Kilka pytań odnośnie zasad i innych

Wszystkie niejasności, wątpliwości, rożne sugestie związane z zasadami gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Xan
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Posty: 581
Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Xan »

Skoro na karcie Ropuchy napisane jest, że "Twoje cechy zostaną przywrócone (...)", a Charakter w wymienionej przeze mnie sytuacji w grze Talisman Prologue nie został przywrócony, to dla mnie jednoznaczne jest, że w tym wypadku Charakter cechą nie jest.

Edit UP
937 pisze:Po sformułowaniu "z wyłączeniem" nie pada nigdzie słowo Charakter, więc rozumiem, że musi on być przywrócony do stanu z przed zamiany w ropuchę.
Charakter: taki jak Poszukiwacz.


Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Awatar użytkownika
Rebelix
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 384
Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
Lokalizacja: Łódź
Płeć:

Post autor: Rebelix »

Xan pisze:Skoro na karcie Ropuchy napisane jest, że "Twoje cechy zostaną przywrócone (...)", a Charakter w wymienionej przeze mnie sytuacji w grze Talisman Prologue nie został przywrócony, to dla mnie jednoznaczne jest, że w tym wypadku Charakter cechą nie jest.
Domyślam się, że Talisman Prologue jest w wersji angielskiej a Ty przytaczasz tłumaczenie z wersji polskiej. Już tutaj wklejałem jak wygląda ten zapis w wersji angielskiej:
When you return to normal, your character will be as before, minus Objects, Followers, gold, fate, and lives lost while a Toad.
Nie ma tam poruszonego aspektu cech, atrybutów itp. dlatego właśnie podany przez Ciebie przypadek nie jest dowodem na to, że charakter Poszukiwacza nie jest jego cechą.
Xan pisze:Charakter: taki jak Poszukiwacz.
Tak ale ten zapis dotyczy ropuchy i mówi, że to ropucha ma charakter taki jak Poszukiwacz który się w nią zamienił. Przytocz mi zapis, że to Poszukiwacz ma taki charakter jak ropucha w którą był zamieniony.


Dalapon
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 17:31
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Dalapon »

Podsumowując, bo dyskusja jest naprawdę długa i niektórym już nerwy puszczają.

Ropucha nadal jest Poszukiwaczem tylko, że przeobrażonym w płaza, który nie może mieć Przyjaciół, jest pozbawiony Przedmiotów, a także czarowanie jest mu obce, poza tym jego zdolności przypisane na oryginalnej karcie poszły w zapomnienie, ale nadal jest nim (Poszukiwaczem). Jeżeli jest specjalna wzmianka dotycząca Charakteru na karcie Ropuchy tj. "Charakter: taki jak Poszukiwacz" to znaczy, że jest nim nadal, ale w innej postaci - uboższej. Poszukiwacz zamieniony w Ropuchę jest dalej Poszukiwaczem, ponieważ eksploruje teren na który trafi - dalej poznaje świat i przeżywa przygody, lecz jest zamieniony w w/w paskudztwo co nie zmienia faktu, że jest nim nadal.

Talisman Prologue, chyba też nie kłamie.
Ostatnio zmieniony czwartek 10 sty 2013, 23:57 przez Dalapon, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Xan
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Posty: 581
Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Xan »

When you return to normal, your character will be as before, minus Objects, Followers, gold, fate, and lives lost while a Toad.
Rebelix nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale słowo "charakter" z angielskiej wersji Talisman oznacza również po polsku "Poszukiwacz".

To od charakteru, jako Poszukiwacza odejmujesz Przedmioty, Przyjaciół, złoto itd.


Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Awatar użytkownika
Rebelix
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 384
Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
Lokalizacja: Łódź
Płeć:

Post autor: Rebelix »

Co Ty mnie angielskiego chcesz uczyć? Daruj sobie.

Właśnie na podstawie tego tekstu gram tak, że charakter wraca do tego sprzed przemiany bo zapis mówi wyraźnie, że Poszukiwacz jest taki jak przed przemianą (minus przedmioty, przyjaciół, złoto, życie i los który stracił w trakcie).


Awatar użytkownika
Xan
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Posty: 581
Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Xan »

Nie chodzi mi o to, aby uczyć Cię angielskiego, ale nie każdy Polak musiał grać przecież w angielskiego Talismana.

