O ile się orientuje, nie chodziło o sposób oceniania, tylko format podawania własnej ocenyKażdy ocenia jak mu się podoba
Konkurs na postać/poszukiwacza - dyskusja
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
- Anomer
-
- Posty: 20
- Rejestracja: poniedziałek 19 mar 2007, 13:52
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Problem w tym, że berserker to nie znający strachu skandynawski wojownik. Niektórzy uważali ich za szaleńców. Po szale bojowym berserkerzy musieli odpoczywać wiele dni bez kontaktu ze światem. Większość ludzi zapomina też (lub nie wie), że berserkerzy często byli jednocześnie bardami, opiewającymi w pieśniach czyny swoje i swoich towarzyszy.Zdolności powinny pasować do nazwy postaci
Co do samej postaci. Pomysł miałeś bardzo dobry. Obrazek jest fajny. A umiejętności... No cóż... Wyszły słabo... Nie znający strachu berserker wymyka się wrogom? Berserker w szale nie może używać broni?
Ale żeby nie było, że tak tylko gadam. Jak dla mnie, skille powinny wyglądać na przykład tak:
1) Podczas walki możesz wpaść w szał. W tej walce, aby określić swoją skuteczność w walce, rzucasz dwiema kostkami i sumujesz wyniki. Gdy szał się kończy tracisz punkt wytrzymałości. Tracisz też następną rundę, zbierając siły do dalszej podróży.
2) Gdy odwiedzisz gospodę lub karczmę możesz zabawić jej bywalców balladą o swoich bohaterskich czynach. Kosztem utraty następnej tury, zyskujesz 1mz.
3) Jesteś odporny na strach i wszelkie jego efekty. (nie dzieje się nic jak wyrzuci 1-2 gdy spotka błękitną zjawę itd...)
Bazowe atrybuty: 4/2
Kiedy umysł śpi, budzą się upiory...
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kontakt:
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
- Gamekeeper
-
- Posty: 963
- Rejestracja: piątek 21 lis 2003, 14:42
- Lokalizacja: Krakw
- Płeć:
- Wiek: 49
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Wojownik Isztwana jest całkiem niezłym berserkerem.
Poza tym byli jeszcze berserker azjatycki inspirowany wojownikami z klanu Kraba z Legendy Pieciu kręgów (patrz niżej) oraz berserker Lensa (link był na forum w temacie o Wyspie), który jest tez niezły i NIGDY się nei wymyka, co jest jak najbardziej pasujące do berserkera.
poza tym wolę poszukiwaczy którzy nie są zmodyfikowaną kopią górala z oryginalnej gry.
EDIT: edity były w celu wstawienia linków dla przypomnienia innych dotychczas powstałych berserkerów.
Poza tym byli jeszcze berserker azjatycki inspirowany wojownikami z klanu Kraba z Legendy Pieciu kręgów (patrz niżej) oraz berserker Lensa (link był na forum w temacie o Wyspie), który jest tez niezły i NIGDY się nei wymyka, co jest jak najbardziej pasujące do berserkera.
Jak dla mnie głupia zdolnosc dla berserkera. Nawet bardzo głupia.1 - Jak dla mnie głupia krytyka.
powinno być na karcie a nie do domyślania się.2 - A jak myślisz ?
wolę poszukiwaczy normalnychWolę poszukiwaczy słabych niż przepakowanych.
poza tym wolę poszukiwaczy którzy nie są zmodyfikowaną kopią górala z oryginalnej gry.
śpiewający berserker? :-s2) Gdy odwiedzisz gospodę lub karczmę możesz zabawić jej bywalców balladą o swoich bohaterskich czynach. Kosztem utraty następnej tury, zyskujesz 1mz.
EDIT: edity były w celu wstawienia linków dla przypomnienia innych dotychczas powstałych berserkerów.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony piątek 08 cze 2007, 15:13 przez PoKrAk, łącznie zmieniany 4 razy.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Czy mielibyście coś przeciwko jeślibym przerobił dotychczasowe postacie konkursowe na MM? Bez żadnych zmian (chyba, że autor podeśle mi poprawioną wersję), jedynie w sposób taki by pasowały do MM. Kilka postaci trzeba będzie pominąć, jedne niestety (te bardzo mocno związane z jakimś dodatkiem nie dające się podpiąć pod MM, np. z WKO - brakuje mi takiego dodatku w MM
gdyby ktoś zrobił zupełnie zmienioną planszę mógłbym się pokusić o konwersję kart w wakacje...) inne stety (Jaffa).
