Wojownik a broń ?
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Wojownik a broń ?
Wojownik moze uzywac dwoch broni jednoczesnie jesli nie broni sie przy pomocy tarczy, jesli zadna z tych broni nie jest magiczny miecz badz swieta lanca.
A czy moze uzywac takich broni jak :
- Magiczna Byława
- Topór Grimera
- Lanca
- Morning Star
- Smoczy lek
Podczas ostatniej rozgrywki przyjalem ze Wojownik jednoczsnie moze uzywac: magiczna bulawa +Topór grimera, ew jeden z tych przedmiotow + niemagiczna bron.
Wojownik nie powinien uzywac Morning Stara + innej broni bo to by juz byla przesada... (sila + 4 :? )
Mamy tutaj kolejna rzecz do wyjasnienie i jednoznaczengo okreslenia.
A czy moze uzywac takich broni jak :
- Magiczna Byława
- Topór Grimera
- Lanca
- Morning Star
- Smoczy lek
Podczas ostatniej rozgrywki przyjalem ze Wojownik jednoczsnie moze uzywac: magiczna bulawa +Topór grimera, ew jeden z tych przedmiotow + niemagiczna bron.
Wojownik nie powinien uzywac Morning Stara + innej broni bo to by juz byla przesada... (sila + 4 :? )
Mamy tutaj kolejna rzecz do wyjasnienie i jednoznaczengo okreslenia.
Ostatnio zmieniony sobota 12 mar 2005, 10:44 przez Kufir, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Normalna postać potrafi walczyć jedną bronią jednoręczną lub - używając obu rąk - jedną bronią dwuręczną. Chodzi o umiejętności manualne skutecznego ataku. Jeśli druga ręka jest wolna - można używac tarczy, co jest - że tak powiem - naturalnym sposobem walki.
Postać wyszkolona w walce (taka jak Wojownik) potrafi walczyć jedną bronią jednoręczną oraz - używając obu rąk - jedną bronią dwuręczną, czyli to samo co kazdy. Dodatkowo potrafi używać skutecznie drugiej broni trzymanej w drugiej ręce, a więc nie moze być to broń dwuręczna.
W karcie Wojownika zamiast wyszczególniania broni - powinno znajdować się wykluczenie broni dwuręcznych z tej zasady (oburęczności). Nie zrobiono tego zapewne dlatego, że w podstawce tylko te dwie bronie są dwuręczne, jednak nie ma tego w ich gametekście.
Nie pamiętam kto, ale chyba jest taki Poszukiwacz, jeden z siłaczy, potrafi on używać broni dwuręcznych jak jednorecznych. Gdyby taki koleś potrafił jeszcze walczyć dwoma broniami - wówczas ze wzgledu na siłę miałby prawo machać dwoma półtorakami.
Postać wyszkolona w walce (taka jak Wojownik) potrafi walczyć jedną bronią jednoręczną oraz - używając obu rąk - jedną bronią dwuręczną, czyli to samo co kazdy. Dodatkowo potrafi używać skutecznie drugiej broni trzymanej w drugiej ręce, a więc nie moze być to broń dwuręczna.
W karcie Wojownika zamiast wyszczególniania broni - powinno znajdować się wykluczenie broni dwuręcznych z tej zasady (oburęczności). Nie zrobiono tego zapewne dlatego, że w podstawce tylko te dwie bronie są dwuręczne, jednak nie ma tego w ich gametekście.
Nie pamiętam kto, ale chyba jest taki Poszukiwacz, jeden z siłaczy, potrafi on używać broni dwuręcznych jak jednorecznych. Gdyby taki koleś potrafił jeszcze walczyć dwoma broniami - wówczas ze wzgledu na siłę miałby prawo machać dwoma półtorakami.
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Skoro już jesteśmu przy WALCE to chciałbym omówic wprowadzenie następujących poprawek. Wiem że gracze MIM są przyzwyczajemi do kostki 1k6 (czyli sześcio ściennej) ale..,
1. W dodatku MIM 2003 są kryształy które umagiczniają broń i pozwalaja używac 1k10 zamiast 1k6. Z doświadczenia wiem że to się źle sprawdza i nie należy tak grać. Zamiast 1k10 radzę używać 1k8. W brea pozorom to dość duża różnica.
