Dungeonforge.pl
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Dungeonforge.pl
Dungeon Forge cały czas się rozwija
Jeżeli jest chętna ekipa, istnieje możliwość udostępnienia pełnej wersji gry print& play oraz przeprowadzenia szkolenia telefonicznego.
osoby zainteresowane proszę o kontakt: migalart2@gmail.com
Video recenzja by Tomasz Dobosz (aczkolwiek parę rzeczy już nie aktualnych):
Podstawowe powiązania mechaniczne gry:
https://www.dungeonforge.pl/mechanika
Screen planszy High Res:
https://www.dungeonforge.pl/plansza-full-res
Wstępne (ale całkiem obszerne) informacje o grze znajdują się w "pierwszych wrażeniach" autorstwa Roberta Arciszewskiego, na (stronie boardtime.pl)
który miał okazję zapoznać się z prototypem i zagrać.
http://boardtime.pl/2017/07/dungeon-for ... otypu.html
Testowanie odbywa się w wielu różnych grupach. Gra cały czas się rozwija.
www projektu:
www.dungeonforge.pl
Jeżeli jest chętna ekipa, istnieje możliwość udostępnienia pełnej wersji gry print& play oraz przeprowadzenia szkolenia telefonicznego.
osoby zainteresowane proszę o kontakt: migalart2@gmail.com
Video recenzja by Tomasz Dobosz (aczkolwiek parę rzeczy już nie aktualnych):
Podstawowe powiązania mechaniczne gry:
https://www.dungeonforge.pl/mechanika
Screen planszy High Res:
https://www.dungeonforge.pl/plansza-full-res
Wstępne (ale całkiem obszerne) informacje o grze znajdują się w "pierwszych wrażeniach" autorstwa Roberta Arciszewskiego, na (stronie boardtime.pl)
który miał okazję zapoznać się z prototypem i zagrać.
http://boardtime.pl/2017/07/dungeon-for ... otypu.html
Testowanie odbywa się w wielu różnych grupach. Gra cały czas się rozwija.
www projektu:
www.dungeonforge.pl
Ostatnio zmieniony niedziela 25 mar 2018, 18:28 przez Migalart, łącznie zmieniany 2 razy.
- ModulO
-
-
Spis dodatków autora:
• #Pojedyncze Karty
• Bohaterowie Sanktuarium
• Goblin Skarbnik
• Plaga Nieumarłych
• Spojrzenie Meduzy - Posty: 786
- Rejestracja: piątek 05 lut 2010, 17:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
Niezle, nic tylko życzyć powodzenia. Stronę i rozwój gry będę śledził.
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Dungeonforge.pl
Projekt wygląda rewelacyjnie. Grafiki są prześliczne i bardzo podoba mi się motyw rzemiosła. Pomysł dwustronnych żetonów również jest bardzo fajny, zwłaszcza na pierwsze rozgrywki, kiedy każdy żeton jest niespodzianką Ciekawi mnie, czy będzie to jednorazowy projekt, czy może planowana jest rozbudowa poprzez rozszerzenia, jeżeli gra osiągnie duży sukces? Trzymam kciuki, żeby wszystko się udało, bo jednak jest bardzo duża konkurencja w grach o tematyce eksploracji lochów. Życzę powodzenia i również będę obserwować postępy projektu
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6300
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
Zainteresowany byłem tym projektem od jakiegoś czasu już. Na pewno będę chciał przetestować.
What a view.
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Dungeonforge.pl
Jeśli tylko nie będzie to roll&move to też jestem wstępnie zainteresowany.
Edit: Wizualnie zalatuje trochę Dungeoneerem.
Edit: Wizualnie zalatuje trochę Dungeoneerem.
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
Dungeon Forge – już bliżej niż dalej
Fundamentalne zasady mechaniki zostały domknięte:
- Eksploracja żetonów w komnatach
- Karty korytarzy
- Wielkie wyzwania
- Rozwój bohaterów
- Interakcja między graczami poprzez karty duchów
- Rzemiosło
- System zadań i zdobywania chwały.
Gra działa na testach i to jest ważne. W między czasie cały czas trwają prace rozwojowe nad grafiką.
Instrukcja w wersji BETA wymaga jeszcze redakcji językowej i dopracowania detali, co zajmie minimum 2-3 tygodnie. A potem kolejne długie testy już z publiczną instrukcją.
Tymczasem: aktualna wersja mapy, kluczowego elementu gry :
większa wersja:
http://dungeonforge.pl/rob/mapa4.jpg
http://www.dungeonforge.pl
Fundamentalne zasady mechaniki zostały domknięte:
- Eksploracja żetonów w komnatach
- Karty korytarzy
- Wielkie wyzwania
- Rozwój bohaterów
- Interakcja między graczami poprzez karty duchów
- Rzemiosło
- System zadań i zdobywania chwały.
Gra działa na testach i to jest ważne. W między czasie cały czas trwają prace rozwojowe nad grafiką.
Instrukcja w wersji BETA wymaga jeszcze redakcji językowej i dopracowania detali, co zajmie minimum 2-3 tygodnie. A potem kolejne długie testy już z publiczną instrukcją.
Tymczasem: aktualna wersja mapy, kluczowego elementu gry :
większa wersja:
http://dungeonforge.pl/rob/mapa4.jpg
http://www.dungeonforge.pl
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Dungeonforge.pl
Mapa jest przepiękna. Ogólnie szata graficzna komponentów, które do tej pory opublikowałeś jest na bardzo wysokim poziomie i trzyma klimat. Naprawdę świetnych grafików dobrałeś. Mam nadzieję, że gameplay również będzie tak cieszył gracza, jak ilustracje cieszą oczy
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
dziękuję
wydaje mi się, że gameplay jest ciekawy i nawet trochę innowacyjny (żetony, niższe poziomy, zadania odnoszace się do mapy ze zmodyfikowanymi obrazkami mapy)
wydaje mi się, że gameplay jest ciekawy i nawet trochę innowacyjny (żetony, niższe poziomy, zadania odnoszace się do mapy ze zmodyfikowanymi obrazkami mapy)
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Dungeonforge.pl
No na taki się zapowiada Zobaczymy w praniu, bo przyznam, że na razie czaję się na ten projekt i jeżeli tylko będę akurat wtedy miała oszczędności jakieś, to zainwestuję w niego po premierze
Ogólnie mam jeszcze kilka pytań:
1. Skoro gra jest od dłuższego czasu testowana, to jak do tej pory sprawdza się na dwie osoby? I w jakiej ilości graczy gra wam się najlepiej?
2. Gdy Dungeonforge będzie wychodzić, planujecie jakąś kampanię na wspieram.to, czy wydacie go bez tego?
3. Pytanie, którym zadręcza mnie mój mentalny wewnętrzny dzieciak: będą figurki? :lol: Chociaż pewnie przy 20 bohaterach ich nie ma, ale to nic złego, bo i tak klimat jest bardzo ładnie wykreowany.
Ogólnie mam jeszcze kilka pytań:
1. Skoro gra jest od dłuższego czasu testowana, to jak do tej pory sprawdza się na dwie osoby? I w jakiej ilości graczy gra wam się najlepiej?
2. Gdy Dungeonforge będzie wychodzić, planujecie jakąś kampanię na wspieram.to, czy wydacie go bez tego?
3. Pytanie, którym zadręcza mnie mój mentalny wewnętrzny dzieciak: będą figurki? :lol: Chociaż pewnie przy 20 bohaterach ich nie ma, ale to nic złego, bo i tak klimat jest bardzo ładnie wykreowany.
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
Hej. Przepraszam za późną odpowiedź.
1) Dużo testów oznacza zarazem dużo zmian, ale generalnie gra się dobrze gdy jest 2-4 graczy. Szczerze, przy 5-6 nie była testowana, na pewno wszystko się proporcjonalnie wydłuża
2) Bez tego się nie obejdzie
3) Figurki są rozważane i z tego powodu znacznie została okrojana bazowa ilość postaci.
