Ciekawi mnie czy ktoś z was grał w MM stawiając sobie za cel coś innego niż zabicie Bestii i jak takie rozgrywki się sprawdzały. Nie mam tu na myśli oczywiście gry samodzielnej w oficjalne dodatki. Czy ktoś kombinował z zasadami gry tak, że np. ten kto pierwszy ubije 5 smoków wygra grę, albo kto pierwszy zdobędzie 30 Sztuk Złota itd.?
Ja spróbuję niedługo zagrać tak, że gracze będą mieli jakieś leśne Postacie (Elfy, Skrzaty itp.) i będą zaczynać w Pałacu Królowej Elfów. Wygra ten, który pierwszy zrobi 3 misje.
Może macie jakieś inne ciekawe pomysły na grę?
			
			
									
									Inne warunki zwycięstwa w grze.
- Isztwan
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
 - Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
 - Lokalizacja: Lublin
 - Płeć:
 - Wiek: 42
 - Kontakt:
 
- Misiek
 - 
				





 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
 - Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
 - Lokalizacja: Burghausen
 - Płeć:
 - Wiek: 44
 
W Wielkanoc siedziałem nad testowaniem wszystkich możliwych Przedpól Piekieł w Magicznym Mieczu, a samo zakończenie było wzięte z MiMa, czyli zrezygnowałem z opisów KM i ZB, a w ich miejsce Karty PP i Korona Władzy. Wyszedł z tego zwyczajny MiM, z tym że nie podpasowała nam konwencja Przedpól.
W MM nie sprawdzały mi się Alternatywne Zakończenia. Z zainteresowaniem patrzę na te nowe z TMiMa, takia Królewska Bitwa, to już ciekawe spojrzenie na zakończenie gry.
Misje mogą być o różnym stopniu komplikacji i potrzebna jest jakaś reguła oceniająca postępy graczy. W Dragons Ordeal misje dają większego kopa niż zwykłe szwędanie się po planszy, ale cel gry jest wciąż ten sam dla wszystkich.
			
			
									
									
	
										
										
						W MM nie sprawdzały mi się Alternatywne Zakończenia. Z zainteresowaniem patrzę na te nowe z TMiMa, takia Królewska Bitwa, to już ciekawe spojrzenie na zakończenie gry.
Misje mogą być o różnym stopniu komplikacji i potrzebna jest jakaś reguła oceniająca postępy graczy. W Dragons Ordeal misje dają większego kopa niż zwykłe szwędanie się po planszy, ale cel gry jest wciąż ten sam dla wszystkich.
- Isztwan
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
 - Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
 - Lokalizacja: Lublin
 - Płeć:
 - Wiek: 42
 - Kontakt:
 
- Gieferg
 - 
				


 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
 - Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
 - Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
 - Płeć:
 - Wiek: 44
 - Kontakt:
 
Rzuć okiem na zestaw z mojego dodatku "Korona Władzy". Niektóre z tamtejszych zakończeń zmieniają cel rozgrywki, jedno sprawia że celem staje się...zabicie potęznej bestii :mrgreen:, inne włącza tryb Deathmatch bo gracze muszą się nawzajem wykończyć (ewentualnie znaleźć Koronę Władzy w kartach artefaktów), jeszcze inne zmienia położenie obszaru z którego można zakończyć grę a jego położenie określa się losowo (o jeszcze jednym związanym z profesją inspirowaną postacią Isztwana nie wspominamW MM nie sprawdzały mi się Alternatywne Zakończenia.
Co do Misji - po ukończeniu Wybrzeża, czyli nie wiem kiedy, jako mój ostatni dodatek mam zamiar coś w tym stylu zrobić. Przypomina mi sie tu obcy, gdzie gracz prowadzący marines zwycięzał po wykonaniu określonej uprzednio ilości misji, nic nie stoi na przeszkodzie by tak grać w MiMa/MM, z tym tylko, że misje takie powinny być zaprojektowane tak, by sie do tego nadawały.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
			
										
						- 
				Razenroth
 - 
				

 - Posty: 7
 - Rejestracja: niedziela 18 lip 2010, 16:57
 - Lokalizacja: Nie chcesz wiedzieć...
 - Płeć:
 - Wiek: 36
 
Witam wszystkich
Bardzo ciekawym alternatywnym zakończeniem gry jest gra w jednocześnie podstawkę+Jaskinię, gdzie celem jest zdobycie kryształu, wówczas gra się staje dużo trudniejsza. W grę wchodzi jeszcze klasyczny deathmatch.
			
			
									
									
	
							Bardzo ciekawym alternatywnym zakończeniem gry jest gra w jednocześnie podstawkę+Jaskinię, gdzie celem jest zdobycie kryształu, wówczas gra się staje dużo trudniejsza. W grę wchodzi jeszcze klasyczny deathmatch.
Noc, ciemność, pełnia księżyca, nagle słychać HUK! Trafiła błyskawica w nasz grób on pękł na pół na dole, widać jak leży mój trup o Noże!