2. Przy tej okazji wpadłem na pomysł że wrogowie w kraine wew. powinni zawsze urzywać 1k10 podczas walki zamiast 1k6. Ale jednocześnie Gidant niem ma siłę 20 (a nie 64). To propozycja szczególnie dla tych którzy graja we dwójkę, bo jak wiedomo jak się tak gra to po chwili ma sie siłe 20 itp.
3. Proponuję wprowadzić zasadę że jeśli spotkamy wroga którego pokonujemy automatycznie bo mamy na przykład 8 pk. siły więcej niz on to mimo wszystko życamy jeden raz kostką (bez żadnych modyfikacji) i wynik 1 oznaczać będzi naszą porażkę albo remis - to pozostawiam to dyskusji. Możemy sobbie wyobrazić że potnkeliśmy się i dzik w szale zaszarżował na nas podczas gdy leżeliśmy cieliśmy mieczem powetrze.
Zawsze coś się może zdażyć, a ja nie lubię automatycznie pokonywać wrogów.
1. W dodatku MIM 2003 są kryształy które umagiczniają broń i pozwalaja używac 1k10 zamiast 1k6. Z doświadczenia wiem że to się źle sprawdza i nie należy tak grać. Zamiast 1k10 radzę używać 1k8. W brea pozorom to dość duża różnica.
2. Przy tej okazji wpadłem na pomysł że wrogowie w kraine wew. powinni zawsze urzywać 1k10 podczas walki zamiast 1k6. Ale jednocześnie Gidant niem ma siłę 20 (a nie 64). To propozycja szczególnie dla tych którzy graja we dwójkę, bo jak wiedomo jak się tak gra to po chwili ma sie siłe 20 itp.
3. Proponuję wprowadzić zasadę że jeśli spotkamy wroga którego pokonujemy automatycznie bo mamy na przykład 8 pk. siły więcej niz on to mimo wszystko życamy jeden raz kostką (bez żadnych modyfikacji) i wynik 1 oznaczać będzi naszą porażkę albo remis - to pozostawiam to dyskusji. Możemy sobbie wyobrazić że potnkeliśmy się i dzik w szale zaszarżował na nas podczas gdy leżeliśmy cieliśmy mieczem powetrze.
Zawsze coś się może zdażyć, a ja nie lubię automatycznie pokonywać wrogów.
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
Re: Wojownik a bron ?
Racja.Kufir pisze:
Podczas ostatniej rozgrywki przyjalem ze Wojownik jednoczsnie moze uzywac: magiczna bulawa +Topór grimera, ew jeden z tych przedmiotow + niemagiczna bron.
Wojownik nie powinien uzywac Morning Stara + innej broni bo to by juz byla przesada... (sila + 4 :? )
Mamy tutaj kolejna rzecz do wyjasnienie i jednoznaczengo okreslenia.
Ja gram w ten sposób że poprostu niekture bronie są za cięzkie aby używać z innymi. u mnie morning star jest tak ciężki że można jedynie nosić z nim
zwykłą tarczę bo wielka jest już za ciężka.
To jest muj pogląd
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Masz racje...wilczy pisze:Normalna postać potrafi walczyć jedną bronią jednoręczną lub - używając obu rąk - jedną bronią dwuręczną. Chodzi o umiejętności manualne skutecznego ataku. Jeśli druga ręka jest wolna - można używac tarczy, co jest - że tak powiem - naturalnym sposobem walki.
Postać wyszkolona w walce (taka jak Wojownik) potrafi walczyć jedną bronią jednoręczną oraz - używając obu rąk - jedną bronią dwuręczną, czyli to samo co kazdy. Dodatkowo potrafi używać skutecznie drugiej broni trzymanej w drugiej ręce, a więc nie moze być to broń dwuręczna.
W karcie Wojownika zamiast wyszczególniania broni - powinno znajdować się wykluczenie broni dwuręcznych z tej zasady (oburęczności). Nie zrobiono tego zapewne dlatego, że w podstawce tylko te dwie bronie są dwuręczne, jednak nie ma tego w ich gametekście.
Nie pamiętam kto, ale chyba jest taki Poszukiwacz, jeden z siłaczy, potrafi on używać broni dwuręcznych jak jednorecznych. Gdyby taki koleś potrafił jeszcze walczyć dwoma broniami - wówczas ze wzgledu na siłę miałby prawo machać dwoma półtorakami.
Czyli :
- Swieta Lanca - bron dwureczna
- Magiczny Miecz - bron dwureczna
- Magiczna Buława - bron jednoreczna
- Topór Grimera - bron dwureczna
- Lanca - bron jednoreczna (ale tylko podczas jazdy na koniu, oczywiscie - patrz instrukcja karty)
- Morning Star - bron Dwureczna
- Smoczy lek - bron dwureczna
- Maczuga - bron dwureczna
Wychodzilo by na to ze najlepsze polaczenie dla Wojownika to Buława i Zwyczajny topór badz miecz.
Zgadzacie z tym co napisalem ?
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Yep, masz rację. Buława dlatego jest magiczna, że dodaje +2. Dla Wojownika taka kombinacja jest rzeczywiście kapitalna.
Ale:
Topór Grimnira i Smoczy Lęk - uważam, że powinny być jednoręczne. To bardzo szczególne bronie, w zasadzie nieprzydatne w zwykłej walce, poza starciami ze smokami. Oj, przepraszam, Topór w ręku Krasnoluda jest zabójczy na codzień, ale Lęk - tylko smoki (w dodatku tylko raz). Co do T.Grimnira sprawdzę jeszcze jak to wyglądało w oryginale (english) czy znów tłumacz nie skrewił.
Maczuga - bron dwureczna - tak. Z Jaskini jeszcze Ciężki Topór Obosieczny, podobnie dwuręczny. Tak się jednak śmiesznie składa, że te obie bronie są objęte restrykcjami co do siły (zresztą sensownymi) co jednak powoduje, że są mniej atrakcyjne niż np. zwykły Topór Obosieczny (też oczywiście dwuręczny).
Ale:
Topór Grimnira i Smoczy Lęk - uważam, że powinny być jednoręczne. To bardzo szczególne bronie, w zasadzie nieprzydatne w zwykłej walce, poza starciami ze smokami. Oj, przepraszam, Topór w ręku Krasnoluda jest zabójczy na codzień, ale Lęk - tylko smoki (w dodatku tylko raz). Co do T.Grimnira sprawdzę jeszcze jak to wyglądało w oryginale (english) czy znów tłumacz nie skrewił.
Maczuga - bron dwureczna - tak. Z Jaskini jeszcze Ciężki Topór Obosieczny, podobnie dwuręczny. Tak się jednak śmiesznie składa, że te obie bronie są objęte restrykcjami co do siły (zresztą sensownymi) co jednak powoduje, że są mniej atrakcyjne niż np. zwykły Topór Obosieczny (też oczywiście dwuręczny).
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Faktycznie po przemysleniu dochodze do wsniosku ze masz racje. Sprawdz jeszcze jak mozesz jak pisze na angielskiej karcie tego Topora, aby wszystko było dograna na tip topTopór Grimnira i Smoczy Lęk - uważam, że powinny być jednoręczne. To bardzo szczególne bronie, w zasadzie nieprzydatne w zwykłej walce, poza starciami ze smokami. Oj, przepraszam, Topór w ręku Krasnoluda jest zabójczy na codzień, ale Lęk - tylko smoki (w dodatku tylko raz). Co do T.Grimnira sprawdzę jeszcze jak to wyglądało w oryginale (english) czy znów tłumacz nie skrewił.
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Okey, czyli podsumowuje temat
- Swieta Lanca - bron dwureczna
- Magiczny Miecz - bron dwureczna
- Magiczna Buława - bron jednoreczna
- Topór Grimera - bron jednoreczna
- Lanca - bron jednoreczna
- Morning Star - bron dwureczna
- Smoczy lek - bron jednoręczna
- Maczuga - bron dwureczna
- Ciężki Topór Obusieczny - bron dwureczna
- Topór Obusieczny - bron dwureczna
EDIT:
A idąc dalej tym tokiem myslenia mamy:
Krzyż - przedmiot jednoreczny
Różdźka Grozy - przedmiot jednoręczny
Różdźka - przedmiot jednoręczny
Zgadza się ?