Tym czasem, mała aktualizacja:)
Pracę nad projektem Dungeon Forge idą pełną parą. Czas zacząć publikować elementy mechaniki. Niestety jeszcze przez pewien czas nie będziemy mogli opublikować całej instrukcji, gdyż wymaga ona dokończenia kilku elementów graficznych – szczególnie mapy. Tak więc będziemy pokazywać mechanikę kawałek po kawałku. Dziś pokazujemy system bohaterów. Jest on (chyba) prosty,
a jednocześnie daje możliwości bardziej zaawansowanym graczom, takie jak rozwój bohaterów oraz używanie zdolności wymagających zużycia zasobów, co wymusza podejmowanie decyzji.
Szczegóły:
http://dungeonforge.pl/rob/bohaterowie.pdf
http://www.dungeonforge.pl
1) Dużo testów oznacza zarazem dużo zmian, ale generalnie gra się dobrze gdy jest 2-4 graczy. Szczerze, przy 5-6 nie była testowana, na pewno wszystko się proporcjonalnie wydłuża
2) Bez tego się nie obejdzie
3) Figurki są rozważane i z tego powodu znacznie została okrojana bazowa ilość postaci.
Tym czasem, mała aktualizacja:)
Pracę nad projektem Dungeon Forge idą pełną parą. Czas zacząć publikować elementy mechaniki. Niestety jeszcze przez pewien czas nie będziemy mogli opublikować całej instrukcji, gdyż wymaga ona dokończenia kilku elementów graficznych – szczególnie mapy. Tak więc będziemy pokazywać mechanikę kawałek po kawałku. Dziś pokazujemy system bohaterów. Jest on (chyba) prosty,
a jednocześnie daje możliwości bardziej zaawansowanym graczom, takie jak rozwój bohaterów oraz używanie zdolności wymagających zużycia zasobów, co wymusza podejmowanie decyzji.
Szczegóły:
http://dungeonforge.pl/rob/bohaterowie.pdf
http://www.dungeonforge.pl
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Dungeonforge.pl
Osobiscie wole, by gra byla bez figurek. Gra bedzie tansza, a gracze, ktorzy nie maja zdolnosci manualnych, nie beda sie denerwowac, iz ich figurki sa jednokolorowe.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Arthan
-
-
Spis dodatków autora:
• Generator Kart - Posty: 2220
- Rejestracja: niedziela 22 maja 2016, 22:02
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- Wiek: 36
Re: Dungeonforge.pl
Podzielam tę opinię. Pasja malowania figurek często idzie w parze z grami planszowymi, ale nie zawsze! Figurki sporo zawyżają ceny gier, z drugiej strony to teraz taki standard wśród bardziej lub mniej poważnych produkcji. Dla mnie idealnie byłoby gdyby sama gra była bez figurek, a figurki można było dokupić później osobno.Nemomon pisze:Osobiscie wole, by gra byla bez figurek. Gra bedzie tansza, a gracze, ktorzy nie maja zdolnosci manualnych, nie beda sie denerwowac, iz ich figurki sa jednokolorowe.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12889
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Dungeonforge.pl
Było by to zapewne droższe rozwiązanie dla graczy chcących figsy.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Re: Dungeonforge.pl
Ci gracze juz zaplacili majatek, a pewnie i jedna nerke, na figsy do Warmlotka . Dla nich wydanie extra paredziesiat zlotych to wkalkulowane koszta .
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Dungeonforge.pl
Figurki dostępne osobno to dobra droga. Wszyscy byliby zadowoleni
- Odyn
-
- Posty: 897
- Rejestracja: niedziela 26 mar 2017, 09:54
- Lokalizacja: Gliwice
- Płeć:
- Wiek: 33
Re: Dungeonforge.pl
W mojej opinii jeśli figurki miałyby być sprzedawane osobno to chyba ten zabieg za bardzo się nie opłaca. Ich cena wzrośnie niż jakby dołączone były do samej gry [gdzie te koszta jakoś się rozejdą]. Oczywiście warto dać porównanie, byśmy mogli zobaczyć jaka jest różnica w kosztach Mnie osobiście figurki zawsze cieszą, zwłaszcza jak są szczegółowo wykonane. Mają swój klimat.
