20 sztuk złomu chyba ze mechanik go składa wtedy połowa taniej 10
paliwem jest benzyna 2 kanister 2k6 pól
bagażnik 6 – ilość przewożonych skrzyń
struktura 4 – określa ile uszkodzeń wytrzyma zanim stanie
bonus do walki +1 kostka ataku
#<TURBO!> za dodatkowe paliwo przy rzucie dubla na 2k6 można rzucić jeszcze raz i zsumować wynik.
Tank – transportowy- do zbudowania potrzeba 40 sztuk złomu chyba ze mechanik go składa wtedy połowa taniej 20
paliwem jest benzyna 3 kanistry na k6 pól
bagażnik 10 – ilość przewożonych skrzyń
struktura 6 – określa ile uszkodzeń wytrzyma zanim stanie
bonus do walki +2,bonus do obrony +1, odporny na promieniowanie i kwaśne deszcze.
#<TARAN!> za dodatkowe paliwo może staranować samochód zadając mu jedno uszkodzenie.
Ruszamy się 1 pionkiem w swojej turze ?
gracze maja do dyspozycji 3 pojazdy i wędrówkę pieszą. Można poruszać się z każdą stronę o taka ilość Pol ile wynosi prędkość pojazdu. Każdy gracz posiada 3 pojazdy z indywidualnymi parametrami.
-samochód zwiadowczy SCOUT <szybki ale slaby>
-fura wojownika szos WARRIOR <dobry do walki>
-Kolos transportowy, jeżdżąca forteca TANK <powolny ale jaka siła i pancerz>
Nie masz paliwa trudno możesz go pchać 1 pole na turę albo zostawiasz go i idziesz na piechotę chyba że skończy ci się woda.
Pieszo – paliwem jest woda 1 butelka na k6 pól <albo strefę> Brak wody powoduje 1 ranę ,postać może umrzeć z wycieńczenia.
Każdy człowiek ma swój udźwig określa ilość sprzętu które postać udźwignie w tym skrzynie. <skrzynia to 6 surowców>
9
Samochodem może jechać maksymalnie 4 osoby <2 obsługi i 2 pasażerów>
Scout – zwiadowczy – do zbudowania potrzeba 10 sztuk złomu chyba ze mechanik go składa wtedy połowa taniej. 5
paliwem jest benzyna 1 kanister 2k6 pól
bagażnik 4 – ilość przewożonych skrzyń
struktura 2 – określa ile uszkodzeń wytrzyma zanim stanie
#<CHODU!> wydając dodatkowy bak paliwa możesz uciec bez obrażeń z walki rzucając 4-5-6 na k6
Warrior – wojownik autostrady – do zbudowania potrzeba 20 sztuk złomu chyba ze mechanik go składa wtedy połowa taniej 10
paliwem jest benzyna 2 kanister 2k6 pól
bagażnik 6 – ilość przewożonych skrzyń
struktura 4 – określa ile uszkodzeń wytrzyma zanim stanie
bonus do walki +1 kostka ataku
#<TURBO!> za dodatkowe paliwo przy rzucie dubla na 2k6 można rzucić jeszcze raz i zsumować wynik.
Tank – transportowy- do zbudowania potrzeba 40 sztuk złomu chyba ze mechanik go składa wtedy połowa taniej 20
paliwem jest benzyna 3 kanistry na k6 pól
bagażnik 10 – ilość przewożonych skrzyń
struktura 6 – określa ile uszkodzeń wytrzyma zanim stanie
bonus do walki +2,bonus do obrony +1, odporny na promieniowanie i kwaśne deszcze.
#<TARAN!> za dodatkowe paliwo może staranować samochód zadając mu jedno uszkodzenie.
Ruszamy się 1 pionkiem w swojej turze ?
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Handel
Na bazarach i u handlarzy losujesz 3 przedmioty z których możesz kupić jeden przedmiot za odpowiednia cenę niezależnie od przebiegu wymiany, karty wracają i są tasowane.
Wymiana surowców :ile kosztuje 1 sztuka surowca w złomie
1 złom / 2 żarcie / 3 woda / 4 benzyna / 5 naboje / 6 apteczka
Tak można wymieniać np. 2 wody to 1 apteczka, 1 naboje to 1 benzyna i 1 złom itd…
zlom1
zarcie2
woda3
benzyna4
amunicja5
apteczka6
skrzyniapomiesci10surowcow
<koszt >
koszt w zlomie
11
Przygotowanie do gry
Każdy z graczy losuje bądź wybiera jednego lidera i losuje 2 ludzi ze swojej frakcji. Resztę tasujemy z innymi ocalałymi.
, następnie gracz dobiera surowce początkowe
W 2 skrzyniach <po 10 surowców w każdej> :
Czyli 6 złomu, 4 żarcia, 4 wody, 3 benzyna, po jednym naboju i jedna apteczka. jesteśmy gotowi by wyruszyć na pustkowia
Ustawiamy plansze, tasujemy talie postaci ,potworów ,sprzętu ,strefy wewnętrznej i zewnętrznej.
