![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/47682351_2314120805283647_351662859815485440_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=bef61baa8d76b25985042802bd9c3ecd&oe=5C9B77B2)
Schron Zero - ISS "TERROR"
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Schron Zero - ISS "TERROR"
coś nowego. Plansza z dodatku do Schronu Zero. ISS "TERROR" gracze będą mogli wykorzystać prom kosmiczny by przenieść się na międzynarodową stacje kosmiczną.
![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/47682351_2314120805283647_351662859815485440_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=bef61baa8d76b25985042802bd9c3ecd&oe=5C9B77B2)
![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/47682351_2314120805283647_351662859815485440_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=bef61baa8d76b25985042802bd9c3ecd&oe=5C9B77B2)
- Bushi
-
- Posty: 22
- Rejestracja: poniedziałek 12 lis 2018, 20:21
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
To jest projekt, czy może już istnieje z kompletem kart?
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
-
-
- Posty: 324
- Rejestracja: piątek 28 wrz 2018, 14:02
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Jaram się ![😁](https://cdn.jsdelivr.net/gh/s9e/emoji-assets-twemoji@11.2/dist/svgz/1f601.svgz)
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Przykładowe karty "ISS TERROR"
;
;![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/48059167_2315729238456137_3207683556079828992_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=941a24dea06f8cc2ea1a765907abac26&oe=5C9CD064)
![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/47681544_2315729158456145_4532646010157006848_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=2dfc5bde3cf5a946ec183f54fc13eacf&oe=5C961664)
![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/47689464_2315729258456135_6912488780440010752_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=fad762e70d59305f0a02fce63344780b&oe=5C943601)
![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/48059167_2315729238456137_3207683556079828992_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=941a24dea06f8cc2ea1a765907abac26&oe=5C9CD064)
- Pablo
-
-
Spis dodatków autora:
• Dyniowy Król - Dyniokruk
• Nowe Przygody
• Paczka Przygód
• Smocze Dary
• Ukryta Dolina
• Ulice Miasta
• Zaklęcia - Posty: 3166
- Rejestracja: wtorek 06 mar 2018, 10:01
- Lokalizacja: śląskie
- Płeć:
- Wiek: 43
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Może ,przy okazji jakiegoś zjazdu skuszę się na partię. Graficznie to jest "kosmos" . Świetna robota.
-
-
- Posty: 324
- Rejestracja: piątek 28 wrz 2018, 14:02
- Płeć:
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Na stacji orbitalnej oprócz zmutowanych obcych czy cyborgów znaleźć można sprzęt do wszczepienia cyber modyfikacji, i być może naprawić to co wstrętna mutacja z nami zrobiła , nowa ręka czy noga mogą się przydać.
<karta testowa>
![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/64513404_2621904471171944_949543636226277376_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=eb51a6a4f897448958b627664ad94199&oe=5D798E80)
revers Cyber Wszczepów
![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/64993715_2621904481171943_9059576565599305728_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=e57393c44756d1b02d5fd635714a78b0&oe=5D8FA370)
<karta testowa>
![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/64513404_2621904471171944_949543636226277376_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=eb51a6a4f897448958b627664ad94199&oe=5D798E80)
revers Cyber Wszczepów
![Obrazek](https://scontent.fpoz2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/64993715_2621904481171943_9059576565599305728_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_ht=scontent.fpoz2-1.fna&oh=e57393c44756d1b02d5fd635714a78b0&oe=5D8FA370)
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12954
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Plansza do ISS TERROR
https://www.dropbox.com/s/onyuns5aidusq ... 0.jpg?dl=0
jak to jest że przed wrzuceniem nie widzę błędów, a po już tak![face with stuck-out tongue :P](./images/smilies/emojione/1f61b.svg)
https://www.dropbox.com/s/onyuns5aidusq ... 0.jpg?dl=0
jak to jest że przed wrzuceniem nie widzę błędów, a po już tak
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
aktualnie ISS TERROR :
14 miejsc,
10 towarzyszy,
8 nieznajomych,
18 zdarzeń,
27 przedmiotów,
5 techów,
1 wszczep,
33 wrogów.
Jakie waszym zdaniem jest wyważenie ilości kart w dodatku ?
oraz ruch na ISS TERROR i znacznik pędu.
Poruszanie się na stacji kosmicznej różni się od innych dodatków Schronu Zero. Na stacji nie ma grawitacji. Rzucamy wiec kością k6 i dzielimy wynik na pół zaokrąglając w górę. 1-2 to 1 obszar 3-4 to 2 obszary 5-6 to 3 obszary. Gdy poruszamy się do dwóch obszarów nic takiego się nie dzieje, lecz gdy wyrzucimy 5-6 i przesuniemy się o 3 obszary dostajemy znacznik pędu +1. Co oznacza że w następnej turze poruszymy się o jedno pole więcej niż wyrzuciliśmy. Gdy znów wyrzucimy 5-6 znacznik pędu zmieni się na + 2 więc poruszymy się o kolejne 2 obszary więcej. Jeżeli nasz ruch nie skończy się na skrajnym polu a mamy znacznik pędu na karcie, odbijając się od ściany otrzymujemy obrażenia ( tyle ile wynosi znacznik pędu). Znacznik pędu można zmniejszyć tylko ruchem o jedno pole, wtedy to wyhamujemy o jeden znacznik pędu. Przy rzutach 3-4 nic się nie zmienia, znacznik pędu pozostaje taki sam.
14 miejsc,
10 towarzyszy,
8 nieznajomych,
18 zdarzeń,
27 przedmiotów,
5 techów,
1 wszczep,
33 wrogów.
Jakie waszym zdaniem jest wyważenie ilości kart w dodatku ?
oraz ruch na ISS TERROR i znacznik pędu.
Poruszanie się na stacji kosmicznej różni się od innych dodatków Schronu Zero. Na stacji nie ma grawitacji. Rzucamy wiec kością k6 i dzielimy wynik na pół zaokrąglając w górę. 1-2 to 1 obszar 3-4 to 2 obszary 5-6 to 3 obszary. Gdy poruszamy się do dwóch obszarów nic takiego się nie dzieje, lecz gdy wyrzucimy 5-6 i przesuniemy się o 3 obszary dostajemy znacznik pędu +1. Co oznacza że w następnej turze poruszymy się o jedno pole więcej niż wyrzuciliśmy. Gdy znów wyrzucimy 5-6 znacznik pędu zmieni się na + 2 więc poruszymy się o kolejne 2 obszary więcej. Jeżeli nasz ruch nie skończy się na skrajnym polu a mamy znacznik pędu na karcie, odbijając się od ściany otrzymujemy obrażenia ( tyle ile wynosi znacznik pędu). Znacznik pędu można zmniejszyć tylko ruchem o jedno pole, wtedy to wyhamujemy o jeden znacznik pędu. Przy rzutach 3-4 nic się nie zmienia, znacznik pędu pozostaje taki sam.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
ISS Terror - skończone z nową okładką
, ![Obrazek](https://i.imgur.com/ME7o7mQ.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/vK4QmTX.jpg)
![Obrazek](https://i.imgur.com/ME7o7mQ.jpg)
- husar
-
- Posty: 2104
- Rejestracja: wtorek 11 gru 2018, 22:41
- Lokalizacja: Piaseczno
- Płeć:
- Wiek: 47
- Maletz
-
- Posty: 918
- Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Co stoi na przeszkodzie, żeby ten tytuł Kickstarterować?
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12954
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Grafiki przedewszystkim ![disappointed face :(](./images/smilies/emojione/1f61e.svg)
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6304
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
A nieprawda, z kicka między innymi po to zbierasz kasę żeby na grafika było.
Nic nie stoi na przeszkodzie tak naprawdę.
What a view.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Sądzę że więcej zmian by się przydało w planszy i mechanice. Ale ogolnie Blu ma rację.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12954
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Piszę o obecnej wersji. Wiem że daje się termin 2 lata i masz czas na wszystko. I na grafika też. Ale obecną wersja schronu na kika nie mogła by iść.
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Maletz
-
- Posty: 918
- Rejestracja: sobota 01 lip 2017, 13:16
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Szkoda byłoby zmarnować, bo gra ma klimat i potencjał, plus kultowe mechaniki, wiec mysle, ze zebranie srodkow to jakies 2,5 minuty, jesli zajawka bedzie fajnie przygotowana. A ekipa na forum prezna o wyjatkowo kreatywna. Moze warto to obgadac przy okazji zjazdu? Co szanowny autor @armisch na to?
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 48
- Kontakt:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
to by wychodziło w okolicach 900 grafik z dodatkami ale bez plansz.
Dodano po 5 minutach 9 sekundach:
Mam materiał na ostatni dodatek do schronu zamykający w uścisku planszami, planszę główną Schronu, i na tym kończę. ostatnie 2 tygodnie urlopu wycisnąłem ile się dało by pozamykać te 3 dodatki.
Dodano po 5 minutach 9 sekundach:
jak najbardziej za, ale to już nie ja.Maletz pisze: ↑poniedziałek 05 sie 2019, 14:56 Szkoda byłoby zmarnować, bo gra ma klimat i potencjał, plus kultowe mechaniki, wiec mysle, ze zebranie srodkow to jakies 2,5 minuty, jesli zajawka bedzie fajnie przygotowana. A ekipa na forum prezna o wyjatkowo kreatywna. Moze warto to obgadac przy okazji zjazdu? Co szanowny autor @armisch na to?
Mam materiał na ostatni dodatek do schronu zamykający w uścisku planszami, planszę główną Schronu, i na tym kończę. ostatnie 2 tygodnie urlopu wycisnąłem ile się dało by pozamykać te 3 dodatki.
-
-
- Posty: 324
- Rejestracja: piątek 28 wrz 2018, 14:02
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Świetna robota, brawo ![👍](https://cdn.jsdelivr.net/gh/s9e/emoji-assets-twemoji@11.2/dist/svgz/1f44d.svgz)
- fallenmk
-
-
Spis dodatków autora:
• Krainy Wschodu
• Miecze Czarnoksiężnika
• Poszukiwacze z DnD
• Powrót Kruczej Wiedźmy
• Purpurowy Czerw
• Pułapki w Podziemiach - Posty: 2333
- Rejestracja: sobota 07 lip 2018, 20:03
- Płeć:
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Zobaczyłbym na półce sklepowej i pewnie uznałbym, że to oryginalna gra.
- abubu
-
- Posty: 5864
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Schron Zero - ISS "TERROR"
Prawa autorskie ... I nie o grafikę chodzi bo to można zmienić. Przede wszystkim to jest klon TMiM ale w innym uniwersum. Mechanika też podlega prawom autorskim. GW w parę minut udowodni plagiat.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.