Skoro dla Ciebie Talisman Prologue kłamie to już Twoja sprawa ;)

Pozdrawiam,
Xan


Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Awatar użytkownika
Bludgeon
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Autor Dodatków
Uczestnik Zjazdów
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Great Talisman
Powrót Skavenów
Udręka Czarownika
Posty: 6316
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:

Post autor: Bludgeon »

Xan pisze:Rebelix nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, ale słowo "charakter" z angielskiej wersji Talisman oznacza również po polsku "Poszukiwacz".
Nie również, ale wyłącznie oznacza poszukiwacza.
Ang character nigdy nie znaczy polski charakter!
Ang character = pol poszukiwacz
Pol charakter = ang alignment


What a view.
Awatar użytkownika
Rebelix
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 384
Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
Lokalizacja: Łódź
Płeć:

Post autor: Rebelix »

OK więc wrócę raz jeszcze (ale już ostatni) do kwestii ropuchy i zmiany charakteru. Skorzystałem ze strony FFG i opcji zadania pytania w sprawie zasad ich gier. Pytanie wysłałem w ostatni piątek ale dopiero dzisiaj dostałem odpowiedź na maila więc kazali sobie chwilę czekać. :P

Przedstawiłem im taką sytuację:
There is a case that bothers me a bit. Situation looks like this: Character of good alignment turns into toad, while being a toad the alignment change to evil. Now what's the character's alignment after returning to normal form? In Talisman Prologue in this case character keeps evil alignment but what does it have to do to the special ability of toad that says: "When you return to normal, your character will be as before, minus Objects, Followers, gold, fate, and lives lost while a Toad." In my opinion this line suggest that alignment should goes back to the one from before turning into toad (to good in mentioned case above). If I could get clarification on that case I would appreciate as much, thanks in advance.
A oto i odpowiedź którą dzisiaj wysłał do mnie Christopher Hosch:
In Talisman: 4th Edition, if a character is changed into a toad, his alignment does not change. On the bottom of the Toad's character sheet, it says: "Alignment • Same as character" Therefore, when the character returns to normal, he will have the same alignment as before.

I cannot comment on how the toad works in Talisman: Prologue, as that is not a product made by Fantasy Flight Games.

I hope this has answered your question. Thanks for playing!
Pogrubiony fragment potwierdza moją wersję. Rebelix 1:0 reszta gamekeepera.

Podkreślony fragment niech będzie wskazówką dla tych którzy chcą się opierać na zasadach z Talisman: Prologue.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 24375
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 18

Post autor: Mały Nemo »

Ale ta odpowiedź nie daje odpowiedzi na to, co się dzieje z Charakterem, gdy to ropucha zmieni swój Charakter. Odpowiedź ta daje odpowiedź jedynie na to, co się dzieje, gdy ropucha NIE zmieni swojego Charakteru podczas bycia ropuchą.

Co do Talisman Prologue... oczywiście, że konkurencyjna firma w oficjalnym oświadczeniu nie będzie komentować tego ;).


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Xan
Gladiator
Gladiator
Gladiator
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Posty: 581
Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 32

Post autor: Xan »

Rebelix pisze:OK więc wrócę raz jeszcze (ale już ostatni) do kwestii ropuchy i zmiany charakteru. Skorzystałem ze strony FFG i opcji zadania pytania w sprawie zasad ich gier. Pytanie wysłałem w ostatni piątek ale dopiero dzisiaj dostałem odpowiedź na maila więc kazali sobie chwilę czekać. :P

Przedstawiłem im taką sytuację:
There is a case that bothers me a bit. Situation looks like this: Character of good alignment turns into toad, while being a toad the alignment change to evil. Now what's the character's alignment after returning to normal form? In Talisman Prologue in this case character keeps evil alignment but what does it have to do to the special ability of toad that says: "When you return to normal, your character will be as before, minus Objects, Followers, gold, fate, and lives lost while a Toad." In my opinion this line suggest that alignment should goes back to the one from before turning into toad (to good in mentioned case above). If I could get clarification on that case I would appreciate as much, thanks in advance.
A oto i odpowiedź którą dzisiaj wysłał do mnie Christopher Hosch:
In Talisman: 4th Edition, if a character is changed into a toad, his alignment does not change. On the bottom of the Toad's character sheet, it says: "Alignment • Same as character" Therefore, when the character returns to normal, he will have the same alignment as before.

