Strona 12 z 15
Re: Post-apo MiM
: wtorek 01 lis 2016, 23:00
autor: Valdi
Tylko ważne żeby potym nie zmieniać pow 50% kart w takim zipie bo niepotrzebny druk by był.
Re: Post-apo MiM
: środa 02 lis 2016, 19:34
autor: armisch
karta popełniona dzięki AndO3131 podczas tesowania nowego pluginu SE do SZ
,
Re: Post-apo MiM
: środa 02 lis 2016, 20:08
autor: AndO3131
Dzięki, że wypróbowałeś plugin. Wrzuciłem ostateczną wersję 2.1 z kartami ekwipunku i bonusowo podkolorowaniem warstwy.
Spróbuj w SE eksportować karty 'duże, dobrej jakości'. Wtedy będzie lepsze porównanie
Re: Post-apo MiM
: środa 02 lis 2016, 20:20
autor: armisch
ciągle się bawię i uczę tego programu. wielkie dzięki raz jeszcze.
ps podeślesz ten nowy?
Re: Post-apo MiM
: sobota 05 lis 2016, 19:25
autor: armisch
Prace wciąż trwają, karty wydrukowane testowo czarno-białe już wycięte.
plansza trochę za duża wyszła
90x120 ale to testów wystarczy.
Re: Post-apo MiM
: sobota 05 lis 2016, 20:30
autor: stave
wiesz mimo takiej jakości fajnie się to prezentuje
>
Re: Post-apo MiM
: sobota 05 lis 2016, 21:03
autor: Valdi
Testuj testuj, bo nie mogę się doczekać aż zaakceptujesz całość i wydrukuje to w kolorze
Re: Post-apo MiM
: niedziela 06 lis 2016, 10:26
autor: armisch
Valdi pisze:Testuj testuj, bo nie mogę się doczekać aż zaakceptujesz całość i wydrukuje to w kolorze
oj ja też ja też
Re: Post-apo MiM
: niedziela 06 lis 2016, 15:05
autor: armisch
testowa rozgrywka wypadła nadzwyczaj obiecująco, Rakiety zostały koniec końców odpalone, krew przelana
na początku obcy zajeli miasto i byli postrachem <intel 9> prawie do konca rozgrywki
dzięki wielkiej pomocy AndO3131 prace nad instrukcją ruszyły z kopyta
Re: Post-apo MiM
: piątek 11 lis 2016, 16:47
autor: armisch
kilka zmian ale bardziej kosmetycznych plecak zosatanie jako przedmiot a zamiast muła big dog
,
,
i kilka podmian grafik
,
,
Re: Post-apo MiM
: czwartek 17 lis 2016, 12:21
autor: armisch
w oczekiwaniu - dice tower sklecony własnoręcznie .
Re: Post-apo MiM
: piątek 18 lis 2016, 14:41
autor: Valdi
Ostatnio kiepsko z zgodnościami instrukcji z faktycznym stanem kart (tj W Wizji, Smokach i U Ciebie...)
Instrukcja:
1 Plansza
104 Przygody
24 Techy
30 żetonów S I Ż
36 żetonów Fuxa
28 Kart Ekwipunku
4 Karty Dostępu
16 Poszukiwaczy
4 Zombie
4 Charaktery
30 Amunicji
10 Zadań
Coś to nie styka
bo masz:
poszukiwaczy 18 + 3 Zombie
Techy:
21 - miało być 24
kart:
79 Przedmiotów
71 Spotkań
68 Wrogów
Dasz rade to jakoś ułożyć tak jak trzeba z np. plikiem w każdym folderze _koszulka.jpg ?
Re: Post-apo MiM
: piątek 18 lis 2016, 19:02
autor: armisch
pamiętajmy że niektóre karty są drukowane podwójnie a niektórych nie będzie , zombie 3 różne ale to są ropuchy wiec drukujemy x 4 najładniejszego
cześć kart będzie wyodrębniona jako mały dodatek toxic . wiec będzie się zgadzać, spokojnie a jak nie to zmienimy w instrukcji która jeszcze nie jest skończona.
czy dam radę ułożyć? - postaram się ale jestem strasznym chaotykiem i nie zawsze to wychodzi.
a tu testy kolorystyczne
Re: Post-apo MiM
: piątek 18 lis 2016, 20:12
autor: Valdi
armisch pisze:czy dam radę ułożyć? - postaram się ale jestem strasznym chaotykiem i nie zawsze to wychodzi.
Wystarczy pofolderować, w takich ilościach jak to przewidujesz.
Re: Post-apo MiM
: sobota 19 lis 2016, 13:33
autor: armisch
Valdi pisze:Ostatnio kiepsko z zgodnościami instrukcji z faktycznym stanem kart (tj W Wizji, Smokach i U Ciebie...)
16 Poszukiwaczy
Coś to nie styka
bo masz:
poszukiwaczy 18
poszukiwacze jest 18 ponieważ - Wojownik autostrady i Terminator będą w dodatku toxic razem z nowym "Kupcem" i Rycerzem Bractwa czyli 4 poszukiwaczy dodatkowo.
,
w dodatku toxic <ala ponury żniwiarz> będzie też bron palna , nowi wrogowie zdziczali trochę przedmiotów <te nadprogramowe techy> i toxyczna chmura w roli głównej.
Re: Post-apo MiM
: sobota 19 lis 2016, 15:57
autor: armisch
i brakujący poszukiwacze <żeby było 16 w podstawce>
,
Re: Post-apo MiM
: sobota 19 lis 2016, 16:41
autor: Mały Nemo
armisch pisze:.
A very meaningful dot...
Re: Post-apo MiM
: sobota 19 lis 2016, 18:20
autor: armisch
karta specjalna na Święta
Re: Post-apo MiM
: sobota 19 lis 2016, 18:34
autor: Valdi
armisch ułożysz karty do odpowiednich folderów?
Re: Post-apo MiM
: sobota 19 lis 2016, 18:54
autor: armisch
tak , będą poukładane muszę tylko kilka kart poprawić. poszukiwaczy już masz.
Re: Post-apo MiM
: niedziela 20 lis 2016, 21:14
autor: armisch
uzupełniona karta z "figurkami" postaci.
Re: Post-apo MiM
: piątek 25 lis 2016, 23:33
autor: armisch
liczenie kart - podstawka 108 kart zdarzeń 32 karty ekwipunku 24 techy 16 poszukiwaczy podstawowe zakończenie
z dodatkiem Toxic 70 kart zdarzeń 23 karty ekwipunku <brak techów> 4 poszukiwaczy alternatywne zakończenie + toksyczna chmura
Re: Post-apo MiM
: wtorek 06 gru 2016, 18:51
autor: armisch
Re: Post-apo MiM
: środa 07 gru 2016, 23:00
autor: Wilhorn
Przeglądam całość gry i stwierdzam, że włożyłeś w to mnóstwo swojej pracy i energii ale efekt jest tego warty bo gra jest powalająca.
Poczułem dreszcz zbliżającej się przygody jak przy pierwszym odpaleniu fallouta.
genialny jest też pomysł z żetonami amunicji w postaci ... amunicji
Z tego co piszesz i zaobserwowałem po kartach gra trzyma wysoki poziom trudności. To świetnie bo fallouty pierwsze do takich twardych gier należały
Jedyna drobna uwaga (niewarta wspominania ale skoro już zrobiłeś taki przedmiot to napiszę), że dice tower super byłoby zrobić w postaci np zardzewiałego silosu takiego blaszanego leja na kształtownikach stalowych albo np w kształcie bomby atomowej
Re: Post-apo MiM
: czwartek 08 gru 2016, 02:33
autor: armisch
Dziękuję za opinię. Bardzo motywujaca do dalszej pracy na dopracowaniu podstawki jak i nad dodatkami. Co do dice tower to bedzie w klimacie zniszczonego wierzowca. ☺