Z przyjemnością informuję, że zakończyłem prace nad moją autorską grą planszową inspirowaną legendarną grą komputerową Moonstone: A Hard Days Knight, znaną fanom Amigi z lat 90.
Gra przenosi na planszę niemal wszystko to, co pokochaliśmy w oryginale – brutalne pojedynki, eksplorację pełną niebezpieczeństw( tu dodane karty obozowania), dozbrajanie rycerza, miecze, zbroje i magiczne przedmioty. Można grać w kości w karczmie, odwiedzić ekscentrycznego maga, uciekać przed smokiem, a przedewszystkim próbować zdobyć jeden z legendarnych Kamieni Księżycowych.
To moje autorskie podejście do klasyki – pełne klimatu, ale oparte na współczesnych mechanikach. Już nie mogę się doczekać, aż przetestuję ją w szerszym gronie!
Z przyjemnością informuję, że zakończyłem prace nad moją autorską grą planszową inspirowaną legendarną grą komputerową Moonstone: A Hard Days Knight, znaną fanom Amigi z lat 90.
Gra przenosi na planszę niemal wszystko to, co pokochaliśmy w oryginale – brutalne pojedynki, eksplorację pełną niebezpieczeństw( tu dodane karty obozowania), dozbrajanie rycerza, miecze, zbroje i magiczne przedmioty. Można grać w kości w karczmie, odwiedzić ekscentrycznego maga, uciekać przed smokiem, a przedewszystkim próbować zdobyć jeden z legendarnych Kamieni Księżycowych.
To moje autorskie podejście do klasyki – pełne klimatu, ale oparte na współczesnych mechanikach. Już nie mogę się doczekać, aż przetestuję ją w szerszym gronie!