Poruszanie siê w podziemiach
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: środa 23 sie 2006, 15:24
- Lokalizacja: BIELSKO - BIAŁA
Poruszanie siê w podziemiach
Wiêc najpierw sprawa pól:
„ Cela Wiêzienia” – co je¶li nie mam ze sob± ¿adnego przyjaciela ?
„Stra¿nik”- czy na tym polu bezwzglêdnie trzeba siê zatrzymaæ i zastosowaæ ciê do instrukcji z tego pola by dalej kontynuowaæ podró¿ ?
I teraz kwestia wrogów je¶li przegram musze w nastêpnej turze i¶æ w stronê
„wyj¶æie” a potem podró¿uje ju¿ normalnie tyle tylko czy je¶li wróg znajduje siê powiedzmy o 4 oczka o de mnie a ja rzucê kostk± 5 to co mijam go i idê dalej? Czy jednak musze z nim walczyæ by i¶æ dalej
„ Cela Wiêzienia” – co je¶li nie mam ze sob± ¿adnego przyjaciela ?
„Stra¿nik”- czy na tym polu bezwzglêdnie trzeba siê zatrzymaæ i zastosowaæ ciê do instrukcji z tego pola by dalej kontynuowaæ podró¿ ?
I teraz kwestia wrogów je¶li przegram musze w nastêpnej turze i¶æ w stronê
„wyj¶æie” a potem podró¿uje ju¿ normalnie tyle tylko czy je¶li wróg znajduje siê powiedzmy o 4 oczka o de mnie a ja rzucê kostk± 5 to co mijam go i idê dalej? Czy jednak musze z nim walczyæ by i¶æ dalej
"Jeste¶ w krainie gdzie obcy ginie"
- Gieferg
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Morze
• Północny Ląd
• Wyspa - Posty: 1484
- Rejestracja: niedziela 13 sie 2006, 15:13
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Płeć:
- Wiek: 43
- Kontakt:
nicWięc najpierw sprawa pól:
„ Cela Więzienia” – co jeśli nie mam ze sobą żadnego przyjaciela ?
tylko jeśli wyrzucisz tyle oczek na kostce żeby tam trafić„Strażnik”- czy na tym polu bezwzględnie trzeba się zatrzymać i zastosować cię do instrukcji z tego pola by dalej kontynuować podróż ?
normalnie go mijaszI teraz kwestia wrogów jeśli przegram musze w następnej turze iść w stronę
„wyjśćie” a potem podróżuje już normalnie tyle tylko czy jeśli wróg znajduje się powiedzmy o 4 oczka o de mnie a ja rzucę kostką 5 to co mijam go i idę dalej? Czy jednak musze z nim walczyć by iść dalej
ciekawe problemy :roll: a wydawało mi się że akurat instrukcja podziemi jest dośc jasno sformułowana.
FILMOŻERCY- wydania Blu-ray & DVD - promocje/dyskusje/recenzje
-
-
- Posty: 140
- Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 44
kiedys lucas opisujac swoje rozgrywki wspomnial o ciekawej zasadzie autorskiej- jezeli na planszy jest jakas karta wroga to nie mozna przez nia przejsc, nalezy sie na niej zatrzymac, gdyz wrog cie atakuje. w podziemiach i jaskini, zasada ta jest jeszcze bardziej "realistyczna".Ja tak jednak nie gram, poszukiwacze albo za szybko by ginely, albo za szybko sie dopakowywaly- przeciez w pewnym momencie gry spotkanie z wrogiem jest rzecza bardzo porzadana.
wisnia
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
-
-
- Posty: 140
- Rejestracja: poniedziałek 27 cze 2005, 02:11
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Wiek: 44
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Wyciąg z instrukcji do podziemi:Jeszcze co do podziemi: Czy żeby stanąć na ostatnie pole (nie mam MiMa więc nie podam nazwy) trzeba wyrzucić odpowiednią liczbę oczek, czy większy wynik również gwarantuje wejście?
8.1
Po dotarciu do Skarbca Poszukiwacz musi się zatrzymać. Podczas swego następnego Ruchu rzuca kostką i w zestawieniu wydrukowanych na planszy (na obszarze Skarbca) sprawdza, w któym miejscu zewnętrznzeego świata znajdzię po wyjściu z Podziemi. Dodaje jeden do wyniku rzutu kostką za każdego Poszukiwacza, znajdującego się na obszarze Korony Władzy, licząć wyniki powyżej 6 jako 6. Wyjście z podziemi w ten sposób uważane jest za cały Ruch - normlaną wędrówkę Poszukiwacz może rozpocząć dopiero w następnej turze.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
- gural
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Bestiariusz
• Kurhan
• Świątynia - Posty: 1031
- Rejestracja: sobota 23 wrz 2006, 15:32
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 36
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: środa 23 sie 2006, 15:24
- Lokalizacja: BIELSKO - BIAŁA
Ja trochê zmodyfikowa³em ruch w Podziemiach i Jaskini tzn Poszukiwacz mo¿e poruszaæ siê o 1 obszar na turê . dorobi³em 4 karty ekwipunku "pochodnia" które mo¿na kupiæ w mie¶cie i wiosce za 2mz. Pochodnia pozwala na normalny ruch k6 w Podziemiach i Jaskini dodatkowo pochodnia ma +1 do sily.
"Jeste¶ w krainie gdzie obcy ginie"
- SeSim
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Krypta Upiorów (pomagier)
• Labirynt Magów (pomagier)
• Poszukiwacze - Posty: 6145
- Rejestracja: poniedziałek 07 lis 2005, 19:18
- Lokalizacja: z krzesła :P
- Płeć:
- Kontakt:
Ciekawa modyfikacja. Mógłbyś jednak dodać rozszerzenie, że niektrórzy Poszukiwacze (w tym miejscu należy wstawić ich listę ) mogą normalnie się poruszać w ciemnościach jako, że pozwalają im na to ich naturalne cechy. Np Mroczny Elf, Morlok itd.
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: środa 23 sie 2006, 15:24
- Lokalizacja: BIELSKO - BIAŁA
"Móg³by¶ jednak dodaæ rozszerzenie, ¿e niektrórzy Poszukiwacze (w tym miejscu nale¿y wstawiæ ich listê ) mog± normalnie siê poruszaæ w ciemno¶ciach jako, ¿e pozwalaj± im na to ich naturalne cechy."
Racja dobra sugestia zmodyfikuje to, przejrzê poszukiwaczy i dodam ich na listê
ps. czy ma kto¶ mo¿e jak±¶ grafikê z pochodni± bo te które znalaz³em s± nie specjalne a nie mam skanera ¿eby sobie wrzuciæ to z karty "Podziemia" z góry dziêki :lol:
Racja dobra sugestia zmodyfikuje to, przejrzê poszukiwaczy i dodam ich na listê
ps. czy ma kto¶ mo¿e jak±¶ grafikê z pochodni± bo te które znalaz³em s± nie specjalne a nie mam skanera ¿eby sobie wrzuciæ to z karty "Podziemia" z góry dziêki :lol:
"Jeste¶ w krainie gdzie obcy ginie"