"Więcej Życie nie pozwoli rozdzielić, niż Śmierć połączyć może." Percy Shelley
- Berni
-
- Posty: 981
- Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 46
Re: Dungeonforge.pl
Jeżeli mam być szczery to nie wyobrażam sobie w dzisiejszych czasach dungeon cravlera bez figurek tylko ze śmiesznymi kartonikami...
Figurki muszą być obowiązkowo w pudełku z grą. Jak komuś figsy nie odpowiadają to niech sobie narysuje postaci i gra kartonikami
Kiedyś ludzie używali liczydeł i też im to wystarczało... Dzisiaj jednak mamy komputery.
Podobnie jest z planszówkami tego typu. Za czasów pierwszego MiMa były tylko kartoniki. Dzisiaj obowiązkowo muszą być figsy i to dobrze wykonane
Figurki muszą być obowiązkowo w pudełku z grą. Jak komuś figsy nie odpowiadają to niech sobie narysuje postaci i gra kartonikami
Kiedyś ludzie używali liczydeł i też im to wystarczało... Dzisiaj jednak mamy komputery.
Podobnie jest z planszówkami tego typu. Za czasów pierwszego MiMa były tylko kartoniki. Dzisiaj obowiązkowo muszą być figsy i to dobrze wykonane
- ModulO
-
-
Spis dodatków autora:
• #Pojedyncze Karty
• Bohaterowie Sanktuarium
• Goblin Skarbnik
• Plaga Nieumarłych
• Spojrzenie Meduzy - Posty: 786
- Rejestracja: piątek 05 lut 2010, 17:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
Dokładnie, gra fantasy bez figurek to już historia.gobos77 pisze:Jeżeli mam być szczery to nie wyobrażam sobie w dzisiejszych czasach dungeon cravlera bez figurek tylko ze śmiesznymi kartonikami...
Figurki muszą być obowiązkowo w pudełku z grą. Jak komuś figsy nie odpowiadają to niech sobie narysuje postaci i gra kartonikami
Kiedyś ludzie używali liczydeł i też im to wystarczało... Dzisiaj jednak mamy komputery.
Podobnie jest z planszówkami tego typu. Za czasów pierwszego MiMa były tylko kartoniki. Dzisiaj obowiązkowo muszą być figsy i to dobrze wykonane
- Visenna
-
- Posty: 708
- Rejestracja: niedziela 05 lut 2017, 00:50
- Lokalizacja: Wałbrzych
- Płeć:
- Wiek: 25
- Kontakt:
Re: Dungeonforge.pl
Powiedzmy sobie szczerze: Pierwsze co przyciąga zawsze w grach uwagę to ładne i klimatyczne wykonanie. Dopiero potem się patrzy na gameplay i lore. Grunt to dobre pierwsze wrażenie, trzeba jakoś graczy przyciągnąć. Graficznie jest już ślicznie, figsy świetnie to dopełnią. Zawsze można zrobić też tak, że część bohaterów z figurkami w podstawowym pudełku, a reszta w rozszerzeniu lub jako stretch goal w kampanii
- Berni
-
- Posty: 981
- Rejestracja: czwartek 20 paź 2011, 15:38
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 46
Re: Dungeonforge.pl
Ładne i klimatyczne wykonanie to w dzisiejszych czasach właśnie figurki w tego typu grach, które są wręcz NIEZBĘDNYM i podstawowym wyposażeniem pudełka z grą.Visenna pisze:Powiedzmy sobie szczerze: Pierwsze co przyciąga zawsze w grach uwagę to ładne i klimatyczne wykonanie.
Wyobrażasz sobie "Posiadłość Szaleństwa" bez figurek tylko z kartonikami? Ja jakoś nie.
