Kilka pytań odnośnie zasad i innych
- aduko
-
- Posty: 49
- Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 10:14
- Lokalizacja: Warszawa [Nowy Sącz]
- Płeć:
- Wiek: 39
Aby nie tworzyć nowych tematów, przeglądając czary, nasunęło mi się parę pytań:
1. Czy czar Strzaskanie można rzucić na Magnetyt?
2. Czy można się wymknąć np. czarem Niewidzialność Wilkołakowi jeżeli wylosuje się walkę z nim podczas spotkania?
3. Czy Dziki głód można rzucić na swojego poszukiwacza?
4. I teraz ostatnie pytanie, jeżeli na zaklęciu napisane jest: możesz rzucić to Zaklęcie na dowolnego Poszukiwacza, to czy mogę je rzucić na siebie (swojego poszukiwacza)?
1. Czy czar Strzaskanie można rzucić na Magnetyt?
2. Czy można się wymknąć np. czarem Niewidzialność Wilkołakowi jeżeli wylosuje się walkę z nim podczas spotkania?
3. Czy Dziki głód można rzucić na swojego poszukiwacza?
4. I teraz ostatnie pytanie, jeżeli na zaklęciu napisane jest: możesz rzucić to Zaklęcie na dowolnego Poszukiwacza, to czy mogę je rzucić na siebie (swojego poszukiwacza)?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
1. Jeżeli Strzaskanie to "zniszcz przedmiot", to tak - możesz.
2. Wilkołakowi z karty Przygody - tak. Wilkołakowi z instrukcji obszaru Wewnętrznej Krainy - nie.
3. Nie pamiętam, co ta karta daje.
4. Tak.
===
Wszystkiego Najlepszego z okazji minionych urodzin!
.
2. Wilkołakowi z karty Przygody - tak. Wilkołakowi z instrukcji obszaru Wewnętrznej Krainy - nie.
3. Nie pamiętam, co ta karta daje.
4. Tak.
===
Wszystkiego Najlepszego z okazji minionych urodzin!
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
-
-
- Posty: 28
- Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 20:55
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 40
"Magiczne przedmioty"
Według zasad można posiadać 4 przedmioty (magiczne jak i zwykłe) + muł dodatkowe 4.
A jak to jest z ich używaniem, czy możemy używać wszystkie posiadane nawet więcej niż 4 podczas walki + jedna broń ? sumując je ?
"Podziemia"
Jak to jest z poruszaniem się w podziemiach ruszamy się do przodu (zgodnie z kierunkiem strzałek) dopóki nie podejmiemy decyzji ze wracamy i dopiero wtedy zaczynamy się poruszać w przeciwnym kierunku aż do dotarcia do wyjścia (nie można już zawrócić) ?
"Zasady ogólne"
Trochę banalne pytanie ale wole się upewnić na obszarze znajduje się stwor "z siła numer karty 2", "duch z mocą numer 3", "przedmiot numer 5" walki rozgrywam osobno bo 2 rodzaje walki są i teraz jeżeli....
A) przegram jakąkolwiek z nich to moja tura się kończy i nie mogę podnieść przedmiotu bo jego numer to 5 ??
Czy jeśli przedmiot miałby numer karty 1 to najpierw podnoszę przedmiot później walczę z nowym przedmiotem ?
C) Czy jak przegram pierwsza walkę to moja turę się kończy i nie muszę już walczyć z drugim stworem ?
"Czar"
Grając z dziewczyną rzuciłem na nią czar w którym mogłem zabrać jej przyjaciela ona rzuciła czar - Magiczna powłoka (Możesz rzucić to zaklęcie na siebie na początku lub końcu swojej tury. Do momentu rozpoczęcia twojej następnej tury nie będzie na ciebie wpływać żadne zaklęcie i magiczne przedmioty w tym zaklęcie rozkazu...." czy mogła ona odbić mój czar tym zaklęciem ? skoro to był początek jej tury ?
Czy musiała by rzuci go wcześniej niż ja to zrobiłem ? jeżeli tak czar dla mnie jest bardzo słaby bo każdy wie ze nie można na tą osobę rzucać czarów w jednej tylko turze...
Z góry dzięki za odpowiedz wracam do drugiej tury rozgrywki
Według zasad można posiadać 4 przedmioty (magiczne jak i zwykłe) + muł dodatkowe 4.
A jak to jest z ich używaniem, czy możemy używać wszystkie posiadane nawet więcej niż 4 podczas walki + jedna broń ? sumując je ?
"Podziemia"
Jak to jest z poruszaniem się w podziemiach ruszamy się do przodu (zgodnie z kierunkiem strzałek) dopóki nie podejmiemy decyzji ze wracamy i dopiero wtedy zaczynamy się poruszać w przeciwnym kierunku aż do dotarcia do wyjścia (nie można już zawrócić) ?
"Zasady ogólne"
Trochę banalne pytanie ale wole się upewnić na obszarze znajduje się stwor "z siła numer karty 2", "duch z mocą numer 3", "przedmiot numer 5" walki rozgrywam osobno bo 2 rodzaje walki są i teraz jeżeli....
A) przegram jakąkolwiek z nich to moja tura się kończy i nie mogę podnieść przedmiotu bo jego numer to 5 ??
C) Czy jak przegram pierwsza walkę to moja turę się kończy i nie muszę już walczyć z drugim stworem ?
"Czar"
Grając z dziewczyną rzuciłem na nią czar w którym mogłem zabrać jej przyjaciela ona rzuciła czar - Magiczna powłoka (Możesz rzucić to zaklęcie na siebie na początku lub końcu swojej tury. Do momentu rozpoczęcia twojej następnej tury nie będzie na ciebie wpływać żadne zaklęcie i magiczne przedmioty w tym zaklęcie rozkazu...." czy mogła ona odbić mój czar tym zaklęciem ? skoro to był początek jej tury ?
Czy musiała by rzuci go wcześniej niż ja to zrobiłem ? jeżeli tak czar dla mnie jest bardzo słaby bo każdy wie ze nie można na tą osobę rzucać czarów w jednej tylko turze...
Z góry dzięki za odpowiedz wracam do drugiej tury rozgrywki
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Tak, zgadza się. Muł jedynie zwiększa Ci limit, ale używać ich możesz normalnie.myc pisze:"Magiczne przedmioty"
Według zasad można posiadać 4 przedmioty (magiczne jak i zwykłe) + muł dodatkowe 4.
A jak to jest z ich używaniem, czy możemy używać wszystkie posiadane nawet więcej niż 4 podczas walki + jedna broń ? sumując je ?
Możesz poruszać się w te i nazad jak Ci się podoba. Zasada, o której piszesz, jest zasadą opcjonalną, pochodzącą z 2 edycji Talismanu (i starej Magii i Miecza), na którą muszą się zgodzić wszyscy gracze przed rozpoczęciem gry.myc pisze:"Podziemia"
Jak to jest z poruszaniem się w podziemiach ruszamy się do przodu (zgodnie z kierunkiem strzałek) dopóki nie podejmiemy decyzji ze wracamy i dopiero wtedy zaczynamy się poruszać w przeciwnym kierunku aż do dotarcia do wyjścia (nie można już zawrócić) ?
A, C - tak, jak przegrasz którąś z walk, to Twoja tura się natychmiast kończy. Jeżeli byś przegrał z Wrogiem o numerze spotkania "2", to nie walczysz już z Wrogiem o numerze spotkania "3" ani nie podnosisz Przedmiotu.myc pisze:"Zasady ogólne"
Trochę banalne pytanie ale wole się upewnić na obszarze znajduje się stwor "z siła numer karty 2", "duch z mocą numer 3", "przedmiot numer 5" walki rozgrywam osobno bo 2 rodzaje walki są i teraz jeżeli....
A) przegram jakąkolwiek z nich to moja tura się kończy i nie mogę podnieść przedmiotu bo jego numer to 5 ??
Czy jeśli przedmiot miałby numer karty 1 to najpierw podnoszę przedmiot później walczę z nowym przedmiotem ?
C) Czy jak przegram pierwsza walkę to moja turę się kończy i nie muszę już walczyć z drugim stworem ?
B - Tak, jeżeli Przedmiot miałby numer spotkania "1" (np. dzięki pewnej karcie z Gór), to zabierasz go zanim rozpoczniesz którąkolwiek walkę.
