Szczury Pustyni - prace nad retuszem
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
Szczury Pustyni - prace nad retuszem
Kaktus+, mogę zrobić skany/zdjęcia Szczurów, Arden, Tannenberga i Grunwaldu. Z zetonami jest taki problem, że są rozciętem, ale wystarczy je przecież na szkle skanera ułożyć ciasno i będzie dobrze, zwłąszcza że mam kilka ramek chyba jeszcze...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Edit
Wydzieliłem z tematu ogólnego o grach Dragona
Wszelką dyskusję nad pracami ze Szczurami Pustyni proszę kontynuować w niniejszym temacie.
K+
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Edit
Wydzieliłem z tematu ogólnego o grach Dragona
Wszelką dyskusję nad pracami ze Szczurami Pustyni proszę kontynuować w niniejszym temacie.
K+
Ostatnio zmieniony poniedziałek 30 maja 2011, 11:51 przez SPIDIvonMARDER, łącznie zmieniany 1 raz.
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 44
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 40
Co do retuszów, to w moim wykonaniu czarno to widzę. Raz, że kupa pracy, a co za tym idzie czasu, którego non stop mi brakuje, a dwa, umiejętności mi brakuje.
Gdyby ktoś posiadał nierozcięte żetony, to no problem. Skan + delikatna obróbka i mamy gotowy retusz. Z rozciętymi żetonami, sprawa jest dużo bardziej skomplikowana i czasochłonna.
Gdyby ktoś posiadał nierozcięte żetony, to no problem. Skan + delikatna obróbka i mamy gotowy retusz. Z rozciętymi żetonami, sprawa jest dużo bardziej skomplikowana i czasochłonna.
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
- Rogo
-
- Posty: 6450
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Jak dla mnie te skany są równiótko 
Jak robiłem retusz Jaskini, to nie było karty, która nie była chociaż lekko obkręcona i biorąc z tych skanów grafiki musiałem się zaprzyjaźnić z Photoshopowymi narzędziami Transform Selection (do obracania) oraz Free Transform (do obrotu o ten sam kąt tyle, że w drugą stronę), dzięki czemu tylko kilka grafik skopałem (wtedy byłem noobem w obsłudze Photoshopa) :mrgreen:
Jak robiłem retusz Jaskini, to nie było karty, która nie była chociaż lekko obkręcona i biorąc z tych skanów grafiki musiałem się zaprzyjaźnić z Photoshopowymi narzędziami Transform Selection (do obracania) oraz Free Transform (do obrotu o ten sam kąt tyle, że w drugą stronę), dzięki czemu tylko kilka grafik skopałem (wtedy byłem noobem w obsłudze Photoshopa) :mrgreen:
Ja nawet nie mam Talismana.
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
Sorry, ale tych żetonów jest z 300 i nie mam czasu każdego obkręcać
Zresztą co za problem je wydrukować i wyciąć? Poza tym i tak nie każdy jest równo wydrukowany fabrycznie...
BTW: patent ze szkłem na plany dziś ujrzałem po raz pierwszy
To trochę kosmiczne i niepitzrebne, Wystarczy używać pensety by wyjmować żetony z tłoku. Albo... choć to bardziej hardcorowa metoda, nie sklejać ich ze sobą bezpośrednio, a po podłożeniu każdego kartonem.
BTW: patent ze szkłem na plany dziś ujrzałem po raz pierwszy
- Kaktus+
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Apteka
• Kraina Snów
• Lodowa Kraina - Posty: 3416
- Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
- Lokalizacja: Mielec
- Płeć:
- Wiek: 40
-
-
- Posty: 472
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 44
- Kontakt:
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 44
Proszę się częstowaćRaleen pisze:Gdybyś mógł zeskanować tą okładkę, byłbym bardzo wdzięczny. U nas jest taka:
http://portal.strategie.n...wych&Itemid=119
http://dl.dropbox.com/u/18105001/baza_g ... kladka.png
Złożona z dwóch skanów, zajmuje 17,5 mega więc do recenzji będzie wymagała przeróbki.
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
Boję się teraz coś pomylić, bo kilka lat już w Budę nie grałem, ale:Raleen pisze:(...)A co korygowaliście z ciekawości? Ja grywam od czasu do czasu z autorem (Marcinem Sową), on jakiś czas temu wprowadził spore zmiany, więcej na ten temat:
http://www.strategie.net.pl/viewtopic.p ... 2&start=90
Zasada 17.11 i 17.2 Za każde kontrolowane miasto/miejscowość (17.11) i heks (17.2) gracze otrzymują punkty zwycięstwo. Już zasada 11 zmusza graczy do dorabiania jakiś dodatkowych żetonów i kładzeniu ich na zajetych miastach, ale 22 mówi o HEKSACH! Nie uwzględnili o jakie heksy chodzi, czyli rozumiejąc to dosłownie, nawet pola czyste. Zaznaczanie czystych pól jest niewykonalne. Poza tym ta zasada moim zdaniem nie ma sensu. Ktoś będzie się tłukł o kluczowe dla rozgrywki miasta, zdobędzie je, ale i tak przegra, bo drugi gracz jednym czołgiem objechał wszystkie wioski na skraju mapy i naciukał punktów znikąd.
Zamiast tego wprowadziliśmy punkty zwycięstwa jak w Szczurach Pustyni za zdobycie tych najważniejszych miast, albo graliśmy na same zwycięstwa automatyczne. Kiedyś grałem Ruskimi, a mój brat Niemcami. Rozwalił mi wiekszość sił, generalnie zaczęły kończyć mi się jednostki. Ale i tak przegrał, bo właśnie jakimś tam czołgiem objechałem wioski po swojej stronie Dunaju.
14.25 Brak zaopatrzenie nie wpływa na siłę jednostki w obronie.
Niby dlaczego? Jak nie ma się paliwa i amunicji, to nie robi czy się bronimy czy atakujemy. jesteśmy słabsi i tyle
Tabela rezultatów walk. Pomimo przewagi 10:1 atakujący musi rzucać za straty i ma 50% szansy na nie. Moim zdaniem to za dużo i jedyne logiczne wytłumaczenie, to że w tłumie się potratowali
Albo ignorowaliśmy tę zasadę, albo zmniejszaliśmy prawdopodobieństwa otrzymania strat przez atakującego.
No i finalnie: nakaz ataku wrogich jednostek znajdujących się w naszej strefie kontroli. To moim zdaniem bzdura pod każdym względem. Historia uczy, że (zwłąszcza w terenach miejskich) nierzadko przeciwne sobie oddziały funkcjonowały bardzo blisko siebie (np. Niemcy siedzieli na parterze budynku, powstańcy na I piętrze, a na II znowu Niemcy) i nie musieli siebie atakować, bo np. obie strony uznały to za zbyt ryzykowne. Jedynie swoją obecnością szachowały się wzajmnie, co jest ujete w regułach poprzez zakaz poruszania sie we wrogiej strefie kontroli. Spoko, ale czemu mam go na siłę atakować, kiedy jest okopany? Tylko dostanie się w tyłek. Zwłaszcza, że walka w Budapeszcie rozgrywa się wyłącznie hex w hex, czyli jednostki nie mają zasięgów. W Szczurach Pustyni rozwiązano ten problem poprzez dodanie tych kart rozkazów. Wchodzimy we wrogą strefę (bo mamy na to ochotę czy super-hiper-plan-do-zwycięstwa) i jako rozkaz wyciągamy nie atak, a obronę. Przeciwnik też to zrobił i nasze wojaki nie strzelają do siebie, a jedynie patrzą złowrogo i rzucają bluzgami
[ Dodano: Sob Kwi 16, 2011 12:27 pm ]
Aha! Do Szczurów mogę dodać jeszcze jeden plus: na początku rozgrywki LOSUJEMY (serio!) zestaw celów. Dzięki temu przeciwnik nie wie, czy np. Tobruk to nasz główny cel, czy tylko poboczny. A może chce zdobyć Bardię? A może skieruje się na Sollum?
[ Dodano: Sob Kwi 16, 2011 12:43 pm ]






[ Dodano: Sob Kwi 16, 2011 12:44 pm ]
Powtórzyłem kilka tych najgorszych I skanu.
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 44
B-35 też kojarzę (zresztą pozostałe również), dosyć często czytam sobie forum TiS i Wasze. B-35 jest systemem batalionowym/dywizjonowym, rzadziej występują jednostki w skali kompanii czy też inne.Raleen pisze:Z tego co piszesz najważniejsze jest, że kojarzysz system Battle z Magii i miecza, późniejszy B-35 (Bitwy II wojny światowej), to są generalnie te zasady. To znaczy nie są one identyczne, bo rodziły się stopniowo i Battle było kolejną odsłoną. Szczury są starsze, w ogóle to jedna z najstarszych gier.
