Kufir pisze:Q. Czy zaklęcie Toadify działa także na istoty z Zewnętrznej Krainy (np. Wilkołaka)?
Tak, Toadify! możemy rzucić na dowolną istotę (reprezentowaną przez obszar lub kartę) oraz na innego Poszukiwacza, ale jedynie wtedy, gdy przystępujemy do walki z nim.
Dla przypomnienia:
Toadify!
Rzucamy na Istotę lub Poszukiwacza, z którym mamy walczyć (wręcz), następnie rzucamy 1 kością:
1) Zaklęcie skupia się na nas - zostajemy zamienieni w ropuchę na 3 tury
2-3) Nic się nie dzieje
4-6) Jeżeli rzucaliśmy na Istotę, to jego Siłą zostaje zredukowana do 1 do końca tej tury. Jeżeli na Poszukiwacza, to zamienia się on w ropuchę na 3 tury.
Zatem dzięki zaklęciu Toadify! pokonujemy bez najmniejszego problemu Pana Ciemności w Podziemiach przewaga 8 punktów i zdobywamy Koronę Władzy.
Są dwa takie zaklęcia w talii kart, na poprawne rzucenie zaklęcia mamy 50% szans (+ wykorzystanie punktu Losu).
Twórcy gry znowu zawalili ?
Z FAQ:
[quote="Nemomon"][quote="Kufir"]Q. Czy zaklęcie Toadify działa także na istoty z Zewnętrznej Krainy (np. Wilkołaka)?[/quote]
Tak, Toadify! możemy rzucić na dowolną istotę (reprezentowaną przez obszar lub kartę) oraz na innego Poszukiwacza, ale jedynie wtedy, gdy przystępujemy do walki z nim.[/quote]
Dla przypomnienia:
[quote]Toadify!
Rzucamy na Istotę lub Poszukiwacza, z którym mamy walczyć (wręcz), następnie rzucamy 1 kością:
1) Zaklęcie skupia się na nas - zostajemy zamienieni w ropuchę na 3 tury 2-3) Nic się nie dzieje 4-6) Jeżeli rzucaliśmy na Istotę, to jego Siłą zostaje zredukowana do 1 do końca tej tury. Jeżeli na Poszukiwacza, to zamienia się on w ropuchę na 3 tury.[/quote]
Zatem dzięki zaklęciu Toadify! pokonujemy bez najmniejszego problemu Pana Ciemności w Podziemiach przewaga 8 punktów i zdobywamy Koronę Władzy.
Są dwa takie zaklęcia w talii kart, na poprawne rzucenie zaklęcia mamy 50% szans (+ wykorzystanie punktu Losu).
Cóż, Podstawka daje nam 24 Zaklęcia, Reaper - 26, Dungeon - 20, Frostmarch - 20. W sumie mamy 90 kart Zaklęć. Toadify! są dwie sztuki, czyli mamy 1/45 szansy, że trafimy. Zaklęcie może wydawać się mocne, ale ryzyko też jest spore. Zaklęcie jest robione raczej jako ciekawostka, nie jako alternatywa na LoDa.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Cóż, Podstawka daje nam 24 Zaklęcia, Reaper - 26, Dungeon - 20, Frostmarch - 20. W sumie mamy 90 kart Zaklęć. Toadify! są dwie sztuki, czyli mamy 1/45 szansy, że trafimy. Zaklęcie może wydawać się mocne, ale ryzyko też jest spore. Zaklęcie jest robione raczej jako ciekawostka, nie jako alternatywa na LoDa.
Nemomon pisze:Toadify! są dwie sztuki, czyli mamy 1/45 szansy, że trafimy. Zaklęcie może wydawać się mocne, ale ryzyko też jest spore.
Zgadzam się, zauważyłem że większość graczy (przynajmniej moich) gra raczej zachowawczo i do tego typu "okienek" mogących dać nam przewagę w postaci zmienienia innego gracza w ropuchę, przy jednoczesnej szansie, że czar obróci się przeciwko nim, podchodzą raczej sceptycznie. Zawsze jest możliwość, że to MY staniemy się kumakiem i tym samym narobimy bigosu właśnie sobie.
Poza tym, jak wspomniał Nemo, szansa na wylosowanie tego czaru jest dość nikła. Poza tym, nie widzę wcale jakiś argumentów by ten czar był uber potężny...to rzeczywiście ciekawostka. Inne czary mogą zdecydowania bardziej namieszać w grze.
Ropuchą również możemy zostać w Wiosce i jakoś tę kwestię też nikt nie zasugerował. Prawdopodobieństwo jest identyczne...
