Uatrakcyjnienie Obszarów w Dolnym i Górnym Kręgu
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Uatrakcyjnienie Obszarów w Dolnym i Górnym Kręgu
Ponieważ startujemy z Dolnego Kręgu, dość szybko zapełnia się on Kartami. Nie od dziś wiadomo, że najlepiej poruszać się w Środkowym Kręgu a Górnym przejść się tylko na Kamienny Most. Proponuję takie zmiany:
Dolny Krąg
Czarci Młyn - Złe postacie mogą wykonać instrukcję lub wyciągnąć 1 Kartę,
Studnia Wieczności, Krąg Mocy, Kurhan - po rozpatrzeniu instrukcji można wyciągnąć 1 Kartę,
Nakładki na Kamienny Most zwiększające ilość pól o 2 (między Mroźnym Pustkowiem i Karczmą oraz Stepem i Osadą).
Środkowy Krąg
Przeprawa i Demon Strażnik - jeśli zapłacisz Przewoźnikowi/Demonowi możesz wyciągnąć Kartę.
Twierdza Strzegąca Dróg - wykonaj instrukcję lub ciągnij Kartę
Wieża Przeznaczenia - po wykonaniu instrukcji wyciągnij Kartę
Górny Krąg
Ruchome skały, Bagno, Urwisko - po rozpatrzeniu instrukcji wyciągnij Kartę.
EDIT
Tak wygląda jedem z pomysłów, jednocześnie ukłon w stronę pewnego dodatku \:D/
Dolny Krąg
Czarci Młyn - Złe postacie mogą wykonać instrukcję lub wyciągnąć 1 Kartę,
Studnia Wieczności, Krąg Mocy, Kurhan - po rozpatrzeniu instrukcji można wyciągnąć 1 Kartę,
Nakładki na Kamienny Most zwiększające ilość pól o 2 (między Mroźnym Pustkowiem i Karczmą oraz Stepem i Osadą).
Środkowy Krąg
Przeprawa i Demon Strażnik - jeśli zapłacisz Przewoźnikowi/Demonowi możesz wyciągnąć Kartę.
Twierdza Strzegąca Dróg - wykonaj instrukcję lub ciągnij Kartę
Wieża Przeznaczenia - po wykonaniu instrukcji wyciągnij Kartę
Górny Krąg
Ruchome skały, Bagno, Urwisko - po rozpatrzeniu instrukcji wyciągnij Kartę.
EDIT
Tak wygląda jedem z pomysłów, jednocześnie ukłon w stronę pewnego dodatku \:D/
- Rogo
-
- Posty: 6223
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
OSADA:
(...) 2 - zyskujesz 1 punkt Miecza lub 1 punkt Magii, 3,4 - zyskujesz 1 punkt Magii lub 1 punkt Miecza (...)
Coś tu nie gra :mrgreen:
To są oryginalne grafiki z planszy?
Kolejna sprawa: te karty wyciągnięte na danych obszarach (jeśli zostaną na planszy) mają pierszeństwo przed instrukcją obszarów?
(...) 2 - zyskujesz 1 punkt Miecza lub 1 punkt Magii, 3,4 - zyskujesz 1 punkt Magii lub 1 punkt Miecza (...)
Coś tu nie gra :mrgreen:
To są oryginalne grafiki z planszy?
Kolejna sprawa: te karty wyciągnięte na danych obszarach (jeśli zostaną na planszy) mają pierszeństwo przed instrukcją obszarów?
Ja nawet nie mam Talismana.
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Oryginał wygląda tak
Chcąc zwiększyć nożliwość ciągnięcia Kart w Dolnym Kręgu dorobiłem dodatkowy obszar "Wieża Maga"
Rogo Nie pierwszy raz mnie zadziwiłeś zdolnością wnikliwego czytania Moim zdaniem powinno być Magii LUB Miecza przy niższym wyniku oraz Magii I Miecza przy wyższym. Dzięki tej nakładce na planszę mogę nanieść te zmiany.
Chcąc zwiększyć nożliwość ciągnięcia Kart w Dolnym Kręgu dorobiłem dodatkowy obszar "Wieża Maga"
Rogo Nie pierwszy raz mnie zadziwiłeś zdolnością wnikliwego czytania Moim zdaniem powinno być Magii LUB Miecza przy niższym wyniku oraz Magii I Miecza przy wyższym. Dzięki tej nakładce na planszę mogę nanieść te zmiany.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
Poruszaliśmy już kiedyś temat Osady:Rogo pisze:OSADA:
(...) 2 - zyskujesz 1 punkt Miecza lub 1 punkt Magii, 3,4 - zyskujesz 1 punkt Magii lub 1 punkt Miecza (...)
