Z Nekromancerem chodzi o to, że wchodząc na pole przeciwnika może bez walki zabrać mu turę. Porusza sie w jego turze, a potem w swojej. TO niby coś innego, ale jednak sporo mocniejsze niż 33% szansa na paraliż po walce. Ta zdolność jeszcze akurat ujdzie, więc na pewno nie działała na minus w ocenie tej postaci. A co do psaujących zdolności, to mi zabrakło ograniczenia jazdy konnej
Oczywiście, że pasujące do postaci są lepsze niż na siłe nowatorskie o czym też pisałem. Ale osobiście nienawidzę zdolności, które w większości gier będą nie do wykorzystania. Ja gram zawsze losowymi postaciami, i gdybym trafił Beholdera, to pewnie akurat nie trafiłby się Zabójca i Złodziej, więc chodziłbym tylko i próbował paraliżować, bo co innego pozostaje? Liczyłbym jeszcze na to, że trafię na jakąś kartę, na którą jestem odporny,a obok będzie ktoś nieodporny. Nienawidzę zdolności, które są tak przydatne jak zdolność: Odporny na śpiew syreny. Ta zdolność pozwala raz na grę, albo i nie, uniknąć straty tury... co to ma być?
Możesz podać przykład?
Przejrzyj oceny, a zobaczysz.
Anomer pisze:5. Łowca – 9 pkt – Postać ciekawa. Grafika dobra. Bardzo przegięty. 6 siły i bardzo silne umiejętności. Dlatego dopiero na 5 miejscu.
Ja bym polemizował

Umiejętności bardzo silne nie są. Fakt - 6 siły to spory plus, ale...
Żeby go zbalansować, dodałem pare ograniczeń, które znacznie osłabiają postać względem standardowych poszukuiwaczy. Minusy są nie byle jakie.
1. Nie może mieć przyjaciół i nic nie bierze za spotkanych przyjaciół, jak ma to miejsce u Kanibala czy Wampira - wiadomo powszechnie, że dobra ekipa przyjaciół może dawać poważną przewagę
2. Nie może posługiwać się Czarami. Jest na nie również odporny, ale to nie zmienia faktu, że inni poszukiwacze dzięki czarom mogą szybciej się rozwijać i osiągać wiele korzysci.
3. Jedynym sposobem na noszenie większej liczby przedmiotów jest Platforma Antygrawitacyjna lub Sakwa bez dna. Ograniczenie w noszeniu przedmiotów do 4 sztuk jest więc dla niego większym problemem niż dla innych poszukiwaczy, którzy mogą kupić Muła byle gdzie
Jak widać, siła musiała być duża, bo to jedyna rzecz na jakiej może polegać

Ma organicznone możliwości wykorzystywania tak poważnych bonusów jak przyjaciele/czary/przedmioty - w grze okaże się czy jest przegięty czy słaby, bo inni poszukiwacze będą się prawdopodobnie szybciej rozwijać.
Ograniczenia i zdolności wynikają z charakteru postaci (nie mam na myśli tu dobry/zły

). Starałem się dopasować ją do tego, jak wyglada w wersji oryginalnej - nijak nie pasował mi do niej muł, przyjaciel itp

To tak odnośnię tego co napisał wiśnia i chyba ktoś wcześniej - nie robiłem zdolności aby się nimi zachwycać, ale tak, aby pasowały do postaci
