Kupisz Grę Użytkowniku?

Wszelkie inne gry.
Awatar użytkownika
Wep-wawet [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 23 wrz 2011, 14:06
Lokalizacja: To jeszcze jest Polska.
Płeć:

Post autor: Wep-wawet »

Dziękuję Użytkowniku Arkon.

Hmm... nawet nie wiedziałem, że znam hiszpański, nigdy nie uczyłem się tego języka a rozumiem napisy na wszystkich 7 kartach. :-k
poooq pisze:
Wep-wawet pisze:
poooq pisze: Siła+k6 absolutnie odpadają...
Hehe... wprowadziłem pewne modyfikacje do tego klasycznego "równania".
[-X
:?

Czyli, że tak się nie da?

Niesety tu niczego innego nie wymyślę oprócz współczynnika + rzut kosztką (czy to K6 czy K20), mimo wszystko liczę na to, ze grę ktoś zakupi...

Planoszowa gra przygodowa bez rzucania kosztką... hmmm... to nie dla mnie.


Mors certa, hora incerta.
Wszyscy pomrzemy ... :D
Awatar użytkownika
Arkon
Astropata
Astropata
Astropata
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Osada
Rycerze Bóstw
WKO
Posty: 831
Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
Lokalizacja: okolice Lublina
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Arkon »

Wep-wawet pisze:Czyli, że tak się nie da?
Może Pooqowi chodziło o tą deklarację
Wep-wawet pisze:poooq napisał/a:
Siła+k6 absolutnie odpadają...


Hehe... wprowadziłem pewne modyfikacje do tego klasycznego "równania".
Podczas gdy kilka postów wyżej pada pytanie o sposób walki w Talizmanie, co może sugerować, że zapowiadanych modyfikacji może nie być?

Odniosę się jeszcze do kwestii rozmiarów kart i ewentualnych koszulek. Podzielam zdanie Pooqa - wątpię czy jakaś firma skusi się do zrobienia koszulek na kolejny wymiar kart. Lepiej od razu zrobić standardowy rozmiar zarówno kart zdarzeń czy jak się tam mają zwać jak i postaci.


Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Post autor: poooq »

Wep-wawet pisze:
poooq pisze:
Wep-wawet pisze:
poooq pisze: Siła+k6 absolutnie odpadają...
Hehe... wprowadziłem pewne modyfikacje do tego klasycznego "równania".
[-X
:?

Czyli, że tak się nie da?

Niesety tu niczego innego nie wymyślę oprócz współczynnika + rzut kosztką (czy to K6 czy K20), mimo wszystko liczę na to, ze grę ktoś zakupi...

Planoszowa gra przygodowa bez rzucania kosztką... hmmm... to nie dla mnie.
W tym temacie bardzo dużo powiedziały już: Talisman, Runebound, Dungeoneer, World of Warcraft, Dragon Ordeal, MiM i MM by wymienić tylko te znane i w polskich edycjach. Żeby Twój projekt miał szansę zaistnienia w przypadku znanej mechaniki k6+cecha musisz pokonać w/w gry na innej płaszczyźnie.


Awatar użytkownika
Wep-wawet [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 23 wrz 2011, 14:06
Lokalizacja: To jeszcze jest Polska.
Płeć:

Post autor: Wep-wawet »

Witajcie Użytkownicy.
Arkon pisze:Podczas gdy kilka postów wyżej pada pytanie o sposób walki w Talizmanie, co może sugerować, że zapowiadanych modyfikacji może nie być?

Mam świadomość tego, że aby gra zaistniała musi posiadać nowe elementy, odrózniajace ją na tyle do obecnych na rynku tytułów, aby ktoś uznał, ze warto po nią sięgnąć.

