Fallout na zasadach Magii i Miecza
- Rogo
 - 
				



 - Posty: 6489
 - Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
 - Lokalizacja: Krzyków
 - Płeć:
 - Wiek: 38
 
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Jakiekolwiek postapo to zbyt ogólne pojęcie. Myślę, że albo Fallout, albo klasyczne postapo z maskami p-gaz i kałachami 
 zawsze można pójść w obie strony i zrobić dwa bliźniacze projekty. Ale raczej preferuję uniwersum Fallouta, z tym, że nie jakaś konkretna część.
			
			
									
									
	
							Ja nawet nie mam Talismana.
			
										
						- armisch
 - 
				

 - Posty: 543
 - Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
 - Lokalizacja: poznan
 - Płeć:
 - Wiek: 49
 - Kontakt:
 
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Raczej szans na materiały dotychczas zrobione nie ma. Więc od początku. Podstawa to walka wręcz a walka strzelecka. Jak to widzicie
			
			
									
									
	
										
										
						- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
A ja osobiście lubię postapo w wykonaniu Neuroshimy, choć Fallout też ujdzie.
			
			
									
									
	
							Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Krzysiek
 - 
				



 - 
			Spis dodatków autora:
												
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
 - Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
 - Lokalizacja: Polska
 - Płeć:
 - Kontakt:
 
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Zamiana parametru "Moc" np. na "Spryt".armisch pisze:Raczej szans na materiały dotychczas zrobione nie ma. Więc od początku. Podstawa to walka wręcz a walka strzelecka. Jak to widzicie
Zamiana "walki psychicznej" na "walkę dystansową" (Jeśli jesteś sprytny, i masz strzelbę, to możesz próbować kogoś ustrzelić zamiast wdawać się w bezpośrednie starcie. Jeśli jest sprytniejszy to się przed tym ustrzeże i da Ci po łbie.)
W sumie to oparłbym to po prostu na Relicu : )
- Mały Nemo
 - 
				







A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24525
 - Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
 - Lokalizacja: Slumberland
 - Płeć:
 - Wiek: 19
 
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
BTW, wspomnę, iż temat Armischa znajduje się tutaj: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?f=22&t=7203 Proszę kontynuować dyskusję w tamtym temacie.
			
			
									
									
	
							Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
			
										
						Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
 - 
				



 - Posty: 6489
 - Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
 - Lokalizacja: Krzyków
 - Płeć:
 - Wiek: 38
 
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Nemo, ale my nie rozmawiamy o jego grze, tylko wymyślamy nową, która idealnie pasuje do nazwy tego tematu, więc proszę Cię, nie wyganiaj nas
			
			
													
					Ostatnio zmieniony środa 04 maja 2016, 15:06 przez Mały Nemo, łącznie zmieniany 1 raz.
					
Powód: 
			
									
	
							Powód: 
Ja nawet nie mam Talismana.
			
										
						- armisch
 - 
				

 - Posty: 543
 - Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
 - Lokalizacja: poznan
 - Płeć:
 - Wiek: 49
 - Kontakt:
 
Re: Fallout na zasadach Magii i Miecza
Mi bez różnicy gdzie. Pytanie co robimy z grą mackmana .      No widzę że od nowa trzeba by wszystko zrobić.