a konkurs piękności??, przecież też się tam stosuje kilka kryteriów do wyłonienia tej najpiękniejszejpretorianstalker pisze: Taki system oceny nie jest stosowany nigdzie w praktyce
Konkurs na postać/poszukiwacza - dyskusja
- zbynu
-
- Posty: 239
- Rejestracja: środa 16 maja 2007, 17:39
- Lokalizacja: Kielce
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
Ja mówiłem o tym starym systemie
Przecież jakby chcieli wszystkie ustawić w kolejności od najładniejszej do tych niekoniecznie pięknych to nie wiem czy kiedykolwiek bym im sie udało
A taka ocena jaką ja sugeruje jest wykorzystywana powszechnie - chociażby w szkolnictwie
Nie ustawia się ludzi od najmoądrzejszych do najgłupszych i nigdy nie jest tak, że zawsze musi się trafić jakiś kompletny idiota na samym końcu
Ocena jednego nie wpływa na ocenę drugiego, co jest kolejnym plusem tego systemu.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Jak sobie chceszEmil777 pisze:czerwony strój psuje tego czarta... za dużo czerwieni... naprawdę.
Coś chyba nie doczytałeś ale widać że oceniasz głownei za grafiki wiec się nei dziwię.Rops pisze:3 pt. --> ŁOWCA SKARBÓW (Grafika średnia (niewiem czy kuca czy siedzi czy co.... + do tego niecałe 2 um z 6 odnosza sie do jego nazwy/profesji... dziwne. ino 3 pt)
łowca skarbów ma 4 zdolności ściśle powiązane z profesją +2 powiązane z tym, ze jest krasnoludem. Ale spoks, pewno lepiej by było jakby naprawiał zbroje domkiem dla lalek i wrzecionem :badgrin:
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
O taka kolejnosc mi wyszla...
13pktAlchemik
WYKONANIE: jedna samotna literka "w", gdyby nie to byłby ideał.
GRYWALNOŚĆ: Przeciętniak na początku, ale może się nieźle dopakować na moc, gdy tylko przyłączy się do niego Alchemik. Ale jako, że nie walczy magicznie to nie jest to przegięcie. Siły wiele nie ma ale za zrobione zloto może się wyleczyć bez problemu.
POMYSŁY: aż 3 oryginalne! wszystko napisane jasno i pasuje do postaci.
SUBIEKTYWNA OCENA: Od razu bardzo mi się spodobał. Grafika mi się podoba, i w ogóle klimatyczny, aż chcę nim pograć.
12Kapłanka Świtu
WYKONANIE: no nie mam zastrzezen
GRYWALNOŚĆ: nie wiem mam takie odczyucie ze granie nia to chodzenie, przegrywanie wlak leczenie sie i tak dalej... mozee sie myle ale musialbym pograc by to stwierdzic
POMYSŁY: 3 oryg zdolnosci! ciekawe i jasne
SUBIEKTYWNA OCENA: od razu mi sie ona podobać
nie wiem czemu
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM:+/-== przewazyla grywalnosc
11Rycerz
WYKONANIE: Jak najbardziej poprawne, jedynie "dobra" w pierwszej zdolności powinno być wielką literą.
GRYWALNOŚĆ: Na starcie na pewno nie zostanie z tyłu za innymi, wyposażony w broń, zbroje itd., bardo przydatna zdolność 3 pozwalająca sprawnie się rozwijać naszej postaci.
POMYSŁY: 2 oryginalne pomysły, których znaczenie bez problemu pojmuję. Adekwatne do nazwy.
SUBIEKTYWNA OCENA: choć nie lubię zbiorowych grafik to ta akurat jakoś przypadła mi do gustu.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: W-/+/-/=
10Mnich Plagi
WYKONANIE: grafika lux, za dużo maczku jak dla mnie.
GRYWALNOŚĆ: nie wydaje mi się mocny, lecz chyba dobrze wyważony tak... zd.3 za czesto nie uzyjesz ( jesli wogole) ale 2, i w sumie też 1 i owszem
POMYSŁY: jasne i klarowne, mimo, że drugi skaven to i cos oryg. sie znajdzie, 2 zd. orygin.
SUBIEKTYWNA OCENA: drugi skaven... no i widać, że PoKrAk maczał w tym palce ale cóż, było to dozwolone w tym etapie, by wprowadzac zmiany
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: -=-=
9Kolekcjoner Czaszek
WYKONANIE: jakoś nie pasi taka grafika, może przez to to, "rutyal" zamiast rytual, z justowaniem na bbakier prrawdop. z powodu wcinajacego sie w text topora
GRYWALNOŚĆ: punktty na start ma ok, zdolności które można wykorzystywać często i dostosować taktykę, to lubię
POMYSŁY: wszystko kręci się wokół czaszek, wlasciwie ciezko ocenic czy oryg. pomyslow jest 1 czy 3... no w kazdym razie wszystko zbudowane jest na dobrym pomysle
SUBIEKTYWNA OCENA: gdyby nie ta grafika... a tam.. przezyje, chetnie bym zagral dla samej idei zbieracza czaszek
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: -+-=
8Beholder
WYKONANIE: 1 samotna literka na końcu wersu, grafika w porządku, należy docenić dorysowanie łapek i chyba jeszcze cienia jak mi się wydaje. Standard zachowany.
GRYWALNOŚĆ: zdolności 4 i 5 sprawiają, że Postać jest na tyle silna by móc nią grać.
POMYSŁY: 2 zdolności które mi się podobają, są oryginalne (lub po prostu nie spotkałem się z takimi) 1 i 5. Nie do końca pojmuję sytuacje zaliczające się do "zaskoczenia".
SUBIEKTYWNA OCENA: zawsze doceniam gdy ktoś zanim wklei grafikę, popracuje jeszcze trochę nad nią. Lubie grać istotami nie humanoidalnymi więc chętnie bym nim pograł.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: +/-/=/= przewazyla grywalnosc
7Łowca Skarbów -
WYKONANIE: charakter i start zlewają się ze sobą, są za blisko siebie, grafika wygląda mi bardziej na charakter zły niż neutralny.
GRYWALNOŚĆ: na pewno mocny start będzie miał, wyposażony w sporo punktów; wykorzystanie zdolności... do jaskini nie chodzicie podobno... nie ma żadnych ujemnych zdolności, ale za takie można wziąć to, że odnoszą się w większości do kart lub pojedynczych obszarów więc ok.
POMYSŁY: W większości standard (tzn. standard odwołanie do pojedynczych kart, obszarów i dobranie ich pod naszą postać), lecz pasujący do postaci Łowcy Skarbów, oryginalnych zdolności 1.