Dla mnie to raczej zwykły Czar-zapychacz, którego raczej obawiałbym się użyć w zawansowanej rozgrywce
[quote="Nemomon"]Toadify! są dwie sztuki, czyli mamy 1/45 szansy, że trafimy. Zaklęcie może wydawać się mocne, ale ryzyko też jest spore.[/quote]
Zgadzam się, zauważyłem że większość graczy (przynajmniej moich) gra raczej zachowawczo i do tego typu "okienek" mogących dać nam przewagę w postaci zmienienia innego gracza w ropuchę, przy jednoczesnej szansie, że czar obróci się przeciwko nim, podchodzą raczej sceptycznie. Zawsze jest możliwość, że to MY staniemy się kumakiem i tym samym narobimy bigosu właśnie sobie. Poza tym, jak wspomniał Nemo, szansa na wylosowanie tego czaru jest dość nikła. Poza tym, nie widzę wcale jakiś argumentów by ten czar był uber potężny...to rzeczywiście ciekawostka. Inne czary mogą zdecydowania bardziej namieszać w grze. Ropuchą również możemy zostać w Wiosce i jakoś tę kwestię też nikt nie zasugerował. Prawdopodobieństwo jest identyczne... Dla mnie to raczej zwykły Czar-zapychacz, którego raczej obawiałbym się użyć w zawansowanej rozgrywce
Dla mnie to raczej zwykły Czar-zapychacz, którego raczej obawiałbym się użyć w zawansowanej rozgrywce
Mamy 50 % szans iż uda nam się zamienić w Ropuchę Poszukiwacza lub obniżyć wartość Siły istoty do 1. To OLBRZYMIA szansa iż uda nam się to zrobić. Niebezpieczeństwo istnieje jedynie podczas wyrzucenia 1, a to minimalne zagrożenie. Ponadto pamiętajmy iż możemy Przerzucić rzut kostką używając losu.
Czar Zapychacz? Olboga, nie wiesz co mówisz
Wiadomo iż zdobycie tego zaklęcia jest trudne, jednak gdy już go zdobędziemy może odwrócić wynik gry na naszą korzyść. Ponadto możemy walczyć z Panem Ciemności (który to będzie miał 1 siły a nie 12), wiec pokonanie go 8 punktami i wskoczenie na Koronę Władzy jest prawie pewne.
Czar niewątpliwie doda smaczku grze i już wiem jaki czar będą gracze wybierać podczas spotkania z Półbogiem
[quote]Dla mnie to raczej zwykły Czar-zapychacz, którego raczej obawiałbym się użyć w zawansowanej rozgrywce[/quote]
Mamy 50 % szans iż uda nam się zamienić w Ropuchę Poszukiwacza lub obniżyć wartość Siły istoty do 1. To OLBRZYMIA szansa iż uda nam się to zrobić. Niebezpieczeństwo istnieje jedynie podczas wyrzucenia 1, a to minimalne zagrożenie. Ponadto pamiętajmy iż możemy Przerzucić rzut kostką używając losu.
Czar Zapychacz? Olboga, nie wiesz co mówisz :)
Wiadomo iż zdobycie tego zaklęcia jest trudne, jednak gdy już go zdobędziemy może odwrócić wynik gry na naszą korzyść. Ponadto możemy walczyć z Panem Ciemności (który to będzie miał 1 siły a nie 12), wiec pokonanie go 8 punktami i wskoczenie na Koronę Władzy jest prawie pewne.
Czar niewątpliwie doda smaczku grze i już wiem jaki czar będą gracze wybierać podczas spotkania z Półbogiem :)
Nemo pisze:Zaklęcia
- Hydra spell: Duplikuje właśnie rzucone Zaklęcie, możemy wybrać kolejny target (nawet siebie). Z tego, co pamiętam, to chyba bylo ono na tyle pudełka FM.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote="Nemo"]Zaklęcia - Hydra spell: Duplikuje właśnie rzucone Zaklęcie, możemy wybrać kolejny target (nawet siebie). Z tego, co pamiętam, to chyba bylo ono na tyle pudełka FM. [/quote]
Tak, dodatek LOD do Diablo II się jednak kojarzy faktycznie:)
Co do przegięcia. Umiejętność Zabójcy polegająca na sztyletowaniu Istot tez jest przegięciem wraz z pojawieniem się Podziemi. Zabójca albo szybko szturmuje Koronę Władzy, sztyletując Wilkołaka albo LOD na końcu Podziemi.
Tak, dodatek LOD do Diablo II się jednak kojarzy faktycznie:)
Co do przegięcia. Umiejętność Zabójcy polegająca na sztyletowaniu Istot tez jest przegięciem wraz z pojawieniem się Podziemi. Zabójca albo szybko szturmuje Koronę Władzy, sztyletując Wilkołaka albo LOD na końcu Podziemi.
