W instrukcji jest słów kilka o celu gry, natomiast nie do końca są pewne kwestie wyjaśnione.
Po pierwsze: Trzeba ze smokiem stoczyć walkę na śmierć i życie. Łącznie trzeba zabrać mu 4 PE. Smok ma siłę 15 i Magię 15. Czy mogę sobie w takim razie wybrać formę walki? Po drugie, czy po każdym pojedynku niezależie od tego komu przypadnie szala zwycięstwa:
a) kończę swoją turę. Tury wykonują pozostali gracze. W każdej następnej turze walczę ze smokiem aż ktoś straci wszystkie PE.
b) walczę dalej, inni gracze nie wykonują w międzyczasie swoich tur.
Jeśli a, to co kiedy inny gracz również dojdzie do smoka?
Kolejna sprawa, jak się zbierze 2 artefakty to trzeba iść do portalu czy można po prostu przeteleportować się na Wrota Magicznego Więzienia? Czy jeśli nie posiada się smoczych artefaktów można wejść na wrota jeśli pozwala na to karta zdarzeń lub płacąc 5 ZM na Portalu?
Kolejna sprawa, czy jeśli posiadam smoczą zbroję płytową, która pozwala "zignorować karty Magicznego Więzienia, jeśli na kostce wyrzucisz 1 lub 2 oczka" to jeden rzut tyczy się sumy kart, czy za każdą kartę muszę rzucać osobno?
Osiąganie celu gry
- arai
-
- Posty: 1664
- Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
- Lokalizacja: Wonderland
- Płeć:
- Wiek: 33
Osiąganie celu gry
"Podczas srogiej zimy zrozumiałem, że we mnie jest niezwyciężone lato."
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2089
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
O ile dobrze pamiętam, na karcie smoka napisane jest mniej więcej coś takiego: "Zabiwszy smoka, czujesz zapach siarki. Jego duch wciąż się tutaj unosi!". Wobec tego moim zdaniem najpierw toczy się dwie walki na Siłę, a dopiero potem dwie na Magię.arai pisze: Po pierwsze: Trzeba ze smokiem stoczyć walkę na śmierć i życie. Łącznie trzeba zabrać mu 4 PE. Smok ma siłę 15 i Magię 15. Czy mogę sobie w takim razie wybrać formę walki?
Tego już taki pewny nie jestem, ale żeby inni gracze mieli szansę jeszcze dogonić tego, który pojedynkuje się ze smokiem, osobiście rozgrywałbym jedną walkę na turę. A więc a)arai pisze: Po drugie, czy po każdym pojedynku niezależie od tego komu przypadnie szala zwycięstwa:
a) kończę swoją turę. Tury wykonują pozostali gracze. W każdej następnej turze walczę ze smokiem aż ktoś straci wszystkie PE.
b) walczę dalej, inni gracze nie wykonują w międzyczasie swoich tur.
Tutaj to już, szczerze mówiąc, nie mam bladego pojęcia. O ile z zagadnieniem kilku graczy tłoczących się naraz w Magicznym Więzieniu jakoś bym sobie jeszcze poradził (wszyscy rozpatrują te same karty w kolejności wchodzenia, w razie potrzeby dociąga się nowe karty na miejsce poprzednich), tak bohaterowie idący kupą na smoka to już nielichy problem. Niemniej, osobiście proponowałbym rozwiązać to w taki sposób, by gracze kolejno walczyli ze smokiem (na standardowych zasadach - z 4 walkami), a potem, po ubiciu poczwary, walczyli między sobą - tak jak na Koronie Władzy w Talismanie. Ten, kto pozostanie żywy w legowisku smoka, wygrywa.arai pisze: Jeśli a, to co kiedy inny gracz również dojdzie do smoka?
Moim zdaniem trzeba się tam pofatygować - w innym wypadku istnienie obszarów takich jak Portal nie miałoby większego sensu.arai pisze: Kolejna sprawa, jak się zbierze 2 artefakty to trzeba iść do portalu czy można po prostu przeteleportować się na Wrota Magicznego Więzienia?
Moim zdaniem tak. Nie można wówczas, co prawda, wejść do Magicznego Więzienia, ale zawsze pozostaje opisana na karcie Wrót Magicznego Więzienia opcja teleportacji do Kapliczki, Klasztoru, Świątyni Lwa itd.arai pisze: Czy jeśli nie posiada się smoczych artefaktów można wejść na wrota jeśli pozwala na to karta zdarzeń lub płacąc 5 ZM na Portalu?
Jeden rzut za wszystkie karty byłby zbyt wielkim ułatwieniem - moim zdaniem trzeba rzucać za każdą oddzielnie. Jest to zresztą zapis analogiczny chociażby do tego, który widnieje przy zdolnościach specjalnych poszczególnych bohaterów, np. Zwiadowcy (chyba).arai pisze: Kolejna sprawa, czy jeśli posiadam smoczą zbroję płytową, która pozwala "zignorować karty Magicznego Więzienia, jeśli na kostce wyrzucisz 1 lub 2 oczka" to jeden rzut tyczy się sumy kart, czy za każdą kartę muszę rzucać osobno?
- Rogo
-
- Posty: 6450
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Instrukcja jest po to, żeby wyjaśniać jak w grze postępować, a nie żeby uczyć czytania między wierszami. Każdy może takie słowa interpretować na swój sposób, a wiele osób może nawet nie zwrócić na nie uwagi.Draugnimir pisze:O ile dobrze pamiętam, na karcie smoka napisane jest mniej więcej coś takiego: "Zabiwszy smoka, czujesz zapach siarki. Jego duch wciąż się tutaj unosi!". Wobec tego moim zdaniem najpierw toczy się dwie walki na Siłę, a dopiero potem dwie na Magię.
Ja nawet nie mam Talismana.
- arai
-
- Posty: 1664
- Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
- Lokalizacja: Wonderland
- Płeć:
- Wiek: 33
-
-
- Posty: 46
- Rejestracja: piątek 28 lis 2008, 10:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
Jeżeli chodzi o karty Magicznego Więzienia to rozpatruje się jedną kartę na turę.
Zaś na karcie smoka jest napisane "Walka na śmierć i życie". W słowniczku na końcu instrukcji jest wyjaśnione:
Walka na śmierć i życie - pojedynki (walki) powtarza sie do momentu, az jedna ze stron straci wszystkie swoje PE.
Zaś na karcie smoka jest napisane "Walka na śmierć i życie". W słowniczku na końcu instrukcji jest wyjaśnione:
Walka na śmierć i życie - pojedynki (walki) powtarza sie do momentu, az jedna ze stron straci wszystkie swoje PE.
- arai
-
- Posty: 1664
- Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
- Lokalizacja: Wonderland
- Płeć:
- Wiek: 33
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 44