Porządki Valdi
- Swieta Lanca - bron dwureczna
- Magiczny Miecz - bron dwureczna
- Magiczna Buława - bron jednoreczna
- Topór Grimera - bron jednoreczna
- Lanca - bron jednoreczna
- Morning Star - bron dwureczna
- Smoczy lek - bron jednoręczna
- Maczuga - bron dwureczna
- Ciężki Topór Obusieczny - bron dwureczna
- Topór Obusieczny - bron dwureczna
EDIT:
A idąc dalej tym tokiem myslenia mamy:
Krzyż - przedmiot jednoreczny
Różdźka Grozy - przedmiot jednoręczny
Różdźka - przedmiot jednoręczny
Zgadza się ?
Porządki Valdi
Ostatnio zmieniony sobota 08 gru 2007, 22:18 przez Kufir, łącznie zmieniany 1 raz.
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- Juri
-
- Posty: 700
- Rejestracja: piątek 05 gru 2003, 16:09
- Lokalizacja: www.frysztak.pl
- Płeć:
- Wiek: 39
- Kontakt:
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
Po pierwsze - karta zwana Morning Star przedstawia i opisuje korbacz (nawet kiedyś walnąłem o tym post). Czemu dwuręczna? Bo niby jakim cudem broń jednoręczna dodaje 3 do Siły? Jest to samo w sobie przegięciem - ale niech już będzie, może jest to jakiś wypydzisty korbacz - to jednak oznacza, że nie jest lekką zabawką.
Zwykłe bronie jednoręczne dodają 1, magiczne jednoręczne mogą dodawać 2, zwykłe dwuręczne dodają 2, magiczne dwuręczne mogą dodawać 3. I tu się wpasowuje Morning Star. jeśli ktoś powie, że z racji magiczności może on być jaki tylko chcemy - to apeluję o rozsądek. Sprzęty powinny być wyważone.
Wg mnie dwuręczny. Rzekłem.
Zwykłe bronie jednoręczne dodają 1, magiczne jednoręczne mogą dodawać 2, zwykłe dwuręczne dodają 2, magiczne dwuręczne mogą dodawać 3. I tu się wpasowuje Morning Star. jeśli ktoś powie, że z racji magiczności może on być jaki tylko chcemy - to apeluję o rozsądek. Sprzęty powinny być wyważone.
Wg mnie dwuręczny. Rzekłem.
Zdejmijcie... łańcuch. Nie tykajcie... ryngrafu...
- Gamekeeper
-
- Posty: 962
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Dokladnie :!:wilczy pisze:Po pierwsze - karta zwana Morning Star przedstawia i opisuje korbacz (nawet kiedyś walnąłem o tym post). Czemu dwuręczna? Bo niby jakim cudem broń jednoręczna dodaje 3 do Siły? Jest to samo w sobie przegięciem - ale niech już będzie, może jest to jakiś wypydzisty korbacz - to jednak oznacza, że nie jest lekką zabawką.
Zwykłe bronie jednoręczne dodają 1, magiczne jednoręczne mogą dodawać 2, zwykłe dwuręczne dodają 2, magiczne dwuręczne mogą dodawać 3. I tu się wpasowuje Morning Star. jeśli ktoś powie, że z racji magiczności może on być jaki tylko chcemy - to apeluję o rozsądek. Sprzęty powinny być wyważone.
Wg mnie dwuręczny. Rzekłem.
Troszke logiki, nie chodzi o rysunek czy nazwe karty tylko o wlasciwosci, Wyobrazacie sobie Wojownika walczacego Morning Starem i Buława ? (+ 5 do sily!!!! )
:?
:lol: :lol:Oj, widzę że Kufir zdołał namieszać ....
No to przeciez on jest specjalista od tego ..
- Fej Wong
-
- Posty: 111
- Rejestracja: wtorek 01 mar 2005, 11:17
- Lokalizacja: Raczki (obok Suwałk) woj.Podlaskie
Kufir morning star to naprawdę za potężna broń jak na jednoręczność i ja też to popieram ale ona ma też małego minusa:
Jeżeli określając siłę wyrzucisz na kostce więcej niż twa moc oznacza to że udeżyłeś się w głowę i straciłeś pkt.wt.
Więc żeby używać tej broni bezpiecznie trzeba mięć minimum 6 mocy.
Co ty na to żeby ta broń była jednoręczna ale oprócz tego minusa dodać jeszcze tylko że aby jej używać trzeba mieć minimum z 6 albo 8 siły?
wtedy by niebyła taka przegięta.
Jeżeli określając siłę wyrzucisz na kostce więcej niż twa moc oznacza to że udeżyłeś się w głowę i straciłeś pkt.wt.
Więc żeby używać tej broni bezpiecznie trzeba mięć minimum 6 mocy.
Co ty na to żeby ta broń była jednoręczna ale oprócz tego minusa dodać jeszcze tylko że aby jej używać trzeba mieć minimum z 6 albo 8 siły?
wtedy by niebyła taka przegięta.
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
Problem "potężnego" Morning Stara, sam się rozwiązuje jeżeli się gra z dodatkiem Smoki, tak jak ja. A to jak ja gram ze Smokami to już chyba wszyscy wiedzą. Tak więc u mnie dużo wody w Rwącej Rzece upłynie, zanim ktoś się pokusi wyruszyć na poszukiwania tej zabujczej broni. :lol:
Ponadto stosuję zasadę że po wyciągnięcu połowy kart "przygód" wszyscy wrogowie mają powiększoną Siłę o 50%
Ponadto stosuję zasadę że po wyciągnięcu połowy kart "przygód" wszyscy wrogowie mają powiększoną Siłę o 50%
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
Jezu znowu jakies kombinowanie, litoscifejwong pisze:Kufir morning star to naprawdę za potężna broń jak na jednoręczność i ja też to popieram ale ona ma też małego minusa:
Jeżeli określając siłę wyrzucisz na kostce więcej niż twa moc oznacza to że udeżyłeś się w głowę i straciłeś pkt.wt.
Więc żeby używać tej broni bezpiecznie trzeba mięć minimum 6 mocy.
Co ty na to żeby ta broń była jednoręczna ale oprócz tego minusa dodać jeszcze tylko że aby jej używać trzeba mieć minimum z 6 albo 8 siły?
wtedy by niebyła taka przegięta.
Karta ma instrukcje i wymogi co do uzywania i bardzo dobrze. Potezna bronia nie moze wladac byle chlopek.
Uwazam jest to bron dwureczna i koniec kropka. Jesli ktos gra inaczej to chyba ma klapki na oczach albo postradal rozum. (patrz wojownik)
- wilczy
-
- Posty: 738
- Rejestracja: sobota 17 kwie 2004, 09:45
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Płeć:
- Wiek: 50
- Kontakt:
- lukas
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Kanały
• Lodowa Kraina
• Wioska - Posty: 423
- Rejestracja: środa 08 gru 2004, 23:15
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Kontakt:
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Anonim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• MiM (Pojedyncze karty) - Posty: 165
- Rejestracja: środa 04 maja 2005, 12:22
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
A co wy się doczepiliście do tego Morning Stara. Kart przygód jest 302, a z nieoficjalnymi będzie ich jeszcze więcej, a on jest jeden. Dzięki tej karcje nie da się automatycznie wygrać zadnej rozgrywki, więc w czym problem. Pańkujecie na widok 3 punktów siły jak by miał się świat zawalić. W Magi i Mieczu są dużo lepsze przedmioty z którymi prędzej wygram grę. Jeszce nigdzie nie widzjałem ani nie słyszałem o dwóręcznym Morning Starze, co prawda jest broń podobna do niego i dwóręczna, ale ona inaczej się nazywa. Morning Star jest bronią jednoręczną i zawsze taką był.
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Pozwolę sobie poruszyć temat sprzed lat Dla mnie Morning Star był, jest i będzie bronią jednoręczną Zresztą z tego co pamiętam na karcie jest napisane że to wyjątkowo pottężna broń A co do Wojownika - właśnie dla tej jednej zdolności uwielibam tego Poszukiwacza Skoro Jasnowidz ma zajefajne zdolności to czemu inni nie mogliby takich mieć? ;>
PS. Możecie się nie zgadzać, ale nie musicie powtarzać tego co przed trzema laty - wiem że dla większości z Was zostanie to broń dwuręczna
PS. Możecie się nie zgadzać, ale nie musicie powtarzać tego co przed trzema laty - wiem że dla większości z Was zostanie to broń dwuręczna
Ja nawet nie mam Talismana.