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kontakt:
- pretorianstalker
-
- Posty: 758
- Rejestracja: piątek 14 lip 2006, 23:28
- Płeć:
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Niestety to jest fizycznie nie możliwe... próbowałem przerobić Trędowatego a na karcie Postaci do MM mieści się tylko 3 z 6ciu jego umiejętności :???:Czy mielibyście coś przeciwko jeślibym przerobił dotychczasowe postacie konkursowe na MM? Bez żadnych zmian
Kogo masz na myśli?PoKrAk pisze:a nawet pomysły pośród wystawionych do konkursu się powtarzają
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kontakt:
Np Hoplita i Dekurion to bardzo podobne postacie. Obie w nieco bardziej starożytnym klimacie i obie mogą trenować przyjaciół.a nawet pomysły pośród wystawionych do konkursu się powtarzają
Kogo masz na myśli?
Ostatnio zmieniony sobota 09 cze 2007, 01:47 przez Isztwan, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
Hoplitę i dekuriona.Kogo masz na myśli?
Kolejny argument za tym, że MiM jest lepszy niż MM :mrgreen:próbowałem przerobić Trędowatego a na karcie Postaci do MM mieści się tylko 3 z 6ciu jego umiejętności
Wywal zdolności nr 4 i 5, a resztę daj w takiej postaci jak poniżej, jak i to nie pomoże zmniejsz trochę czcionkę.
1. Zawsze poruszasz się o 1 obszar mniej niż wskaże kostka. Jeśli wypadło 1 oczko nie poruszasz się i tracisz 1 życie.
2. Nie możesz mieć żadnych przyjaciół. (jest w ogóle trędowaty-nieznajomy w MM? jeśli tak to: ale dołączy do ciebie trędowaty)
3. Podczas spotkania z inną postacią rzuć kostką za nią i każdego z jej przyjaciół. Wynik 1 lub 2 oznacza, że postać traci 1 życie, a przyjaciel ginie. (opcjonalnie jeśli się zmieści: Możesz skorzystać z tej zdolności także wobec nieznajomych) Jeśli towarzyszy ci trędowaty odejmij 1 od wyniku rzutu.
BTW nie mam nic przeciwko przerabianiu moich postaci do MM o ile ktoś się nie zacznie podszywać pod ich autora
a po diabła ci zmieniona plansza, skoro to własnie element, który można wziac do MM bez potrzeby wprowadzania zmian??gdyby ktoś zrobił zupełnie zmienioną planszę mógłbym się pokusić o konwersję kart w wakacje...)
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
No to trochę lipa
bo to jedna z ciekawszych zasad myślę (zwłaszcza jak się doda więcej trędowatych do stosu kart :mrgreen: ), no ale w takim razie już spokojni powinno się wszystko zmieścić.

Praktyki takie są wtedy jak ktoś je zacznie praktykowac. Jakbym robił karty do MM to bym tak robiłZa to lubię MMa, bo nie ma takowych złych praktyk. To tylko psuje szatę graficzną i oryginalny układ.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
To że akurat wy unikacie nie znaczy że każdy by tak robił (ja bym się np nie przejmował - gdyby mi zależało żeby coś zmieścić to bym zmniejszył). Przez to kurczowe trzymanie się rozmiaru czcionki wyjdzxie na to, że jakbyś chciał konwertować postacie autorskie z MiMa do MM, to wyjdą ci mniej więcej tak jak w pewnym okresie wygladały amigowe wersje gier z PC (czyli przycięte gdzie się dało, co dobrze było widac na przykładzie choćby Mortal Kombat 1&2). Widać to doskonale już na przykładzie trędowatego.
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Trędowaty po przeróbce. Czcionkę z 7pt na 6 zmieniłem.
Umiejętność 6 musiałem wyrzucić ponieważ u nas trędowatego nie ma.
EDIT:
Postacie przeniesione do działu Magiczny Miecz/Postacie konwertowane z Magii i Miecz.
Umiejętność 6 musiałem wyrzucić ponieważ u nas trędowatego nie ma.
EDIT:
Postacie przeniesione do działu Magiczny Miecz/Postacie konwertowane z Magii i Miecz.
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2007, 13:00 przez mriswith, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 1093
- Rejestracja: niedziela 28 sty 2007, 14:27
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 37
- mriswith
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Losowanie Postaci
• Zamek Bestii - Posty: 1008
- Rejestracja: czwartek 22 lut 2007, 18:45
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
Półolbrzym WindyIndy'ego, i Kaznodzieja tomoe i Kolwal alias Płatnerz czeski_'ego. Z marca jeszcze jakaś możliwość przerobienia Tropicielki Smoków istnieje, ale to chyba trzeba by powiązać z dodatkiem Isztwana, trzeba się zastanowić jak to wykonać.
EDIT:
Przeniesione do działu Magiczny Miecz/Postacie konwertowane z Magii i Miecz.
EDIT:
Przeniesione do działu Magiczny Miecz/Postacie konwertowane z Magii i Miecz.
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2007, 12:59 przez mriswith, łącznie zmieniany 4 razy.
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3086
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 47
- Kontakt:
W koncu mam troszke czasu by odpowiedziec na post PoKrAka. Cóz
"co do samej postaci czarta - jest fajna, ale ma jeden zonk, powinien dostawać punkt mocy za każde nawrócenie, nie za dwa, bo w takim przypadku w zasadzie nie sposób korzystać z tej zdolności kiedy gramy z jednym przeciwnikiem (niby się da, ale bardzo to ograniczone). Aż taka silna ta zdolnośc nie jest żeby dawac takie ograniczenia , a w dodatku zmusza to do zapamiętywania ilości "nawróceń". "
W pierwotnej wersji jaka zrobilem wlasnie tak bylo pozniej zaczalem kombinowac i mam dziwne wrazenie ze jednak zmienie ze za kazde nawrocenie dostane 1 punkt mocy.
takze w pierwotnej wersji bylo ze na Przedpolach piekiel i przekletej polanie ma plus dwa, ale chyba zostawie ten punkt tak jak jest.
Co do kolejnej twojej wypowiedzi:
"Tracenie 2 p.wt w świątyni czyli miejscu gdzie najlepiej można pakować sprawia natomiast że gośc jest strasznym cieniasem...(napisałem wczesniej, że postać "nawet fajna" ale to było pierwsze wrażenie, po zastanowieniu się nad nim dochodzę do wniosku, że to kaleka niemal na miarę psioniczki Tomoe)
Zarówno w przyadku Czarta jak i Kolekcjonera był nawet niezły pomysł, ale niestety nie przemyślano ich do końca i efekt końcowy jest taki sobie. "
Najwidocznej lubisz tylko wielce mocne postacie co niestety nie kazdemu sie moze podobac. W MiM masz podzial na słabe, srednie i mocne postacie wiec jakby kazdy napieral z mocnymi postaciami to by zachwialo rownowage i gra stala by sie nuzaca.
Co do zlego przemyslenia tez sie nie zgodze, postac robiona jest pod moj projekt a nie pod oryginal ale faktem jest ze najwyrazniej pierwotna wersja Czarta jaka stworzylem byla fajniejsza.
Pozdrowionka Stave.
"co do samej postaci czarta - jest fajna, ale ma jeden zonk, powinien dostawać punkt mocy za każde nawrócenie, nie za dwa, bo w takim przypadku w zasadzie nie sposób korzystać z tej zdolności kiedy gramy z jednym przeciwnikiem (niby się da, ale bardzo to ograniczone). Aż taka silna ta zdolnośc nie jest żeby dawac takie ograniczenia , a w dodatku zmusza to do zapamiętywania ilości "nawróceń". "
W pierwotnej wersji jaka zrobilem wlasnie tak bylo pozniej zaczalem kombinowac i mam dziwne wrazenie ze jednak zmienie ze za kazde nawrocenie dostane 1 punkt mocy.
takze w pierwotnej wersji bylo ze na Przedpolach piekiel i przekletej polanie ma plus dwa, ale chyba zostawie ten punkt tak jak jest.
Co do kolejnej twojej wypowiedzi:
"Tracenie 2 p.wt w świątyni czyli miejscu gdzie najlepiej można pakować sprawia natomiast że gośc jest strasznym cieniasem...(napisałem wczesniej, że postać "nawet fajna" ale to było pierwsze wrażenie, po zastanowieniu się nad nim dochodzę do wniosku, że to kaleka niemal na miarę psioniczki Tomoe)
Zarówno w przyadku Czarta jak i Kolekcjonera był nawet niezły pomysł, ale niestety nie przemyślano ich do końca i efekt końcowy jest taki sobie. "
Najwidocznej lubisz tylko wielce mocne postacie co niestety nie kazdemu sie moze podobac. W MiM masz podzial na słabe, srednie i mocne postacie wiec jakby kazdy napieral z mocnymi postaciami to by zachwialo rownowage i gra stala by sie nuzaca.
Co do zlego przemyslenia tez sie nie zgodze, postac robiona jest pod moj projekt a nie pod oryginal ale faktem jest ze najwyrazniej pierwotna wersja Czarta jaka stworzylem byla fajniejsza.
Pozdrowionka Stave.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Isztwan
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Droga do Chwały
• Las Elfów
• Trzęsawiska i Lodowy Las - Posty: 1382
- Rejestracja: sobota 16 wrz 2006, 18:33
- Lokalizacja: Lublin
- Płeć:
- Wiek: 42
- Kontakt: