Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
-
-
- Posty: 900
- Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
- Płeć:
Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
Nie wiem, czy są tu fani Waste Knights drugiej edycji, ale jakiś czas temu w oczekiwaniu na oficjalne rozszerzenie tej gry, zrobiłem mini dodatek do tej zacnej gry.
Pomysł na ten dodatek został zaczerpnięty z pierwszej edycji. Mianowicie w pierwszej edycji gry było coś takie, co się nazywało talią Farta. Gracz dobierał na początku swojej tury 1 kartę, która w nieznaczący sposób ułatwiała rozgrywkę. Nie wiem, dlaczego w drugiej edycji zrezygnowano z tego pomysłu. Mnie spodobało się na tyle, że stworzyłem mini dodatek, który składa się 30 kart. 2 karty mają oryginalny zapis, reszta jest mojego autorstwa, stworzona typowo pod mechanikę gry drugiej edycji.
Póki co nigdzie tego nie wrzucałem, bo czekałem, co zaoferuje nowy dodatek. No ale niestety nie rozwiązuje on dalej pewnego problemu tej gry. Mianowany na początku gry w wersji oryginalnej mam tylko 1 umiejętność wynikająca z karty Rycerza, plus 1 z kart Pojazdu (o ile ten w ogóle taką posiada) plus 1 z kart Broni (o ile ta w ogóle taką posiada). I początek rozgrywki potrafi być bardzo frustrujący, kiedy nasze rzuty kością okazują się być słabe i nie za bardzo jest co z tym zrobić (nie ma Losu niestety).
Karty farta w założeniu mają nam dawać pewne możliwości "taktyczne". Każda karta ma efekt jednorazowy. To takie "Zaklęcia" z tym że mają za zadanie ułatwić nam grę, niż utrudnić ją przeciwnikowi w rozumieniu innych graczy.
Złożenie:
-na początku swojej tury dobieramy 1 kartę Farta....jeśli zdarzy się nam zapomnieć, niestety, ale w tej turze farta nie ma
-maksymalnie można mieć 3 karty Farta na ręku, gdy dobieramy kolejną, musimy natychmiast 1 odrzuć bez rozpatrywania jej efektu.
- kiedy talia Farta się wyczerpie, oznacza to nic innego, że fart podczas tej rozgrywki się skończył
Testowałem karty na wszystkich 8 scenariuszach i pomimo Farta na ręku gra potrafiła nieźle dokopać.
Karty są w szablonie roboczym Talismana, póki co. Może ktoś ma umiejętności, aby stworzyć szablon? Ja takowych niestety nie posiadam.
Mile widziane komentarze, zwłaszcza od osób, które grają lub grały w tę grę.
Pomysł na ten dodatek został zaczerpnięty z pierwszej edycji. Mianowicie w pierwszej edycji gry było coś takie, co się nazywało talią Farta. Gracz dobierał na początku swojej tury 1 kartę, która w nieznaczący sposób ułatwiała rozgrywkę. Nie wiem, dlaczego w drugiej edycji zrezygnowano z tego pomysłu. Mnie spodobało się na tyle, że stworzyłem mini dodatek, który składa się 30 kart. 2 karty mają oryginalny zapis, reszta jest mojego autorstwa, stworzona typowo pod mechanikę gry drugiej edycji.
Póki co nigdzie tego nie wrzucałem, bo czekałem, co zaoferuje nowy dodatek. No ale niestety nie rozwiązuje on dalej pewnego problemu tej gry. Mianowany na początku gry w wersji oryginalnej mam tylko 1 umiejętność wynikająca z karty Rycerza, plus 1 z kart Pojazdu (o ile ten w ogóle taką posiada) plus 1 z kart Broni (o ile ta w ogóle taką posiada). I początek rozgrywki potrafi być bardzo frustrujący, kiedy nasze rzuty kością okazują się być słabe i nie za bardzo jest co z tym zrobić (nie ma Losu niestety).
Karty farta w założeniu mają nam dawać pewne możliwości "taktyczne". Każda karta ma efekt jednorazowy. To takie "Zaklęcia" z tym że mają za zadanie ułatwić nam grę, niż utrudnić ją przeciwnikowi w rozumieniu innych graczy.
Złożenie:
-na początku swojej tury dobieramy 1 kartę Farta....jeśli zdarzy się nam zapomnieć, niestety, ale w tej turze farta nie ma
-maksymalnie można mieć 3 karty Farta na ręku, gdy dobieramy kolejną, musimy natychmiast 1 odrzuć bez rozpatrywania jej efektu.