SUBIEKTYWNA OCENA: zdolność 6 - śpiew syreny; nie nie chodzi o to, że często występuje. Po prostu krasnoludy kojarzą mi się z istotami które morza nie cierpią... więc nie wiem po co byłaby im taka zdolność. Gość wygląda na niezłego wymiatacza, podoba się grafika jak i możliwość zostania takim Łowcą Skarbów.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM:-===
6Dekurion
WYKONANIE: Troche za gęsto to to napisane, dostaję oczopląsu
żadnych bugów w treści nie widzę, grafika dobra (jeśli chodzi o jakość).
GRYWALNOŚĆ: start standardowo dobry, ma sporo siły. Do tego miecz i hełm. Podobny do Hoplity, 2ga zdolność ma ograniczony bonus ale sama w sobie jest mocna ta zdolność, więc to chyba dobrze, 3cia zdolność daje spora możliwości.
POMYSŁY: 2 oryginalne (w moim pojęciu, nie łatwo nie powtórzyć jakiejś zdolności, za takie uznaje te z którymi nigdy się nie spotkałem, ciekawe, lub takie w których widać, że autor chciał jakoś fajnie, niebanalnie opisać zdolność, stworzyć coś innego)
SUBIEKTYWNA OCENA: ta grafika zbiorowa w przeciwieństwie do Rycerza mi nie odpowiada, tam od razu po spojrzeniu na obrazek wiadomo kim gramy (Rycerzem nie koniem), tu trzeba najpierw przeczytać nazwę, po prostu 2 ludzkie postacie na 1dnym obrazku - to mi nie odpowiada. Lubię rzymskie klimaty.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: -/=/+/-
5Hoplita
WYKONANIE: brakuje kropki, pojedyncze wyrazy na końcu wersu, zgubione "a" i "w", grafika odpowiadająca nazwie, żywiołowa.Czcionek nie oceniam, praktycznie każdy z was w MiM ma inną.
GRYWALNOŚĆ: Start powinien mieć dobry, wydaje się postacią po środku jeśli chodzi o jego siłę na początku. Pierwsza zdolność może stać się nieprzydatna przy niefortunnych wydarzeniach, druga jest z tych osłabiających postać. mimo 3ciej zdolności wydaje się, że będzie się z czasem wolniej rozwijał od innych, po tym gdy zabraknie miejsc dla nowych przyjaciół (źle sformułowałem, chodzi o to, że nie dostaniemy już więcej bonusów za tą zdolność) ale sama w sobie jest mocna ta zdolność.
POMYSŁY: 3cia zdolność wydaje się oryginalna. Ciekawie opisane. Wszystkie zdolności pasują.
SUBIEKTYWNA OCENA: Kampania marketingowa +
fajna nazwa, falanga... falanga... fajna grafika, wystawiłeś postać z niewielką liczbą zdolności, nie upychasz ile się zmieści, to chyba plusik. Lubię rzymskie klimaty.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: +/-/-/+ przewazyla grywalnosc i pomysly
4Banita
WYKONANIE: nie bardzo grafika tylem
GRYWALNOŚĆ: nie wiem,.. jak dla mnie mocny to on niejest, no chyba ze dac mu luk
POMYSŁY: 2 zdolnosci oryginalen
SUBIEKTYWNA OCENA: zawsze chcialem zostac Robin Hoodem
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: -/-/+/=
3Łowca
WYKONANIE: brakuje dwóch kropek (ale się czepiam:P). Grafika fajna, taka bojowa, wykonanie nie odbiega od norm, siły ma dużo (ale wydaje mi się, że chyba potrzebuje dużo skoro start ma w kosmicznej Otchłani)
GRYWALNOŚĆ: jakiś "małomocny" mi się wydaje, zdolności albo go osłabiają albo odnoszą się do kilku obszarów czy kart, jedyne cz czego pożytek to zd.5.... to IMO mało.
POMYSŁY: w sumie ok ale nie rozumiem czemu Przyjaciól nie może miec, przez paskudną gębę?
niejasności nie ma, 1 zd. orygin.
SUBIEKTYWNA OCENA: eee... nie taki zły co ja tu wyżej wypisuje
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: +/=/-/= przewazyly pomysly
2Czart
WYKONANIE: w 3 zdolności "l" zamiast "ł", samotne "i" na końcu wersu. reszta bez zarzutu, grafika diabelnie dobra.
GRYWALNOŚĆ: na starcie nie wybija się ponad innych, 3 mieszki złota się straci, zdolność 3cia bardzo przydatna zwłaszcza na Przedpolach, zdolność 2 - wg. mnie żeby można było na niej coś ugrać powinno być za każdą zmianę charakteru lub żeby zmiana char. następowała bez rzutu kostką.
POMYSŁY: 1 oryginalna zdolność-2 zdolność , niejasno trochę napisana - nie wiem czy to zamiast walki, po wygranej walce czy jak, zdolność 5 dwa punkty wytrzymałości to jak dla mnie o 1 za dużo...
SUBIEKTYWNA OCENA: "grafika diabelnie dobra" ale wolałbym czerwony strój, mnie specjalnie nie przekonuje ale jeśli chodzi o wyważenie wydaje się na porównywalnym poziomie z oryginalnymi postaciami (i tu plus)
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: +/=/-= przewazyly pomysly
1Berserker
WYKONANIE: "prawie" bez zastrzezen, za dluga przerwa 3 zd. trzeba "kost" jeszcze wcisnac do drugiego wersu. Podpis bym starl. Siły + 1 miec on powinien oj tak, za duza przerwa w 3 zdolnosci
GRYWALNOŚĆ: slaby on, oslabia sam siebie, walki sa rowniez z wrogami, pare walk a potem strach by na nic nie wpasc nieoczekiwanego
POMYSŁY: w sumie to jedna oryg., mogłyby być ciekawsze
SUBIEKTYWNA OCENA: grafike to on ma w fajna, i malo zdolnosci co lubie.. gdyby jeszzc e byly ciekawzse.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM:-/-/==
Jak zwykle wszystko na ostatnia chwile
](*,)
EDIT: wykasowanie nazw "wyzej ocenionych" gdyz porownujac kazdy z kazdym w pędzie nie zmienialem pozniej juz tych nazw chodz porownanie odnosilo sie do postaci ktora byla wyzej.
EDIT: zmieniłem kolejność w stosunku do pierwotnej w bodajze dwoch przypadkach, tak to jest jak sie spieszysz
13pktAlchemik
WYKONANIE: jedna samotna literka "w", gdyby nie to byłby ideał.
