Kwestia Zasad: Co to jest "określony" wskaźnik mag
- Staszek27
 - 
				

 - Posty: 47
 - Rejestracja: czwartek 30 cze 2005, 17:27
 - Lokalizacja: Nowa Huta
 - Płeć:
 
Kwestia Zasad: Co to jest "określony" wskaźnik mag
Dorwałem ostatnio brakujące dodatki do MM i pojawił się problem. Tęczowy Wojownik otrzymuje punkt magii za każdego wroga z "określonym" parametrem magii. OCB z tym "określonym" - znaczy się 'ile' to 'określony' ??
Pozdrawiam
			
			
													Pozdrawiam
					Ostatnio zmieniony czwartek 17 lip 2008, 23:26 przez Staszek27, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
	
										
										
						- Juri
 - 
				


 - Posty: 700
 - Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
 - Lokalizacja: www.frysztak.pl
 - Płeć:
 - Wiek: 41
 - Kontakt:
 
Hmm jeżeli ma ustalony poziom np. 6 lub 8 pkt to jest to poziom ustalony. Nieustalony to powiedzmy "rzuć dwoma kostkami wynik jest równy mocy Demona". Ja przynajmniej tak grałem w MM.
			
			
													
					Ostatnio zmieniony czwartek 17 lip 2008, 23:26 przez Juri, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
	
							War, war never changes...
# Mój numer GG - 3751732
			
										
						# Mój numer GG - 3751732
- 
				avakarian
 - 
				

 - Posty: 9
 - Rejestracja: niedziela 25 gru 2005, 01:50
 
Zgadam się ja też tak zawsze grałem, ustalony to po prostu jest napisane czarno na białym(lub na zielonym, w ogóle w dowolnych kombinacjach kolorów ) że przeciwnik ma tyle a tyle magii i sprawa jasna.
			
			
													
					Ostatnio zmieniony czwartek 17 lip 2008, 23:26 przez avakarian, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
	
										
										
						- Juri
 - 
				


 - Posty: 700
 - Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
 - Lokalizacja: www.frysztak.pl
 - Płeć:
 - Wiek: 41
 - Kontakt:
 
- Juri
 - 
				


 - Posty: 700
 - Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
 - Lokalizacja: www.frysztak.pl
 - Płeć:
 - Wiek: 41
 - Kontakt:
 
No to jeżeli chodzi o Tęczowego to otrzymuje punkt magii za każdego pokonanego wroga, który ma jasno określony poziom magii, tj. Magia 6, magia 10, a nie np. rzuć 2xk6, aby ustalić siłę atakującego.
			
			
													
					Ostatnio zmieniony czwartek 17 lip 2008, 23:27 przez Juri, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
	
							War, war never changes...
# Mój numer GG - 3751732
			
										
						# Mój numer GG - 3751732
- Staszek27
 - 
				

 - Posty: 47
 - Rejestracja: czwartek 30 cze 2005, 17:27
 - Lokalizacja: Nowa Huta
 - Płeć:
 
Aha no właśnie o to mi chodziło. DziękówaJuri pisze:No to jeżeli chodzi o Tęczowego to otrzymuje punkt magii za każdego pokonanego wroga, który ma jasno określony poziom magii, tj. Magia 6, magia 10, a nie np. rzuć 2xk6, aby ustalić siłę atakującego.
					Ostatnio zmieniony czwartek 17 lip 2008, 23:27 przez Staszek27, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
	
										
										
						