I cannot comment on how the toad works in Talisman: Prologue, as that is not a product made by Fantasy Flight Games.

I hope this has answered your question. Thanks for playing!
Pogrubiony fragment potwierdza moją wersję. Rebelix 1:0 reszta gamekeepera.

Podkreślony fragment niech będzie wskazówką dla tych którzy chcą się opierać na zasadach z Talisman: Prologue.
No to sobie udowodniłeś prawdziwość swojej hipotezy... :?


Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Awatar użytkownika
Andur
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 86
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Andur »

Mam pytania:
1. Dotyczące karty Żywa Lalka: "Musisz zabrać żywą lalkę i porzucić pozostałe przedmioty. Nie możesz posiadać żadnych innych przedmiotów, dopóki nie odwiedzisz Alchemika w Mieście i nie zamienisz lalki w złoto". Czy poszukiwacz Alchemik po wylosowaniu tej karty zamiast odrzucać posiadane przedmioty może skorzystać z umiejętności "Podczas swojej tury możesz transmutować dowolne posiadane przedmioty w złoto. (...)" i dopiero wziąć Lalkę?

2. Przedmiot Pozłacany kompas: "Po wykonaniu rzutu za ruch możesz odjąć 1 od wyniku". Czy po rzucie wynoszącym jeden można użyć kompasu i pozostać na tym samym obszarze ponownie go badając?

Wg. mnie na oba "tak", ale chcę się upewnić.


Dalapon
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 17:31
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Dalapon »

Parę banalnych pytań.

P1. Sytuacja: Poszukiwacz posiadający Świętą Lancę losuje dwie karty Wrogów (te same nr. spotkań), którymi są WRÓG - SMOK i WRÓG - ZWIERZĘ. Jak wiemy w/w Lanca dodaje 3 pkt. Siły w walce ze Smokiem i 1 pkt siły z innym Wrogiem niż Smok. Tu Walka jest dwojaka. Dodajecie 3 czy 1, jak walczycie np. z dwoma Wrogami (w tym ze Smokiem, posiadając Św. lancę)?

Ja dodaje w takiej sytuacji 3 pkt. siły


P2. Karta Instruktor/ Akademia.
Jak wiadomo za każde wydane 3 SZ można otrzymać 1 pkt Siły lub 1 pkt Mocy i traci się turę. Jest sytuacja, że Poszukiwacz ma 6 SZ.
a) Bierze np. 2 pkt. Siły i traci Turę?
b) Bierze 1 pkt Siły/Mocy traci turę i w następnej turze to samo?
c) Bierze 1 pkt Siły/Mocy traci turę, a potem rzuca Kością za ruch?

Ja gram stosując punkt a)

Z chęcią zaproszę na to Forum swoich znajomych by sobie poczytali opinie FACHOWCÓW.

Edit do P1: Coś tam jest na forum, sorki za dublowanie pytań, ale tak na potwierdzenie możecie coś napisać:)


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 24375
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 18

Post autor: Mały Nemo »

Mam pytania:
1. Dotyczące karty Żywa Lalka: "Musisz zabrać żywą lalkę i porzucić pozostałe przedmioty. Nie możesz posiadać żadnych innych przedmiotów, dopóki nie odwiedzisz Alchemika w Mieście i nie zamienisz lalki w złoto". Czy poszukiwacz Alchemik po wylosowaniu tej karty zamiast odrzucać posiadane przedmioty może skorzystać z umiejętności "Podczas swojej tury możesz transmutować dowolne posiadane przedmioty w złoto. (...)" i dopiero wziąć Lalkę?

2. Przedmiot Pozłacany kompas: "Po wykonaniu rzutu za ruch możesz odjąć 1 od wyniku". Czy po rzucie wynoszącym jeden można użyć kompasu i pozostać na tym samym obszarze ponownie go badając?

Wg. mnie na oba "tak", ale chcę się upewnić.
1. Nie. Najpierw musi wejść w posiadanie Lalki, a więc odrzucić wszystkie swoje pozostałe Przedmioty, a następnie może przetransmutować Lalkę. Porzuconych Przedmiotów podczas tej tury nie może już zabrać.

2. Wiele toczyło się sporów na ten temat i na to pytanie nikt nie da Ci prawidłowej odpowiedzi, bowiem takiej nie ma. Jednakże wielu gra, iż w czasie ruchu Poszukiwacz musi się poruszyć, a więc nie może odjąć 1 oczka od wyniku "1" na kości ruchu.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 24375
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 18

Post autor: Mały Nemo »

Dalapon pisze:Parę banalnych pytań.

