Cześć,
Mam na imię Damian i pracuję dla Yodeling Ogre Games - nowego wydawnictwa, które właśnie rozpoczyna swoją przygodę z grami planszowymi. W tej chwili zajmuję się rekrutacją osób zainteresowanych testowaniem gier planszowych, które bieżemy pod uwagę w naszym planie wydawniczym.
Jeśli chcesz:
zdobyć nowe doświadczenie;
poznać interesujących ludzi;
być w grupie pierwszych testerów;
spędzić miło czas.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu, poprzez przesłanie maila na adres: playtesting@yodelingogre.com.
W temacie podaj swoje imię i nazwisko, lub pseudonim, jeżeli wolisz pozostać anonimowy. W zgłoszeniu napisz jakie masz doświadczenie z grami planszowymi, wymień parę swoich ulubionych tytułów i podaj główny powód, dlaczego chcesz wziąć udział w projekcie.
Testy będą się odbywać online, więc nie musisz się martwić o wydatki na bilety, paliwo, czy też zbędny czas potrzebny na dojazd.
Dla wyjątkowo aktywnych przewidziane nagrody.
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem na forum, lub możecie do mnie pisać na facebook'u (link w podpisie).
Ostatnio zmieniony wtorek 04 lip 2017, 19:19 przez Yodeling Ogre, łącznie zmieniany 1 raz.
Cześć, Mam na imię Damian i pracuję dla Yodeling Ogre Games - nowego wydawnictwa, które właśnie rozpoczyna swoją przygodę z grami planszowymi. W tej chwili zajmuję się rekrutacją osób zainteresowanych testowaniem gier planszowych, które bieżemy pod uwagę w naszym planie wydawniczym.
Jeśli chcesz:[list] zdobyć nowe doświadczenie; poznać interesujących ludzi; być w grupie pierwszych testerów; spędzić miło czas. [/list]
Wystarczy; że będziesz miał: [list]chęci; komputer; internet; mikrofon; skrzynkę email.[/list]
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu, poprzez przesłanie maila na adres: playtesting@yodelingogre.com.
W temacie podaj swoje imię i nazwisko, lub pseudonim, jeżeli wolisz pozostać anonimowy. W zgłoszeniu napisz jakie masz doświadczenie z grami planszowymi, wymień parę swoich ulubionych tytułów i podaj główny powód, dlaczego chcesz wziąć udział w projekcie.
Testy będą się odbywać online, więc nie musisz się martwić o wydatki na bilety, paliwo, czy też zbędny czas potrzebny na dojazd.
Dla wyjątkowo aktywnych przewidziane nagrody.
Na wszystkie pytania chętnie odpowiem na forum, lub możecie do mnie pisać na facebook'u (link w podpisie).
Dzięki za zainteresowanie - właśnie odpowiedziałem na Twojego maila. Testować online będziemy na portalu tabletopia.com. Model gry został już przygotowany, więc jak tylko uda nam się zorganizować grupy, startujemy z testami.
Dzięki za zainteresowanie - właśnie odpowiedziałem na Twojego maila. Testować online będziemy na portalu tabletopia.com. Model gry został już przygotowany, więc jak tylko uda nam się zorganizować grupy, startujemy z testami.
Dla wszystkich niezdecydowanych zamieszczam link do instrukcji do naszej pierwszej testowanej gry ekonomicznej. Realia gry to fantasy steampunk - gracze wcielają się w członków gnomiej magnaterii, którzy walczą o tytuł najzamożniejszego mieszkańca miasta.
Dla wszystkich niezdecydowanych zamieszczam [url=http://yodelingogre.com/wp-content/uploads/2017/07/instrukcja-gnometalism.pdf]link do instrukcji[/url] do naszej pierwszej testowanej gry ekonomicznej. Realia gry to fantasy steampunk - gracze wcielają się w członków gnomiej magnaterii, którzy walczą o tytuł najzamożniejszego mieszkańca miasta.
Po obejrzeniu mechaniki stwierdzam, że gra podobna trochę do Catanu, inne są jednak surowce i (odrobinę) inny cel gry.
Przeszłość to wspomnienie, przyszłość to nadzieja, chwila absolutnej perfekcji jest teraz. Cieszmy się nią!
(Aktualnie pracuję nad dodatkami Chat Noir i Zamek)
Mój dropbox: https://www.dropbox.com/sh/4dc47yyljiee ... IFg9a?dl=0
Po obejrzeniu mechaniki stwierdzam, że gra podobna trochę do Catanu, inne są jednak surowce i (odrobinę) inny cel gry.
Tak, masz rację, trochę jest podobna do Catanu - szczególnie handel. Wydaje nam się, że nie ma zbyt wielu pozycji na rynku, które symulowałyby ekonomię między graczami. W Catanie ta ekonomia jest nieco bardziej ograniczona, ponieważ mamy do dyspozycji mniej surowców i ceny mogą sięgać maksymalnie 4:1, ze względu na możliwość zakupu w banku. Dodatkowo, ze względu na większą rozpiętość cen (w tej chwili od 1 do 24 - Catan 1 do 4) spodziewamy się dużo większej możliwości negocjacji.
Tak, masz rację, trochę jest podobna do Catanu - szczególnie handel. Wydaje nam się, że nie ma zbyt wielu pozycji na rynku, które symulowałyby ekonomię między graczami. W Catanie ta ekonomia jest nieco bardziej ograniczona, ponieważ mamy do dyspozycji mniej surowców i ceny mogą sięgać maksymalnie 4:1, ze względu na możliwość zakupu w banku. Dodatkowo, ze względu na większą rozpiętość cen (w tej chwili od 1 do 24 - Catan 1 do 4) spodziewamy się dużo większej możliwości negocjacji.
Układ faz - bardzo podobny, tak jak surowce, jednak końcowo gra różni się na +, bo jest różnica w fazie produkcji (która w Catanie denerwowała)
Przeszłość to wspomnienie, przyszłość to nadzieja, chwila absolutnej perfekcji jest teraz. Cieszmy się nią!
(Aktualnie pracuję nad dodatkami Chat Noir i Zamek)
Mój dropbox: https://www.dropbox.com/sh/4dc47yyljiee ... IFg9a?dl=0
Układ faz - bardzo podobny, tak jak surowce, jednak końcowo gra różni się na +, bo jest różnica w fazie produkcji (która w Catanie denerwowała)
Układ faz jest pewnie podobny, ale szczerze mówiąc nie inspirowaliśmy się Catanem w tym przypadku. Bardzo dużo gier pewnie ma taki układ (Race for the Galaxy, Osadnicy: Narodziny Imperium i wiele innych), ze względu na to, że trzeba w jakiś logiczny sposób ułatwić graczom rozgrywkę. Nazwy faz są o wiele łatwiejsze do zapamiętania - rozbijają cały zbiór punktów na grupy i stanowią uzupełnienie tematu. To była naturalna reakcja na sporo informacji, które trzeba było w przyjazny sposób edytować. Tak naprawdę zapomniałem, że rozgrywka w Catanie jest rozbita na fazy w instrukcji:).
Dzięki za docenienie fazy produkcji:). Mógłbyś powiedzieć, co konkretnie Ci się w niej podoba?
Układ faz jest pewnie podobny, ale szczerze mówiąc nie inspirowaliśmy się Catanem w tym przypadku. Bardzo dużo gier pewnie ma taki układ (Race for the Galaxy, Osadnicy: Narodziny Imperium i wiele innych), ze względu na to, że trzeba w jakiś logiczny sposób ułatwić graczom rozgrywkę. Nazwy faz są o wiele łatwiejsze do zapamiętania - rozbijają cały zbiór punktów na grupy i stanowią uzupełnienie tematu. To była naturalna reakcja na sporo informacji, które trzeba było w przyjazny sposób edytować. Tak naprawdę zapomniałem, że rozgrywka w Catanie jest rozbita na fazy w instrukcji:).
Dzięki za docenienie fazy produkcji:). Mógłbyś powiedzieć, co konkretnie Ci się w niej podoba?
Głównie to, że WSZYSTKIE budynki dają surowce a nie tylko kilka, jak było w Catanie (były one całkowicie losowe, więc można było [praktycznie nic nie zyskac przez pół gry).
P.S. Jaki jest wymagany wiek aby móc się zapisac?
Przeszłość to wspomnienie, przyszłość to nadzieja, chwila absolutnej perfekcji jest teraz. Cieszmy się nią!
(Aktualnie pracuję nad dodatkami Chat Noir i Zamek)
Mój dropbox: https://www.dropbox.com/sh/4dc47yyljiee ... IFg9a?dl=0
Głównie to, że WSZYSTKIE budynki dają surowce a nie tylko kilka, jak było w Catanie (były one całkowicie losowe, więc można było [praktycznie nic nie zyskac przez pół gry).
Nie zastanawialiśmy się nad tym do tej pory, bo braliśmy pod uwagę osoby pełnoletnie. Myślę, że możemy brać pod uwagę ludzi od 16 lat za pisemnym pozwoleniem rodziców.
Nie zastanawialiśmy się nad tym do tej pory, bo braliśmy pod uwagę osoby pełnoletnie. Myślę, że możemy brać pod uwagę ludzi od 16 lat za pisemnym pozwoleniem rodziców.