Smoki
- Aramis
-
- Posty: 56
- Rejestracja: poniedziałek 10 paź 2005, 13:47
- Lokalizacja: Włocławek
czy ktos wie?
czy wie ktos dokladnie ile jest kart smokow bo na allegro jak jeden gosc sprzedawal oryginalne smoki to napisal ze jest kart 102 a u ambra jest ich chyba 86.. to kto ma racje?
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12889
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Cytując opis zawarty na pudełku "Smoki zawierają ponad osiemdzisiąt Kart Przygód,które należy dołączyć do (...)". Więc pewnie Ambar0 ma racje, zresztą niewiem skąd ta niepewność skoro Ambar0 sie napewno bardziej interesuje niż jakiś tam typ na Allegro.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Aramis
-
- Posty: 56
- Rejestracja: poniedziałek 10 paź 2005, 13:47
- Lokalizacja: Włocławek
no ztad ze na alegro gosc sprzedawal orginala w pudelku no to chyba powinien wiedziec co pisze nie? a np u ambra na ftp brakuje korony salomona np..w "podstawce"..
Ostatnio zmieniony niedziela 25 lis 2007, 07:41 przez Aramis, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 33
Smoki jako oddzielne karty.
Witam.
Chodzi mi o dodatek Smoki jak wiadomo w tasowuje się je do kart przygód. Niektórzy już pisali że w tasowują je dopiero po jakimś czasie gry albo ciągną w środkowym kręgu. co sądzicie o daniu nowych reversów do tych kart i np w zewnętrxznej krainie rzucamy kostką
1-5 - ciągniemy karte przygód (albo np robimy to co pisze na polu którym się stanie)
6 - ciągniemy karte smoków
a w krainie środkowej
1-2 ciągniemy kartę przygód (albo np robimy to co pisze na polu którym się stanie)
3-6 ciągniemy kartę smoków
Daje 2 przykłady reversów może się wam spodoba albo zrobilibyście leprze reversy.
Chodzi mi o dodatek Smoki jak wiadomo w tasowuje się je do kart przygód. Niektórzy już pisali że w tasowują je dopiero po jakimś czasie gry albo ciągną w środkowym kręgu. co sądzicie o daniu nowych reversów do tych kart i np w zewnętrxznej krainie rzucamy kostką
1-5 - ciągniemy karte przygód (albo np robimy to co pisze na polu którym się stanie)
6 - ciągniemy karte smoków
a w krainie środkowej
1-2 ciągniemy kartę przygód (albo np robimy to co pisze na polu którym się stanie)
3-6 ciągniemy kartę smoków
Daje 2 przykłady reversów może się wam spodoba albo zrobilibyście leprze reversy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 33
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
to by zrobiło z środkowej krainy totalnie nudne miejsce gdzie są tylko Smoki i magiczne przedmioty. Jestem zdecydowanie przeciwny takim pomysłom, choć parę osób chyba tak grało (min. Lukas) i pisało o tym na forum więc pomysł też zbyt świeży nie jest.to może poprostu ciągniemy je w środkowej krainie
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12889
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Ja jestem przeciwny bo mam oryginał i drukowanie jeszcze raz sklejanie itp. mi nie leży. Ale koszulki szczególnie 1 mi sie podoba, (choć Plastic Warp może troszkę za mocny wyszedł).
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Leviathan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• 500 Kart Przygód
• Pieczara Kanibali
• Wyspy Przeznaczenia - Posty: 615
- Rejestracja: sobota 06 sty 2007, 08:02
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 44
Moim zdaniem odrębna koszulka nie ma sensu. Jeżeli byłaby stosowana (a więc mielibyśmy Smoki ze smoczą koszulką i resztę kart z koszulką Przygody), to MUSIELIBYŚMY grać na zasadzie: Smoki dobieram tylko jeżeli coś tam. Nie byłoby możliwe połączenie obu stosów, gdyby przyszła nam nagle ochota na grę pt "ciągniemy z jednej kupki".
Nie widzę potrzeby wprowadzania odrębnej koszulki, skoro można po prostu oddzielić karty ze Smoków od pozostałych i zrobić dwa stosy Przygody...
Nie widzę potrzeby wprowadzania odrębnej koszulki, skoro można po prostu oddzielić karty ze Smoków od pozostałych i zrobić dwa stosy Przygody...
"A son seul aspect n'est-on pas terrasse?
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
Nul n'est assez hardi pour l'exciter"
Job 40:28
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Ja gram ze smokami w tasowanymi w normalne przygody i uważam, że to dobry pomysł. Bardzo urozmaica i utrudnia rozgrywkę na początku gry. A co do koszulki to do MiMa zdecydowanie pasuje bardziej pierwsza, tylko tak jak Valdi powiedział — przesadziłeś z filtrem
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Fobie
• The Wildlands PL - Posty: 459
- Rejestracja: niedziela 24 gru 2006, 15:04
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 33
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
-
-
- Posty: 140
- Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 44
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.p ... ght=#10521
testowalem dwa pomysly grania inaczej ze smokami, raz losowalo sie je tylko w srodkowej krainie, raz loswalo po wykonczeniu "normalnych " kart przygod.
- pierwsza metoda byla nawet ciekawa, zwlaszcza w pierwszym etapie rozgrywki, srodkowa kraina stala sie naprawde niebezpiecznym miescem ktore odwiedzalo sie ze skokiem adrenaliny.
- gdy testowalem druga metode do kart smokow jak latwo sie domyslic nie doszlismy, w koncu troszke juz tych przygod jest i doszlismy do wniosku, ze bez smokow gra sie o wiele przyjemniej. Znaczenia nabiera jaskinia oraz lodowa kraina, nie ma tych durnych przepakowanych magicznych przedmiotow, a po "miesko" silniejszych potworow trzeba sie pofatygowac do innych krain i super, od tamej pory dodatel smoki trzymam tylko z powodow kolekcjonerskich {|=
pomysl z rzucaniem kostka przy kazdej okazji losowania kart przygod to naprawde upierdliwa zbedna komplikacja.
testowalem dwa pomysly grania inaczej ze smokami, raz losowalo sie je tylko w srodkowej krainie, raz loswalo po wykonczeniu "normalnych " kart przygod.
- pierwsza metoda byla nawet ciekawa, zwlaszcza w pierwszym etapie rozgrywki, srodkowa kraina stala sie naprawde niebezpiecznym miescem ktore odwiedzalo sie ze skokiem adrenaliny.
- gdy testowalem druga metode do kart smokow jak latwo sie domyslic nie doszlismy, w koncu troszke juz tych przygod jest i doszlismy do wniosku, ze bez smokow gra sie o wiele przyjemniej. Znaczenia nabiera jaskinia oraz lodowa kraina, nie ma tych durnych przepakowanych magicznych przedmiotow, a po "miesko" silniejszych potworow trzeba sie pofatygowac do innych krain i super, od tamej pory dodatel smoki trzymam tylko z powodow kolekcjonerskich {|=
pomysl z rzucaniem kostka przy kazdej okazji losowania kart przygod to naprawde upierdliwa zbedna komplikacja.
wisnia
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 37
- Kontakt:
A ja nie wiem czemu wam się tak te smoki nie podobają ja z nimi zawsze grałem i będę grać wtasowanymi w talię kart przygód. Jakoś nie chce mi sie inaczej bawić w smoki że wybierać je w środkowej krainie czy rzucać kostką - osobiście odradzam bo rozgrywka zrobi się okropnie nuda i zbyt długa -. Lubię dodatek smoki sam nie wiem dlaczego może za karty smoków z którymi na początku jest ciężko wygrać.
A co do oceny tych rewersów to pasuje tylko pierwszy ale ten smok jakoś mi się nie podoba bo jakoś taki prze bajerowany...
A co do oceny tych rewersów to pasuje tylko pierwszy ale ten smok jakoś mi się nie podoba bo jakoś taki prze bajerowany...
Nie cierpię lizustwa
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
Nie wiem, czy ktoś już się nad tym nie zastanawiał, ale ktoś podjął by się zrobienia planszy do Smoków? Wtedy nie byłoby problemu z wtasowywaniem ich gdziekolwiek, a ciągnęło by się je na ów planszy. Uprzedzając pytanie, motywacją na wejście byłyby magiczne artefakty i ładnie expodajne potworki. Pomyślcie nad tym MiMowcy.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
- Morgoth61
-
- Posty: 193
- Rejestracja: sobota 13 sty 2007, 18:20
- Lokalizacja: Knurów
- Płeć:
- Wiek: 40
A nie lepiej zrobić nowy dodatek ? Jeśli już bym tworzył planszę i miał wymyślać karty to wymyśliłbym coś zupełnie nowego - nawet jeśli pomysł miałby się opierać na smokach. W jakimś stopniu mogłoby to się wiązać ze smokami oficjalnymi.gural pisze:Nie wiem, czy ktoś już się nad tym nie zastanawiał, ale ktoś podjął by się zrobienia planszy do Smoków? Wtedy nie byłoby problemu z wtasowywaniem ich gdziekolwiek, a ciągnęło by się je na ów planszy. Uprzedzając pytanie, motywacją na wejście byłyby magiczne artefakty i ładnie expodajne potworki. Pomyślcie nad tym MiMowcy.