P1. Sytuacja: Poszukiwacz posiadający Świętą Lancę losuje dwie karty Wrogów (te same nr. spotkań), którymi są WRÓG - SMOK i WRÓG - ZWIERZĘ. Jak wiemy w/w Lanca dodaje 3 pkt. Siły w walce ze Smokiem i 1 pkt siły z innym Wrogiem niż Smok. Tu Walka jest dwojaka. Dodajecie 3 czy 1, jak walczycie np. z dwoma Wrogami (w tym ze Smokiem, posiadając Św. lancę)?

Ja dodaje w takiej sytuacji 3 pkt. siły


P2. Karta Instruktor/ Akademia.
Jak wiadomo za każde wydane 3 SZ można otrzymać 1 pkt Siły lub 1 pkt Mocy i traci się turę. Jest sytuacja, że Poszukiwacz ma 6 SZ.
a) Bierze np. 2 pkt. Siły i traci Turę?
b) Bierze 1 pkt Siły/Mocy traci turę i w następnej turze to samo?
c) Bierze 1 pkt Siły/Mocy traci turę, a potem rzuca Kością za ruch?

Ja gram stosując punkt a)

Z chęcią zaproszę na to Forum swoich znajomych by sobie poczytali opinie FACHOWCÓW.

Edit do P1: Coś tam jest na forum, sorki za dublowanie pytań, ale tak na potwierdzenie możecie coś napisać:)
1. Dodaje "3". Tak czy inaczej walczysz ze Smokiem, więc dodajesz wyższy bonus.

2. Ja od zawsze, jeszcze starej MiM, grałem, iż koszt "3 MZ i 1 tura" to koszt za jeden punkt. A więc jeżeli ktoś chce naraz zakupić 2 punkty, to musi zapłacić 6 MZ i stracić 2 tury.


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Andur
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 86
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Andur »

Dzięki!
Ale nie bardzo rozumiem dlaczego najpierw musi wejść w posiadanie Lalki, przecież transmutować posiadane przedmioty może w dowolnym momencie więc dlaczego nie po wylosowaniu karty Lalka ale przed jej rozpatrzeniem? Chyba, że coś mieszam to sorki ;-)


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 24375
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 18

Post autor: Mały Nemo »

Andur pisze:Dzięki!
Ale nie bardzo rozumiem dlaczego najpierw musi wejść w posiadanie Lalki, przecież transmutować posiadane przedmioty może w dowolnym momencie więc dlaczego nie po wylosowaniu karty Lalka ale przed jej rozpatrzeniem? Chyba, że coś mieszam to sorki ;-)
No tak, ale nie może transmutować czegoś, czego nie ma fizycznie w ręku. A żeby fizycznie w ręku mieć Lalkę, musi odrzucić pozostałe Przedmioty. Identycznie jest np. z budową tratwy, gdy masz 4 Przedmioty - mimo, iż tratwa jest jednorazowego użytku &c, żeby z niej skorzystać, musisz ją posiadać. A żeby ją posiadać, musisz odrzucić pozostałe Przedmioty z ekwipunku, które niesiesz ponad limit, jeżeli zdecydujesz się wziąć tratwę. Nie możesz skorzystać z tratwy nie biorąc jej do swojego ekwipunku. ;)


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Andur
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 86
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Andur »

Ale ja nie chcę transmutować Lalkę tylko przedmioty, które już posiadam i będę musiał odrzucić rozpatrując kartę Lalki, więc wolę zamienić je w złoto i dopiero wziąć Lalkę.


Awatar użytkownika
Mały Nemo
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
#Administrator: Nemomon
Playtester Talismana
Współtłumacz TMiM
Organizator Zjazdów
Uczestnik Zjazdów
Ware wa Messiah nari
Autor Dodatków
A kind, crazy fool and a stubborn kid.
Posty: 24375
Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
Lokalizacja: Slumberland
Płeć:
Wiek: 18

Post autor: Mały Nemo »

A tak, więc owszem, możesz transmutować Przedmioty tuż przed badaniem Lalki.

