Strona 4 z 10
: piątek 20 lut 2009, 22:18
autor: Rogo
Nemomon,
Hellhound o Reapera pytał a nie podstawkę - tych samych kart drugi raz chyba nie dawali

: piątek 20 lut 2009, 22:30
autor: Mały Nemo
Z tych informacji, które posiadam, to dawali..
: piątek 20 lut 2009, 23:00
autor: Valdi
Hellhound pisze:Myślicie, że te podziemia są już gotowe? Tak by to wyglądało w sumie. Pudełko, poszukiwacze, figurki, plansza, wszystko już jest. Jeśli tak to ciekawe na co czekają.
Czekają aż Chińczyki to wydrukują...
: sobota 21 lut 2009, 01:02
autor: Ajwer
jakieś odstępy czasowe muszą być... dawkują nam szczęście:)
: sobota 21 lut 2009, 10:30
autor: HunteR
No no, kto by pomyślał że tak szybko wezmą się za kolejny dodatek i to tym razem z planszą. Nowe podziemia zapowiadają się dość ciekawie aczkolwiek moim zdaniem trochę mało postaci (ilość kart jest w sam raz, w MiMie kart podziemi nie było wiele).
Mam jeszcze pytanko odnośnie tych grafik które tutaj co jakiś czas się pojawiają. Z braku czasu temat przejrzałem jedynie pobieżnie więc być może coś mi umknęło, ale czy takie grafiki uświadczymy na kartach do podziemi czy to po prostu tylko arty promocyjne? Bo wyglądają na prawdę super i są w zupełnie innym klimacie (tak na oko) niż na kartach do Talismana :-k
: sobota 21 lut 2009, 10:52
autor: 8janek8
Poprzednie arty z TI ukazały się w Reaperze, w wypadku Podziemi nie powinno być inaczej.
: sobota 21 lut 2009, 17:56
autor: Mały Nemo
Kolejne nowości z
Talisman Island.
Crawling Slime:

oraz Trap Door:

: sobota 21 lut 2009, 18:46
autor: Duch17
Kurcze no nie powiem że sie nie cieszę, ale chyba odlewanie figurek jest tam drogie skoro tylko 5 poszukiwaczy dostaniemy za tą kasę. Mnie cieszy powrót Gladiatora no nic będzie trzeba na własną rękę poszukać figurek i porobić sobie karty poszukiwaczy...
: sobota 21 lut 2009, 19:18
autor: Kufir
Co wy z tymi poszukiwaczami ? A po co ma byc ich wiecej? Po to aby 50% była niegrywalna ?
Wychodzę z założenia że nic na siłę. Obecnie jest gra przyzwoicie zbalansowana i o to chodzi.
: sobota 21 lut 2009, 19:35
autor: Duch17
Kufir pisze:Co wy z tymi poszukiwaczami ? A po co ma byc ich wiecej? Po to aby 50% była niegrywalna ?
No to ja zadam pytanie skoro jest ich tak dużo i są tacy wspaniali po co tyle osób urozmaicało sobie zabawę tworząc nowych ?? (mówię o starym mimie) w nowym jest jeszcze mniej i sorry na dłuższą metę sie nudzą po co mam być zmuszony grać kapłanem i modlić sie aby ktoś mnie ubił i abym mógł zacząć grać kimś innym ?? chce mieć szerszy wybór...wiem że Jesteś zwolennikiem nowej wersji i będziesz jej bronił jak ognia ja mam obie i patrze obiektywnie i to co robią nie jest fajne.
: sobota 21 lut 2009, 19:53
autor: Kufir
Po co porównanie do starego MIMa? Tam było postaci dużo i dużo było nie grywalnych, a że powstawały nowe amatorskie? Normalna sprawa, do TMIM też już powstają.
Tutaj w TMIM faktycznie mogło by być ich więcej ale 4 postacie na jeden dodatek to rozsądna liczba jak dla mnie.
P.S Nawet taki Mnich może stać się szybko bardzo potężną postacią, wystarczy jak najszybciej dojść i krążyć non stop koło Świątyni.
: sobota 21 lut 2009, 20:04
autor: Duch17
Kufir pisze:P.S Nawet taki Mnich może stać się szybko bardzo potężną postacią, wystarczy jak najszybciej dojść i krążyć non stop koło Świątyni.
Oczywiście że tak, będzie bardzo potężny tylko pytanie kiedy Ci się znudzi owo krążenie koło świątyni ?? Gra się zacznie robić schematowa a to nie o to chodzi. Jak dla mnie im większy wybór tym większe urozmaicenie, a co za tym idzie dłuższa żywotność gry.
: sobota 21 lut 2009, 20:07
autor: Kufir
Znudzenie się? W grze chodzi o szybkie rozbudowanie postaci, świątynia + kapłan to do tego idealne połączenie, jeśli szybkie rozbudowanie postaci Cię nudzi no bardzo mi przykro, ale taka jest taktyka gry kapłanem i mnichem.

: sobota 21 lut 2009, 20:14
autor: Duch17
nie nudzi mnie rozwój postaci bo wiem że bez tego ani rusz, nudzi mnie schemat panujący aby tego dokonać przy tak małej ilości Poszukiwaczy. ale chyba sie zapędziliśmy i to nie jest temat na tą dyskusję

: sobota 21 lut 2009, 20:38
autor: Rogo
A mi się podoba, że nie dają tych wszystkich dziwnych nieludzi

W Starym MiM były duchy, minotaury, morloki, autorskie to już w ogóle różne cudaki, a w nowym wydaniu same człowiekopodobne

No sorry, ale jak gargulec wchodzi sobie do wioski i idzie pogadać z kowalem o zakupie nowej tarczy, albo jak jakaś boginka jest siłą i mocą zbliżona do jakiegoś grubego księżulka to to jest niezła komedia

: sobota 21 lut 2009, 20:48
autor: Duch17
Rogo pisze:W Starym MiM były duchy, minotaury, morloki, autorskie to już w ogóle różne cudaki, a w nowym wydaniu same człowiekopodobne

No sorry, ale jak gargulec wchodzi sobie do wioski i idzie pogadać z kowalem o zakupie nowej tarczy, albo jak jakaś boginka jest siłą i mocą zbliżona do jakiegoś grubego księżulka to to jest niezła komedia

A ja to widzę w ten sposób że wszystkie stworzenia chodzące bo tamtym świecie czują potęgę korony władzy i są kierowane czy tą instynktem, czy tak jak Ci człowiekopodobni chęcią władzy do zdobycia jej.
Mimo wszystko wracając bardziej do tematu... czekam na kolejne dodatki do nowego Talismana i zapewne kupie podziemia nie miałem styczności z wersją 3.0 i rozwiązanie z planszą narożną jest dla mnie nowością i chętnie przetestuje ją w praktyce.
: niedziela 22 lut 2009, 15:22
autor: Mały Nemo
Dzisiaj Czary na
Talisman Island:
Finger of Death (Dotyk Śmierci):

oraz Weakness (Osłabienie):

: niedziela 22 lut 2009, 15:32
autor: 8janek8
Widać, że FFG wzięła się pełną parą za nowy dodatek. Już nie widać tych bajkowych artów z niektórych kart podstawki i Reapera, w których swe nieudolne palce maczali graficy związani z poprzednim wydawcą. Oby tak dalej
ps. Mam nadzieje, że Jon nie wybiera najbardziej smakowitych obrazków.
: niedziela 22 lut 2009, 15:42
autor: Mały Nemo
Jon pokazuje to, co ma

Jutro ostatni set grafik.
: niedziela 22 lut 2009, 23:42
autor: Nemezis85
Faktycznie brakuje mi postaci innych niż ludzkie

W podstawce mielismy trolla i krasnoluda (elf to wyglada w sumie jak czlowiek). W kolejnych dodatkach dostajemy samych ludzi...
Mogli by dodac np Minotaura, Lesnego duszka, Centaura.
: poniedziałek 23 lut 2009, 09:17
autor: Rogo
A moim zdaniem dobrze, że ich nie ma, bo to było zwsze dziwne, że sobie minotaur po mieście biegał zbierał przedmioty itd

Teraz dają postacie bardziej wpasowane

Aczkolwiek mogło być ich więcej

: poniedziałek 23 lut 2009, 15:16
autor: Mały Nemo
I doczekaliśmy się ostatniego setu kart z
Talisman Island
Lone Dwarf:

Goblin Marauders:
Dodatkowo, Jon zdradza nam sekrety konkursu z okazji dziesięciolecia Talisman Island. Polecam zajrzeć na jego stronę i samemu się przekonać!

: poniedziałek 23 lut 2009, 15:47
autor: Rogo
8janek8 pisze:Już nie widać tych bajkowych artów z niektórych kart podstawki i Reapera, w których swe nieudolne palce maczali graficy związani z poprzednim wydawcą.
Nemomon pisze:Lone Dwarf
A miało być tak pięknie :biggrin:
: poniedziałek 23 lut 2009, 16:10
autor: Misiek
Krasnal jest fajny. Dobrze skontrastowana ilustracja i ciekawy dobór kolorów. Za to gobliny nie prezentują nic :???: obrazek pozbawiony charakteru.
: poniedziałek 23 lut 2009, 19:04
autor: 8janek8
Rogo pisze:8janek8 pisze:Już nie widać tych bajkowych artów z niektórych kart podstawki i Reapera, w których swe nieudolne palce maczali graficy związani z poprzednim wydawcą.
Nemomon pisze:Lone Dwarf
A miało być tak pięknie :biggrin:
Mam cichą nadzieję, że to wyjątki...