Nie, nie mogła. Zaklęcia wywierają swój efekt natychmiast po rzuceniu. Jeżeli więc rzuciłeś Mesmeryzm, to nie mogła ona rzucić Magicznej Powłoki, bowiem Magicznej Powłoki nie rzuca się w odpowiedzi na inne Zaklęcie (jak np. Odbicie czy Rozproszenie magii), tylko na początku swojej tury, a Twoje Zaklęcie Mesmeryzmu zdążyło już zadziałać.myc pisze:"Czar"
Grając z dziewczyną rzuciłem na nią czar w którym mogłem zabrać jej przyjaciela ona rzuciła czar - Magiczna powłoka (Możesz rzucić to zaklęcie na siebie na początku lub końcu swojej tury. Do momentu rozpoczęcia twojej następnej tury nie będzie na ciebie wpływać żadne zaklęcie i magiczne przedmioty w tym zaklęcie rozkazu...." czy mogła ona odbić mój czar tym zaklęciem ? skoro to był początek jej tury ?
Czy musiała by rzuci go wcześniej niż ja to zrobiłem ? jeżeli tak czar dla mnie jest bardzo słaby bo każdy wie ze nie można na tą osobę rzucać czarów w jednej tylko turze...
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rebelix
-
- Posty: 384
- Rejestracja: sobota 05 kwie 2008, 22:26
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
Co do kwestii "Czaru" Nemomon ma rację aczkolwiek pozwolę sobie wtrącić, że opisana sytuacja w ogóle nie powinna mieć miejsca. Oba wspomniane czary (mesmeryzm, magiczna powłoka) mogą być rzucone tylko w trakcie swojej tury a zatem nie może się zdarzyć tak, że dwie osoby rzucą te dwa właśnie zaklęcia bo to by oznaczało, że ktoś rzuci jedno z nich poza swoją turą co jest niezgodne z opisem zaklęcia.
- Andur
-
- Posty: 86
- Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 19:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 44
Parę pytań:
1. Karta Cmentarzysko: "(...) Każdy Poszukiwacz, który tu trafi w momencie, gdy na wierzchu stosu odrzuconych kart Przygód znajduje się karta Wroga, musi ją umieścić na tym obszarze". Czy zasada ta obowiązuje zawsze gdy na stosie jest Wróg, nawet jeśli na Cmentarzysku jest już wcześniej położony, ale niepokonany Wróg? Innymi słowy czy zawsze na Cmentarzysku bierzemy Wroga ze stosu odrzuconych, bez względu ilu wrogów jest już na tej karcie?
2. Grałem Hieną cmentarną, której jedna z zasad mówi: "Za każdym razem, kiedy odrzucasz kartę Przygody, musisz umieścić ją na spodzie stosu kart odrzuconych". Wylosowałem Smok Pożogi: "Zanim wdasz się z nim w walkę (...) - rzuć kością. Jeśli wynik jest równy lub wyższy od twojej Mocy, musisz odrzucić wszystkie karty, które znajdują się w tej Krainie". Czy te karty tez odkładam na spód stosu? Czy zawsze odkładam karty na spód nawet jeśli nie są to karty które rozpatrywałem tylko odrzucałem z Planszy np. w wyniku Zdarzeń?
3. Jeśli inny Poszukiwacz odrzuca więcej niż jedną kartę Przygody to kładzie je na wierzchu stosu w dowolnej, wybranej przez niego kolejności czy według jakiegoś schematu np. odrzucając kilka kart z Planszy zbiera je od swojego obszaru w kierunku zgodnym z ruchem zegara? Może dziwne pytanie ale jeśli gra się Hieną to dość istotna kwestia.
1. Karta Cmentarzysko: "(...) Każdy Poszukiwacz, który tu trafi w momencie, gdy na wierzchu stosu odrzuconych kart Przygód znajduje się karta Wroga, musi ją umieścić na tym obszarze". Czy zasada ta obowiązuje zawsze gdy na stosie jest Wróg, nawet jeśli na Cmentarzysku jest już wcześniej położony, ale niepokonany Wróg? Innymi słowy czy zawsze na Cmentarzysku bierzemy Wroga ze stosu odrzuconych, bez względu ilu wrogów jest już na tej karcie?
2. Grałem Hieną cmentarną, której jedna z zasad mówi: "Za każdym razem, kiedy odrzucasz kartę Przygody, musisz umieścić ją na spodzie stosu kart odrzuconych". Wylosowałem Smok Pożogi: "Zanim wdasz się z nim w walkę (...) - rzuć kością. Jeśli wynik jest równy lub wyższy od twojej Mocy, musisz odrzucić wszystkie karty, które znajdują się w tej Krainie". Czy te karty tez odkładam na spód stosu? Czy zawsze odkładam karty na spód nawet jeśli nie są to karty które rozpatrywałem tylko odrzucałem z Planszy np. w wyniku Zdarzeń?