(tak to jest, jak się mechanicznie odpowiada na pytania, nie wczytując się w nie :P)


Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Awatar użytkownika
Andur
Zawadiaka
Zawadiaka
Zawadiaka
Posty: 86
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 19:11
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Andur »

Heh, no bywa ;-) Jeszcze raz dzięki :smile:


Dalapon
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 17:31
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Dalapon »

Nemomon pisze:a od zawsze, jeszcze starej MiM, grałem, iż koszt "3 MZ i 1 tura" to koszt za jeden punkt. A więc jeżeli ktoś chce naraz zakupić 2 punkty, to musi zapłacić 6 MZ i stracić 2 tury.
Cześć!
Faktycznie! Ja także grałem kiedyś (MiM), że się traciło tury za każdą zdobytą cechę u Instruktora.

Pozdrawiam i do zobaczenia 25.01


Awatar użytkownika
arai
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Uczestnik Zjazdów
Posty: 1664
Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
Lokalizacja: Wonderland
Płeć:
Wiek: 33

Post autor: arai »

Hej, mam do was kilka pytań. Pożyczyłam grę kumplowi i nie mogę sama poszukać odpowiedzi więc zwracam się do was.
1. Jak się gra z kartami zadań czarownika, to czy zamiast nagrody w postaci karty można wziąć po prostu talizman?
2. Drugie też odnośnie zadań czarownika, to czy po wykonaniu zadania zostaje się teleportowanym na obszar jaskini automatycznie, trzeba tam wrócić żeby dostać nagrodę, czy po prostu dostaje się nagrodę i zostaje na tym obszarze na którym się aktualnie jest?
3. Jest taka karta przygód, która każe wyciągnąć 4 zadania czarownika i położyć na niej. Każdy poszukiwacz który przyjdzie na ten obszar może sobie jedną kartę zabrać. Czy te karty zadań czarownika są liczone jako karty leżące na obszarze, czy jedynie ta karta, która je przywołała?
4. Alternatywne zakończenie Władca smoków, czy jakoś tak - czy jeśli się wyrzuci na kostce 3 lub 4 to gracze walczą ze smokiem na zmianę non stop aż zostanie pokonany? Czy każdy walczy raz i potem jest koniec tury gracza, który jest na koronie władzy i w następnej turze znów rzuca kostką?


"Podczas srogiej zimy zrozumiałem, że we mnie jest niezwyciężone lato."
Awatar użytkownika
abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
#Administrator: abubu
Posty: 6323
Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06

Post autor: abubu »

ad1. o ile się nie mylę to do wyboru: talisman albo nagroda
ad2. poszukiwacz automatycznie teleportowany i dopiero w jaskini dostaje nagrodę
ad3. chyba gdzieś w regulaminie (?) jest napisane, że każda karta liczy się do kart na obszarze (nawet czary), chyba że na karcie pisze inaczej. Ja jednak traktował bym je tak jak żetony siły/mocy/itp... Innymi słowy nie jestem pewien jak powinno być, wiem jak bym grał.
ad4. nie odpowiem bo nie wiem :)


Candyman86
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 30
Rejestracja: niedziela 04 gru 2011, 09:32
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:

Post autor: Candyman86 »

a ja przy okazji spytam odnośnie 2. Czy automatycznie teleportowany poszukiwacz po otrzymaniu nagrody może od razu podjąć się nowego zadania czarownika czy musi ponownie wejść na pole jaskini?


*snip* //Nemo
Awatar użytkownika
aduko
Żołnierz
Żołnierz
Żołnierz
Posty: 49
Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 10:14
Lokalizacja: Warszawa [Nowy Sącz]
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: aduko »

Candyman86 pisze:a ja przy okazji spytam odnośnie 2. Czy automatycznie teleportowany poszukiwacz po otrzymaniu nagrody może od razu podjąć się nowego zadania czarownika czy musi ponownie wejść na pole jaskini?
Zgodnie z FAQ:

O: Nie, gdy poszukiwacz zostanie teleportowany i otrzyma Talizman (nagrodę), nie może już odbyć żadnego spotkania - jego tura dobiega końca.

FAQ: http://www.galakta.pl/pliki/Image/gry/m ... an_FAQ.pdf

---
@Rogo: poprawione ;)
Ostatnio zmieniony piątek 01 lut 2013, 11:34 przez aduko, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6450
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Rogo »

Coś chyba nie tak link skopiowałeś ;) To nie jest FAQ xD


Ja nawet nie mam Talismana.
ODPOWIEDZ