Kilka pytań odnośnie zasad i innych
- guciomir
-
- Posty: 376
- Rejestracja: poniedziałek 23 sie 2010, 10:36
- Lokalizacja: 3city
- Płeć:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Chyba chodziło Ci o:
Zjawa
P1: Jeżeli Zjawa pojawi się na obszarze, na którym Poszukiwacz
ją wylosował (na przykład za sprawą Zgromadzenia), to czy
musi ją badać w tej turze?
O: Tak.
Aczkolwiek z tego, co widzę, to ten zapis został usunięty z nowej wersji FAQa.
Zjawa
P1: Jeżeli Zjawa pojawi się na obszarze, na którym Poszukiwacz
ją wylosował (na przykład za sprawą Zgromadzenia), to czy
musi ją badać w tej turze?
O: Tak.
Aczkolwiek z tego, co widzę, to ten zapis został usunięty z nowej wersji FAQa.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 14:47
- Lokalizacja: Olecko
- Płeć:
P1:Taka sytuacja. Poszukiwacz zostaję teleportowany do Wioski. Na tym obszarze leży Święty Graal którego nie może posiadać zły charakter. Poszukiwacz bada obszar i musi rzucać kością i zmienia charakter na dobry. Czy może od razu podnieść Graala czy dopiero jak później trafi znów do Wioski?
P2: Jeżeli na obszarze leży wróg Rozbójnik, Smok itd, to jeśli poszukiwacz trafia na te pole to musi walczyć z przeciwnikiem i po wygraniu walki wyciąga nową kartę przygody?(bo przy remisie i przegranej tura się kończy)
P2: Jeżeli na obszarze leży wróg Rozbójnik, Smok itd, to jeśli poszukiwacz trafia na te pole to musi walczyć z przeciwnikiem i po wygraniu walki wyciąga nową kartę przygody?(bo przy remisie i przegranej tura się kończy)
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
1. Najpierw się bada karty, potem obszar. Jeżeli więc "badał" Graala, ale go nie podniósł, a następnie obszar, to Graala ponownie nie bada.
2. Nie, wszystkie karty leżące na obszarze traktuje się jakbyś je właśnie wylosował. Aczkolwiek, jeżeli jesteś na obszarze, który wymaga 3 kart, a leżą na nim 2, to najpierw musisz wylosować brakującą kartę, a następnie badać komplet.
2. Nie, wszystkie karty leżące na obszarze traktuje się jakbyś je właśnie wylosował. Aczkolwiek, jeżeli jesteś na obszarze, który wymaga 3 kart, a leżą na nim 2, to najpierw musisz wylosować brakującą kartę, a następnie badać komplet.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 14:47
- Lokalizacja: Olecko
- Płeć:
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 43
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Jak wygrasz walkę decydujesz, czy chcesz zabrać punkt Życia, Przedmiot lub złoto. Jeżeli zdecydujesz się zabrać punkt Życia, wtedy Poszukiwacz może bronić się Pancerzem.DonKilero pisze:A kiedy atakuję poszukiwacza i wygrywam walkę on może użyć np. zbroi lub tarczy i czy wówczas jak się obroni to zabieram pkt życia,złoto, przedmiot czy nie zabieram?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 14:47
- Lokalizacja: Olecko
- Płeć:
Wczoraj rozgrywaliśmy naszą drugą grę i powstały pytania (sorki za laictwo) ale nie znalazłem nic na ten temat:
P1: Czy poszukiwacz który posiada magiczną różdżkę dzięki której musi mieć jeden czar, jeśli traci różdżkę traci czar?
P2: W kopalni gdzie od sumy oczek odejmuję się moc, chodzi o moc samego poszukiwacza bez przedmiotów i przyjaciół tak?
P3: Jak działa zaklęcie i czy działa "Zakrzywienie czasu" czyli 3 tury pod kolej, jeśli chciałbym je rzucić np. w Otchłani lub Dolinie Ognie (ew. jak działa w krainie wewnętrznej)
P4: Cios Psioniczny wartość początkową mocy do siły już zmodyfikowanej nie przedmiotami, czyli zdobytą siłą z np źródła siły czy do siły też początkowej czy do siły zmodyfikowanej plus przedmioty i przyjaciele uczestniczący w walce?