GRYWALNOŚĆ: Przeciętniak na początku, ale może się nieźle dopakować na moc, gdy tylko przyłączy się do niego Alchemik. Ale jako, że nie walczy magicznie to nie jest to przegięcie. Siły wiele nie ma ale za zrobione zloto może się wyleczyć bez problemu.
POMYSŁY: aż 3 oryginalne! wszystko napisane jasno i pasuje do postaci.
SUBIEKTYWNA OCENA: Od razu bardzo mi się spodobał. Grafika mi się podoba, i w ogóle klimatyczny, aż chcę nim pograć.
12Kapłanka Świtu
WYKONANIE: no nie mam zastrzezen
GRYWALNOŚĆ: nie wiem mam takie odczyucie ze granie nia to chodzenie, przegrywanie wlak leczenie sie i tak dalej... mozee sie myle ale musialbym pograc by to stwierdzic
POMYSŁY: 3 oryg zdolnosci! ciekawe i jasne
SUBIEKTYWNA OCENA: od razu mi sie ona podobać
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM:+/-== przewazyla grywalnosc
11Rycerz
WYKONANIE: Jak najbardziej poprawne, jedynie "dobra" w pierwszej zdolności powinno być wielką literą.
GRYWALNOŚĆ: Na starcie na pewno nie zostanie z tyłu za innymi, wyposażony w broń, zbroje itd., bardo przydatna zdolność 3 pozwalająca sprawnie się rozwijać naszej postaci.
POMYSŁY: 2 oryginalne pomysły, których znaczenie bez problemu pojmuję. Adekwatne do nazwy.
SUBIEKTYWNA OCENA: choć nie lubię zbiorowych grafik to ta akurat jakoś przypadła mi do gustu.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: W-/+/-/=
10Mnich Plagi
WYKONANIE: grafika lux, za dużo maczku jak dla mnie.
GRYWALNOŚĆ: nie wydaje mi się mocny, lecz chyba dobrze wyważony tak... zd.3 za czesto nie uzyjesz ( jesli wogole) ale 2, i w sumie też 1 i owszem
POMYSŁY: jasne i klarowne, mimo, że drugi skaven to i cos oryg. sie znajdzie, 2 zd. orygin.
SUBIEKTYWNA OCENA: drugi skaven... no i widać, że PoKrAk maczał w tym palce ale cóż, było to dozwolone w tym etapie, by wprowadzac zmiany
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: -=-=
9Kolekcjoner Czaszek
WYKONANIE: jakoś nie pasi taka grafika, może przez to to, "rutyal" zamiast rytual, z justowaniem na bbakier prrawdop. z powodu wcinajacego sie w text topora
GRYWALNOŚĆ: punktty na start ma ok, zdolności które można wykorzystywać często i dostosować taktykę, to lubię
POMYSŁY: wszystko kręci się wokół czaszek, wlasciwie ciezko ocenic czy oryg. pomyslow jest 1 czy 3... no w kazdym razie wszystko zbudowane jest na dobrym pomysle
SUBIEKTYWNA OCENA: gdyby nie ta grafika... a tam.. przezyje, chetnie bym zagral dla samej idei zbieracza czaszek
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: -+-=
8Beholder
WYKONANIE: 1 samotna literka na końcu wersu, grafika w porządku, należy docenić dorysowanie łapek i chyba jeszcze cienia jak mi się wydaje. Standard zachowany.
GRYWALNOŚĆ: zdolności 4 i 5 sprawiają, że Postać jest na tyle silna by móc nią grać.
POMYSŁY: 2 zdolności które mi się podobają, są oryginalne (lub po prostu nie spotkałem się z takimi) 1 i 5. Nie do końca pojmuję sytuacje zaliczające się do "zaskoczenia".
SUBIEKTYWNA OCENA: zawsze doceniam gdy ktoś zanim wklei grafikę, popracuje jeszcze trochę nad nią. Lubie grać istotami nie humanoidalnymi więc chętnie bym nim pograł.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: +/-/=/= przewazyla grywalnosc
7Łowca Skarbów -
WYKONANIE: charakter i start zlewają się ze sobą, są za blisko siebie, grafika wygląda mi bardziej na charakter zły niż neutralny.
GRYWALNOŚĆ: na pewno mocny start będzie miał, wyposażony w sporo punktów; wykorzystanie zdolności... do jaskini nie chodzicie podobno... nie ma żadnych ujemnych zdolności, ale za takie można wziąć to, że odnoszą się w większości do kart lub pojedynczych obszarów więc ok.
POMYSŁY: W większości standard (tzn. standard odwołanie do pojedynczych kart, obszarów i dobranie ich pod naszą postać), lecz pasujący do postaci Łowcy Skarbów, oryginalnych zdolności 1.
SUBIEKTYWNA OCENA: zdolność 6 - śpiew syreny; nie nie chodzi o to, że często występuje. Po prostu krasnoludy kojarzą mi się z istotami które morza nie cierpią... więc nie wiem po co byłaby im taka zdolność. Gość wygląda na niezłego wymiatacza, podoba się grafika jak i możliwość zostania takim Łowcą Skarbów.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM:-===
6Dekurion
WYKONANIE: Troche za gęsto to to napisane, dostaję oczopląsu
GRYWALNOŚĆ: start standardowo dobry, ma sporo siły. Do tego miecz i hełm. Podobny do Hoplity, 2ga zdolność ma ograniczony bonus ale sama w sobie jest mocna ta zdolność, więc to chyba dobrze, 3cia zdolność daje spora możliwości.
POMYSŁY: 2 oryginalne (w moim pojęciu, nie łatwo nie powtórzyć jakiejś zdolności, za takie uznaje te z którymi nigdy się nie spotkałem, ciekawe, lub takie w których widać, że autor chciał jakoś fajnie, niebanalnie opisać zdolność, stworzyć coś innego)
SUBIEKTYWNA OCENA: ta grafika zbiorowa w przeciwieństwie do Rycerza mi nie odpowiada, tam od razu po spojrzeniu na obrazek wiadomo kim gramy (Rycerzem nie koniem), tu trzeba najpierw przeczytać nazwę, po prostu 2 ludzkie postacie na 1dnym obrazku - to mi nie odpowiada. Lubię rzymskie klimaty.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: -/=/+/-
5Hoplita
WYKONANIE: brakuje kropki, pojedyncze wyrazy na końcu wersu, zgubione "a" i "w", grafika odpowiadająca nazwie, żywiołowa.Czcionek nie oceniam, praktycznie każdy z was w MiM ma inną.