- kiedy talia Farta się wyczerpie, oznacza to nic innego, że fart podczas tej rozgrywki się skończył
Testowałem karty na wszystkich 8 scenariuszach i pomimo Farta na ręku gra potrafiła nieźle dokopać.
Karty są w szablonie roboczym Talismana, póki co. Może ktoś ma umiejętności, aby stworzyć szablon? Ja takowych niestety nie posiadam.
Mile widziane komentarze, zwłaszcza od osób, które grają lub grały w tę grę.
Ostatnio zmieniony środa 28 lut 2024, 17:27 przez Nieuhwytny, łącznie zmieniany 2 razy.
-
-
- Posty: 900
- Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
- Płeć:
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
karty w arkuszu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12858
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
A że tak spytał jakość ładniej graficznie?
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- abubu
-
- Posty: 5828
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
Odpowiedź poniżej
Nieuhwytny pisze: ↑środa 28 lut 2024, 17:13 Karty są w szablonie roboczym Talismana, póki co. Może ktoś ma umiejętności, aby stworzyć szablon? Ja takowych niestety nie posiadam.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
-
-
- Posty: 900
- Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
- Płeć:
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
Oczywiście że bym chciał. Rewers mógłby zostać orginalny z pierwszej edycji (ta głowa klauna), a awers w kolorach podobnych do kart Awansu z 2 edycji. Bez żadnych grafik. Tylko nazwa karty...mechanika karty.... i to wszystko.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12858
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- abubu
-
- Posty: 5828
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
@Nieuhwytny
Hmmm ... teraz coś mi świta, że chyba miałem tobie jakiś szablony przygotować (?).
Hmmm ... teraz coś mi świta, że chyba miałem tobie jakiś szablony przygotować (?).
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
-
-
- Posty: 900
- Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
- Płeć:
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
Kiedyś rozmawialiśmy...to prawda...ale się nie narzucałem, bo wiadomo każdy ma swoje sprawy, a tu trzeba poświęcić swój czas, a wiadomo czasu zawsze brakuje.
Ale gdybyś miał ochotę coś zrobić, to ja bardzo chętnie przyjmę
- abubu
-
- Posty: 5828
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
Z tego co pamiętam, to chciałeś w SE3. Pewnie szybciej było by mi to zrobić w pliku PSD. Masz dostęp do Photoshopa?
Dodatkowo, czy wymiary kart mają być takie jak w TMiM? Czy może takie jak w WK (Waste Knights)?
Dodatkowo, czy wymiary kart mają być takie jak w TMiM? Czy może takie jak w WK (Waste Knights)?
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Budowniczy Mostów
-
-
Spis dodatków autora:
• Bezdroża
• Bezkresne Morze
• Gospoda Pod Koroną. Obiekty i Misje 2
• Klątwy Króla Piramidy (Piramida 2.0)
• Legendarne Przedmioty
• Ląd Na Horyzoncie!
• Most
• Obiekty i Misje
• Szalony Tytan - Posty: 4049
- Rejestracja: poniedziałek 05 wrz 2016, 21:50
- Płeć:
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
Przyda się. Graliśmy z kumplem w poniedziałek w pierwszy scenariusz i z 10 celów osiągnęliśmy dokładnie: zero. To aż było komiczne, jak trafialiśmy na testy do których nasi rycerze nie byli zupełnie predestynowani. W walce wypadały nam żałosne wyniki, ale jak trzeba było rzucić za wroga, to hulaj dusza piekła nie ma Ostatnią rundę skończyłem na wpół ślepy, z przetrąconym kręgosłupem, a kumpel choć dotarł do Perth, to eksplodował na rogatkach. Dosłownie Flip i Flap australijskich bezdroży.
-
-
- Posty: 900
- Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
- Płeć:
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
tak, z tego względu, że znam ten program, czuję się w nim dobrze
Dodano po 45 sekundach:
68x44
Dodano po 2 minutach 6 sekundach:
Valid zrobił mi na szybko coś takiego. Dało by radę wrzucić to w se3?
Dodano po 1 minucie 40 sekundach:
nie mieliście Farta
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
-
-
- Posty: 900
- Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
- Płeć:
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
aktualnie nie mam czasu ale z chęcią bym porobił te karty w formie normalnej tali 52 kart do gry z grafikami (nawet od ai). może w wakacje
-
-
- Posty: 900
- Rejestracja: poniedziałek 05 sie 2019, 06:58
- Płeć:
Re: Waste Knights - talia Farta (dodatek autorski)
Fajnie wyszła Ci ta karta. Ja póki co poprosiłem Valdiego o pomoc i karty się robią, ale Ty jak będziesz miał ochotę się pobawić i zrobić talię kart z grafikami, to nie mam nic przeciwko.