Artefakty

Wszelkie inne gry.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Erestor [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Czas Żniw
Duchy Pradawnych Smoków
Smoki
Posty: 1312
Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Artefakty

Post autor: Erestor »

No to jedziemy z kolejnym elementem.

Pierwsze pytanie: czy uważacie, że Artefakty powinny być losowane po zabiciu jakiegokolwiek Wroga, czy może konkretne Artefakty powinny znajdować się na planszy i być chronione przez Wrogów.

Inna opcja: po pokonaniu każdego Wroga losuje się kartę z talii Łupu. W talii tej mogą znaleźć się surowce, artefakty, uratowane jednostki, dodatkowe doświadczenie lub nic.

Czekam na opinie ;)


Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Kaktus+ »

Jestem za opcją najbliższą Hirosom czyli opcja 2. Poza tym, artefakty można by zdobywać również eksplorując różnego rodzaju krypty, jaskinie itp.


Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Post autor: poooq »

Myślę, że artefakty mogą być losowane, ale poziom ich mocy powinien odpowiadać sile jednostek strzegących go, tak żeby nie wyszło, że zarówno Szarfy Dyplomaty i Ostrza Armageddonu będą pilnowały zwykłą centaury.

Talia Łupów mogłaby się sprawdzić w wielu sytuacjach. Pomysł dobry.


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Ja też uważam, że lepsze byłoby rozwiązanie bliższe oryginałowi, czyli z artefaktami leżącymi na planszy.

Talia Łupów jest natomiast pomysłem bardzo ciekawym, ale jej zastosowanie przy wszystkich starciach z Wrogami wymogłoby wydrukowanie kolejnych paru setek kart (a już ilość pozostałych dotychczasowych elementów pójdzie w podobne liczby zapewne, ot choćby żetony surowców). Natomiast widziałbym ją jako znakomite rozwiązanie dla miejsc takich jak Krypty, Ruiny, Miasta Smoków itp. (czyli stref swoistego "expienia" i bogacenia się) - z odrebną ilością kart do wylosowania w każdym z nich. Co Ty na to? ;)


Awatar użytkownika
Erestor [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Czas Żniw
Duchy Pradawnych Smoków
Smoki
Posty: 1312
Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Erestor »

Ok... przemyślałem wszystko i będzie na razie tak:
- Artefakty na planszy, nie losowane.
- Talia Łupów do Skarbców, Grobowców, Piramid itp.
- w Talii Łupów znajdą się również słabe Artefakty


Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Kaktus+ »

Sehr Gut. Podoba mi się taki podział. Jednak w Talii Łupów umieściłbym również kilka perełek, coby mobilizowały do eksploracji.

Czy planujesz w grze umieścić mechanizm ala Święty Graal?


Awatar użytkownika
Erestor [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Czas Żniw
Duchy Pradawnych Smoków
Smoki
Posty: 1312
Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Erestor »

Kaktus+ pisze:Czy planujesz w grze umieścić mechanizm ala Święty Graal?
W wersji podstawowej nie... ale to dobry materiał na dodatek (części układanki w ukryte w kartach Łupu plus karta dodatkowego Budynku) ;)


Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Awatar użytkownika
Kaktus+
Królewski Champion
Królewski Champion
Królewski Champion
Dawna Administracja
Uczestnik Zjazdów
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Apteka
Kraina Snów
Lodowa Kraina
Posty: 3416
Rejestracja: niedziela 19 paź 2008, 19:45
Lokalizacja: Mielec
Płeć:
Wiek: 39

Post autor: Kaktus+ »

Czyli coś ala Żetony Map w Runebound: Wyspa Strachu, z tym, że w tej grze pozwalały Ci one zdobyć jeden z legendarnych przedmiotów.
Można by ten pomysł zaimplementować również i u Ciebie, tak by możliwe było zdobycie nie tylko Świętego Graala ale również uber potężnych artefaktów.
pamiętajmy, że w Hirosach Drugich, odkopywało się właśnie artefakt, nie święty graal. Moim zdaniem był to lepszy pomysł niż Ś.G.

Wiadomo, to plany na przyszłość.


Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 661
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Erestor pisze:Ok... przemyślałem wszystko i będzie na razie tak:
- Artefakty na planszy, nie losowane.
- Talia Łupów do Skarbców, Grobowców, Piramid itp.
- w Talii Łupów znajdą się również słabe Artefakty
Wunderbar!
Działanie oprócz tradycyjnego podwyższania statystyk mogłoby też obejmować takie rzeczy jak teleportacja, możliwość ucieczki z pola walki z mniejszymi stratami, czary, możliwość bezstresowego przyłączania do armii określonych stworzeń....


Obrazek
Awatar użytkownika
Erestor [Autor tematu]
Rycerz
Rycerz
Rycerz
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Czas Żniw
Duchy Pradawnych Smoków
Smoki
Posty: 1312
Rejestracja: niedziela 20 lip 2008, 15:50
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Wiek: 40
Kontakt:

Post autor: Erestor »

SPIDIvonMARDER pisze:Działanie oprócz tradycyjnego podwyższania statystyk mogłoby też obejmować takie rzeczy jak teleportacja, możliwość ucieczki z pola walki z mniejszymi stratami, czary, możliwość bezstresowego przyłączania do armii określonych stworzeń....
Nie bardzo rozumiem o jakie 'działanie' chodzi?


Blog o nauce języka angielskiego: MeetEnglish
Wszystkie moje dodatki tutaj: OneDrive
Awatar użytkownika
poooq
Jasnowidz
Jasnowidz
Jasnowidz
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Posty: 1941
Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
Lokalizacja: Miedziana Planeta
Płeć:
Kontakt:

Post autor: poooq »

Chodziło zapewne o zasady specjalne aktywowane użyciem artefaktów.


Awatar użytkownika
Draugnimir
Mistyk
Mistyk
Mistyk
Dawna Administracja
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
The Gauntlet PL
The Wildland PL
Umiejętności
Posty: 2086
Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
Płeć:

Post autor: Draugnimir »

Erestor pisze: Ok... przemyślałem wszystko i będzie na razie tak:
- Artefakty na planszy, nie losowane.
- Talia Łupów do Skarbców, Grobowców, Piramid itp.
- w Talii Łupów znajdą się również słabe Artefakty
Wspaniale! :D


Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Filozof
Filozof
Filozof
Autor Dodatków
Spis dodatków autora:
#Lista dodatków
Likantropia
Posty: 661
Rejestracja: poniedziałek 01 cze 2009, 16:42
Lokalizacja: Danzig-Osowa
Płeć:
Wiek: 33
Kontakt:

Post autor: SPIDIvonMARDER »

poooq pisze:Chodziło zapewne o zasady specjalne aktywowane użyciem artefaktów.
No właśnie. Chyba artefakty mają jakiegoś powerupa w sobie?


Obrazek
ODPOWIEDZ