Czart 1 punkt ta postać najzwyczjniej mnie nie przekonuje i uważam że jest niedopracowana , nie może korzystać z Kapliczki , Świątyni i Katedry i do tego traci tam wytrzymałość co poważnie go osłabia umiejętność zwiększania Mocy po zmianie charakteru innego Poszukiwacza w tej wersji jest trochę mało użyteczna.
Trędowaty 2 punkty nie trzyma się standardów MiMa gdzie wszystkie nazwy kart , współczynników i elementów rozgrywki piszę się wielką literą a tu konsekwentnie trędowaty , przyjaciel , nieznajomy , poszukiwacz , wytrzymałość . Zbyt duża ilość upchniętego na siłę tekstu i brzydka grafika. Umiejętności zawile opisane ale całkiej fajne.
Cybermag 3 pkt - ładne wykonanie jednak dziwne i niekoniecznie użyteczne umiejętności , zastanawiam się czy jest postacią słabą czy zbyt silną
Alchemik 4 pkt - mocna postać , nie chciałbym aby któryś z moich przeciwników nią grał
Paladyn 5 pkt - zwykła porządnie wykonana postać bez wielkich umiejętności , po prostu dobra , jednak to trochę za mało jak na finał.
Bankier 6 pkt - trochę monotematyczny jak to bankier tylko o pieniądzach , w sumie nie ma żadnej umiejętności użytecznej poza Miastem , a żeby wygrać trzeba się chyba z niego ruszyć
Tropicielka Smoków 7 pkt - tak jak i ona nie lubię smoków
Banita - nie napisano że to Robin Hood a i tak wszyscy wiedzą że tak jest
Wysłannik Bestii - nowatorski sposób na ożywienie gry i naprawdę ma w sobie to coś.
Wprawdzie wygląda jak półork a nie wysłannik ciemności ale to mała niedogodność.