Pytam się o mechanikę nie z tego powodu, że chcem całkowicie zerrznąć sposób jej działania, ale aby moja różniła się najbardziej jak to możliwe. Oczywiście z zaznaczeniem, że podczas walki napewno będzie rzut kością + odpowiednia cecha oraz modyfikatory.
Jestem "tradycjonalistą" i gra bez tego (rzut kością podczas rozstrzygania walki) to jak "wymyślenie" samochodu na trzech kołach - pewnie i fajny pomysł, może ktos kiedyś taki zaprojektuje, ale napewno nie ja.

poooq pisze:W tym temacie bardzo dużo powiedziały już: Talisman, Runebound, Dungeoneer, World of Warcraft, Dragon Ordeal, MiM i MM by wymienić tylko te znane i w polskich edycjach. Żeby Twój projekt miał szansę zaistnienia w przypadku znanej mechaniki k6+cecha musisz pokonać w/w gry na innej płaszczyźnie.
Wczoraj przeglądałem BGG i przyznam, że nieco się zdołowałem, kilka pomysłów które uważałem za "nowatorskie" z powodu swojej ignorancji, okazały się być już wykorzystane. :?

Oprócz 2 gigantów Talismana (MiM) i Runebounda (z którego chyba jednak za dużo czerpię na pierwszy rzut oka) wraz z całą masą dodatków mamy wspomniany Dragon's Ordeal (który z racji tego, że jest MiM'owaty znacząco rózni się od mojej koncepcji), mamy jeszcze Prophecy oraz Return of the Heroes. Jest jeszcze kilka pomniejszych gier o planszowym WoW nie wspomnę bo gra miażdzy... choć osobiście jak chcem się pobawić plastikowymi ludkami to idę do GW.

Dungeoneer'a nie widziałem - ale zaraz to nadrobię.

Jak już wspomniałem, mechaniką moja gra ma zdecydowanie bliżej do Runebounda (co mnie nie dziwi, gdyż była to ostatnia planszówka w którą grałem, który to posiada kilka trafionych pomysłó), Return of the Heroes są też smaczki z Prophecy, widziałem też nieco podobny pomysł w WoW... tak więc dzisiejszy dzień to bardzo smutny dzień, muszę zrobić grę w miare oryginalną a dodatkowo grywalną.

Do czasu wydrukowania gry wszystko można zmienić, najważniejsze aby wykorzystać najlepsze pomysły, które dotychczas się pojawiły, dodać garść nowości i zastosować mechanikę, która będize odbiegać (w miarę możliwości oczywiście) od tych występujących w bardziej znanych grach.

Jako, że przestałem grać właśnie poto aby się nie sugerować rozwiazaniami innych poza moim zasięgiem mogą być inne gry które wykorzystują podobną mechanikę którą chcem zastosować.
Nie będę jednak udawał, jako "wychowanek" MiM'a, który lizną nieco Runebound'a (I edycja) za całą kwintesencję planszowej gry przygodowej uważam "szpulanie" kostkami... oczywiście z rozsądkiem, jednak cały czas kostki musza się toczyć. :-p

Arkon pisze:Lepiej od razu zrobić standardowy rozmiar zarówno kart zdarzeń czy jak się tam mają zwać jak i postaci.
Muszę przeprosić Uzytkowników, gdyż jak się okazało zmiana rozmiaru kart "ekwipunku" (co za oryginalana nazwa) przysżła mi na myśl nieco za późno, i pociagneła by za sobą potrzebe przeskalowania zrobionych już rysunków, co wiąząłoby się z dodatkowymi kosztami... niby nie dużo pieniądza, ale są bardziej potrzebne wydatki. Dodatkowo ze względu na mechanike gry wydaje mi się, że miejsze karty ekwipunku (ich oficjalny romiar to 3,5 na 6 cm wraz z rysunkiem 3/4) będą bardziej poręczne i wiecej kart zmieści się na arkuszu w drukarni (pozatym zawsze można uciąć nieco rysunku jak wyjdzie nagląca potrzeba).

Mam nadzieję, że w nowym roku (środek-końcówka Lutego) przeprowadzę w Lublinie pierwsze testy z udziałem chętnych osób (jak już wspominałem w pierwszym poście - liczę, ze znajdą się chętne osoby) i jeśli okaże się, że proponowane wymiary całkowicie niewzbudzają entuzjazmu to pewnie trzeba będzie karty przeskalować.

Jednak jak narazie aspekt ekonomiczny oraz celowościowy przemawia na korzyść kart mniejszych.

Pozdrawiam,

Wep-wawet.