Coś tu nie gra :mrgreen:
http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=959
(ja wykreśliłem 2)
A co do pomysłu Miśka to nie bardzo mi się podoba zasłanianie Kamiennego mostu (chociaż umieszczenie na jakimś dodatkowym obszarze wieży maga jest świetnym pomysłem - może gdzieś w 3 kręgu to zrobić??). Fakt, że pierwszy krąg jest mały i szybko wyczerpują się wolne miejsca na karty ale ja wolę walczyć z tym w inny sposób:
- wprowadzić w każdym sklepie możliwość sprzedawania przedmiotów (które zawsze niepotrzebnie się walają na planszy)
- robić karty "czyszczące" planszę, np. jakieś trzęsienie ziemi itp.
- wrogowie jak Mumakile czy nietoperze (których nie można zabić tylko przepędzić) powinny być odkładane po śmierci.
Ja stosuję zasadę, że instrukcja Obszaru na planszy jest, pod względem kolejności rozpatrywania, równoważna karcie miejsca (z nr. 6). To znacznie pomaga uniknąć wielu niejasnych sytuacji.Rogo pisze:Kolejna sprawa: te karty wyciągnięte na danych obszarach (jeśli zostaną na planszy) mają pierszeństwo przed instrukcją obszarów?
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
W rozgrywce dwuosobowej, nie jest jeszcze problemem ciasnota, problem zaczyna się przy większej ilości graczy. Choć w czwórkę już dawno nie grałem :???: Samo zasłonięcie KM jest mało istotne. Podejrzewam, że w stosunku 99-1 przechodzi się w tym miejscu pod mostem, a nie po nim. Pomoże ona zwiększyć przestrzeń graczom gdy tego zapragną.
Co z Górnym Kręgiem? Czy jest ktoś kto nie traktuje go jako przedłużenia Kamiennego Mostu, a może lepiej by pozostał niegościnny? Wyczerpie graczy zanim podczas ruchu uda im się osiągnąć Most.
Co z Górnym Kręgiem? Czy jest ktoś kto nie traktuje go jako przedłużenia Kamiennego Mostu, a może lepiej by pozostał niegościnny? Wyczerpie graczy zanim podczas ruchu uda im się osiągnąć Most.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
Najbardziej właśnie w planszy MM boli mnie, że przez tak zrobiony Górny krąg marnuje się olbrzymia ilość miejsca. Połowa tego kręgu to: 2 urwiska, 2 bagna, 2 ruchome skały, na których nie robi się absolutnie nic ciekawego! Tylko miejsce zajmują. Jak chcemy utrudnić sobie drogę do bestii to proponuje Zamek Bestii wydrukować. Wtedy 3 krąg to będzie małe piwo Wilczy parów i krypta upiorów? Te pola są śmiechu warte. Co pod koniec gry może zrobić mi wilkołak Miecz 6 kiedy ja mam z 15?! A, i jeszcze 50% szans na to, że nic się tam nie stanie. I jeszcze ten Zamek, w którym tylko medyka można odwiedzić... #-oMisiek pisze:Co z Górnym Kręgiem? Czy jest ktoś kto nie traktuje go jako przedłużenia Kamiennego Mostu, a może lepiej by pozostał niegościnny?
Może by zostawić po 1: Urwisko, bagna i ruchome skały (na nich też można dodać kartę), a na pozostałych, powtarzających się polach zrobić coś całkiem innego?
A w wilczym parowie i krypcie pół na pół - karta lub atak wilkołaka/upiora.
No tak, ale jednak jest to zasłonięcie istotnego dla gry pola. Dla mnie to przede wszystkim nieestetyczneMisiek pisze:Samo zasłonięcie KM jest mało istotne. Podejrzewam, że w stosunku 99-1 przechodzi się w tym miejscu pod mostem, a nie po nim
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43
Z Górnym Kręgiem słowo w słowo mogę wszystko powtórzyć. Myślę tak samo. Co do estetyki - brak zgody nawet po wydrukowaniu na papierze ksero Dolny Krąg wygląda teraz bardziej przejrzyście. Mam od dawna taki pomysł, by wymazać cały Kamienny Most i zrobić go jako oddzielną planszę w połączeniu z Zamkiem Bestii.
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 41
- Kontakt:
- Misiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Arena
• Bestia
• Pakiety Rozszerzające - Posty: 3374
- Rejestracja: czwartek 11 wrz 2008, 22:35
- Lokalizacja: Burghausen
- Płeć:
- Wiek: 43