Co do Szczurów to jak znajdę chwilę czasu to może zorobię sobie retusz? Czy wymiary żetonów są standardowe, tzn o ile sobie przypominam 1,5x1,5?
Wśród żetonów widzę zarówno 5 LeDiv jak i 21 PzDiv, czyli można rozgrywać scenariusze z wcześniejszego i późniejszego okesu walk. Bazy zaopatrzenia identyczne jak w Battle. Co do tego A, to po sprawdzeniu struktury jestem skłonny przyznać, że jest to jednak AfrikaDivision jeszcze zanim zmienioną ją na 90 LeDiv.
Przejrzałem kilka recenzji na Portalu Strategie i w oczy mi się rzucił Hetzer występujący jako oddział ppanc w 10 PzDiv Armii Pancernej Afrika, poza tym o ile sobie przypominam, 501 sPzAbt nie był z SS.
A i jeszcze pytanko, czy w wojskach Osi jest FJBrig Ramcke, a u Aliantów polska 1 SBSK?
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
W Szczurach nie żadnych Hetzerów ani Tygrysów (tym bardziej z SS!). Scenariusze są takie
-Operacja ComPass 1940
-Atak Rommla 1941
-Operacja Battleaxe 1941
-Operacja Crusader 1942
-Bitwa pod Gazallą 1942
Gra nie obejmuje El-Alamein i Tunezji, toteż nawet nie powinno tam być Tygrysów
Zgadza się, gra uwzględnia przeobrażenie 5 dywizji lekkiej w 21 DPanc.
Ramckebrigade nie jest niestety uwzględnione, ale SBSK jak najbardziej.
-Operacja ComPass 1940
-Atak Rommla 1941
-Operacja Battleaxe 1941
-Operacja Crusader 1942
-Bitwa pod Gazallą 1942
Gra nie obejmuje El-Alamein i Tunezji, toteż nawet nie powinno tam być Tygrysów
Zgadza się, gra uwzględnia przeobrażenie 5 dywizji lekkiej w 21 DPanc.
Ramckebrigade nie jest niestety uwzględnione, ale SBSK jak najbardziej.
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 44
A zapomniałem napisać, że ten Hetzer i SS są z gry Kasserine :oops:
Zakładam, że chcecie retusz dokładnie takich żetonów, jakie były w grze? A takie coś (nie zwracajcie uwagi na tego StuGa itd - to było ronione tak na szybko)?
Kurde chciałem dać dwa żetoniki ale wyskoczyło mi:
"Niestety Limit na wszystkie załączniki na tym forum został przekroczony. Prosze skontaktować się z administratorem forum". Czy moderatorzy wiedzą co i jak? Załączniki mają po kilkadziesiąt KB.
Zakładam, że chcecie retusz dokładnie takich żetonów, jakie były w grze? A takie coś (nie zwracajcie uwagi na tego StuGa itd - to było ronione tak na szybko)?
Kurde chciałem dać dwa żetoniki ale wyskoczyło mi:
"Niestety Limit na wszystkie załączniki na tym forum został przekroczony. Prosze skontaktować się z administratorem forum". Czy moderatorzy wiedzą co i jak? Załączniki mają po kilkadziesiąt KB.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24374
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
-
-
- Posty: 472
- Rejestracja: poniedziałek 25 paź 2004, 13:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 44
- Kontakt:
Dzięki wielkie Miśku - jak jest większe to no problem, gorzej jak by było małe. Bo z małego większego nie zrobisz.
SPIDI - bardzo ładne skany. Myślę, że możesz już sobie spokojnie przyznać tytuł starszego skanisty (czy jak to się pisze
). Na moje potrzeby idealne, tak że już sobie zapisałem. Gdyby się tekst pojawił mam nadzieję, że nie będziesz miał nic przeciwko jak wykorzystamy. Zresztą może ktoś z Was pokusi się o napisanie czegoś skoro tak w to grywacie
.
Odnośnie Budapesztu 1945
1. Tam chodziło o pola zabudowane, po prostu. Wydaje mi się, że to nie było bez sensu. Jak Rosjanami przepuściłeś Niemców na tyły to znaczy, że słabo grałeś
.
2. Brak zaopatrzenia i siła w obronie. To jest tak naprawdę uznaniowa kwestia. Można tego bronić, bo działania w obronie nie zużywają tak zasobów jak w ataku, stąd oddział jak posiada jakieś tam minimalne, jest sobie w stanie dobrze w miarę radzić.
