Grając ostatnio w MiMa z dodatkami (miasto, podziemia, kosmiczna otchłań, jaskinia)
zdarzyła się nam sytuacja patowa , otóż ja będąc na koronie władzy rzucając czar rozkaz nie byłem w stanie wykończyć drugiego gracza będącego szeryfem w mieście, ponieważ szeryf raz że przenosi się w mieście gdzie chce bez rzutu kostką to na dodatek może zostać za darmo uleczony na zamku królewskim- no i pat.
Macie może jakiś pomysł na rozwiązanie takiej sytuacji????
Witam na wstępie wszystkich miłośników MIMa O:) O:)
Grając ostatnio w MiMa z dodatkami (miasto, podziemia, kosmiczna otchłań, jaskinia) zdarzyła się nam sytuacja patowa , otóż ja będąc na koronie władzy rzucając czar rozkaz nie byłem w stanie wykończyć drugiego gracza będącego szeryfem w mieście, ponieważ szeryf raz że przenosi się w mieście gdzie chce bez rzutu kostką to na dodatek może zostać za darmo uleczony na zamku królewskim- no i pat. Macie może jakiś pomysł na rozwiązanie takiej sytuacji????
Hehehe ogólnie to pytanie nie w tym temacie powinno się znaleźć to pierwsze primo drugie witamy Cię na forum a trzecie to, że w MiM jest parę takich smaczków i decyzja tak na prawdę należy do graczy.
Możecie ustalić np.: że po dotarciu do Korony Władzy, żaden Poszukiwacz nie może odzyskiwać Wytrzymałości itd. tak jak jest w u mnie w Projekcie.
Hehehe ogólnie to pytanie nie w tym temacie powinno się znaleźć to pierwsze primo drugie witamy Cię na forum a trzecie to, że w MiM jest parę takich smaczków i decyzja tak na prawdę należy do graczy.
Możecie ustalić np.: że po dotarciu do Korony Władzy, żaden Poszukiwacz nie może odzyskiwać Wytrzymałości itd. tak jak jest w u mnie w Projekcie.
Możesz zejść i spróbować w sposób tradycyjny, sierpem i młotem dziada ubić ... jako, że "ktoś" (czyli ty) był już na KW, to przeciwnik nie odrodzi się jako nowa postać. Możesz również siedzieć i rzucać czar rozkaz aż się komuś znudzi
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Możesz zejść i spróbować w sposób tradycyjny, sierpem i młotem dziada ubić ... jako, że "ktoś" (czyli ty) był już na KW, to przeciwnik nie odrodzi się jako nowa postać. Możesz również siedzieć i rzucać czar rozkaz aż się komuś znudzi :)
To nie jest sytuacja patowa. Gracz grający szeryfem może wiele zdziałać, może przegrać w wyniku działania kart, ale może też mocno podpakować Szeryfa i wejść na KW i zwyciężyć. Gracz będący na KW jest w tym momencie na pozycji, w której oddał inicjatywę Szeryfowi.
To nie jest sytuacja patowa. Gracz grający szeryfem może wiele zdziałać, może przegrać w wyniku działania kart, ale może też mocno podpakować Szeryfa i wejść na KW i zwyciężyć. Gracz będący na KW jest w tym momencie na pozycji, w której oddał inicjatywę Szeryfowi.
no nie wiem czy można tak sobie zejśc z korony i wrócić bo raczej chyba nie,poza tym jezeli ten by dalej siedzial w miescie to go raczej nie pokonam chyba ze mialbym czar przeistoczenie
no nie wiem czy można tak sobie zejśc z korony i wrócić bo raczej chyba nie,poza tym jezeli ten by dalej siedzial w miescie to go raczej nie pokonam chyba ze mialbym czar przeistoczenie
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Dokładnie, z Wewnętrznej Krainy zawsze możesz wyjść - masz to nawet w instrukcji napisane - jedyny problem to oczywiście owy Talizman, ale bez niego to raczej byś tam nie był w oryginale.
Dokładnie, z Wewnętrznej Krainy zawsze możesz wyjść - masz to nawet w instrukcji napisane - jedyny problem to oczywiście owy Talizman, ale bez niego to raczej byś tam nie był w oryginale.
stave pisze:Dokładnie, z Wewnętrznej Krainy zawsze możesz wyjść - masz to nawet w instrukcji napisane - jedyny problem to oczywiście owy Talizman, ale bez niego to raczej byś tam nie był w oryginale.
mając Miasto, bardzo możliwe, że ma i Podziemia ... więc można przez Skarbiec. Można również "rozsądnie" przetopić korzystając z przyjacielskiego Alchemika Sposobów na "nie-posiadanie" Talizmanu na KW jest kilka
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
[quote="stave"]Dokładnie, z Wewnętrznej Krainy zawsze możesz wyjść - masz to nawet w instrukcji napisane - jedyny problem to oczywiście owy Talizman, ale bez niego to raczej byś tam nie był w oryginale.[/quote] mając Miasto, bardzo możliwe, że ma i Podziemia ... więc można przez Skarbiec. Można również "rozsądnie" przetopić korzystając z przyjacielskiego Alchemika :) Sposobów na "nie-posiadanie" Talizmanu na KW jest kilka
Tak sobie teraz pomyślałem że szkoda że skoro to korona władzy i używamy czaru rozkazu naginającego wolę innej postaci w rezultacie nie traciła by ona wytrzymałości tylko moc aż do zera i kaput, mocy nikt by tak szybko nie odzyskał, co o tym sądzicie??