Mors certa, hora incerta.
Wszyscy pomrzemy ... :D
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Post autor: poooq »

Wep-wawet pisze:Muszę przeprosić Uzytkowników, gdyż jak się okazało zmiana rozmiaru kart "ekwipunku" (co za oryginalana nazwa) przysżła mi na myśl nieco za późno, i pociagneła by za sobą potrzebe przeskalowania zrobionych już rysunków, co wiąząłoby się z dodatkowymi kosztami... niby nie dużo pieniądza, ale są bardziej potrzebne wydatki.
Własnie dlatego pisaliśmy Ci żebyś zajął się najpierw mechaniką i testami, a dopiero później grafikami i rozmiarem kart.
Jako, że przestałem grać właśnie poto aby się nie sugerować rozwiazaniami innych poza moim zasięgiem mogą być inne gry które wykorzystują podobną mechanikę którą chcem zastosować.
W projektowaniu gier planszowych to nie przejdzie: za duża konkurencja w bardzo niszowym środowisku: jeśli istnieje już gra z lepszą mechaniką, to jakby nie huknęło przy wyważaniu otwartych drzwi, nikt nie zainteresuje się niedziałającym projektem. Niestety, zasady panujące w małych sektorach są bezlitosne i mordercze.
Mam nadzieję, że w nowym roku (środek-końcówka Lutego) przeprowadzę w Lublinie pierwsze testy z udziałem chętnych osób (jak już wspominałem w pierwszym poście - liczę, ze znajdą się chętne osoby) i jeśli okaże się, że proponowane wymiary całkowicie niewzbudzają entuzjazmu to pewnie trzeba będzie karty przeskalować.
Więc będę trzymał kciuki z pomyślność projektu i dopingował jego tworzenie. Jak będziesz miał już jakieś materiały w wersji beta (np. prototyp) pisz śmiało.


Awatar użytkownika
Wep-wawet [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 23 wrz 2011, 14:06
Lokalizacja: To jeszcze jest Polska.
Płeć:

Post autor: Wep-wawet »

Coś nie mam szczęścia do współpracowników (a przynajmniej jednego).

Znowu wywinął mi psikusa - myślę, że tym razem będzie to ostatni...

Poszukuję osób (uzdolnionych) chętnych do pracy nad projektem graficznym -zainteresowanych proszę o kontakt na pm lub wep-wawet@wp.pl

Forma - umowa o dzieło.

Płacę - papierowym pieniądzem fiducjarnym (niewiadomo dlaczego zwanym złotym... ile złota jest w tym papierze ja się pytam?), może być też przelewem (oczywiście w tej samej walucie tyle, że wirtualnie).

Ps: Zostałem "Niziołkiem" - so awesome. :mrgreen:


Mors certa, hora incerta.
Wszyscy pomrzemy ... :D
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6450
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Rogo »

Wep-wawet pisze:(niewiadomo dlaczego zwanym złotym... ile złota jest w tym papierze ja się pytam?)
Polecam postudiować historię banknotów. W dużym skrócie, o ile się nie mylę to było tak: Banki trzymały złoto i dawały kwitki, że faktycznie pan XYZ ma u nich złoto. Z czasem papierki zaczęły działać samodzielnie. Możliwe, że nazwa "złoty" ma nawiązywać do początków banknotów.
P.S. to ostatnie to tylko moje domysły ;)


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
Wep-wawet [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 23 wrz 2011, 14:06
Lokalizacja: To jeszcze jest Polska.
Płeć:

Post autor: Wep-wawet »

Historię złota, jak i nowoczesnych banknotów znam bardzo dobrze...

Domysły Użytkownika są zgodne z prawdą... po części.

Dodam jedynie, że z czasem gdy zaufanie do banków wzrosło, rozmnożyli oni (właściciele banków) "wirtualnie" posiadane przez siebie złoto, wydając więcej papierków niż posiadali kruszców.

Gdy opinia bubliczna dowiedziała się o takim procederze dochodziło to tzw. "run'ów" na banki celem wyjęcia zdeponowanego złota... dla wielu brakło.

To ewidentne oszustwo zostało usankcjonowane (np w US'a prawnie zakazano run'ów), widząc w takich działaniach duży potencjał... i tak mamy fiducjarne banknoty (to w wielkim skrócie).

Ja rozumiem, że nazwa nawiązuje (niby) do tradycji (bardziej chodzi o pozytywne skojarzenie ze słowem złoto), ale czemu nie szeląg, talar czy jeszcze inaczej... pozatym w tym kraju na każdym kroku odchodzi się od tradycji, to czemu nie wprowadzić nowej nazwy?


A wracając do tematu.

Są chętni?


Mors certa, hora incerta.
Wszyscy pomrzemy ... :D
Awatar użytkownika
Miszon
Astropata
Astropata
Astropata
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 10 kwie 2011, 20:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Miszon »

poooq pisze:Własnie dlatego pisaliśmy Ci żebyś zajął się najpierw mechaniką i testami, a dopiero później grafikami i rozmiarem kart.
Dokładnie.
Podszedłeś do sprawy kompletnie od złej strony. najpierw wykonuje się testy, nawet na zwykłych "nabazgranych", czarnobiałych kartach. Po iluś rozgrywkach można stwierdzić, czy gra "działa", a jeśli nie, to co trzeba poprawić. Potem, po poprawieniu niedomagań mechaniki, można zająć się takimi szczegółami jak ergonomia kart i planszy, czytelność ikonek, etc.


http://www.radio-orbit.pl - proszę słuchać najbardziej alternatywnej listy przebojów w Polsce :-)
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Post autor: poooq »

Dużo łatwiej znajdziesz chętnych do współpracy, kiedy zaprezentujesz grywalną beta-wersję gry. Wielu z graczy to graficy w pracy w wolnym czasie, a nikt nie będzie chciał wysilać się przy projekcie który cały czas ma status "pomysł".

Masz już jakiś dobry tytuł?


Awatar użytkownika
Wep-wawet [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 23 wrz 2011, 14:06
Lokalizacja: To jeszcze jest Polska.
Płeć:

Post autor: Wep-wawet »

Witajcie Użytkownicy.
Miszon pisze:Podszedłeś do sprawy kompletnie od złej strony. najpierw wykonuje się testy, nawet na zwykłych "nabazgranych", czarnobiałych kartach. Po iluś rozgrywkach można stwierdzić, czy gra "działa", a jeśli nie, to co trzeba poprawić.

Cóż - Ja mam piękny umysł... i niektóre sprawy przeprowadzam inaczej niż wszyscy.

Co prawda gra nie była jeszcze testowana w gronie obcych mi osób, ale moje przemyślenia, oraz testy przekonują mnie, że będzie działać.

Oczywiście cały czas mam nowe pomyśły, a pewne rozwiązania są wykluczane - jak już kiedyś wspomniałem, do wydruku wszystko można zmienić.

Kolejną sprawą jest to, że wydanie gry jest moim marzeniem, a zostało mi bardzo mało czasu aby je zrealizować. Gra ma się mi bodobać i mam ją wydać (przynajmniej w kilku egzemplarzach). Jeśli komuś się spodoba i ją kupi to będę radośniejszy, jeśli nie to cóż, zrealkizuje swoje marzenie (a to najważniejsze) i będę w nią czasami pogrywał w domowym zaciszu.

poooq pisze:...projekcie który cały czas ma status "pomysł".

Tak, to jest pomysł... w realizacji. :mrgreen:

poooq pisze:Masz już jakiś dobry tytuł?
Gra została ochrzczona mnianem: Saga. =D>
poooq pisze:W projektowaniu gier planszowych to nie przejdzie: za duża konkurencja w bardzo niszowym środowisku: jeśli istnieje już gra z lepszą mechaniką, to jakby nie huknęło przy wyważaniu otwartych drzwi...
Słuszne słowa, wole jednak już nie dowiadywać się co jest w innych grach, aby na siłę zmieniać mechanikę po to aby jak najbardziej się różniła od dostępnych tytułów, tylko "wyważyć otwarte dzwi" i mieć już spokój ducha.

Pozdrawiam,

Wep-wawet.


Mors certa, hora incerta.
Wszyscy pomrzemy ... :D
Awatar użytkownika
Wep-wawet [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 23 wrz 2011, 14:06
Lokalizacja: To jeszcze jest Polska.
Płeć:

Post autor: Wep-wawet »

Witajcie Użytkownicy.

Gdyby ktoś, kto ma 10 miesięcy na zrobienie projektu szukał rysownika to co byście mu poradzili?

Czego potrzeba:

Osoby która opracuje grafikę do gry planszowej (w grę wchodzi dopasowanie się do już istniejącego zamysłu graficznego lub iprzerobienie istniejących grafik - tak aby jak najmniej od siebie odbiegały):

- obsługa photoshop'a oraz gimp'a
- rysunki w rozdzielczosci 600 dpi
- rysucki w palecie CMYK
- rysunki po wydrukowaniu mają mieć 5 na 4 cm (choć to nie jest jeszcze pewne - dlatego 600 dpi jest preferowane).

Jak wygląda wspólpraca?

- podpisanie umowy o dzieło
- przeslanie grafik/zdjęć poglądowych wraz z opisem na których będzie wzorował się rysownik
- dokonanie płatności/przesłanie pliku z grafikami


Jaka gra - przygodowa, bazująca na świecie słowiańsko-nordyckim, wraz z mitami i wzornictwem.

Kogo potrzeba - rysownika/grafika - osoby która nie ma problemu z rysowaniem postaci ludzkich, zwierzęcych czy potworów.

Nie potrzeba jakiegoś wielkiego artysty a dobrego rzemieślnika, choc jeśli artysta zgodzi się na rzemieślniczą płacę to czemu nie.

Bardzo mile widziane osoby z Lublina lub okolic (z którymi będzie się można spotkać co ułatwi współpracę), jednak od czego jest internet - tak więc oferty z całej Polski zostaną rozatrzone.


Proszę o porady gdzie najlepiej znaleść dobrego rysownika a zarazem uczciwą osobę.

Jeśli w waszym otoczeniu znacie kogoś kto ma zdolności (i wykształcenie) to niech się skontaktuje.

Ważny jest czas - gdyż minimum 100 grafik (do tego/lub w tym jeszcze żetony i karty postaci) plansza i pudełko należy opracować przed końcem roku - najlepiej październik, może listopad.

Zainteresowanych proszę o pm-kę - chętnie zaprezentuję umowę na podstawie jakiej można pracować oraz pzrobione już do projektu grafiki (jednak wczesniej proszę o link do portfolio lub wykonanych grafik).


Mors certa, hora incerta.
Wszyscy pomrzemy ... :D
Awatar użytkownika
Space86
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Postacie Space86
Sługi Soggotha
Zmierzch Tytanów
Posty: 775
Rejestracja: czwartek 24 gru 2009, 17:18
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Wiek: 39
Kontakt:

Post autor: Space86 »

Wep-wawet pisze:Gdyby ktoś, kto ma 10 miesięcy na zrobienie projektu szukał rysownika to co byście mu poradzili?
Dobry patent to poszukanie kogoś na ASP albo niezłym motywem jest też poszperanie w ludziach którzy wrzucają swoje rzeczy na Deviantart - można przypadkiem znaleźć kogoś kto zrobi coś fajnego za niedużą kasę :}


Hana Kaze Midarete Kashin Naki Tenpu Midarete Tenma Warau
Awatar użytkownika
HRABIA GENERAŁ LORD
Kuglarz
Kuglarz
Kuglarz
Posty: 302
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 20:27
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: HRABIA GENERAŁ LORD »

Napisałem mojej dziewczynie co i jak, ona się uczy w plastyku w Jarosławiu, ma się zastanowić i popytać znajomych. Może akurat ktoś zechce i się nada.


Tyle miałem do powiedzenia.
Awatar użytkownika
Wep-wawet [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 23 wrz 2011, 14:06
Lokalizacja: To jeszcze jest Polska.
Płeć:

Post autor: Wep-wawet »

Witajcie Użytkownicy.

Dziękuję za wskazówki oraz chęć pomocy.

Dodam, że poszukuję osób chetnych na testowanie gry (jak narazie na papierkach) :/ - spotkanie będzie organizowane w Lublinie na poczatku przyszłego miesiąca.

Wdzięczny będę za komentarz odnośnie grafik ekwipunku (21), do których prawa już zakupiłem. Ogólnie cała karta ekwipunku wraz z ikonami jest już opracowana (jestem na etapie nanoszenia tekstu oraz ikon).

Ktoś poleca jkąś ciekawą a darmową (dodatkowo mogącą zostać wykorzystaną w celach komercyjnych) czcionkę?

Dodatkowo wykonane są jeszcze trzy zwierzaki (mniej więcej), praca zakończyła się na etapie projektowania karty przygody - będę prowadził negocjacie z rysownikiem w celu wykupienia praw do pozostałych elementów które zrobił z myślą o grze wedle mych wskazówek.

Obrazek


Zainteresowanych proszę o kontakt na wep-wawet@wp.pl.

W temacie proszę napisać - "Gra" oraz "testy " lub "grafika", w zależności czym kto jest zainteresowany.


Pozdrawiam.


Mors certa, hora incerta.
Wszyscy pomrzemy ... :D
Awatar użytkownika
Erestor
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Czas Żniw
Duchy Pradawnych Smoków
Smoki
Posty: 1312
Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: Erestor »

Grafiki bardzo fajne, jeżeli reszta będzie utrzymana w podobnym stylu to gra będzie bardzo atrakcyjna graficznie :)


Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Awatar użytkownika
Wep-wawet [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 23 wrz 2011, 14:06
Lokalizacja: To jeszcze jest Polska.
Płeć:

Post autor: Wep-wawet »

Witajcie Uzytkownicy.

Dziekuję za komentarz - też oceniam te grafiki pozytywnie.

To jeszcze zwierzaki dodam.

Misiaka z pieprzykiem:
Obrazek

Wilka wesołego:
Obrazek

Dzika rannego:
Obrazek

Jak się prezentuja (wydaje mi się, że można je lekko poprawić... szcególnie lapki/raciczki)?


Pozdrawiam.


Mors certa, hora incerta.
Wszyscy pomrzemy ... :D
Awatar użytkownika
Erestor
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Czas Żniw
Duchy Pradawnych Smoków
Smoki
Posty: 1312
Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 41
Kontakt:

Post autor: Erestor »

Prezentują się bardzo ładnie za wyjątkiem tej czarnej kreski, która jest dookoła nich. Wyglądają przez nią jak niedokończone szkice.


Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Awatar użytkownika
Wep-wawet [Autor tematu]
Niziołek
Niziołek
Niziołek
Posty: 16
Rejestracja: piątek 23 wrz 2011, 14:06
Lokalizacja: To jeszcze jest Polska.
Płeć:

Post autor: Wep-wawet »

Naprawdę nikt nie jest zainteresowany?

Hmmm... może nie zaznaczyłem dość jasno, że nie oczekuję darmowej współpracy.

Płacę! 8-[

Dobra, nie będę się więcej narzucał z tym tematem.


Mors certa, hora incerta.
Wszyscy pomrzemy ... :D
Awatar użytkownika
Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
#Moderator: Rogo
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Posty: 6450
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
Lokalizacja: Krzyków
Płeć:
Wiek: 38

Post autor: Rogo »

Wiesz, Lublin chyba nikomu nie jest po drodze, a grafików nie mamy tu specjalnie wielu. Zapewne stąd ten brak odzewu.


Ja nawet nie mam Talismana.
Awatar użytkownika
Arkon
Astropata
Astropata
Astropata
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Osada
Rycerze Bóstw
WKO
Posty: 831
Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
Lokalizacja: okolice Lublina
Płeć:
Wiek: 44

Post autor: Arkon »

Co do potencjalnych grafików ja już proponowałem (chyba na PW), żeby udał się na Wydział Artystyczny UMCS. Tam może koś się znaleźć kto będzie chciał się w to wciągnąć.

Co do przedstawionych grafik z początku niezbyt mi się podobały, ale po przeczytaniu, że uniwersum gry to słowiańszczyzna i pochodne, zmieniłem zdanie i uważam, że całkiem pasują. Minusem jest ta czarna kreska, o której wspomniał Erestor.


ODPOWIEDZ