3. Tu się zgadzam.
4. Cóż, taki był aksjomat tego systemu. Autor też przyjął w poprawionej wersji to co Ty przyjmujesz, ale tylko dla atakowania miast, głównie chodzi o Budapeszt.
Tylko taka uwaga, Hetzerów to wtedy jeszcze nie było. Podobnie Pumy w tym systemie ma co druga dywizja. W rzeczywistości w całej armii niemieckiej może z 5 czy 6 dywizji miało na wyposażeniu ten samochód pancerny. To jest właśnie to, że im dalej w las, tym więcej takich rzeczy się trafia...
SPIDI - bardzo ładne skany. Myślę, że możesz już sobie spokojnie przyznać tytuł starszego skanisty (czy jak to się pisze
Odnośnie Budapesztu 1945
1. Tam chodziło o pola zabudowane, po prostu. Wydaje mi się, że to nie było bez sensu. Jak Rosjanami przepuściłeś Niemców na tyły to znaczy, że słabo grałeś
2. Brak zaopatrzenia i siła w obronie. To jest tak naprawdę uznaniowa kwestia. Można tego bronić, bo działania w obronie nie zużywają tak zasobów jak w ataku, stąd oddział jak posiada jakieś tam minimalne, jest sobie w stanie dobrze w miarę radzić.
3. Tu się zgadzam.
4. Cóż, taki był aksjomat tego systemu. Autor też przyjął w poprawionej wersji to co Ty przyjmujesz, ale tylko dla atakowania miast, głównie chodzi o Budapeszt.
A co tam takiego popapranego? Szarża?Gieferg pisze:Miałem Grunwald 1410 i Wiedeń 1683. O ile w tego pierwszego rozegrałem trochę całkiem udanych partii tak ten drugi znudził mi się zanim rozstawiłem żetony na planszy, a kiedy w końcu zacząłem grać to zaraz zniechęciły mnie popaprane zasady i więcej do tego nie wracałem w a w końcu sprzedałem. Grunwald wciąż jeszcze (chyba) gdzieś mam, może kiedyś wyciągnę z szafy.
Arkon pisze:Przejrzałem kilka recenzji na Portalu Strategie i w oczy mi się rzucił Hetzer występujący jako oddział ppanc w 10 PzDiv Armii Pancernej Afrika, poza tym o ile sobie przypominam, 501 sPzAbt nie był z SS.
Tylko taka uwaga, Hetzerów to wtedy jeszcze nie było. Podobnie Pumy w tym systemie ma co druga dywizja. W rzeczywistości w całej armii niemieckiej może z 5 czy 6 dywizji miało na wyposażeniu ten samochód pancerny. To jest właśnie to, że im dalej w las, tym więcej takich rzeczy się trafia...
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
No jeśli chodzi o zgodność z historyczną, to uważam, że gry Dragona mają ją powyżej 90%, to BARDZO DUŻO! Naprawdę byłem pod wrażeniem, kiedy czytałem ksiązki które dokałdnie pokazywały gdzie jaki batalion stacjonał np. w operacji Crusader... i w grze było podobnie! Szczury Pustyni to 95 rok, a wtedy w Polsce było mało fachowej literatury. Wyrazy szacunku dla twórców z mojej strony!
Hetzery zaczęły swą przygodę w połowie '44 roku, w Normandii były dla Amerykanów nowością. Pumy natomiast były faktycznie w Afryce... ile to nie wiem, ale trochę tam zawojowały.
W każdym razie żetony w Szczurach to standard, zresztą w swojej karierze nie widziałem innych
Co do napisania recenzji Szczurów... to w święta znajdę czas. Nie za późno? Mogę jeszcze strzelić Burzę Zimową 1942, Ardeny 1944 oraz Budapeszt właśnie.
Hetzery zaczęły swą przygodę w połowie '44 roku, w Normandii były dla Amerykanów nowością. Pumy natomiast były faktycznie w Afryce... ile to nie wiem, ale trochę tam zawojowały.
W każdym razie żetony w Szczurach to standard, zresztą w swojej karierze nie widziałem innych
Co do napisania recenzji Szczurów... to w święta znajdę czas. Nie za późno? Mogę jeszcze strzelić Burzę Zimową 1942, Ardeny 1944 oraz Budapeszt właśnie.
Ostatnio zmieniony czwartek 01 sty 1970, 01:00 przez SPIDIvonMARDER, łącznie zmieniany 2 razy.