GRYWALNOŚĆ: Start powinien mieć dobry, wydaje się postacią po środku jeśli chodzi o jego siłę na początku. Pierwsza zdolność może stać się nieprzydatna przy niefortunnych wydarzeniach, druga jest z tych osłabiających postać. mimo 3ciej zdolności wydaje się, że będzie się z czasem wolniej rozwijał od innych, po tym gdy zabraknie miejsc dla nowych przyjaciół (źle sformułowałem, chodzi o to, że nie dostaniemy już więcej bonusów za tą zdolność) ale sama w sobie jest mocna ta zdolność.
POMYSŁY: 3cia zdolność wydaje się oryginalna. Ciekawie opisane. Wszystkie zdolności pasują.
SUBIEKTYWNA OCENA: Kampania marketingowa +
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: +/-/-/+ przewazyla grywalnosc i pomysly
4Banita
WYKONANIE: nie bardzo grafika tylem
GRYWALNOŚĆ: nie wiem,.. jak dla mnie mocny to on niejest, no chyba ze dac mu luk
POMYSŁY: 2 zdolnosci oryginalen
SUBIEKTYWNA OCENA: zawsze chcialem zostac Robin Hoodem
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: -/-/+/=
3Łowca
WYKONANIE: brakuje dwóch kropek (ale się czepiam:P). Grafika fajna, taka bojowa, wykonanie nie odbiega od norm, siły ma dużo (ale wydaje mi się, że chyba potrzebuje dużo skoro start ma w kosmicznej Otchłani)
GRYWALNOŚĆ: jakiś "małomocny" mi się wydaje, zdolności albo go osłabiają albo odnoszą się do kilku obszarów czy kart, jedyne cz czego pożytek to zd.5.... to IMO mało.
POMYSŁY: w sumie ok ale nie rozumiem czemu Przyjaciól nie może miec, przez paskudną gębę?
SUBIEKTYWNA OCENA: eee... nie taki zły co ja tu wyżej wypisuje
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: +/=/-/= przewazyly pomysly
2Czart
WYKONANIE: w 3 zdolności "l" zamiast "ł", samotne "i" na końcu wersu. reszta bez zarzutu, grafika diabelnie dobra.
GRYWALNOŚĆ: na starcie nie wybija się ponad innych, 3 mieszki złota się straci, zdolność 3cia bardzo przydatna zwłaszcza na Przedpolach, zdolność 2 - wg. mnie żeby można było na niej coś ugrać powinno być za każdą zmianę charakteru lub żeby zmiana char. następowała bez rzutu kostką.
POMYSŁY: 1 oryginalna zdolność-2 zdolność , niejasno trochę napisana - nie wiem czy to zamiast walki, po wygranej walce czy jak, zdolność 5 dwa punkty wytrzymałości to jak dla mnie o 1 za dużo...
SUBIEKTYWNA OCENA: "grafika diabelnie dobra" ale wolałbym czerwony strój, mnie specjalnie nie przekonuje ale jeśli chodzi o wyważenie wydaje się na porównywalnym poziomie z oryginalnymi postaciami (i tu plus)
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM: +/=/-= przewazyly pomysly
1Berserker
WYKONANIE: "prawie" bez zastrzezen, za dluga przerwa 3 zd. trzeba "kost" jeszcze wcisnac do drugiego wersu. Podpis bym starl. Siły + 1 miec on powinien oj tak, za duza przerwa w 3 zdolnosci
GRYWALNOŚĆ: slaby on, oslabia sam siebie, walki sa rowniez z wrogami, pare walk a potem strach by na nic nie wpasc nieoczekiwanego
POMYSŁY: w sumie to jedna oryg., mogłyby być ciekawsze
SUBIEKTYWNA OCENA: grafike to on ma w fajna, i malo zdolnosci co lubie.. gdyby jeszzc e byly ciekawzse.
PORÓWNANIE Z WYŻEJ OCENIONYM:-/-/==
Jak zwykle wszystko na ostatnia chwile
](*,)
EDIT: wykasowanie nazw "wyzej ocenionych" gdyz porownujac kazdy z kazdym w pędzie nie zmienialem pozniej juz tych nazw chodz porownanie odnosilo sie do postaci ktora byla wyzej.
EDIT: zmieniłem kolejność w stosunku do pierwotnej w bodajze dwoch przypadkach, tak to jest jak sie spieszysz
Ostatnio zmieniony niedziela 01 lip 2007, 01:47 przez mriswith, łącznie zmieniany 4 razy.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13527
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
No miło tylko szkoda że nie zdążyłeś. Mam nadzieje że nie będziesz miał pretensji ale nie moge wziąć tej punktacji pod uwagę. 
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Strona 22. Tym się zasugerowałem, pewnie wyrwałem z kontekstu pozostalych wypowiedzi i utkwilo mi w glowie. Zasady zasadami. Nastepnym razem się poprawieValdi pisze:Nie zgodzę sie z tobą zbynu, nie zawsze jest czas napisać lub zajrzeć na forum, ludzie mają rodziny prace szkołę sesje i inne egzaminy, które skuteczne odciągają. Także sformułowanie "że sie nie chce" jest blednę, myślę że tym 4 autorom którzy nie zagłosowali jeszcze nie tyle sie nie chce co nie mają czasu...
Głosowanie najprawdopodobniej będzie trwało 2 tygodnie czyli do 15
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13527
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Strona 22 niestety wyrwałeś z Kontekstu Całość czyli + dwa posty poprzedzające wygladała tak:
No niestety mimo że tak obszerna ocena, to jednak niestety niezaliczona, może lepiej pisać krócej ale na początku konkursu.
PoKrAk pisze:Ile czasu będzie trwało głosowanie w rundzie finałowej?
Uważam, że można to spokojnie ograniczyć do tygodnia, nie ma sensu tego przeciągać.
zbynu pisze:też tak sądze że tydzień ew. półtorej tygodnia by było odpowiednie, ponieważ ci co mają głosować to już zagłosowali a reszcie widocznie się nie chce
Pozdro
Valdi pisze:Nie zgodzę sie z tobą zbynu, nie zawsze jest czas napisać lub zajrzeć na forum, ludzie mają rodziny prace szkołę sesje i inne egzaminy, które skuteczne odciągają. Także sformułowanie "że sie nie chce" jest blednę, myślę że tym 4 autorom którzy nie zagłosowali jeszcze nie tyle sie nie chce co nie mają czasu...
Głosowanie najprawdopodobniej będzie trwało 2 tygodnie czyli do 15
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Mały rzut oka na skład finałowy:
- Wysłannik bestii - nie wiem jak można go porównać do pozostałych. Jest to profesja więc na dobrą sprawę inny rodzaj karty, a poza tym powinno się oceniać tylko samą kartę a nie dodatkowe zasady, które w tym przypadku są potrzebne. Nie zmienia to faktu że postać ma ciekawy pomysł i jest dobrze wykonana.
- Trędowaty - swojej postaci komentować nie będę
- Tropicielka Smoków - jedna z tych postaci pillowa, które mniej mi się podobaja. Za dużo fabularyzowania jak na mój gust, a zdolność 2 mi nie pasuje bo nie znoszę karty Smoczy Najazd (ostatnio ją zbanowaliśmy). Grafika zdecydowanie bardziej mi się kojarzy z jakąś zabójczynią/łowczynią wampirów niż kimś kto walczy ze smokami.
- Cybermag - tu już lepiej, zdolności 2 i 3 bardzo fajne i oryginalne. Zdolność 4 nie pasuje mi w przypadku postaci, która nie może atakować psychicznie. Będzie najczęściej bezużyteczna i to uważam za największy minus tej postaci.
- Paladyn - jeśli chodzi o wykonanie to razi brak justowania tekstu. Ogólnie taka sobie postać, która jest, ok ale szczerze mówiąc nie wiem co robi w finale :-k
- Bankier - naprawdę dobra postać, której nie mam się nawet o co przyczepić. Aż mnie dziwi że zajęła tylko 3 miejsce.
- Czart - Jego obecnośc w finale jest wg mnie pomyłką. Praktycznie nie ma zdolności do wykorzystania, zdolność ze zmienianiem charakteru może się przydać może 1-2 razy na grę a i to tylko wsprzyjających okolicznościach. Ponadto jeśli gramy bez PP ma zdolnośc której się nie da wykorzystać, no i dochodzi do tego bardzo poważna wada - nie może się modlić w świątyni (i nie tylko). Trzeba nad nim sporo popracować by stał się grywalną postacią. bo na razie to strasznie ograniczony poszukiwacz, który nic nie potrafi i ma same wady.
- Alchemik - postać dobra pod względem zdolności choć uważam że jednak trochę za silna. Samo zmienianie przedmiotów w złoto to już dobra zdolność, a to co mu daje alchemik to jak dla mnie za dużo. Poza tym grafika trochę niedbale zrobiona (bo jeśli chodzi o sam wygląd alchemika to jak dla mnie może być)
- Banita - grafika słabej jakości i jakoś mnie nie przekonuje. Od strony zdolności całkiem dobry, choć dziwne wydaje mi się rabowanie Patrolu :-k najlepiej mi pasuje zdolność 5, zdolnośc z łukiem trochę dziwnie wygląda zważywszy na to, że łuk można znaleźć tylko w Jaskini. Poza tym ma za dużo zdolności, uważam, że nie należy wychodzić poza 6, warto by go było trochę "przyciąć".
nad ocenami będę się musiał porządnie zastanowić.
- Wysłannik bestii - nie wiem jak można go porównać do pozostałych. Jest to profesja więc na dobrą sprawę inny rodzaj karty, a poza tym powinno się oceniać tylko samą kartę a nie dodatkowe zasady, które w tym przypadku są potrzebne. Nie zmienia to faktu że postać ma ciekawy pomysł i jest dobrze wykonana.
- Trędowaty - swojej postaci komentować nie będę
- Tropicielka Smoków - jedna z tych postaci pillowa, które mniej mi się podobaja. Za dużo fabularyzowania jak na mój gust, a zdolność 2 mi nie pasuje bo nie znoszę karty Smoczy Najazd (ostatnio ją zbanowaliśmy). Grafika zdecydowanie bardziej mi się kojarzy z jakąś zabójczynią/łowczynią wampirów niż kimś kto walczy ze smokami.
- Cybermag - tu już lepiej, zdolności 2 i 3 bardzo fajne i oryginalne. Zdolność 4 nie pasuje mi w przypadku postaci, która nie może atakować psychicznie. Będzie najczęściej bezużyteczna i to uważam za największy minus tej postaci.
- Paladyn - jeśli chodzi o wykonanie to razi brak justowania tekstu. Ogólnie taka sobie postać, która jest, ok ale szczerze mówiąc nie wiem co robi w finale :-k
- Bankier - naprawdę dobra postać, której nie mam się nawet o co przyczepić. Aż mnie dziwi że zajęła tylko 3 miejsce.
- Czart - Jego obecnośc w finale jest wg mnie pomyłką. Praktycznie nie ma zdolności do wykorzystania, zdolność ze zmienianiem charakteru może się przydać może 1-2 razy na grę a i to tylko wsprzyjających okolicznościach. Ponadto jeśli gramy bez PP ma zdolnośc której się nie da wykorzystać, no i dochodzi do tego bardzo poważna wada - nie może się modlić w świątyni (i nie tylko). Trzeba nad nim sporo popracować by stał się grywalną postacią. bo na razie to strasznie ograniczony poszukiwacz, który nic nie potrafi i ma same wady.
- Alchemik - postać dobra pod względem zdolności choć uważam że jednak trochę za silna. Samo zmienianie przedmiotów w złoto to już dobra zdolność, a to co mu daje alchemik to jak dla mnie za dużo. Poza tym grafika trochę niedbale zrobiona (bo jeśli chodzi o sam wygląd alchemika to jak dla mnie może być)
- Banita - grafika słabej jakości i jakoś mnie nie przekonuje. Od strony zdolności całkiem dobry, choć dziwne wydaje mi się rabowanie Patrolu :-k najlepiej mi pasuje zdolność 5, zdolnośc z łukiem trochę dziwnie wygląda zważywszy na to, że łuk można znaleźć tylko w Jaskini. Poza tym ma za dużo zdolności, uważam, że nie należy wychodzić poza 6, warto by go było trochę "przyciąć".
nad ocenami będę się musiał porządnie zastanowić.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13527
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Tylko przypominam szczególnie osobom co by chciały na koniec głosować że głosowanie trwa do 15 lipca 2007 do godziny 23:59nad ocenami będę się musiał porządnie zastanowić.
