Gry przygodowe: pytania do graczy
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Gry przygodowe: pytania do graczy
Myslalem o cytatach i wypowiedziach rozmaitych postaci dostepnych w grze. Taki patent z bestariusza WH2Ed, po pierwsze opisywalyby charakter rozmaitych bohaterow a po drugie moze nie brzmialyby smiesznie i patetycznie kiedy wiemy ze slowa te padly z ust Wielkiego Ksiecia Spheris.
Co do punktow doswiadczenia to chyba musi wyjsc to w testach. Nie widze innej rady...
Co do punktow doswiadczenia to chyba musi wyjsc to w testach. Nie widze innej rady...
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Gry przygodowe: pytania do graczy
Szybkie pytanie: mysle nad tutorialem do Miedzianki (pierwsza prosta przygoda z dokladnum opisaniem zasad) i czy lepiej zrobic to w formie klasycznej talii kart czy raczej flashowej prezentacji do odpalenia na kompie? Jak to widzicie?
- Wagnard
-
- Posty: 867
- Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
- Lokalizacja: "Hell on Earth"
- Kontakt:
Re: Gry przygodowe: pytania do graczy
Jesli tutorial to moze lepszy bedzie flash... niby wiecej roboty z przygotowaniem, ale prawdopodobnie wiecej osob na niego zerknie.
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Gry przygodowe: pytania do graczy
Teraz kazdy ma w domu komputer, wiec tutorial-animacja to calkiem fajny bajer. Do tego znacznie latwiej zainteresowac potencjalnego nabywce udostepniajac taki tutorial w sieci. By zyskac ogole pojecie na temat gry, na pewno latwiej obejrzec animacje, niz studiowac cala instrukcje i zaglebiajac w kazdy mechaniczny detal.
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Gry przygodowe: pytania do graczy
takie pytanie, siedze nad mechanizmem starc, czy spotkaliscie sie z nastepujacymi rozwiazaniami w innych tytulach i czy bedzie to czytelne:
Pancerze maja okreslona ilosc punktow wytrzymalosci, symbolizowane przez zetony, im ma ich wiecej tym jest ciezszy, kazdy pancerz wyparowuje tez odpowiednia ilosc obrazen. Kiedy zadawane rany sa wieksze niz wyparowania, wtedy postac uzywajaca go traci punkty wytrzymalosci.
Jednak kiedy sa zadawane obrazenia krytyczne, pancerz otrzymuje je rowniez (odrzuca sie zetony z karty pancerza). Kiedy zetonow juz nie bedzie pancerz rozsypuje sie.
Pancerze mozna naprawiac podczas obozowiska posiadajac umiejetnosc lub skorzystac zz zasad lokacji.
Rezygnuje z uszkodzen broni, mozna bedzie ja stracic tylko podczas walki ze specjalnymi kwasowymi potworami (przy udanym ataku niszcza dowolnie wybrany element ekwipunku)
oraz spotkan..
Ataki kwasowe zanim zaczna odbierac punkty postaci odbieraja je pancerzowi, az zostanier zniszczony.
Ataki ogniste ignoruja pancerz (z wyjatkiem ognioodpornych).
Ataki elektryczne zawsze stopuja walczacych (szok po porazeniu).
Czytelne?
Pancerze maja okreslona ilosc punktow wytrzymalosci, symbolizowane przez zetony, im ma ich wiecej tym jest ciezszy, kazdy pancerz wyparowuje tez odpowiednia ilosc obrazen. Kiedy zadawane rany sa wieksze niz wyparowania, wtedy postac uzywajaca go traci punkty wytrzymalosci.
Jednak kiedy sa zadawane obrazenia krytyczne, pancerz otrzymuje je rowniez (odrzuca sie zetony z karty pancerza). Kiedy zetonow juz nie bedzie pancerz rozsypuje sie.
Pancerze mozna naprawiac podczas obozowiska posiadajac umiejetnosc lub skorzystac zz zasad lokacji.
Rezygnuje z uszkodzen broni, mozna bedzie ja stracic tylko podczas walki ze specjalnymi kwasowymi potworami (przy udanym ataku niszcza dowolnie wybrany element ekwipunku)
oraz spotkan..
Ataki kwasowe zanim zaczna odbierac punkty postaci odbieraja je pancerzowi, az zostanier zniszczony.
Ataki ogniste ignoruja pancerz (z wyjatkiem ognioodpornych).
Ataki elektryczne zawsze stopuja walczacych (szok po porazeniu).
Czytelne?
- Wagnard
-
- Posty: 867
- Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
- Lokalizacja: "Hell on Earth"
- Kontakt:
Re: Gry przygodowe: pytania do graczy
Wyglada dosc przejrzyscie.
-
-
- Posty: 104
- Rejestracja: piątek 20 sty 2006, 17:05
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Gry przygodowe: pytania do graczy
jasne jak slonce :-)
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Gry przygodowe: pytania do graczy
Ekstra, teraz musze cos zrobic z kumulacja punktow, z roznych elementow pancerza. Chyba bedzie tak, ze kazdy bohater sam bedzie wybieral na ktora jego czesc przyjmuje ciosy i ktory element bedzie ulegal uszkodzeniom.
Domyslnie pancerz podzielony jest na lokacje: glowa, korpus, rekawice i buty. Punkty pancerza beda dawaly oslony na klacie. Helmy beda chronily przed efektami: oslepienia lub zagazowaniem. Rekawice i buty beda po to, aby w niektorych lokacjach nie tracic zycia przez np. chodzenie po wyciekach z reaktorow nuklearnych lub zeby moc uzyc palacych artefaktow. Do tego dojda jeszcze tarcze energetyczne z mozliwoscia ladowania.
Domyslnie pancerz podzielony jest na lokacje: glowa, korpus, rekawice i buty. Punkty pancerza beda dawaly oslony na klacie. Helmy beda chronily przed efektami: oslepienia lub zagazowaniem. Rekawice i buty beda po to, aby w niektorych lokacjach nie tracic zycia przez np. chodzenie po wyciekach z reaktorow nuklearnych lub zeby moc uzyc palacych artefaktow. Do tego dojda jeszcze tarcze energetyczne z mozliwoscia ladowania.