Felis pisze:Wiem, ¿e czê¶æ forumowiczów uwa¿a ten dodatek za nieklimatyczny ale jest on czê¶ci± kanonu i nie da siê go pomin±æ
dokladnie
Felis pisze:Owszem, jest tam trochê niebezpiecznie ale czego sie nie robi dla Pancerza Bojowego, Energorêkawicy i Pi³omiecza 8)
Felis dodalbym jeszcze platforme antygrawitacyjna i energotopor
Grzegorz Komorowski zamieszka³ na tym Obszarze do koñca gry. Ka¿dy Poszukiwacz, o ile Moc mu na to pozwoli, mo¿e zamówiæ jego niepowtarzalne grafiki za 6 tysiêcy mieszków z³ota.
moj glos rowniez na kosmiczna otchlan
[quote="Felis"]Wiem, ¿e czê¶æ forumowiczów uwa¿a ten dodatek za nieklimatyczny ale jest on czê¶ci± kanonu i nie da siê go pomin±æ :)[/quote] dokladnie :) [quote="Felis"]Owszem, jest tam trochê niebezpiecznie ale czego sie nie robi dla Pancerza Bojowego, Energorêkawicy i Pi³omiecza 8)[/quote] Felis dodalbym jeszcze platforme antygrawitacyjna i energotopor :P
Ja glosuje na dodatek Miasto
Jest to plansza na kturej na poczatku mozna szybko podpakowac naszego poszukiwacza. Jest tam kilka miejsc w któruch można zkupic broń, zbroje, konielub można za niewielką oplata uleczyc sie.
Niema trudnych przeciwników (o ile niema sie listu gonczego 8) ).
Ja glosuje na dodatek [b]Miasto[/b] Jest to plansza na kturej na poczatku mozna szybko podpakowac naszego poszukiwacza. Jest tam kilka miejsc w któruch można zkupic broń, zbroje, konielub można za niewielką oplata uleczyc sie. :wink: Niema trudnych przeciwników (o ile niema sie listu gonczego 8) ).
ja zaglosowalem na podziemia
podziemia dla mnie sa najciekawsza dodatkowa plansza..idze sie w jedna stone..mozna ciekawe rzeczy i stwory spotkac no i emocje przed rzuceniem koscia w skarbcudla mnie c00l 8)
ja zaglosowalem na podziemia:wink: podziemia dla mnie sa najciekawsza dodatkowa plansza..idze sie w jedna stone..mozna ciekawe rzeczy i stwory spotkac no i emocje przed rzuceniem koscia w skarbcu:wink:dla mnie c00l 8)
Ja stawiam zdecydowanie na Miasto. Ciekawe lokacje; no i możliwość zdobycia 4 nowych profesji (chociaż staram się grać bez Arcymaga). A poza tym łatwo dostać pożyczkę
Ja stawiam zdecydowanie na Miasto. Ciekawe lokacje; no i możliwość zdobycia 4 nowych profesji (chociaż staram się grać bez Arcymaga). A poza tym łatwo dostać pożyczkę :)
Jak ja się tu mogłem nie wypowiedzieć?! Ale jestem wariat ;p
Najulubieńszy, najkochańszy i najbardziej sentymentalny - Podziemia. Tylko dwa problemy są w nim - mała plansza i mało zabójczych kart. Za łatwo do Korony. Jeśli połączyć by poziom trudności Jaskini ze skarbcem Podziemi mielibyśmy dodatek jak malowany A tak to hmm... parę kart nowych by się przydało bardziej przytłaczających. I tak kilka autorskich opatrzonych nagłówkiem "Przygoda" wrzucam do Podziemi ale ciągle za mało...
Punk is dead.I' m fuckin Zombie.
Moderator nie nabija postów-moderator ma wiele do przekazania
Moderator nie myli się-moderator ma inne zdanie
Kto przychodzi ze swoimi przekonaniami-wychodzi z przekonaniami moderatora
Jak ja się tu mogłem nie wypowiedzieć?! Ale jestem wariat ;p
Najulubieńszy, najkochańszy i najbardziej sentymentalny - Podziemia. Tylko dwa problemy są w nim - mała plansza i mało zabójczych kart. Za łatwo do Korony. Jeśli połączyć by poziom trudności Jaskini ze skarbcem Podziemi mielibyśmy dodatek jak malowany :D A tak to hmm... parę kart nowych by się przydało bardziej przytłaczających. I tak kilka autorskich opatrzonych nagłówkiem "Przygoda" wrzucam do Podziemi ale ciągle za mało...
Hej to może by wziąć trochę kart z Jaskini, podrukować je z koszulkami Podziemi i wrzucić do kompletu? W każdym razie te pasujące bo niektóre są nierozerwalnie złączone z Jaskinią np. te dotyczące komnat itp. Można by wogóle zrobić nowy dodatek Katakumby. Plansza wielkości Głównej ale w klimatach Podziemi i Jaskini z zabójczymi kartami wrogów i zdarzeń ale też i ciekawymi skarbami. To by była jazda
Kto na ochotnika zrobi ten dodatek? :lol:
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Hej to może by wziąć trochę kart z Jaskini, podrukować je z koszulkami Podziemi i wrzucić do kompletu? W każdym razie te pasujące bo niektóre są nierozerwalnie złączone z Jaskinią np. te dotyczące komnat itp. Można by wogóle zrobić nowy dodatek Katakumby. Plansza wielkości Głównej ale w klimatach Podziemi i Jaskini z zabójczymi kartami wrogów i zdarzeń ale też i ciekawymi skarbami. To by była jazda :D
Ktoś juz gdzieś wospominano o dodatku Katakumby, ale to było jakieś 2,3-4 miesiące temu, więc napewno ten pomysł niewypalił skoro go na forum niema i napewno juz nic z niego niebędzie
Ktoś juz gdzieś wospominano o dodatku Katakumby, ale to było jakieś 2,3-4 miesiące temu, więc napewno ten pomysł niewypalił skoro go na forum niema i napewno juz nic z niego niebędzie
Nie zagłosowałem na żaden dodatek, poniewaz każdy jest genialnie przemyslany i kazdy jest inny. Co do Kosmicznej otchłani to jest ona dobrą odskocznią i sprawdzianem umiejętności i wytrzymałości naszej postaci. Choć może postacie takie jak cyborg, kosmiczny komandos, naukowiec czy kosmiczny wojownik lub pirat, burzą troche klimat "średniowiecza fantasy" z jakim mamy do czynienia w reszcie dodatków.
Generalnie nie mam nic do zarzucenia żadnym dodatkom (oprócz znanych wszystkim graczom - niedoróbkach w mechanice gry). Wszystkie dodatki wraz z główną grą są wg mnie godne podziwu.
Nie zagłosowałem na żaden dodatek, poniewaz każdy jest genialnie przemyslany i kazdy jest inny. Co do Kosmicznej otchłani to jest ona dobrą odskocznią i sprawdzianem umiejętności i wytrzymałości naszej postaci. Choć może postacie takie jak cyborg, kosmiczny komandos, naukowiec czy kosmiczny wojownik lub pirat, burzą troche klimat "średniowiecza fantasy" z jakim mamy do czynienia w reszcie dodatków. Generalnie nie mam nic do zarzucenia żadnym dodatkom (oprócz znanych wszystkim graczom - niedoróbkach w mechanice gry). Wszystkie dodatki wraz z główną grą są wg mnie godne podziwu.
Ja zag³osowa³em na Smoki poniewa¿ ten dodatek rozsze¿a gre o kult smoków i o same smoki kturych jest wiele rodzajów. Pozatym wiele nowychakart przygód pozwala nie trafiaæ za czêto na te same co ostatnio.
Ja zag³osowa³em na Smoki poniewa¿ ten dodatek rozsze¿a gre o kult smoków i o same smoki kturych jest wiele rodzajów. Pozatym wiele nowychakart przygód pozwala nie trafiaæ za czêto na te same co ostatnio.
Miasto rzeczywiście jest ciekawe, ale Jaskinia też jest git. Zwłaszcza na samym gry, jest dosyć hm... interesująco, zwłaszcza jak gram z nowicjuszami (oh ja złośliwy...). "Tak, tak wchodź do Jaskinii", po paru minutach "Oj zapomniałem Ci powiedzieć, że Jaskinia jest dosyć trudna, a ty masz tylko jedno życie... o nie masz już żadnego, już podaję karty postaci, wylosuj sobie nową... "
Miasto rzeczywiście jest ciekawe, ale Jaskinia też jest git. Zwłaszcza na samym gry, jest dosyć hm... interesująco, zwłaszcza jak gram z nowicjuszami (oh ja złośliwy...). "Tak, tak wchodź do Jaskinii", po paru minutach "Oj zapomniałem Ci powiedzieć, że Jaskinia jest dosyć trudna, a ty masz tylko jedno życie... o nie masz już żadnego, już podaję karty postaci, wylosuj sobie nową... ;)"
Hmmm trudny wybór...jedna sprawa to dodatek ulubiony, druga, najlepszy tzn. jak dla mnie najwięcej wnoszący do gry, najbardziej z grą zintegrowany. Najbardziej lubie dodatek Jaskinia, jako osobną planszę, jak tam wchodzę to przechodza mnie miłe ciarki po plecach, czy wyjde stamtąd żywy, ile zyskam co strace (polecam opisy komnat wykonane przez Lucasa, są na jego stronce, o niebo lepsze od orginału). Jednak zgrzytem Jaskini są nowi poszukiwacze, są znacznie potężniejsi od swoich wcześniejszych "kumpli", tak samo niektóre przygody jak "ciężka zbroja", "legionista" bez nich świat byłby lepszy
Z podziemiami jest dokładnie na odwrót, plansza zupełnie mnie nie kręci, karty są nudne jak flaki z olejem ale bez przygód oraz poszukiwaczy z "podziemi" gra jest dużo uboższa (grałem ostatnio z samymi kartami przygód z podstawki skończyły się po 45 min.)
Miasto jest bez wątpienia najbardziej zintegrowane ze światem MiM i bardzo go wzbogaca, no może poza białymi poszukiwaczami, których ogólnie w każdym wydaniu uważam za kiepski pomysł.
A więc .... Jaskinia, trzeba iśc za głosem serca:)
wisnia
Hmmm trudny wybór...jedna sprawa to dodatek ulubiony, druga, najlepszy tzn. jak dla mnie najwięcej wnoszący do gry, najbardziej z grą zintegrowany. Najbardziej lubie dodatek Jaskinia, jako osobną planszę, jak tam wchodzę to przechodza mnie miłe ciarki po plecach, czy wyjde stamtąd żywy, ile zyskam co strace (polecam opisy komnat wykonane przez Lucasa, są na jego stronce, o niebo lepsze od orginału). Jednak zgrzytem Jaskini są nowi poszukiwacze, są znacznie potężniejsi od swoich wcześniejszych "kumpli", tak samo niektóre przygody jak "ciężka zbroja", "legionista" bez nich świat byłby lepszy :) Z podziemiami jest dokładnie na odwrót, plansza zupełnie mnie nie kręci, karty są nudne jak flaki z olejem ale bez przygód oraz poszukiwaczy z "podziemi" gra jest dużo uboższa (grałem ostatnio z samymi kartami przygód z podstawki skończyły się po 45 min.) Miasto jest bez wątpienia najbardziej zintegrowane ze światem MiM i bardzo go wzbogaca, no może poza białymi poszukiwaczami, których ogólnie w każdym wydaniu uważam za kiepski pomysł. A więc .... Jaskinia, trzeba iśc za głosem serca:)
Ja zagłosowałem na oczywiście Miasto! Powody podali inni, nie ma sensu powtarzać Chociaż Kosmiczna Otchłań tez jest niezła, jeno trzeba grać bez kosmicznych Posszukiwaczy(tylko astropata może zostać ) Wtedy Otchłań nie burzy klimatu, tylko jest od niego miłą odskocznią.
PS. mój pierwszy post! Pozdro dla wszystkich :!:
Ja zagłosowałem na oczywiście Miasto! Powody podali inni, nie ma sensu powtarzać :wink: Chociaż Kosmiczna Otchłań tez jest niezła, jeno trzeba grać bez kosmicznych Posszukiwaczy(tylko astropata może zostać :P ) Wtedy Otchłań nie burzy klimatu, tylko jest od niego miłą odskocznią.
Kieydś najbardziej lubilem miasto, ale ostatnio doszedłem do wniosku, że niewiele mozna w nim osiągnąć poza nową profesją, która niekoniecznie jest czyms pożądanym.
Teraz najbardziej lubię Podziemia i Otchłań.
Podziemia - czasem to ostatnia deska ratunku żeby dorwać kogoś na koronie.
Otchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję
Kieydś najbardziej lubilem miasto, ale ostatnio doszedłem do wniosku, że niewiele mozna w nim osiągnąć poza nową profesją, która niekoniecznie jest czyms pożądanym. Teraz najbardziej lubię Podziemia i Otchłań. Podziemia - czasem to ostatnia deska ratunku żeby dorwać kogoś na koronie. Otchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję ;)
Otchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję Wink
Hmm? W otchłani nie działa czar rozkaz? Nie żębym się czepiał ale może zapomniałem o tej zasadzie
Top Secret Ninja Off Topic Creators Internatinal Organization Member
[quote]Otchłań - można ładnie powiększyć cechy i czasem to rónież ostatnia deska ratunku przed kimś kto siedzi na koronie - można odłożyć w czasie egzekucję Wink[/quote]
Hmm? W otchłani nie działa czar rozkaz? Nie żębym się czepiał ale może zapomniałem o tej zasadzie ;)
No z tego co wiem to nie można rzucać żadnych czarów na poszukiwaczy w otchłani, a chyba nigdzie nie napisali, że rozkaz to wyjątek
Skoro Rozproszenie go rozprasza to nie jest taki mega mocny widocznie.
(może nie doczytałem czegoś, ale z tego co wyczytałem kiedyś to chyba jednak nie działa )
No z tego co wiem to nie można rzucać żadnych czarów na poszukiwaczy w otchłani, a chyba nigdzie nie napisali, że rozkaz to wyjątek :) Skoro Rozproszenie go rozprasza to nie jest taki mega mocny widocznie. (może nie doczytałem czegoś, ale z tego co wyczytałem kiedyś to chyba jednak nie działa ;) )
Hmm... ale jaja Faktycznie czar rozkaz nie dosięgnie poszukiwacza w Otchłani Jakoś nigdy na to nie zwróciłem uwagi bo chyba nigdy mi się nie zdażyło żeby ktoś był w otchłani kiedy któryś z graczy dotarł do korony władzy :roll: Jednak po otchłani nie da się łazić w kółko jak na głównej więc kiedyś wyjdzie a wtedy cap go 8)
To całkiem fajna sprawa, kiedy jednemu się poszczęściło i trafił do korony podczas gdy reszta jest słaba i nie da rady tak szybko dojść do niego to poprostu ucieka do otchłani, wzmacnia się i wraca na planszę główną.