Co do Twojej niepewności co robią niektóre postacie / poszukiwacze w finale, to już tłumacze Biorą w nim udział
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 38
- Kontakt:
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 38
- Kontakt:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 47
- Kontakt:
Hm nadszedl czas aby wziac w obrone swoja postac. Pierwsze primo: grałeś tą postacią PoKrAk? z tego co piszesz wynika, ze nie a jak Emil777 opisuje swoje wrazenie z grania Czartem od razu negujesz, czemu? dla mnie zagadka. Kolejna sprawa 2 zdolnosc fakt tutaj Czart powróci do pierwotnej wersji o czym juz pisalem, i za kazde nawrocenie dostanie punkt mocy. ( ta zdolnosc w formie podanej do konkursu byla tylko i wylacznie spowodowana zmianami w Zapomnianych Pustkowiach-projekt i mialem obawy ze jak dam 1 punkt za szybko moc bedzie sie Czartowi podnosic). Przedpola piekieł coz az kusi mnie zrobic ankiete, ile osob gra z z nimi, bo w/g mnie jest to dosc spora ilosc wiec to co napisales odnosnie tej zdolnosci do mnie kompletnie nie przemawia, druga sprawa w regulaminie nie znalazlem nic co by mi zabranialo korzystania z dodatkow autorskich (chyba ze zle czytalem). Co do modlenia sie w swiatyni hm no coz jakos na karcie nie widze nic co by mu tego zabranialo wiec to jest twoj kolejny argument bezpodstawny, a to ze traci 2 punkty wytrzymalosci to w/g mnie bardzo do niego pasuje i wymaga od gracza troche innej taktyki. I co najwazniejsze jakos by bylo bezsensem jakby Czart pochodzacy w teorii z piekiel np w Kapliczce tracil tyle samo punktów Wytrzymałości co inni zli Poszukiwacze. W 100% sie z toba nie zgodze, ze jest to Poszukiwacz majacy same wady. Z druga zdolnoscia moge sie zgodzic bo z mojej strony byl to eksperyment i tyle a co do reszty to w/g mnie jest to zwykle czepianie sie z twojej strony a moze jeszcze cos? Najwyrazniej ty chyba lubisz grac postaciami typu Lesny Duszek, Kuglarz itp. a zwykli Poszukiwacze nie posiadajacy jakis fajerwerkow nie zabardzo ci pasuje.
Pozdrowionka Stave.
P.S.
Uszanuj zdanie innych co do tej postaci.
Pozdrowionka Stave.
P.S.
Uszanuj zdanie innych co do tej postaci.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 47
- Kontakt:
Wiesz PoKrAk uwielbiam jak co chwile zmieniasz posta :mrgreen: dobrze, ze niezaczalem odpisywac hehe, ale oki masz racje, nie ma sensu zuzywac klawiatury jesli nie ma szans na powodzenie.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
Rozpisałem się strasznie, ale siadł mi IE i wszystko poszło...
Pisze ponownie w skrócie telegraficznym.
Jak ktoś się nie zgadza, to niech pokaże gdzie się pomyliłem, a nie pisze tylko - moim zdaniem jest inaczej, bo takie zdania bez argumentacji są dla mnie nic nie warte. Tak bo tak to najgorszy z możliwych argumentów, a pada na tym forum raz za razem.
Co do pozostałych zdolności:
-Utrata 2pkt TW - to, że napisałeś, że jednak może się modlić wcale mu chwały nie przysparza. Wręcz przeciwnie - moim zdaniem to bzdetny argument. Doskonale zdajesz sobie sprawę, że nikt rozsądny nie będze się modlił o 1pkt Siły czy Mocy ryzykując utratę 4pkt WT. Więc obrona w stylu:
Co więcej:
W tej chwili nie przychodzi mi do głwy żadna tak upośledzona postać pod względem dobrych zdolności jak ma to miejsce u Czarta. Można to obserwować tylko u osiłków z siłą 5 i 6 na starcie, ale to już sam w sobie duży plus i on jakoś determinuję strategię gry.
Gdybym wylosował Czarta, to nie miałbym pojęcia jak nim grać - prawdopodobnie snułbym się tylko bez sensu aby wyciągnąć jak najwięcej kart, bez żadnych perspektyw... (pewnie zaraz mi napiszesz, że nie umiem grać
). Mam na myśli to, że jedyne co może on zrobić podczas gry to 2 czy 3 krotna próba zmiany charakteru innego Poszukiwacza - zdecydowanie za mało.
A w kwestii mojego poszukiwacza:
Troll bez żadnych zdolności uchodził zawsze za jednego z najmocniejszych poszukiwaczy.
Zdolność 6 - jest dużo obszerniejsza niż zdolności typu Odporny na śpiew Syreny
Odnosi się do sporej ilości zdarzeń i miejsc.
Co więcej - nie każdy musi mieć aż 6 grywalnych zdolności. Chciałem zauważyć, że postać ta jest przeniesiona ze świata Kronik Mutantów i zdolności nie są pisane po to, aby postać była nowatorska, albo była jakaś mega wypaśna, ale po to, aby oddawała to co reprezentuje w świecie MC. I dlatego też nie może mieć przyjaciół - wynika to ze specyfiki postaci. Jak ktoś nie zna MC, to może mieć wątpliwości. Łowcy występują samotnie lub parami. Można się jednak domyślić, że ktoś kto poluje na ofiary i ma zdolności odnoszące się do tropienia i walki w trudnych warunkach nie porusza się stadnie.

Pisze ponownie w skrócie telegraficznym.
Jak ktoś się nie zgadza, to niech pokaże gdzie się pomyliłem, a nie pisze tylko - moim zdaniem jest inaczej, bo takie zdania bez argumentacji są dla mnie nic nie warte. Tak bo tak to najgorszy z możliwych argumentów, a pada na tym forum raz za razem.
Ja też widzę, że to co napisał Emil to jakiś ekstremalny przypadek, a prawie na pewno po prostu "coś" pisane na obronę postaci, która przypadła do gustu. Żeby zdobyć 5pkt Mocy, trzeba wydać około 20MZ, doproadzić do około 20 spotkać z postaciami o charakterze innym niż ZŁY. W normalnej rozgrywce takie sytuacje nie mają miejsca. Wystarczy, że ktoś orientuje się w grze i nie dopuści do tego. JEDYNĄ dobrą (w założeniach, bo niegrywalną) zdolnością Czarta jest właśnie ta zmiana charakteru, a możliwości z jej korzystania można go pozbawić bez żadnego problemu. Podsumowując - podczas gry z chociaż trochę doswiadczonymi graczami Czart nie zyska więcej niż 1-2pkt mocy podczas całej gry. Co więcej będzie musiał wydać na to sporo kasy i kręcić się ciągle w pobliżu innych narażając się na obicie mordy, gdyż wojownikiem to on nie jest. To co opisał Emil jest moim zdaniem nierealne. Nawet jeśli tak faktycznie było, to była to gra jedna na milion, gdzie takie coś mozna zaobserwować.stave pisze:z tego co piszesz wynika, ze nie a jak Emil777 opisuje swoje wrazenie z grania Czartem od razu negujesz, czemu?
Co do pozostałych zdolności:
-Utrata 2pkt TW - to, że napisałeś, że jednak może się modlić wcale mu chwały nie przysparza. Wręcz przeciwnie - moim zdaniem to bzdetny argument. Doskonale zdajesz sobie sprawę, że nikt rozsądny nie będze się modlił o 1pkt Siły czy Mocy ryzykując utratę 4pkt WT. Więc obrona w stylu:
jest conajmniej dziwna.Co do modlenia sie w swiatyni hm no coz jakos na karcie nie widze nic co by mu tego zabranialo wiec to jest twoj kolejny argument bezpodstawny
Co więcej:
A taki Wampir, Demon Zła, Upiór, Nekromacer nie są bezsensem w świetle tego co mówisz? Czemu czart ma tracić więcej niż inni poszukiwacze o tak samo mrocznym rodowodzie?I co najwazniejsze jakos by bylo bezsensem jakby Czart pochodzacy w teorii z piekiel np w Kapliczce tracil tyle samo punktów Wytrzymałości co inni zli Poszukiwacze.
Mów co chcesz, ale ja np lubię grać postacia, która ma jakąkolwiek możliwą do wykorzystania zdolnośc. Grając czartem nie mamy żadnych narzędzi pod ręką aż do momentu wejścia na przedpola piekieł. Mogłeś chociaż napisać tak jak zaproponował Pillow - w wewnętrznej krainie. Wtedy niezależnie czy mamy PP czy nie, miałby jakąś zdolność, która da się wykorzystać.Najwyrazniej ty chyba lubisz grac postaciami typu Lesny Duszek, Kuglarz itp. a zwykli Poszukiwacze nie posiadajacy jakis fajerwerkow nie zabardzo ci pasuje.
W tej chwili nie przychodzi mi do głwy żadna tak upośledzona postać pod względem dobrych zdolności jak ma to miejsce u Czarta. Można to obserwować tylko u osiłków z siłą 5 i 6 na starcie, ale to już sam w sobie duży plus i on jakoś determinuję strategię gry.
Gdybym wylosował Czarta, to nie miałbym pojęcia jak nim grać - prawdopodobnie snułbym się tylko bez sensu aby wyciągnąć jak najwięcej kart, bez żadnych perspektyw... (pewnie zaraz mi napiszesz, że nie umiem grać
A w kwestii mojego poszukiwacza:
Do tej pory wszyscy narzekali, że za mocny. Może nie doceniasz siły 6 na starciemriswith pisze:jakiś "małomocny" mi się wydaje
Osłabiają - 1 i częściowo 2, aczkolwiek 2 niesie też ze sobą potężny plus.zdolności albo go osłabiają
Zdolność 4 odnosi się do dużej liczby obszarów, jest więc jaknajbardziej grywalna. W tym etapie był wysyp zdolności nie do wykorzystania, ale jakoś nie chciałeś ich zauważyć u innych poszukiwaczy.albo odnoszą się do kilku obszarów czy kart
Zdolność 6 - jest dużo obszerniejsza niż zdolności typu Odporny na śpiew Syreny
Co więcej - nie każdy musi mieć aż 6 grywalnych zdolności. Chciałem zauważyć, że postać ta jest przeniesiona ze świata Kronik Mutantów i zdolności nie są pisane po to, aby postać była nowatorska, albo była jakaś mega wypaśna, ale po to, aby oddawała to co reprezentuje w świecie MC. I dlatego też nie może mieć przyjaciół - wynika to ze specyfiki postaci. Jak ktoś nie zna MC, to może mieć wątpliwości. Łowcy występują samotnie lub parami. Można się jednak domyślić, że ktoś kto poluje na ofiary i ma zdolności odnoszące się do tropienia i walki w trudnych warunkach nie porusza się stadnie.
No tak tu się zgodze - poza zdolnością 2, 3, 4 i 6, to tylko 5 się przydajejedyne cz czego pożytek to zd.5
Nie licząc kilku innych1 zd. orygin.
Ostatnio zmieniony niedziela 01 lip 2007, 20:51 przez pretorianstalker, łącznie zmieniany 1 raz.
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 38
- Kontakt:
Czy to był ekstremalny przypadek hmmm może. Dziś czartem grał mój kolega zdobył na tej jednej zdolności 3 punkty mocy. Grało nas 4. Zmieniałem 2 razy charakter. W tym raz po prostu zabito mnie i musiałem zmienić postać z szermierza na niziołka. Zagrajcie sobie tą postacią a później wylewajcie takie wywody. Wszystko wychodzi w praniu
Tak samo dziś grał mój znajomy postacią banity. No niestety kompletnie nie potrafił pozbierać tej postaci do kupy. Może to przez jego styl grania może przez to że nie jest to dobra postać... sam nie wiem bo nie grałem nią.
Ładnie się grało a na koronie władzy poległ najpierw upiór a koronę zgarnął wojownik z 17 siły i dziwnym trafem tylko 5 mocy
- nie grałem ze wszystkimi dodatkami.
Ładnie się grało a na koronie władzy poległ najpierw upiór a koronę zgarnął wojownik z 17 siły i dziwnym trafem tylko 5 mocy
Nie cierpię lizustwa
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
Na podstawie setek rozegranych gier wiem, że:Czy to był ekstremalny przypadek hmmm może.
-zmiany charakteru są rzadkie
-nie zmienia się charakteru gdy np jakiś Inkwizytor próbuje wsadzić Cię do więzienia za charakter, a chwilowo masz taki sam jak on, co hamuje jego zdolnosć
Na podstawie Statystyki wiem, że dorwanie jakiegoś poszukiwacza w celu uzyskania tak marnego efektu jak 50% szansa na pół pkt Mocy jest praktycznie bezcelowe. Jak jesteś słabszy niż ten kogo gonisz, to prędzej czy później dostaniesz po gębie. Jak jesteś silniejszy to nie ma sensu kogoś ganiać żeby zmieniać mu charakter - jak już go dorwiesz to go lejesz i zabierasz to co najlepsze. Ofiara z reguły jednak jest w stanie uciekać na tyle skutecznie, że ktoś bez specjalnych zdolności do poruszania, nie ma wielkich szans aby ją dorwać.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 47
- Kontakt:
Odpowiem w skrocie Czart nalezy do projektu i pod niego byl robiony. Pytanie: ile razy mam to pisac?. To co jest do bani w normalnej grze nie oznacza ze w projekcie tak bedzie i dlatego miedzy nami sa pewne nieporozumienia.
Co do drugiej zdolnosci juz tez n-ta ilosc razy pisalem ze w pierwotnej wersji ma za kazda zmiane 1 punkt i do tej wersji powroci. Co do modlenia to jesli czytales post Pokraka to ja odnioslem sie do jego wypowiedzi ze w swiatyni nie mozna sie modlic, jak widzisz mozna aczkolwiek jest to z lekka bezsensu zaznaczam, ze bylo to celowe zagranie z mojej strony- lecz kto wie moze jeszcze pomysle nad tym faktem zanim skoncze kolejna czesc projektu w ktorej Czart sie znajduje i zamienie to na cos innego. Co do propozycji Pillowa odpowiedz masz na poczatku i na pewno tego nie zmienia aczkowliek jesli ktos bedzie chcial to zrobic to zaden problem.
Pozdrowionka Stave.
Co do drugiej zdolnosci juz tez n-ta ilosc razy pisalem ze w pierwotnej wersji ma za kazda zmiane 1 punkt i do tej wersji powroci. Co do modlenia to jesli czytales post Pokraka to ja odnioslem sie do jego wypowiedzi ze w swiatyni nie mozna sie modlic, jak widzisz mozna aczkolwiek jest to z lekka bezsensu zaznaczam, ze bylo to celowe zagranie z mojej strony- lecz kto wie moze jeszcze pomysle nad tym faktem zanim skoncze kolejna czesc projektu w ktorej Czart sie znajduje i zamienie to na cos innego. Co do propozycji Pillowa odpowiedz masz na poczatku i na pewno tego nie zmienia aczkowliek jesli ktos bedzie chcial to zrobic to zaden problem.
Wiesz umiesz grac a ja do trolli nie naleze :mrgreen:(mam nadzieje ze wiesz co mam na mysli)pretorianstalker pisze:(pewnie zaraz mi napiszesz, że nie umiem grać)
Pozdrowionka Stave.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
No więc powiem krótko:
-nie oceniam postaci pod kątem Twojego projektu - wystawiasz do konkursu gdzie oceniana jest ona pod kątem tego jak sprawdzi się w normalnej grze. Nie możesz wymagać od nikogo, żeby oceniał przez pryzmat wprowadzonych zmian
Nie miałem okazji się zapoznać z tymi zmianami (przeczytałem tylko niewielki procent zmian), ale skoro postać jest w konkursie, to uważam, że powinno się ją oceniać tak jak inne, a nie biorąc pod uwagę zmiany w grze, sugerowane przez autora postaci
Jaki by to miało sens? Moim zdaniem żaden.
-nie interesuje mnie jak on wygląda poza konkursem. W konkursie jest jaki jest i nic tego nie zmieni. W pierwotnej postaci niech nawet otwiera portal szatanowi na cmentarzu - ja nie oceniam pod tym względem. Z tego co zaobserwowałem, ocena jest bardzo wrażliwa na takie newsy. W kilku przypadkach oceny podniosły się znacznie po tym, jak autor gdzie indziej opublikował zmiany i poprawki itp. JA oceniam tylko i WYŁĄCZNIE to co jest przedstawione w konkursie
-nie oceniam postaci pod kątem Twojego projektu - wystawiasz do konkursu gdzie oceniana jest ona pod kątem tego jak sprawdzi się w normalnej grze. Nie możesz wymagać od nikogo, żeby oceniał przez pryzmat wprowadzonych zmian
-nie interesuje mnie jak on wygląda poza konkursem. W konkursie jest jaki jest i nic tego nie zmieni. W pierwotnej postaci niech nawet otwiera portal szatanowi na cmentarzu - ja nie oceniam pod tym względem. Z tego co zaobserwowałem, ocena jest bardzo wrażliwa na takie newsy. W kilku przypadkach oceny podniosły się znacznie po tym, jak autor gdzie indziej opublikował zmiany i poprawki itp. JA oceniam tylko i WYŁĄCZNIE to co jest przedstawione w konkursie
- pillowbookworm
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Karty Smoków
• Poszukiwacze - Posty: 229
- Rejestracja: wtorek 20 lut 2007, 15:45
- Lokalizacja: Miasto
- Płeć:
zabij mnie ale nie wiem co masz na myśli :mrgreen: Kolega nie potrafił odłożyć paru mz we wiosce?Tak samo dziś grał mój znajomy postacią banity. No niestety kompletnie nie potrafił pozbierać tej postaci do kupy.
Jestem naprawę zdziwiony że tym czartem można natłuc tyle punktów. u nas spotkania 2 poszukiwaczy to raczej rzadkość (duży teren gry i zwykle tylko 3 osoby, a każdy leci szybko w swoją stronę).
i jeszcze mały offtop
porzuć ten straszny program. :mrgreen:Rozpisałem się strasznie, ale siadł mi IE i wszystko poszło...
gry Sfery kupuję ekonomicznie Podziemia+Miasto+Jaskinia=9 mz;podstawka MM=5mz
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 47
- Kontakt:
I bardzo fajnie ja od nikogo nie wymagam zeby ocenial ta postac po wprowadzonych zmianach, jest jaka jest i tyle. Takze nie mam nikomu za zle ze akurat ja nisko oceni itp. wiec nie rozumiem w twoim poscie lekkiego obruszenia no chyba ze zle interpretuje to co napisales.pretorianstalker pisze:A oceniam tylko i WYŁĄCZNIE to co jest przedstawione w konkursie
Pozdrowionka Stave.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Emil
-
- Posty: 578
- Rejestracja: czwartek 26 kwie 2007, 11:01
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 38
- Kontakt:
pillowbookworm no nie wiem jakoś mu gra sie nie kleiła i zostawał w tyle:P albo po prostu nie włożył w grę pełnego zapału 
No wyszło jak wyszło ciężko mu się grało i nie miał jakiś super wrażeń po grze tej postaci. To były jego zdania ja tam nie mam zdania bo nie grałem. Jak zagram kiedyś sam to postaram się co nie co ci napisać jak było
U nas sa częste spotkania miedzy graczami. Lubimy sie tłuc miedzy sobą bo gra smaczku nabiera :mrgreen:
No wyszło jak wyszło ciężko mu się grało i nie miał jakiś super wrażeń po grze tej postaci. To były jego zdania ja tam nie mam zdania bo nie grałem. Jak zagram kiedyś sam to postaram się co nie co ci napisać jak było
U nas sa częste spotkania miedzy graczami. Lubimy sie tłuc miedzy sobą bo gra smaczku nabiera :mrgreen:
Nie cierpię lizustwa