P5: Jeżeli ze zdarzenia w mieście zostaję wyrzucone zamienienie w żabę czar rozproszenie magii oczywiście nie ma zastosowania?
P6: Runiczny miecz dodaje jeden pkt. życia poszukiwaczowi, który go posiada tylko w walce z drugim poszukiwaczem prawda? W walce z wrogami przygodami z siłą nie ma zastosowania?
P1: Czy poszukiwacz który posiada magiczną różdżkę dzięki której musi mieć jeden czar, jeśli traci różdżkę traci czar?
P2: W kopalni gdzie od sumy oczek odejmuję się moc, chodzi o moc samego poszukiwacza bez przedmiotów i przyjaciół tak?
P3: Jak działa zaklęcie i czy działa "Zakrzywienie czasu" czyli 3 tury pod kolej, jeśli chciałbym je rzucić np. w Otchłani lub Dolinie Ognie (ew. jak działa w krainie wewnętrznej)
P4: Cios Psioniczny wartość początkową mocy do siły już zmodyfikowanej nie przedmiotami, czyli zdobytą siłą z np źródła siły czy do siły też początkowej czy do siły zmodyfikowanej plus przedmioty i przyjaciele uczestniczący w walce?
P5: Jeżeli ze zdarzenia w mieście zostaję wyrzucone zamienienie w żabę czar rozproszenie magii oczywiście nie ma zastosowania?
P6: Runiczny miecz dodaje jeden pkt. życia poszukiwaczowi, który go posiada tylko w walce z drugim poszukiwaczem prawda? W walce z wrogami przygodami z siłą nie ma zastosowania?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Zależy to od jego Mocy, jeżeli ma wystarczającą, by posiadać Zaklęcie, to go nie traci.P1: Czy poszukiwacz który posiada magiczną różdżkę dzięki której musi mieć jeden czar, jeśli traci różdżkę traci czar?
Z Przyjaciółmi oraz Przedmiotami, którzy w każdej sytuacji zwiększają swój parametr (a nie tylko podczas jakiejkolwiek walki).DonKilero pisze:P2: W kopalni gdzie od sumy oczek odejmuję się moc, chodzi o moc samego poszukiwacza bez przedmiotów i przyjaciół tak?
Ja zawsze grałem, że po rzuceniu masz 3 tury naraz, czyli 2 dodatkowe, które rozpatrujesz po zakończeniu poprzedniej tury.DonKilero pisze:P3: Jak działa zaklęcie i czy działa "Zakrzywienie czasu" czyli 3 tury pod kolej, jeśli chciałbym je rzucić np. w Otchłani lub Dolinie Ognie (ew. jak działa w krainie wewnętrznej)
Wartość początkowa, jak sama nazwa wskazuje, jest to wartość, która zapisana jest na karcie Poszukiwacza.P4: Cios Psioniczny wartość początkową mocy do siły już zmodyfikowanej nie przedmiotami, czyli zdobytą siłą z np źródła siły czy do siły też początkowej czy do siły zmodyfikowanej plus przedmioty i przyjaciele uczestniczący w walce?
Nie ma. To nie jest Zaklęcie, tylko efekt badania obszaru.P5: Jeżeli ze zdarzenia w mieście zostaję wyrzucone zamienienie w żabę czar rozproszenie magii oczywiście nie ma zastosowania?
Ma, w każdej walce, w której używa się Siły, Runiczny/Magiczny Miecz dodaje 1 punkt do Siły właściciela.DonKilero pisze:P6: Runiczny miecz dodaje jeden pkt. życia poszukiwaczowi, który go posiada tylko w walce z drugim poszukiwaczem prawda? W walce z wrogami przygodami z siłą nie ma zastosowania?
Polecam zapoznać się z instrukcją raz jeszcze
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 14:47
- Lokalizacja: Olecko
- Płeć:
Ale w runicznym mieczu napisane jest, że kiedy odbierasz przeciwnikowi punkt życia możesz dodać do swojego życia. A dodatkowo 1 pkt. siły w każdej walce tak.
