Moim zdaniem nie ma duzej roznicy czy posiadasz 30 czy 40 punktow Sily bo i tak wszystkich Wrogow pokonujesz niebezpieczni sa tylko inni Poszukiwacze o podobnej Sile. Kiedy ja gralem to w takiej sytuacji ludzie sie pakuja zeby na polu Korony Wladzy pokonac drugiego. To prowadzi do absurdu. Gracz ktory pierwszy poszedl po Korone przegral 4/5 rozgrywek. Wydaje mi sie ze gra jest bardziej emocjonujaca kiedy idziesz po Korone z 18 Sily i 16 mocy ( bo wtdy jeszcze z czyms walczysz) niz z 25 SIly i 24 Mocy bo teraz ci Wrogowie w Przedpolach sa zupelnie zbedni.
Pamietajmy za karty wrogow w Przedpolach sa po to aby z nimi walczyc, a nie byc dumnymi ze oni nam nic nie robia bo wczesniej zarznelismy setki Wieprzy, Lwow, Malp, czy Krokodyli.
Ok no to moze kazdy wystawi swoja wizje, a pozniej zaczna sie negocjacje i moze wreszczcie dojdziemy do kompromisu.
W sumie dobrze byloby gdyby to powiedzial Admin albo Moderator mialoby to wieksza moc prawna.
Moja propozycja to 7 punktow Sily pokonanych wrogow za 1 punkt Sily
i nastepie 7 + 2*dodatkowe punkty Sily, gdzie dodatkowe punkty Sily moga miec maksymalnie 7. Czyli przedstawia sie to tak 7,9,11,13,15,17,19. Ananlogicznie z Moca. Wedlug tego systemu poczatkowe wartosci Sily i MOcy sa bardzo wazne, bo po pierwsze kazdy musi zdobywac tyle samo, jak masz wiecej na poczatku to latwiej ci jest to zobic i po drugie najbardziej doswiadczony Jasnowidz nie bedzie Silniejszy niz najbardziej doswiadczony Wojownik.
Co do problemu ktorych Wrogow mozemy wymienic, to widze ze tutaj kompromisu nie bedzie wiec proponuje podziekic gre n a 2 warianty.
1. Szybki kiedy mamy malo czasu i w takim wypadku wymieiamy wszystko co ma jakies punkty Sily lub Mocy. Np. eliminacje na Turnieju.
2. Wolny kiedy zalezy nam na jakosci gry i mamy duzo czasu to wymieniamy tylko karty Np. final turnieju.
Przed gra przy piwku latwiej jest wybrac z dwoch propozycji niz z tylu ilu graczy
![slightly smiling face :)](./images/smilies/emojione/1f642.svg)
Moim zdaniem nie ma duzej roznicy czy posiadasz 30 czy 40 punktow Sily bo i tak wszystkich Wrogow pokonujesz niebezpieczni sa tylko inni Poszukiwacze o podobnej Sile. Kiedy ja gralem to w takiej sytuacji ludzie sie pakuja zeby na polu Korony Wladzy pokonac drugiego. To prowadzi do absurdu. Gracz ktory pierwszy poszedl po Korone przegral 4/5 rozgrywek. Wydaje mi sie ze gra jest bardziej emocjonujaca kiedy idziesz po Korone z 18 Sily i 16 mocy ( bo wtdy jeszcze z czyms walczysz) niz z 25 SIly i 24 Mocy bo teraz ci Wrogowie w Przedpolach sa zupelnie zbedni.
Pamietajmy za karty wrogow w Przedpolach sa po to aby z nimi walczyc, a nie byc dumnymi ze oni nam nic nie robia bo wczesniej zarznelismy setki Wieprzy, Lwow, Malp, czy Krokodyli.
Ok no to moze kazdy wystawi swoja wizje, a pozniej zaczna sie negocjacje i moze wreszczcie dojdziemy do kompromisu.
W sumie dobrze byloby gdyby to powiedzial Admin albo Moderator mialoby to wieksza moc prawna.
Moja propozycja to 7 punktow Sily pokonanych wrogow za 1 punkt Sily
i nastepie 7 + 2*dodatkowe punkty Sily, gdzie dodatkowe punkty Sily moga miec maksymalnie 7. Czyli przedstawia sie to tak 7,9,11,13,15,17,19. Ananlogicznie z Moca. Wedlug tego systemu poczatkowe wartosci Sily i MOcy sa bardzo wazne, bo po pierwsze kazdy musi zdobywac tyle samo, jak masz wiecej na poczatku to latwiej ci jest to zobic i po drugie najbardziej doswiadczony Jasnowidz nie bedzie Silniejszy niz najbardziej doswiadczony Wojownik.
Co do problemu ktorych Wrogow mozemy wymienic, to widze ze tutaj kompromisu nie bedzie wiec proponuje podziekic gre n a 2 warianty.
1. Szybki kiedy mamy malo czasu i w takim wypadku wymieiamy wszystko co ma jakies punkty Sily lub Mocy. Np. eliminacje na Turnieju.
2. Wolny kiedy zalezy nam na jakosci gry i mamy duzo czasu to wymieniamy tylko karty Np. final turnieju.
Przed gra przy piwku latwiej jest wybrac z dwoch propozycji niz z tylu ilu graczy :)