Wewnętrzna Strefa Miasto
Do wewnętrznej strefy trzeba się wkupić lub jednorazowo skorzystać z oferty przemytnika. Po założeniu posterunku w wewnętrznej strefie można wchodzić za darmo <zgodnie ze strefami w których mamy posterunek> tylko w tej strefie możemy założyć posterunek tu znajdziemy wejścia do schronu oraz informatora który za przysługę powie gdzie lub jak zdobyć kartę dostępu. Po zebraniu odpowiednich kart do odpowiednich drzwi schronu otwierasz i wygrywasz…. <albo co turę bombardujesz przeciwników rakietami k6 obrażeń>.
Na bazarach i u handlarzy losujesz 3 przedmioty z których możesz kupić jeden przedmiot za odpowiednia cenę niezależnie od przebiegu wymiany, karty wracają i są tasowane.
Wymiana surowców :ile kosztuje 1 sztuka surowca w złomie
1 złom / 2 żarcie / 3 woda / 4 benzyna / 5 naboje / 6 apteczka
Tak można wymieniać np. 2 wody to 1 apteczka, 1 naboje to 1 benzyna i 1 złom itd…
zlom1
zarcie2
woda3
benzyna4
amunicja5
apteczka6
skrzyniapomiesci10surowcow
<koszt >
koszt w zlomie
11
Przygotowanie do gry
Każdy z graczy losuje bądź wybiera jednego lidera i losuje 2 ludzi ze swojej frakcji. Resztę tasujemy z innymi ocalałymi.
, następnie gracz dobiera surowce początkowe
W 2 skrzyniach <po 10 surowców w każdej> :
Czyli 6 złomu, 4 żarcia, 4 wody, 3 benzyna, po jednym naboju i jedna apteczka. jesteśmy gotowi by wyruszyć na pustkowia
Ustawiamy plansze, tasujemy talie postaci ,potworów ,sprzętu ,strefy wewnętrznej i zewnętrznej.
Wewnętrzna Strefa Miasto
Do wewnętrznej strefy trzeba się wkupić lub jednorazowo skorzystać z oferty przemytnika. Po założeniu posterunku w wewnętrznej strefie można wchodzić za darmo <zgodnie ze strefami w których mamy posterunek> tylko w tej strefie możemy założyć posterunek tu znajdziemy wejścia do schronu oraz informatora który za przysługę powie gdzie lub jak zdobyć kartę dostępu. Po zebraniu odpowiednich kart do odpowiednich drzwi schronu otwierasz i wygrywasz…. <albo co turę bombardujesz przeciwników rakietami k6 obrażeń>.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Umiejętności postaci:
LIDER – postać główna
HANDLARZ – uzyskuje lepsze ceny , może handlować
WOJOWNIK – dobry w walce
ROBOL – pozyskuje więcej surowców
ZWIADOWCA – może uniknąć zagrożenia
MYSLIWY – może pozyskiwać żarcie z bestii
MECHANIK – naprawia uszkodzenia pojazdów
LEKARZ – leczy choroby i rady
LIDER – postać główna
HANDLARZ – uzyskuje lepsze ceny , może handlować
WOJOWNIK – dobry w walce
ROBOL – pozyskuje więcej surowców
ZWIADOWCA – może uniknąć zagrożenia
MYSLIWY – może pozyskiwać żarcie z bestii
MECHANIK – naprawia uszkodzenia pojazdów
LEKARZ – leczy choroby i rady
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
A nie uważasz, iż lepiej jest zrobić o tym osobny temat?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Byłbym zdecydowanie za - bo to co przedstawiłeś to zdeczka zupełnie cosik innego.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
nie chciałem powielać samego fallouta w sobie post-apo zostaje ... i to ten post kiedyś natchnęło mnie by zrobić coś takiego. nowy temat jak najbardziej ale gdy,by admin mógł to wyciągnąć i zmienić w nowy temat ?
czy coś innego ... porostu bardziej zaawansowany mim z odrobina monopoly ?
czy coś innego ... porostu bardziej zaawansowany mim z odrobina monopoly ?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Kontynuując . Spryt? Może po prostu siła i wzrok
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Mogę spróbować przerobić oryginalne M i M na postapo. Od podstaw.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Post-apo MiM
Przedstaw może jakoś to graficznie, ażeby było co dyskutować.armisch pisze:Mogę spróbować przerobić oryginalne M i M na postapo. Od podstaw.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Post-apo MiM
O obu, o wiele lepiej się przegląda karty niźli czyta ścianę tekstu .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6403
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Post-apo MiM
I jak widzę takie teksty, to wiem, że się nie dogadamyarmisch pisze:Kontynuując . Spryt? Może po prostu siła i wzrok
Ja nawet nie mam Talismana.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Rogo jak ty to widzisz? Zawsze mozna sie dogadac
- Rogo
-
- Posty: 6403
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Post-apo MiM
Na pewno nie wzrok. Poza tym rozdzielenie walki na wręcz i dystansową prawdopodobnie uczyni walkę wręcz nieopłacalną. Niby można to ograniczyć przez amunicję, która gracze musieliby kitrać na trudniejsze walki. Poza tym wprowadziłbym parametr od zdolności umysłowych jak nauka, naprawa itp.
Ja nawet nie mam Talismana.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Post-apo MiM
Jest to jakieś rozwiązanie. W M i M walka psychiczna jest ważna. Więc i tu by się coś przydało jako alternatywa do walki wręcz. Amunicja to też dobry pomysl
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24088
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Re: Post-apo MiM
Zdjęcia ciekawie się prezentują... ale język polski na kartach jest straszny. I pamiętaj - "nie pokona".
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt: