Startujemy z kolejnym etapem testów mechaniki do gry przygodowej ze sporą ilością kości oraz kombinowania nad wynikami, poszukiwani są testerzy-wolontariusze z lekkim zacięciem do prac technicznych (elementy testowe do samodzielnego wycięcia), bez ostrego uczulenia na turlanie. Pożądani solo oraz grupy 2, 3 lub/i 4 osobowe. Proszę o kontakt na PW z adresem maila zwrotnego.
W I etapie on-line testujemy: mechanikę starć PvP.
			
			
									
									Kostkowa gra przygodowa: poszukiwani testerzy
- poooq
 - 
				



 - Posty: 1941
 - Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
 - Lokalizacja: Miedziana Planeta
 - Płeć:
 - Kontakt:
 
- poooq
 - 
				



 - Posty: 1941
 - Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
 - Lokalizacja: Miedziana Planeta
 - Płeć:
 - Kontakt:
 
Aktualnie jesteśmy na dość wczesnym etapie szlifowania podstaw mechaniki gry: 6 odmiennych kości gracza definiuje jego możliwości w danym okresie czasu, zużywa je wykonując akcje/korzystając z kart, może też je przerzucać w nadziei na uzyskanie potrzebnych wyników kosztem rosnącego zmęczenia postaci.   
Mechanika ma być prosta i intuicyjna, jest oparta na Yathzee (3 przerzuty), ma być niezauważalna jako fundament pod klimat i historie opowiadaną przez grę.
Testerzy co jakiś czas otrzymują zawiadomienia o aktualizacji na stronie projektowej i ew. dzielą się swoimi uwagami.
Termin zakończenia prac: nieznany.
			
			
									
									
	
										
										
						Mechanika ma być prosta i intuicyjna, jest oparta na Yathzee (3 przerzuty), ma być niezauważalna jako fundament pod klimat i historie opowiadaną przez grę.
Testerzy co jakiś czas otrzymują zawiadomienia o aktualizacji na stronie projektowej i ew. dzielą się swoimi uwagami.
Termin zakończenia prac: nieznany.
- poooq
 - 
				



 - Posty: 1941
 - Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
 - Lokalizacja: Miedziana Planeta
 - Płeć:
 - Kontakt:
 
Wszystkiego dobrego!
Z okazji nowego roku postanowiłem sobie, że szczerze spróbuję zebrać w jednym miejscu pomysły do gry przygodowej którą sklejam już od kilku dobrych lat.
Uprzedzając pytania forumowiczów:
-gra nie jest dokończona, istnieje w wielu rozmaitych fragmentach,
-różne z nich były testowane, do kolejnego etapu (wersji gry) przechodzą najlepsze,
-gra ma być grą przygodową, z decyzjami modyfikującymi dalszy rozwój scenariusza, rozwojem postaci, zmieniającą się planszą oraz dużą ilością tekstów -historii,
-gra ma czynnik losowy, aczkolwiek chciałem żeby gracz zawsze miał wybór: rzut kośćmi lub wydanie zasobów,
-gracze przegrywają wspólnie, wygrywa tylko jeden z nich,
Zacząłem od mechaniki testowania postaci graczy i zarządzania prawdopodobieństwem sukcesu/porażki przy podjętych akcjach.
Do tego odrobina kuszenia losu ("push your luck") oraz planowania akcji w czasie.
Całość wisi na GoogleDocs z opcją komentarzy:
poooqowa gra przygodowa
			
			
									
									
	
										
										
						Z okazji nowego roku postanowiłem sobie, że szczerze spróbuję zebrać w jednym miejscu pomysły do gry przygodowej którą sklejam już od kilku dobrych lat.
Uprzedzając pytania forumowiczów:
-gra nie jest dokończona, istnieje w wielu rozmaitych fragmentach,
-różne z nich były testowane, do kolejnego etapu (wersji gry) przechodzą najlepsze,
-gra ma być grą przygodową, z decyzjami modyfikującymi dalszy rozwój scenariusza, rozwojem postaci, zmieniającą się planszą oraz dużą ilością tekstów -historii,
-gra ma czynnik losowy, aczkolwiek chciałem żeby gracz zawsze miał wybór: rzut kośćmi lub wydanie zasobów,
-gracze przegrywają wspólnie, wygrywa tylko jeden z nich,
Zacząłem od mechaniki testowania postaci graczy i zarządzania prawdopodobieństwem sukcesu/porażki przy podjętych akcjach.
Do tego odrobina kuszenia losu ("push your luck") oraz planowania akcji w czasie.
Całość wisi na GoogleDocs z opcją komentarzy:
poooqowa gra przygodowa
