Potrzebny talismanowy plugin do SE2
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3160
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Potrzebny talismanowy plugin do SE2
Jak w temacie.
Z góry dzięki.
Z góry dzięki.
- Arthan
-
-
Spis dodatków autora:
• Generator Kart - Posty: 2220
- Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 36
Re: Potrzebny talismanowy plugin do SE2
Arthan pisze: ↑czwartek 02 sty 2020, 08:57 Coś na serwerze wtyczek pozmieniali. Doinstaluj ręcznie.
Łap https://www.dropbox.com/sh/pe42177f9wmm ... dCqWa?dl=0
Wtyczka to Talisman4R.seext
i spolszczenie do niej Talisman4R_pl.seext
Będzie dobrze
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3160
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: Potrzebny talismanowy plugin do SE2
Dzięki. Można zamknąć.
Dodano po 26 minutach 13 sekundach:
Dodano po 26 minutach 13 sekundach:
A masz tę nakładkę Abubu na SE3 z szablonami Konfliktów?Arthan pisze: ↑środa 08 kwie 2020, 09:48Arthan pisze: ↑czwartek 02 sty 2020, 08:57 Coś na serwerze wtyczek pozmieniali. Doinstaluj ręcznie.
Łap https://www.dropbox.com/sh/pe42177f9wmm ... dCqWa?dl=0
Wtyczka to Talisman4R.seext
i spolszczenie do niej Talisman4R_pl.seext
Będzie dobrze
- Arthan
-
-
Spis dodatków autora:
• Generator Kart - Posty: 2220
- Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 36
- abubu
-
- Posty: 5846
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Potrzebny talismanowy plugin do SE2
Odpowiedź miałeś na czacie:
Pablo pisze:wtorek 07 kwie 2020, 22:10 Szukam pluginu do SE2. Sformatowałem kompa i coś mi bredzi o braku talisman4R_pl/diy-adventure.js
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3160
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: Potrzebny talismanowy plugin do SE2
Dzięki. Jakiś zakręcony jestem ostatnio.
-
-
- Posty: 368
- Rejestracja: piątek 09 lis 2018, 16:53
- Płeć:
Re: Potrzebny talismanowy plugin do SE2
Czy w SE2 nie mozna tak fajnie ustawiac/przesuwac grafiki na przygodzie jak w SE3?
- Arthan
-
-
Spis dodatków autora:
• Generator Kart - Posty: 2220
- Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 36
Re: Potrzebny talismanowy plugin do SE2
Nie, wygodne przesuwanie grafiki karty zostało wprowadzone w SE3. W SE2 trzeba się bawić strzałeczkami lub wpisywać liczby.lemon_curry pisze: ↑środa 08 kwie 2020, 14:46 Czy w SE2 nie mozna tak fajnie ustawiac/przesuwac grafiki na przygodzie jak w SE3?
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3160
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: Potrzebny talismanowy plugin do SE2
Za to jest wygodne przesuwanie tekstu, co jest o niebo ważniejsze.Arthan pisze: ↑środa 08 kwie 2020, 15:10Nie, wygodne przesuwanie grafiki karty zostało wprowadzone w SE3. W SE2 trzeba się bawić strzałeczkami lub wpisywać liczby.lemon_curry pisze: ↑środa 08 kwie 2020, 14:46 Czy w SE2 nie mozna tak fajnie ustawiac/przesuwac grafiki na przygodzie jak w SE3?
-
-
- Posty: 368
- Rejestracja: piątek 09 lis 2018, 16:53
- Płeć:
Re: Potrzebny talismanowy plugin do SE2
Nie dałem rady nerwowo ze strzałkowaniem obrazkówPablo pisze: ↑środa 08 kwie 2020, 15:29Za to jest wygodne przesuwanie tekstu, co jest o niebo ważniejsze.Arthan pisze: ↑środa 08 kwie 2020, 15:10Nie, wygodne przesuwanie grafiki karty zostało wprowadzone w SE3. W SE2 trzeba się bawić strzałeczkami lub wpisywać liczby.lemon_curry pisze: ↑środa 08 kwie 2020, 14:46 Czy w SE2 nie mozna tak fajnie ustawiac/przesuwac grafiki na przygodzie jak w SE3?