Tak sobie teraz pomyślałem że szkoda że skoro to korona władzy i używamy czaru rozkazu naginającego wolę innej postaci w rezultacie nie traciła by ona wytrzymałości tylko moc aż do zera i kaput, mocy nikt by tak szybko nie odzyskał, co o tym sądzicie??
To jest tylko gra, jeśli się tak umówcie przed grą - czemu nie.
Zasada ciekawa, ale w ten sposób dążysz do tego, żeby zrobić z KW miejsce potężniejsze niż zamierzali twórcy gry. A dotarcie na KW wcale nie ma oznaczać zwycięstwa.
Inna sprawa, że rozwiązanie, które opisujesz może sprawdzić się na początku gry, ale gdy ktoś ma np. 12 mocy w zaawansowanej grze, to może dłużej na planszy siedzieć niż ktoś kto ma 12 mocy ale "tylko" 5 wytrzymałości.
To jest tylko gra, jeśli się tak umówcie przed grą - czemu nie. Zasada ciekawa, ale w ten sposób dążysz do tego, żeby zrobić z KW miejsce potężniejsze niż zamierzali twórcy gry. A dotarcie na KW wcale nie ma oznaczać zwycięstwa. Inna sprawa, że rozwiązanie, które opisujesz może sprawdzić się na początku gry, ale gdy ktoś ma np. 12 mocy w zaawansowanej grze, to może dłużej na planszy siedzieć niż ktoś kto ma 12 mocy ale "tylko" 5 wytrzymałości.
stave pisze:Dlatego powinien zejść do niego i skopać mu tyłek :mrgreen:
No właśnie tylko spróbuj dorwać szeryfa w mieście :roll: to i tak niewykonalne on sie przenosi gdzie chce i leczy bez konca ja rzucam kostką on może mnie tam spokojnie unikać a nawet jak go dorwe to i tak sie zaraz uleczy:roll: :roll:
Doszliśmy ostatnio z kumplem do wniosku że to w zasadzie szeryf w mieście jest w lepszej sytuacji niż zdobywca korony władzy a jedynym sposobem byłoby użycie na niego czaru przeistoczenia i wykończenie nowej postaci(o ile cwaniak nie bedzie miał jakiegos odbicia czaru czy rozproszenia(a sklep magiczny jest) bo wtedy to już --CENZURA-- totalna) innego sposobu nie ma #-o
[quote="stave"]Dlatego powinien zejść do niego i skopać mu tyłek :mrgreen:[/quote]
No właśnie tylko spróbuj dorwać szeryfa w mieście :roll: to i tak niewykonalne on sie przenosi gdzie chce i leczy bez konca ja rzucam kostką on może mnie tam spokojnie unikać a nawet jak go dorwe to i tak sie zaraz uleczy:roll: :roll:
Doszliśmy ostatnio z kumplem do wniosku że to w zasadzie szeryf w mieście jest w lepszej sytuacji niż zdobywca korony władzy a jedynym sposobem byłoby użycie na niego czaru przeistoczenia i wykończenie nowej postaci(o ile cwaniak nie bedzie miał jakiegos odbicia czaru czy rozproszenia(a sklep magiczny jest) bo wtedy to już --CENZURA-- totalna) innego sposobu nie ma #-o
mała mim:
- nie ma miasta
- jest czar demencja: wyłącza jedną spec zdolność
- są dwa czary "kopia czaru" więc z "dotykiem śmierci" i walką dają -5W w jednym spotkaniu
- mag przedmiot "żelazna rózga" blokuje 1 spec zdolność
- inne kombinacje, których jeszcze nie widziałem
NIGDY NIE BYŁO PATA !!!
Wasz Niedozajebicia
mała mim: - nie ma miasta - jest czar demencja: wyłącza jedną spec zdolność - są dwa czary "kopia czaru" więc z "dotykiem śmierci" i walką dają -5W w jednym spotkaniu - mag przedmiot "żelazna rózga" blokuje 1 spec zdolność - inne kombinacje, których jeszcze nie widziałem
Burjaufojad pisze:mała mim:
- nie ma miasta
- jest czar demencja: wyłącza jedną spec zdolność
- są dwa czary "kopia czaru" więc z "dotykiem śmierci" i walką dają -5W w jednym spotkaniu
- mag przedmiot "żelazna rózga" blokuje 1 spec zdolność
- inne kombinacje, których jeszcze nie widziałem
NIGDY NIE BYŁO PATA !!!
Nie znam takiego przedmiotu o jakim piszesz, skąd to?
nie zawsze 5 wyt wystarczy i niekoniecznie tą walkę się wygra
kopia czaru tez nie znam
[quote="Burjaufojad"]mała mim: - nie ma miasta - jest czar demencja: wyłącza jedną spec zdolność - są dwa czary "kopia czaru" więc z "dotykiem śmierci" i walką dają -5W w jednym spotkaniu - mag przedmiot "żelazna rózga" blokuje 1 spec zdolność - inne kombinacje, których jeszcze nie widziałem
NIGDY NIE BYŁO PATA !!![/quote]
Nie znam takiego przedmiotu o jakim piszesz, skąd to? nie zawsze 5 wyt wystarczy i niekoniecznie tą walkę się wygra kopia czaru tez nie znam
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
Mowa tutaj o modyfikowanej wersji: Mała Magia i Miecz Jest to wersja typowo turniejowa, w której spore znaczenie ma taktyka (nie tylko szczęście).
Więcej na temat MMiM znajdziesz tutaj: http://forum.magiaimiecz.eu/viewtopic.php?t=4947