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 44
- Rogo
-
- Posty: 6450
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
Instrukcję zeskanuję jeszcze dzisiaj. Co do palnszy, to skoro będzie potrafili to zrobić, to spoko, postaram się 
Co do 21. DPanc to mam sporo literatury o niej. O jaki okres chodzi?
[ Dodano: Pon Kwi 18, 2011 10:45 pm ]
http://wyslijto.pl/plik/9zadtfiffc
Przepraszam za dzień zwłoki, ale miałem problemy z netem. Instrukcja jest brzydko zeskanowana, ale to poprawię.
Co do 21. DPanc to mam sporo literatury o niej. O jaki okres chodzi?
[ Dodano: Pon Kwi 18, 2011 10:45 pm ]
http://wyslijto.pl/plik/9zadtfiffc
Przepraszam za dzień zwłoki, ale miałem problemy z netem. Instrukcja jest brzydko zeskanowana, ale to poprawię.
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 44
- Kontakt:
Ogień obronny i modyfikatory ruchu, które zsumowane (las+zbocze+coś tam) sprawiały że jednostki przemieszczały się czasami o 1 heks na rundę. No i określenie dokładnego położenia KAŻDEJ jednostki przy początkowym rozstawieniu to naprawdę chora rzecz. Zanim się to rozłoży już się dawno odechciało grać. W sumie to już nie pamiętam dokłądnie co tam jeszcze takiego popapranego było, grałem w to jakieś 15 lat temu albo i więcej, grunt że rozegrałem tylko kilka tur i dałem sobie spokój.A co tam takiego popapranego? Szarża?
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
Alianci:







<- rewersy kart rozkazów, potem wszystko opiszę.
Kilka ostatnich żetonów jest mega krzywo. Powody są dwa: pierwszy, to te żetony nie był jak inne fragmentem "wyciskanki".\, a zwykłą tekturką do wycinania. Powód numer 2: poprzedni właściciel mojej gry je brzydko wyciął i skleił. Jeśli są one zbyt krzywo by dało się je wydrukować i grać, to powiedzcie, powtórzę.








Kilka ostatnich żetonów jest mega krzywo. Powody są dwa: pierwszy, to te żetony nie był jak inne fragmentem "wyciskanki".\, a zwykłą tekturką do wycinania. Powód numer 2: poprzedni właściciel mojej gry je brzydko wyciął i skleił. Jeśli są one zbyt krzywo by dało się je wydrukować i grać, to powiedzcie, powtórzę.
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 44
- SPIDIvonMARDER
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Likantropia - Posty: 661
- Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: Danzig-Osowa
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
Instrukcję muszę niestety powtórzyć, bo ona ma trochę większy fromat niż A4 i mój skaner tego nie ogarnia.
Jakich żetonów brakuje? Gra ma kilka lat, mogło coś się zgubić... na razie rozstawiam żetony do poszczególnych scenariuszy i widzę, że np. jedna z włoskich dywizji ma 2 regimenty artylerii, a nie 3 jak pozostałe. Tej dywizji w ogóle nie ma w żadnym scenariuszu! Tzn. nie ma jej w liście punktów siły jednostek. W Pierwszym scenariuszu mamy tlyko wzmiankę, gdzie ją ustawić.
PS: cześć recenzji o scenariuszach, jaką wysłałem, można od razu wrzucić do kosza. Jak rozstawiam żetony, to widzę dużo więcej błędów. Np. Niemcom brakuje Panzerjager-Abteilung.
Jakich żetonów brakuje? Gra ma kilka lat, mogło coś się zgubić... na razie rozstawiam żetony do poszczególnych scenariuszy i widzę, że np. jedna z włoskich dywizji ma 2 regimenty artylerii, a nie 3 jak pozostałe. Tej dywizji w ogóle nie ma w żadnym scenariuszu! Tzn. nie ma jej w liście punktów siły jednostek. W Pierwszym scenariuszu mamy tlyko wzmiankę, gdzie ją ustawić.
PS: cześć recenzji o scenariuszach, jaką wysłałem, można od razu wrzucić do kosza. Jak rozstawiam żetony, to widzę dużo więcej błędów. Np. Niemcom brakuje Panzerjager-Abteilung.
- Arkon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Osada
• Rycerze Bóstw
• WKO - Posty: 831
- Rejestracja: środa 13 maja 2009, 12:43
- Lokalizacja: okolice Lublina
- Płeć:
- Wiek: 44