Witam. Jak właściwie działa umiejętność Łowcy smoków "śmiertelny cios" 
Opcja nr 1: Rzucam 2 kośćmi (wynik 4 i 3) to dodaję to do jego podstawowej siły czy jeszcze do jego przedmiotów i przyjaciół którzy dodają skuteczności do jego ataku?
Opcja nr 2: Liczy się wynik 2 kości i nic więcej
Opcja nr 3: kompletnie innaczej
Pozdrawiam!
			
			
									
									[TMiM] Łowca smoków
- Pablo
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Kraina Innowacji
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3218
 - Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
 - Lokalizacja: śląskie
 - Płeć:
 - Wiek: 44
 
Re: [TMiM] Łowca smoków
A możesz wrzucić pełny tekst lub zdjęcie?
			
			
									
									
	
										
										
						- Felis
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Kontrakty - Posty: 115
 - Rejestracja: piątek 09 sty 2004, 21:37
 - Lokalizacja: Kraków
 - Płeć:
 - Wiek: 48
 
Re: [TMiM] Łowca smoków
Nie mam polskiej wersji ale zakładam, że działa jak angielski oryginał 
Rzucasz dwiema kośćmi, sumujesz wyniki (co daje teoretyczny zakres 2-12), dodajesz swoją siłę, wszystkie bonusy przedmiotów i przyjaciół i to jest twoja ostateczna skuteczność w tej walce.
Jeśli wyrzuciłeś dublet to przegrywasz walkę niezależnie od tego ile miałeś siły nawet gdybyś teoretycznie mógł wygrać walkę bez rzutu kością (np. walka z Dzikiem przy sile 7).
Generalnie ryzykujesz 1 na 6 szansę porażki, żeby dodać 1-6 do swojej skuteczności. Ma sens jeśli walczysz z czymś dużym i bez śmiertelnego ciosu na pewno byś przegrał.
			
			
									
									
	
										
										
						Rzucasz dwiema kośćmi, sumujesz wyniki (co daje teoretyczny zakres 2-12), dodajesz swoją siłę, wszystkie bonusy przedmiotów i przyjaciół i to jest twoja ostateczna skuteczność w tej walce.
Jeśli wyrzuciłeś dublet to przegrywasz walkę niezależnie od tego ile miałeś siły nawet gdybyś teoretycznie mógł wygrać walkę bez rzutu kością (np. walka z Dzikiem przy sile 7).
Generalnie ryzykujesz 1 na 6 szansę porażki, żeby dodać 1-6 do swojej skuteczności. Ma sens jeśli walczysz z czymś dużym i bez śmiertelnego ciosu na pewno byś przegrał.