Cios Psioniczny czyli początkowa moc + początkowa siła ? to całkiem słaby ten czar staje się dla maga który ma raptem 5 mocy i 2 siły. Ja wczoraj uzbierałem 5 siły Czarnoksiężnikiem i myślałem, że mogę dodać 5 moczy początkowej (miałem 8) do 5 siły a nie do 2 siły.
Cios Psioniczny czyli początkowa moc + początkowa siła ? to całkiem słaby ten czar staje się dla maga który ma raptem 5 mocy i 2 siły. Ja wczoraj uzbierałem 5 siły Czarnoksiężnikiem i myślałem, że mogę dodać 5 moczy początkowej (miałem 8) do 5 siły a nie do 2 siły.
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
A ja polecam zapoznać się z Regulaminem - a zwłaszcza z tym ustępem, który tak bije (wydawać by się mogło) po oczach czerwonym kolorem na szczycie pierwszej strony podforum Kwestia zasadNemo pisze: Polecam zapoznać się z instrukcją raz jeszcze.
I przeczytaj, proszę, swój post ze dwa razy, zanim go wyślesz. Bo dziwię się Nemomonowi, że był w stanie zrozumieć, o co Ci chodziło w niektórych pytaniach
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Akurat słowem kluczem jest tutaj wyraz "przeciwnik". Jeżeli nie jest mowa ani o Poszukiwaczu, ani o Wrogu, ani o istocie (te trzy wyrazy mają zdefiniowane znaczenie), to "przeciwnik" oznacza każdą osobę, z którą przyjdzie Ci walczyć.DonKilero pisze:Ale w runicznym mieczu napisane jest, że kiedy odbierasz przeciwnikowi punkt życia możesz dodać do swojego życia. A dodatkowo 1 pkt. siły w każdej walce tak.
Cios psioniczny pozwala podczas walki przy użyciu punktów Siły dodać początkową wartość Mocy zapisaną na karcie Poszukiwacza do jego Siły. Jeżeli więc grasz Czarnoksiężnikiem, który ma 2+1 punktów Siły oraz 5+3 punktów Mocy (pierwsza wartość, to początkowa, a druga, to żetony), to po rzuceniu Psionicznego Ciosu Twoja Siła na czas tej walki będzie wynosić 2+1+5=8.Cios Psioniczny czyli początkowa moc + początkowa siła ? to całkiem słaby ten czar staje się dla maga który ma raptem 5 mocy i 2 siły. Ja wczoraj uzbierałem 5 siły Czarnoksiężnikiem i myślałem, że mogę dodać 5 moczy początkowej (miałem 8) do 5 siły a nie do 2 siły.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 14:47
- Lokalizacja: Olecko
- Płeć:
Sytuacja: Dochodzi do walki na Koronie Władzy między Czarnoksiężnikiem i Krasnoludem.
P1: Czy jeśli Czarnoksiężnik wybiera walkę psychiczną zbroja u Krasnoluda ma zastosowanie? Jeśli wyrzuci 4,5,6 oczek ratuje pkt życia?
P2: Czarnoksiężnik posiada miecz runiczny (+1 siła, jeśli poszukiwacz w walce odbiera punkt życia przeciwnikowi może dodać ten pkt do swojego życia), wybiera walkę psychiczną, siła wówczas nie ma zastosowania, czy ma zastosowanie wówczas drugi bonus miecza runicznego, gdzie można odebrane życie dodać do swojego?
P1: Czy jeśli Czarnoksiężnik wybiera walkę psychiczną zbroja u Krasnoluda ma zastosowanie? Jeśli wyrzuci 4,5,6 oczek ratuje pkt życia?
P2: Czarnoksiężnik posiada miecz runiczny (+1 siła, jeśli poszukiwacz w walce odbiera punkt życia przeciwnikowi może dodać ten pkt do swojego życia), wybiera walkę psychiczną, siła wówczas nie ma zastosowania, czy ma zastosowanie wówczas drugi bonus miecza runicznego, gdzie można odebrane życie dodać do swojego?