W instrukcji do głównej nie ma takiej notki bo wtedy jeszcze nie było otchłani. W instrukcji do otchłani również nie jest napisane wprost "czar rozkaz nie działa" jednak wyraźnie napisali że nie można rzucać czarów na innych poszukiwaczy przebywających w otchłani. Co prawda chodziło raczej o to że skoro poszukiwacze się "nie widzą" w otchłani, nie mogą się spotkać ani użyć przeciwko sobie umijętności i przedmiotów to również nie powinni rzucać czarów. Wsumie korona władzy jest tak potężna że pewnie mogłaby ale to da się nawet wyjaśnić fabularnie Wkońcu przenosząc się do otchłani przenosimy się w przyszłość a to oznacza że właściciel korony już nie żyje w tych czasach albo poprostu zapomniał o jakimś typie który mu spieprzył
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
Hmm... ale jaja :P Faktycznie czar rozkaz nie dosięgnie poszukiwacza w Otchłani :D Jakoś nigdy na to nie zwróciłem uwagi bo chyba nigdy mi się nie zdażyło żeby ktoś był w otchłani kiedy któryś z graczy dotarł do korony władzy :roll: Jednak po otchłani nie da się łazić w kółko jak na głównej więc kiedyś wyjdzie a wtedy cap go 8)
To całkiem fajna sprawa, kiedy jednemu się poszczęściło i trafił do korony podczas gdy reszta jest słaba i nie da rady tak szybko dojść do niego to poprostu ucieka do otchłani, wzmacnia się i wraca na planszę główną.
W instrukcji do głównej nie ma takiej notki bo wtedy jeszcze nie było otchłani. W instrukcji do otchłani również nie jest napisane wprost "czar rozkaz nie działa" jednak wyraźnie napisali że nie można rzucać czarów na innych poszukiwaczy przebywających w otchłani. Co prawda chodziło raczej o to że skoro poszukiwacze się "nie widzą" w otchłani, nie mogą się spotkać ani użyć przeciwko sobie umijętności i przedmiotów to również nie powinni rzucać czarów. Wsumie korona władzy jest tak potężna że pewnie mogłaby ale to da się nawet wyjaśnić fabularnie :P Wkońcu przenosząc się do otchłani przenosimy się w przyszłość a to oznacza że właściciel korony już nie żyje w tych czasach albo poprostu zapomniał o jakimś typie który mu spieprzył :D
Astropata może chodzić po Otchłani ile mu się podoba Może się napokować tak, że czar rozkaz to najwyżej go połaskota po tyłku Wróci i skopie tyłek gościowi na koronie.
Astropata może chodzić po Otchłani ile mu się podoba ;) Może się napokować tak, że czar rozkaz to najwyżej go połaskota po tyłku ;) Wróci i skopie tyłek gościowi na koronie.
Patrząc na wyniki ankiety, nie będę oryginalny Dla mnie najlepszym dodatkiem jest Miasto. Wprowadza niesamowity klimat, dzięki któremu chce się chodzić po karczmach, handlować i odrobinę się rozerwać. Poza tym, możliwość stania się kimś (np. Szeryfem) dodaje smaczku całej rozgrywce
Pozdrawiam
Fajnie jest mieć hobby
Witam!
Patrząc na wyniki ankiety, nie będę oryginalny ;) Dla mnie najlepszym dodatkiem jest [b]Miasto[/b]. Wprowadza niesamowity klimat, dzięki któremu chce się chodzić po karczmach, handlować i odrobinę się rozerwać. Poza tym, możliwość stania się kimś (np. Szeryfem) dodaje smaczku całej rozgrywce ;)
Witam jestem nowy na forum.
Właśnie kupiłem na allegro Magie i Miecz ponieważ kiedyś grałem u kolesia i uważam tą gre za jedną z najlepszych planszówek.
Moim zdaniem najlepszym dodatkiem do MiM jest jaskinia ponieważ podwyższa poziom rozgrywki.
Witam jestem nowy na forum. Właśnie kupiłem na allegro Magie i Miecz ponieważ kiedyś grałem u kolesia i uważam tą gre za jedną z najlepszych planszówek.
Moim zdaniem najlepszym dodatkiem do MiM jest jaskinia ponieważ podwyższa poziom rozgrywki.