Schron Zero - Toxic
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Schron Zero - Toxic
Dodatek toxic wprowadza wiele dodatkowych elementów :
- dodatkową mini plansze rozszerzającą stacje benzynową
- Toksyczną chmurę poruszającą się po planszy
- punkty Radiacji i karty mutacji
- Pojazdy wraz z paliwem
- listy gończe
- nowe ekwipunek a w nim np: napoje, broń palną
- nowe Techy
nowe zdarzenia i mocniejsi wrogowie
np nowy Czempion Areny
a tu mini plansza
- dodatkową mini plansze rozszerzającą stacje benzynową
- Toksyczną chmurę poruszającą się po planszy
- punkty Radiacji i karty mutacji
- Pojazdy wraz z paliwem
- listy gończe
- nowe ekwipunek a w nim np: napoje, broń palną
- nowe Techy
nowe zdarzenia i mocniejsi wrogowie
np nowy Czempion Areny
a tu mini plansza
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13325
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Schron Zero - Toxic
Hmm a co z toxic ?
Zaczynasz mieć przypadłość zaczynania dodatków i ich niekończenia?
Zaczynasz mieć przypadłość zaczynania dodatków i ich niekończenia?
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
niektóre dodatki czekają na zamknięcie aż znajdę odpowiednie grafiki. Toxic mogę zamykać. chociaż bardzo chciałem wymyślić jakąś fajną mechanikę pojazdów(może ktoś ma pomysł) ale nic fajnego mi nie przychodzi do głowy . ISS powstał bo zostało mi masę grafik z Gwiezdnej Ekspedycji i inspiracja Kosmiczną Otchłanią, serialem Orgin i Nightflyers ) a ja z natchnieniem nie dyskutuje. Jak jest wena i czas to robię.
- abubu
-
- Posty: 6198
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Schron Zero - Toxic
Różne pojazdy modyfikujące ruch (np. +/- ileś oczek) + żetony paliwa służące do korzystania z tych pojazdów (coś jak ładunki). Żetony te możliwe do zdobywania w kartach (np. jak mieszki złota) i/lub na specjalnym obszarze (np. Stacja benzynowa).
Jak brak ci tylko grafik to zapodaj listę nazw i/lub opisów kart/ obszarów. Forumowicze pomogą.
Jak brak ci tylko grafik to zapodaj listę nazw i/lub opisów kart/ obszarów. Forumowicze pomogą.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6314
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Re: Schron Zero - Toxic
Mam nadzieję że te pojazdy się nie nosi ze sobą jak się ich nie używa. To by było bez sensu.abubu pisze: ↑poniedziałek 10 gru 2018, 17:13 Różne pojazdy modyfikujące ruch (np. +/- ileś oczek) + żetony paliwa służące do korzystania z tych pojazdów (coś jak ładunki). Żetony te możliwe do zdobywania w kartach (np. jak mieszki złota) i/lub na specjalnym obszarze (np. Stacja benzynowa).
Jak brak ci tylko grafik to zapodaj listę nazw i/lub opisów kart/ obszarów. Forumowicze pomogą.
What a view.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
stacja benzynowa jest gotowa razem z mechanikiem i posterunkiem łowców nagród
brałem tez pod uwagę fakt ze za paliwo można używać specjalnych zdolności aut
na razie auta miały wyglądać tak
brałem tez pod uwagę fakt ze za paliwo można używać specjalnych zdolności aut
na razie auta miały wyglądać tak
- abubu
-
- Posty: 6198
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Schron Zero - Toxic
@Bludgeon No raczej nie inaczej .. koniec paliwa to koniec użyteczności pojazdu .. zostaje na miejscu. Jak się ma co najmniej jeden żeton paliwa można posiadać dany pojazd. Używanie "specjalnych funkcji" pojazdów zużywało by paliwo.
Dodano po 39 sekundach:
Ale oczywiście to tylko tak na szybkiego pomysł.
Dodano po 39 sekundach:
Ale oczywiście to tylko tak na szybkiego pomysł.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13325
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
i to jest w toxic czy osobne rozszerzenie?
Jak Ci się podoba pomysł od Abubu ?
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
W skład toxic wchodzi
Toksyczna chmura
Znaczmiki radiacji i karty mutacji
Dodatkowe techy i karty przygód
Poszukiwacze
Napoje
Rozszerzenie stacji benzynowej z pojazdami znacznik paliwa
Listy gończe
Pomysł ok do przetestowania ile tego paliwa bylo by potrzeba i musiał bym zmienić karty pojazdów. Myślałem tez żeby pojazy może miały odgórnie inna mechanikę poruszania oraz walki plus specjalne umiejki aktywowane paliwem.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
A może coś takiego.
Koszt paliwa 2 sztuki ammo
Każdy pojazd wydając paliwo może
-wymyknac się wrogowi bez walki
-przenieś się w dowolne miejsce w danej strefie
-zapobiec wymykaniu się z walki innym graczom
-powtuzyc zut kostka na atak
Opcje do wyboru , oczywiście potrzeba jednego paliwa by w ogóle używać pojazdu.
Pojawi się tez nowy typ wroga "zmotoryzowany". Przed którym nie można uciec nawet pojazdem.
Jak sądzicie?
Koszt paliwa 2 sztuki ammo
Każdy pojazd wydając paliwo może
-wymyknac się wrogowi bez walki
-przenieś się w dowolne miejsce w danej strefie
-zapobiec wymykaniu się z walki innym graczom
-powtuzyc zut kostka na atak
Opcje do wyboru , oczywiście potrzeba jednego paliwa by w ogóle używać pojazdu.
Pojawi się tez nowy typ wroga "zmotoryzowany". Przed którym nie można uciec nawet pojazdem.
Jak sądzicie?
- abubu
-
- Posty: 6198
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Schron Zero - Toxic
Do tego można podzielić pojazdy na klasy:
- opancerzony ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak zbroja)
- uzbrojony ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak broń)
- transportowy ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak muł)
- itp
Ewentualnie każdy pojazd bazowo taki sam (goły) z możliwością dokupienia ulepszeń (ograniczona liczba slotów, np. 2) w warsztacie:
- opancerzenie
- broń
- większe zbiorniki paliwa
- przyczepka
- nitro
- itp.
Tutaj można było by również wprowadzić "ładunki" tak aby wymusić ruch w interesie.
W warsztacie / na stacji dodatkowo możliwość:
- oddania starego sprzętu za powiedzmy połowę ceny (?)
- uzupełnienie ładunków (naprawa) jakiegoś ulepszenia
- itp
W ten sposób można było by zrezygnować z paliwa lub zmniejszyć jego znaczenie. Przykładowo "ekstra" paliwo było by czymś w rodzaju losu ale do:
- modyfikowania ruchu
- wymykania się
- itp
Także ten tego ... pomysłów jest kilka (niektóre może mniej udane / przemyślane ... ale zawsze to coś)
- opancerzony ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak zbroja)
- uzbrojony ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak broń)
- transportowy ("pasywna/darmowa zdolność" coś jak muł)
- itp
Ewentualnie każdy pojazd bazowo taki sam (goły) z możliwością dokupienia ulepszeń (ograniczona liczba slotów, np. 2) w warsztacie:
- opancerzenie
- broń
- większe zbiorniki paliwa
- przyczepka
- nitro
- itp.
Tutaj można było by również wprowadzić "ładunki" tak aby wymusić ruch w interesie.
W warsztacie / na stacji dodatkowo możliwość:
- oddania starego sprzętu za powiedzmy połowę ceny (?)
- uzupełnienie ładunków (naprawa) jakiegoś ulepszenia
- itp
W ten sposób można było by zrezygnować z paliwa lub zmniejszyć jego znaczenie. Przykładowo "ekstra" paliwo było by czymś w rodzaju losu ale do:
- modyfikowania ruchu
- wymykania się
- itp
Także ten tego ... pomysłów jest kilka (niektóre może mniej udane / przemyślane ... ale zawsze to coś)
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
Ulepszenia fajna sprawa. W ISS TERROR dojdą cyberwszczepy czyli techy specjalne montowane na stałe w specjalnych miejscach. Jak auto.doc czy instytut. To i mogę zrobić upgrady pojazdów i broni u mechanika instalowane.
- Rogo
-
- Posty: 6405
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Schron Zero - Toxic
1Proponuję, żeby pojazdy po prostu dawały możliwość modyfikacji ruchu kosztem żetonów Paliwa.
Np, Odrzucając 1 żeton Paliwa, możesz poruszyć się o jeden lub dwa obszary dalej niż wynika to z rzutu kością.
I można zrobić karty Zdarzeń typu Ugrzązłeś, odrzuć po 1 żetonie Paliwa z każdego Pojazdu, który posiadasz.
Dodano po 2 minutach 11 sekundach:
Oczywiście inne bajery (jak np bagażnik pozwalający przewozić więcej Przedmiotów, pancerz, chroniący w walce i możliwość ucieczki za żeton Paliwa) - też bym wprowadził, ale nie wszystko bym uzależniał kosztem Paliwa.
I różni złodzieje pojazdów (czy to Zdarzenia, czy Wrogowie, którzy zabierają samochód wraz z zawartością bagażnika gdy pokonają gracza)
Np, Odrzucając 1 żeton Paliwa, możesz poruszyć się o jeden lub dwa obszary dalej niż wynika to z rzutu kością.
I można zrobić karty Zdarzeń typu Ugrzązłeś, odrzuć po 1 żetonie Paliwa z każdego Pojazdu, który posiadasz.
Dodano po 2 minutach 11 sekundach:
Oczywiście inne bajery (jak np bagażnik pozwalający przewozić więcej Przedmiotów, pancerz, chroniący w walce i możliwość ucieczki za żeton Paliwa) - też bym wprowadził, ale nie wszystko bym uzależniał kosztem Paliwa.
I różni złodzieje pojazdów (czy to Zdarzenia, czy Wrogowie, którzy zabierają samochód wraz z zawartością bagażnika gdy pokonają gracza)
Ja nawet nie mam Talismana.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
instrukcja Schron Zero Toxic
pierwsze szlify na zakończenie, doszło trochę techów i nowych toksycznych bestii. Mutacje bedą się sypać gęsto
pierwsze szlify na zakończenie, doszło trochę techów i nowych toksycznych bestii. Mutacje bedą się sypać gęsto
-
-
- Posty: 324
- Rejestracja: piątek 28 wrz 2018, 14:02
- Płeć:
Re: Schron Zero - Toxic
Czyli Toxic właściwie skończony? Kiedy będzie dodana możliwośc wydruku?
Powiem szczerze, że nie mogę się doczekać, zresztą na ISS "TERROR" także...
Powiem szczerze, że nie mogę się doczekać, zresztą na ISS "TERROR" także...
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13325
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
Eee a czy ja nie pytałem czy on finalny był na chomiku ?
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
Wydawalo mi się że był ale kreator kart taki świetny że nie mogłem się powstrzymać. A brakowało mi kart z radiacją
- abubu
-
- Posty: 6198
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Re: Schron Zero - Toxic
Zrób z tego mini dodatek i nazwij go "Schron Zero: Toxic - Mini Bonus Pack" czy jakoś tak ... wówczas @Valdi nie będzie miał czego się czepić (... że nadal zmieniasz, dodajesz, że jeszcze nie gotowe, itp)
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13325
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
Ogólnie przyszłościowo to tobry pomysł, tu jeszcze dało się zaradzić, o ile to koniec
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
mutacje to nie tylko degeneracje fizyczne
,,
i lepiej nie wpadać na anomalie
,,
jak widać trwa domykanie Toxic
wielkie podziękowania dla Arthan za pomoc a szczególnie za kreatory kart
,,
i lepiej nie wpadać na anomalie
,,
jak widać trwa domykanie Toxic
wielkie podziękowania dla Arthan za pomoc a szczególnie za kreatory kart
- Rogo
-
- Posty: 6405
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Re: Schron Zero - Toxic
BOMBEL? Uśmiechy Bombelków trafiły do post-apo... Świat się kończy... xD
Ja nawet nie mam Talismana.
- armisch
-
- Posty: 536
- Rejestracja: wtorek 03 maja 2016, 19:37
- Lokalizacja: poznan
- Płeć:
- Wiek: 49
- Kontakt:
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 13325
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Schron Zero - Toxic
To dalej Toxic?!?!
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.