Talisman 4,5 lub Runebound 2ed i 3ed bez figurek? Ta gra by nie miała wtedy prawa bytu...
Po prostu w obecnych czasach nieodzownym elementem takich gier są DOBRZE wykonane figurki.
Jeżeli miałbym zapłacić kupę kasy za podstawkę, w której są tylko kartoniki z elementami planszy i kartoniki z postaciami to nie kupie takiej gry, bo miałbym wrażenie, że ktoś mnie chce w trąbę zrobić...
To nie jest Robinson czy Terraformacja Marsa, gdzie pionki mogą być drewniane czy kartonowe... To bardzo dobrze zapowiadający się dungeon cravler i figurki muszą być bo inaczej ta gra zostanie zjechana za granicami naszego kraju.
To, że u nas jest bieda i ludzie liczą każdy grosz nie oznacza, że jak chce się zawojować zagraniczne rynki (a tylko tak można się wybić) można będzie wydać grę jak 20 lat temu - z samymi kartonikami...
Jeżeli twórcy myślą o czymś więcej niż nasze rodzime podwórko to koniecznym będzie stworzenie dobrych figurek bohaterów i umieszczenie ich w podstawce z grą (nawet jakby ich miało być mało na początku).
Dobrym przykładem jest Runebound 3ed - w pudle masz 6ciu bohaterów ale naprawdę świetnie wykonanych. Pozostałych dokupujesz z rozszerzeniami, a pomimo tego gra się bardzo dobrze sprzedaje i sama podstawka jest bardzo wciągająca i regrywalna
Tego też życzę temu tytułowi bo jestem nim naprawdę zainteresowany mając informacje jakie do tej pory opublikowano.
Grafikę postaci mają bardzo ciekawe, a zrobienie do tego modeli 3D w dzisiejszych czasach nie jest trudne. Patrząc na koszty takiego projektu to będzie jedynie ułamek kwoty.
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
pierwszy wątek został zaktualizowany w oparciu o "pierwsze wrażenia"
autorstwa Roberta Arciszewskiego, na (stronie boardtime.pl) który miał okazję zapoznać się z prototypem i zagrać.
http://boardtime.pl/2017/07/dungeon-for ... otypu.html
Testowanie odbywa się w wielu różnych grupach. Gra cały czas się rozwija.
www projektu:
https://www.facebook.com/Dungeon-Forge-346178852445836/
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
Zapraszam do zapoznania się z nową stroną www projektu
znajduje się tam więcej informacji na temat elementów gry i rozgrywce.
http://www.dungeonforge.pl
znajduje się tam więcej informacji na temat elementów gry i rozgrywce.
http://www.dungeonforge.pl
-
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek 05 lis 2013, 15:43
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
Re: Dungeonforge.pl
Dungeon Forge cały czas się rozwija
Jeżeli jest chętna ekipa, istnieje możliwość udostępnienia pełnej wersji gry print& play oraz przeprowadzenia szkolenia telefonicznego.
osoby zainteresowane proszę o kontakt: migalart2@gmail.com
Video recenzja by Tomasz Dobosz (aczkolwiek parę rzeczy już nie aktualnych):
Podstawowe powiązania mechaniczne gry:
https://www.dungeonforge.pl/mechanika
Screen planszy High Res:
https://www.dungeonforge.pl/plansza-full-res
www projektu:
www.dungeonforge.pl
Jeżeli jest chętna ekipa, istnieje możliwość udostępnienia pełnej wersji gry print& play oraz przeprowadzenia szkolenia telefonicznego.
osoby zainteresowane proszę o kontakt: migalart2@gmail.com
Video recenzja by Tomasz Dobosz (aczkolwiek parę rzeczy już nie aktualnych):
Podstawowe powiązania mechaniczne gry:
https://www.dungeonforge.pl/mechanika
Screen planszy High Res:
https://www.dungeonforge.pl/plansza-full-res
www projektu:
www.dungeonforge.pl