Witam Wszystkim,
Po przypominaniu sobie zasad z nową wersją nie zrozumiałe są dla mnie dwie rzeczy:
1. Tajemne Wrota.
"Poszukiwacz może próbować otworzyć Wrota tylko, jeśli tym samym
ruchem zdoła jeszcze wkroczyć na obszar leżący za nimi (Równiny
Grozy)."
Nie wiem czy dobrze to odczytuje... czyli jeżeli rzucę np 4 i mój ruch skończy się na polu "Tajemne Wrota" tzn ze nie mogę ich przekroczywszy w tej lub następnej torze ?
Czy będę mógł przejść tylko przez wrota jak wyrzucę 5 i mój ruch będzie mógł się skończyć na Równinach grozy ? (oczywiście po drodze stosując się do zasad sforsowania/otwarcia wrót)
2.Jaskinia Czarownika
". Jeśli Poszukiwacz wykona jakieś zadanie, a później ponownie trafi na
obszar Jaskini Czarownika, może się podjąć kolejnego zadania"
W jakim celu żeby uzyskać 2 talizman ? po co ?
Czy jeżeli będę miał już jakieś zadanie od od czarownika i stanę ponownie na to pole mogę wylosować nowe zadanie by zmienić obecne ?
P.S
Jaki dodatek proponujecie pod kątek największej ilości i najciekawszych kart przygód użytecznych w podstawie tak by urozmaicić rozgrywkę [/i]
Tajemne Wrota + Jaskinia Czarownika
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 20:55
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 39
- abubu
-
- Posty: 6130
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Witamy na forum!
ad1. zgodnie z instrukcją (itp) jeżeli jesteś oddalony od wrót o np. 4 pola to aby próbować otworzyć je, musisz rzucić za ruch co najmniej 5. Jeżeli rzucisz 4 to badasz obszar wrót ciągnąc kartę (lub spotykając poszukiwacza jeżeli tam jest i się zdecydujesz). W kolejnej turze wystarczy, że rzucisz 1 za ruch i możesz próbować wchodzić.
ad2. generalnie można grać wg taktyki "pozbieram wszystkie talizmany i mnie gońcie" Więc odpowiadając - tak, właśnie po to. Jednak z pomocą przychodzą dodatki ze specjalnymi nagrodami (zamiast talizmanu). Co do ilości zadań to powinno być w instrukcji (nie pamiętam), jeżeli jednak nic na ten temat nie ma - to możesz mieć ich ile chcesz, jednak pamiętając, że należy je wykonać jak tylko nadarzy się ku temu okazja (tzn. mając za zadanie pokonać wroga, nie możesz się im wymykać do czasu wypełnienia zadania).
ad.ps. żniwiarz (niestety niedostępny na chwilę obecną) lub inny mały dodatek (królowa lodu, pani jeziora lub aktualnie wydany wilkołak) ... wszystkie są warte posiadania.
ad1. zgodnie z instrukcją (itp) jeżeli jesteś oddalony od wrót o np. 4 pola to aby próbować otworzyć je, musisz rzucić za ruch co najmniej 5. Jeżeli rzucisz 4 to badasz obszar wrót ciągnąc kartę (lub spotykając poszukiwacza jeżeli tam jest i się zdecydujesz). W kolejnej turze wystarczy, że rzucisz 1 za ruch i możesz próbować wchodzić.
ad2. generalnie można grać wg taktyki "pozbieram wszystkie talizmany i mnie gońcie" Więc odpowiadając - tak, właśnie po to. Jednak z pomocą przychodzą dodatki ze specjalnymi nagrodami (zamiast talizmanu). Co do ilości zadań to powinno być w instrukcji (nie pamiętam), jeżeli jednak nic na ten temat nie ma - to możesz mieć ich ile chcesz, jednak pamiętając, że należy je wykonać jak tylko nadarzy się ku temu okazja (tzn. mając za zadanie pokonać wroga, nie możesz się im wymykać do czasu wypełnienia zadania).
ad.ps. żniwiarz (niestety niedostępny na chwilę obecną) lub inny mały dodatek (królowa lodu, pani jeziora lub aktualnie wydany wilkołak) ... wszystkie są warte posiadania.
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 20:55
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 39
Dziękuję za szybka odp
Czyli idąc według tej zasady jeżeli jestem oddalony o 4 pola od "Tajemne Wrota" i wyrzucę 6 to znaczy ze tez mogę wejść pomimo że suma ruchów pozwoli pójść dalej niż Równiny grozy ?
Bo brzmi to trochę wbrew zasadą z instrukcji:
"Poszukiwacz może próbować otworzyć Wrota tylko, jeśli tym samym
ruchem zdoła jeszcze wkroczyć na obszar leżący za nimi (Równiny
Grozy)."
Ale może to jest kwestia złego przetłumaczenia lub złej interpretacji.
Czyli idąc według tej zasady jeżeli jestem oddalony o 4 pola od "Tajemne Wrota" i wyrzucę 6 to znaczy ze tez mogę wejść pomimo że suma ruchów pozwoli pójść dalej niż Równiny grozy ?
Bo brzmi to trochę wbrew zasadą z instrukcji:
"Poszukiwacz może próbować otworzyć Wrota tylko, jeśli tym samym
ruchem zdoła jeszcze wkroczyć na obszar leżący za nimi (Równiny
Grozy)."
Ale może to jest kwestia złego przetłumaczenia lub złej interpretacji.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23991
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Tak. Nadplanowe punkty ruchu przepadają, a Ty zatrzymujesz się na Równinie Grozy.myc pisze:Czyli idąc według tej zasady jeżeli jestem oddalony o 4 pola od "Tajemne Wrota" i wyrzucę 6 to znaczy ze tez mogę wejść pomimo że suma ruchów pozwoli pójść dalej niż Równiny grozy ?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6309
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć: