Gramy wlasnie w mm i juz jest klotnia bardzo proszę o pomoc.
1. Gladiator ma homunkulusa i rodza sie dwa pytania:
A) gladiator we wiosce staje sie dobry czy traci homunkulusa? Na karcie jest napisane ze "nie przylaczy sie do dobrego" ale argumentacja jest taka ze skoro juz sie przylaczyl to nie odchodzi bo wyraznie chodzi tylko o przylaczenie. czy skoro dodaje 1ptk sily z natury czy dodaje kolejny za zdolnosc gladiatora?
Pieknie dziekuje za pomoc
Gramy wlasnie w mm i juz jest klotnia bardzo proszę o pomoc. 1. Gladiator ma homunkulusa i rodza sie dwa pytania: A) gladiator we wiosce staje sie dobry czy traci homunkulusa? Na karcie jest napisane ze "nie przylaczy sie do dobrego" ale argumentacja jest taka ze skoro juz sie przylaczyl to nie odchodzi bo wyraznie chodzi tylko o przylaczenie. B) czy skoro dodaje 1ptk sily z natury czy dodaje kolejny za zdolnosc gladiatora? Pieknie dziekuje za pomoc ;)
silver1724 pisze: ↑sobota 06 sty 2018, 20:04
Gramy wlasnie w mm (...)
W MM (Magicznym Mieczu) Homunkulus jest Zaklęciem a nie przyjacielem...
Poza tym skromne zdanie i odpowiedzi Gammy są prawidłowe. Pewnie nasz forumowy znawca zasad Nemo to potwierdzi.
Przytoczyłeś tekst karty: "nie przylaczy sie do dobrego". Rzeczywiście to może powodować spory, dlatego nie jest to dobre tłumaczenie tekstu karty.
[quote=silver1724 post_id=146598 time=1515265466 user_id=9768] Gramy wlasnie w mm (...) [/quote] W MM (Magicznym Mieczu) Homunkulus jest Zaklęciem a nie przyjacielem... Poza tym skromne zdanie i odpowiedzi Gammy są prawidłowe. Pewnie nasz forumowy znawca zasad Nemo to potwierdzi. Przytoczyłeś tekst karty: "nie przylaczy sie do dobrego". Rzeczywiście to może powodować spory, dlatego nie jest to dobre tłumaczenie tekstu karty.