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6316
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Nie, zbroja chroni tylko w battle czyli walce na Siłę.DonKilero pisze:P1: Czy jeśli Czarnoksiężnik wybiera walkę psychiczną zbroja u Krasnoluda ma zastosowanie? Jeśli wyrzuci 4,5,6 oczek ratuje pkt życia?
Nie, miecz działa tylko w walce na siłę.DonKilero pisze:P2: Czarnoksiężnik posiada miecz runiczny (+1 siła, jeśli poszukiwacz w walce odbiera punkt życia przeciwnikowi może dodać ten pkt do swojego życia), wybiera walkę psychiczną, siła wówczas nie ma zastosowania, czy ma zastosowanie wówczas drugi bonus miecza runicznego, gdzie można odebrane życie dodać do swojego?
What a view.
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: piątek 03 lut 2012, 14:47
- Lokalizacja: Olecko
- Płeć:
Poszukiwacz rzuca Urok na obszar gdzie każdy poszukiwacz który tam trafi traci pkt życia.
P1: Jest traktowana jako karta przygody czyli jeśli tam leży, a losuje się 1-ną kartę przygody to gracz traci pkt życia i tura dobiega końca?
P2: (koleżanka bardzo się upierała więc obiecałem, że zapytam) Jeśli poszukiwacz posiada amulet, dzięki któremu na poszukiwacza nie można rzucać zaklęć jak i sam nie może rzucać, działa ten urok który leży na obszarze powiedzmy drugą już turę? W moim rozumowaniu jeśli napisane by było, że nie działają zaklęcia na poszukiwacza wówczas nie traci on życia. Natomiast amulet może chronić np. przed zaklęciami rzucanymi na poszukiwacza bezpośrednio.
P1: Jest traktowana jako karta przygody czyli jeśli tam leży, a losuje się 1-ną kartę przygody to gracz traci pkt życia i tura dobiega końca?
P2: (koleżanka bardzo się upierała więc obiecałem, że zapytam) Jeśli poszukiwacz posiada amulet, dzięki któremu na poszukiwacza nie można rzucać zaklęć jak i sam nie może rzucać, działa ten urok który leży na obszarze powiedzmy drugą już turę? W moim rozumowaniu jeśli napisane by było, że nie działają zaklęcia na poszukiwacza wówczas nie traci on życia. Natomiast amulet może chronić np. przed zaklęciami rzucanymi na poszukiwacza bezpośrednio.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
P1: Strona 14 Instrukcji.
P2: Nie za bardzo rozumiem, co chciałeś przekazać w tym dłuższym zdaniu, zaryzykuję jednak i stwierdzę, że Amulet chroni jedynie przed Zaklęciami rzucanymi wprost na Poszukiwacza. Czyli, że Poszukiwacz z Amuletem normalnie traci Życie, wchodząc na obszar z Urokiem.
P2: Nie za bardzo rozumiem, co chciałeś przekazać w tym dłuższym zdaniu, zaryzykuję jednak i stwierdzę, że Amulet chroni jedynie przed Zaklęciami rzucanymi wprost na Poszukiwacza. Czyli, że Poszukiwacz z Amuletem normalnie traci Życie, wchodząc na obszar z Urokiem.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
DonKilero, mimo upomnienia, nadal łamiesz Regulamin, pytając o karty bez podawania ich treści. Przykro mi, ale nie jesteśmy chodzącymi encyklopediami i choć orientujemy się w zasadach, nie znamy w TMiM'ie każdego elementu na pamięć, więc mógłbyś troszkę ułatwić nam życie i zacytować opis karty, co do której masz wątpliwości. Choć jestem niemal pewien, że gdybyś przeczytał uważniej instrukcję gry, wielu z nich w ogóle nie musiałbyś zadawać. Więc to kolejna sugestia dla Ciebie.
Postaraj się też, proszę, staranniej konstruować zdania i precyzyjniej formułować pytania. Sam widzisz, że nawet Nemomon odpowiadał Ci ostatnio niejako na chybił trafił.
To tyle z mojej strony. Tak czy inaczej - nie jest to pierwsza uwaga, więc sytuacja kończy się drobnym ostrzeżeniem.
A Ty, Bludgeonie, w związku z powyższym uzupełnij, proszę, swoje zapytanie o brakujący element
Postaraj się też, proszę, staranniej konstruować zdania i precyzyjniej formułować pytania. Sam widzisz, że nawet Nemomon odpowiadał Ci ostatnio niejako na chybił trafił.
To tyle z mojej strony. Tak czy inaczej - nie jest to pierwsza uwaga, więc sytuacja kończy się drobnym ostrzeżeniem.
A Ty, Bludgeonie, w związku z powyższym uzupełnij, proszę, swoje zapytanie o brakujący element
-
-
- Posty: 66
- Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2011, 19:37
- Lokalizacja: Kraków (Korona Władzy)
- Płeć:
- Wiek: 44
Kod: Zaznacz cały
Pech:
Możesz rzucić to zaklęcie na dowolnego Poszukiwacza tuż przed wykonaniem przez niego rzutu kością.
Wynik rzutu tej kości automatycznie wynosi "1" (nie można ponowić tego rzutu).
Kod: Zaznacz cały
Czterolistna koniczyna:
Możesz odrzucić koniczynę przed wykonaniem dowolnego rzutu. Zamiast rzucać, wybierasz
jaki wynik chcesz uzyskać.
1. Czy działa zasada "kto pierwszy" (pech, czy koniczyna)?
Czy gracz A może wyciągnąć koniczynę i powiedzieć: "Hola, hola. Rzuciłeś Zaklęcie Pech, ale ja odrzucam koniczynkę, a więc rzutu nie było i nie będzie. Dlatego zaklęcie nie mogło być rzucone, bo nie miało by celu"?
2. Nie mogłem znaleźć, a Nemo wspominał o tym (więc przepraszam za powtórkę). Przy zaklęciach (rzucaniu kart) działa kolejka (FIFO), czy stos (LIFO)?
3. Czy koniczyna sugeruje, że rzut się odbył?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Odpowiedź na to pytanie jest jeszcze inna. Wraz z nowym FAQiem doszły nam reguły kolejności rozpatrywania efektów. Jestem w trakcie tłumaczenia go, więc zapodam raw text (niezredagowany):
Jeżeli wybierze 1-Koniczyna, 2-Pech, to zgodnie z efektem koniczyny rzut kością nie jest wykonywany, więc Pech nie ma legalnego celu i zostaje odrzucony.
Jeżeli wybierze 1-Pech, 2-Koniczyna, to zgodnie z efektem Pecha rzut kością został wykonany i wynosił "1", więc Koniczyna już nie ma co robić, więc jest odrzucana bez wykorzystania.
===
Nie twierdzę oczywiście, że moja interpretacja jest poprawna, bo wiadomo że jeżeli chodzi o Talisman i jego interpretowanie to nikt niczego nie może być pewny, aczkolwiek na dzień dzisiejszy skłaniałbym się ku takiemu rozwiązaniu (które znów lekko jest niezgodne z zasadami, ponieważ każda użyta karta musi wywrzeć swój efekt, ale tutaj nie może wywierać swych efektów, bowiem od rzucenia do wywarcia efektu w międzyczasie warunki sytuacji się zmieniły).
Zgodnie z tym skłaniałbym się do interpretacji, iż obaj gracze mogą użyć w tym samym momencie Koniczyny i Pecha (jako, że obie te karty są używane w odniesieniu do rzutu kością) i aktywny gracz wybiera, który efekt zostanie zbadany najpierw:Nemo pisze:Jednocześnie odpalane efekty
Jeżeli dwa lub więcej efektów lub specjalnych zdolności jest odpalanych w tym samym momencie, gracz, który właśnie wykonuje swoją turę, wybiera kolejność, w której zostaną one rozpatrzone.