Wilkołak to nie problem, gorzej z Kryptą. A do Pana Ciemności też trzeba przebrnąć przez Podziemia, co nie jest takie łatwe przy początkowych wartościach cech - aczkolwiek w samej walce z LoDem, ma zdecydowany przywilej.
Wilkołak to nie problem, gorzej z Kryptą. A do Pana Ciemności też trzeba przebrnąć przez Podziemia, co nie jest takie łatwe przy początkowych wartościach cech - aczkolwiek w samej walce z LoDem, ma zdecydowany przywilej.
Jednak aby po pokonaniu LODa dostać się na Koronę Władzy i tak musi mieć minimum 14 punktów Siły (+ rzut kostką) aby mieć jakiekolwiek szanse na pokonanie LODa 8 punktami. (12+8=20).
Jednak aby po pokonaniu LODa dostać się na Koronę Władzy i tak musi mieć minimum 14 punktów Siły (+ rzut kostką) aby mieć jakiekolwiek szanse na pokonanie LODa 8 punktami. (12+8=20).
Ale posiadając Toadify rzucamy je na Pana Ciemności na końcu Podziemi i wtedy ma Siłę 1 + różnica 8 punktów = 9 Siły + Rzut kostką
Sprawa wydaję się banalna, zdobywamy Koronę Władzy bez Talizmanu.
Z tymi dwoma zaklęciami Toadify będzie wyścig po te zaklęcia jak również po Rozproszenia Magii czy też Likwidacje. [-(
Zgadza się :)
Ale posiadając Toadify rzucamy je na Pana Ciemności na końcu Podziemi i wtedy ma Siłę 1 + różnica 8 punktów = 9 Siły + Rzut kostką Sprawa wydaję się banalna, zdobywamy Koronę Władzy bez Talizmanu.
Z tymi dwoma zaklęciami Toadify będzie wyścig po te zaklęcia jak również po Rozproszenia Magii czy też Likwidacje. [-(
Kufir pisze:Tak, dodatek LOD do Diablo II się jednak kojarzy faktycznie:)
Co do przegięcia. Umiejętność Zabójcy polegająca na sztyletowaniu Istot tez jest przegięciem wraz z pojawieniem się Podziemi. Zabójca albo szybko szturmuje Koronę Władzy, sztyletując Wilkołaka albo LOD na końcu Podziemi.
Najpierw musi przejść Kryptę co jest dużo trudniejsze od Wilkołaka.
[ Dodano: Nie Gru 27, 2009 7:41 pm ]
Kufir pisze:Zgadza się
Ale posiadając Toadify rzucamy je na Pana Ciemności na końcu Podziemi i wtedy ma Siłę 1 + różnica 8 punktów = 9 Siły + Rzut kostką
Sprawa wydaję się banalna, zdobywamy Koronę Władzy bez Talizmanu.
[-(
A czy przypadkiem LoD nie jest odporny na zaklęcia ?
Karramba!
[quote="Kufir"]Tak, dodatek LOD do Diablo II się jednak kojarzy faktycznie:)
Co do przegięcia. Umiejętność Zabójcy polegająca na sztyletowaniu Istot tez jest przegięciem wraz z pojawieniem się Podziemi. Zabójca albo szybko szturmuje Koronę Władzy, sztyletując Wilkołaka albo LOD na końcu Podziemi.[/quote]
Najpierw musi przejść Kryptę co jest dużo trudniejsze od Wilkołaka.
[size=75][ [i][b]Dodano[/b]: Nie Gru 27, 2009 7:41 pm[/i] ][/size] [quote="Kufir"]Zgadza się :)
Ale posiadając Toadify rzucamy je na Pana Ciemności na końcu Podziemi i wtedy ma Siłę 1 + różnica 8 punktów = 9 Siły + Rzut kostką Sprawa wydaję się banalna, zdobywamy Koronę Władzy bez Talizmanu. [-([/quote]
A czy przypadkiem LoD nie jest odporny na zaklęcia ?
budzo pisze:hm czyli czary typu Ocalenie też można na niego rzucać ?
Nie miejsce na tego typu pytania, ale nie. Nie możesz rzucić na niego Ocalenia, jako, że te Zaklęcie może być rzucone jedynie na Poszukiwacza, Przyjaciela lub Wroga, a Pan Ciemności jest istotą.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
[quote="budzo"]hm czyli czary typu Ocalenie też można na niego rzucać ?[/quote]
Nie miejsce na tego typu pytania, ale nie. Nie możesz rzucić na niego Ocalenia, jako, że te Zaklęcie może być rzucone jedynie na Poszukiwacza, Przyjaciela lub Wroga, a Pan Ciemności jest istotą.