Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
			
		
		
			- 
				
																			
								Filane				 [Autor tematu]				 
						- Losujemy postać

 			 
	- 
				
		
		
		
	
 
	
		- Posty: 2
 		- Rejestracja: wtorek 11 gru 2012, 13:43
 		
		
											- Lokalizacja: Bialystok
 
													- Płeć: 
 
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
					
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Filane » 
			
			
			
			
			Witam
Czy dostając sie na obszar korony władzy można używać zwykłych zaklęć które mi pozostały? Czy jedyne co można robić to rzucanie zaklęć rozkazu?
pozdrawiam
			
			
									
									
	
										
										Witam
Czy dostając sie na obszar korony władzy można używać zwykłych zaklęć które mi pozostały? Czy jedyne co można robić to rzucanie zaklęć rozkazu?
pozdrawiam
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			- 
				
								Rogo								
 
						- #Moderator: Rogo

 			 
	- 
				
		
				
		
		
	
 
	
		- Posty: 6489
 		- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
 		
		
											- Lokalizacja: Krzyków
 
								- Płeć: 
 
		- Wiek: 38
 				
		
		
						
					
						
		
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Rogo » 
			
			
			
			
			Oczywiście, że można, przecież jedno drugiego nie wyklucza 

 
			
			
									
									
	
							Ja nawet nie mam Talismana.
			
										Oczywiście, że można, przecież jedno drugiego nie wyklucza ;)
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			- 
				
																			
								Filane				 [Autor tematu]				 
						- Losujemy postać

 			 
	- 
				
		
		
		
	
 
	
		- Posty: 2
 		- Rejestracja: wtorek 11 gru 2012, 13:43
 		
		
											- Lokalizacja: Bialystok
 
													- Płeć: 
 
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
					
						
		
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Filane » 
			
			
			
			
			dzięki
			
			
									
									
	
										
										dzięki