Przykład: Na Zaklęciu Uroku jest napisane, iż każdy Poszukiwacz, który na niego trafi, straci 1 punkt Życia. Specjalna zdolność Druida pozwala mu w Puszczy dobrać tyle Zaklęć, na ile pozwala mu jego Moc. Jeżeli Druid zakończy swój ruch na obszarze Puszczy, na której znajduje się Zaklęcie Uroku, będzie mógł wybrać czy najpierw chce dobrać Zaklęcia, czy może stracić 1 punkt Życia.
Jeżeli wybierze 1-Koniczyna, 2-Pech, to zgodnie z efektem koniczyny rzut kością nie jest wykonywany, więc Pech nie ma legalnego celu i zostaje odrzucony.
Jeżeli wybierze 1-Pech, 2-Koniczyna, to zgodnie z efektem Pecha rzut kością został wykonany i wynosił "1", więc Koniczyna już nie ma co robić, więc jest odrzucana bez wykorzystania.
===
Nie twierdzę oczywiście, że moja interpretacja jest poprawna, bo wiadomo że jeżeli chodzi o Talisman i jego interpretowanie to nikt niczego nie może być pewny, aczkolwiek na dzień dzisiejszy skłaniałbym się ku takiemu rozwiązaniu (które znów lekko jest niezgodne z zasadami, ponieważ każda użyta karta musi wywrzeć swój efekt, ale tutaj nie może wywierać swych efektów, bowiem od rzucenia do wywarcia efektu w międzyczasie warunki sytuacji się zmieniły).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 66
- Rejestracja: poniedziałek 16 maja 2011, 19:37
- Lokalizacja: Kraków (Korona Władzy)
- Płeć:
- Wiek: 44
Idąc tym tropem to w takiej sytuacji, kiedy:
- gracz A ma przedmiot Koniczynę
- gracz B zaklęcie Pech
- gracz C zaklęcie, które nakazuje rzucać kością (np. Zropuchacenie)
i jest tura gracza C. C rzuca Zropuchacenie na A.
A wyciąga Koniczynę, a B rzuca Pech na A.
To C decyduje co pierwsze Koniczyna, czy Pech.
Decyduje gracz C, którego jest tura, a nie "A" który jest aktywny (bo ma teraz rzucać).
Mam nadzieje, że się zgada. Z góry dzięki za odpowiedzi.
- gracz A ma przedmiot Koniczynę
- gracz B zaklęcie Pech
- gracz C zaklęcie, które nakazuje rzucać kością (np. Zropuchacenie)
i jest tura gracza C. C rzuca Zropuchacenie na A.
A wyciąga Koniczynę, a B rzuca Pech na A.
To C decyduje co pierwsze Koniczyna, czy Pech.
Decyduje gracz C, którego jest tura, a nie "A" który jest aktywny (bo ma teraz rzucać).
Mam nadzieje, że się zgada. Z góry dzięki za odpowiedzi.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Ano, Zropuchowacenie jest już w grze, więc ono wypada z kolejności rozpatrywania jednoczesnych efektów. Pozostaje Pech oraz Koniczyna. Gracz C decyduje, który z tych efektów rozpatrzy się jako pierwszy. Wynika z tego, iż z efektów kart najlepiej jest korzystać we własnej turze. Chociaż występuje też tutaj i drugi faktor, że Gracz A nie wiedział, że Gracz B ma Pech, więc użycie przez niego Koniczyny było jak najbardziej sensowym posunięciem.Baltar pisze:Idąc tym tropem to w takiej sytuacji, kiedy:
- gracz A ma przedmiot Koniczynę
- gracz B zaklęcie Pech
- gracz C zaklęcie, które nakazuje rzucać kością (np. Zropuchacenie)
i jest tura gracza C. C rzuca Zropuchacenie na A.
A wyciąga Koniczynę, a B rzuca Pech na A.
To C decyduje co pierwsze Koniczyna, czy Pech.
Decyduje gracz C, którego jest tura, a nie "A" który jest aktywny (bo ma teraz rzucać).
Mam nadzieje, że się zgada. Z góry dzięki za odpowiedzi.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- nakago
-
- Posty: 178
- Rejestracja: poniedziałek 16 sty 2012, 13:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 41