3. Jeśli inny Poszukiwacz odrzuca więcej niż jedną kartę Przygody to kładzie je na wierzchu stosu w dowolnej, wybranej przez niego kolejności czy według jakiegoś schematu np. odrzucając kilka kart z Planszy zbiera je od swojego obszaru w kierunku zgodnym z ruchem zegara? Może dziwne pytanie ale jeśli gra się Hieną to dość istotna kwestia.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
1. Tak. Jak badasz tę kartę (jej numer spotkania to "1", więc badasz przed innymi kartami i Wrogami), a na stosie kart odrzuconych jest jakiś wróg, musisz go przyzwać na obszar.
2. Tak, zawsze na spód talii, bez względu na efekt, który to wywołuje.
3. Cóż, ja bym powiedział, iż gracz naraz może odrzucić tylko 1 kartę, ale w danym czasie może odrzucać karty dotąd, aż mu się to znudzi. Czyli, wciąż może odrzucić w swojej turze 5 kart, ale wtedy liczy się kolejność. W praktyce oznacza to, iż sam sobie wybiera kolejność, w jakiej karty powędrują na stos kart odrzuconych (bo żaden inny gracz i tak nie ma na to wpływu).
2. Tak, zawsze na spód talii, bez względu na efekt, który to wywołuje.
3. Cóż, ja bym powiedział, iż gracz naraz może odrzucić tylko 1 kartę, ale w danym czasie może odrzucać karty dotąd, aż mu się to znudzi. Czyli, wciąż może odrzucić w swojej turze 5 kart, ale wtedy liczy się kolejność. W praktyce oznacza to, iż sam sobie wybiera kolejność, w jakiej karty powędrują na stos kart odrzuconych (bo żaden inny gracz i tak nie ma na to wpływu).
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Andur
-
- Posty: 86
- Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 19:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 44
Nie do końca rozumiem dlaczego Poszukiwacz może odrzucić tylko jedną kartę? Chodziło mi o sytuację gdy np. gracz wylosował Ragnarok, który nakazuje odrzucić wszystkie odkryte karty miejsc, wrogów, nieznajomych. Czy te karty Poszukiwacz zbiera w jakiejś kolejności czy dowolnie je kładzie na stosie wg własnego uznania?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Ach, miałem na myśli odkładanie na obszar.
Anyway, i tak nic się nie zmienia - gracz odrzuca karty w takiej kolejności, w jakiej chce. Można się umówić, iż karty są odrzucane zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, poczynając od obszaru z Poszukiwaczem, który wylosował Ragnarok. Aczkolwiek to będzie przyjacielska umowa, a nie zasada gry.
Anyway, i tak nic się nie zmienia - gracz odrzuca karty w takiej kolejności, w jakiej chce. Można się umówić, iż karty są odrzucane zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, poczynając od obszaru z Poszukiwaczem, który wylosował Ragnarok. Aczkolwiek to będzie przyjacielska umowa, a nie zasada gry.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Andur
-
- Posty: 86
- Rejestracja: poniedziałek 07 sty 2013, 19:11
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Wiek: 44
Dzięki!
W kwestii dwóch pierwszych pytań, graliśmy tak jak mówisz. A z tym pytaniem właśnie był problem czy pozwalać graczom na odkładanie kart jak chcą czyli na wierzch kłaść takie których Hiena nie weźmie, czy mają odkładać "po kolei" począwszy od swojego obszaru i co wypadnie na wierzchu to już przypadek
W kwestii dwóch pierwszych pytań, graliśmy tak jak mówisz. A z tym pytaniem właśnie był problem czy pozwalać graczom na odkładanie kart jak chcą czyli na wierzch kłaść takie których Hiena nie weźmie, czy mają odkładać "po kolei" począwszy od swojego obszaru i co wypadnie na wierzchu to już przypadek
- Xan
-
- Posty: 581
- Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 32
Dobryj Weczir,
po długiej przerwie dzisiaj znowu graliśmy w Magię. Mam jedno łatwe pytanie.
Czy mogę za pomocą takiego przedmiotu jak RÓŻDŻKA ZNISZCZENIA ("Różdżki możesz użyć w dowolnym momencie. Ten potężny artefakt sprawia, że wybrany przez ciebie Poszukiwacz traci 2 żetony Siły albo Mocy lub po 1 żetonie z każdej z tych cech. Potem Różdżka trafia na stos kart odrzuconych.") zabrać innemu Poszukiwaczowi tylko i wyłącznie 1 żeton Siły, gdyż więcej takowych nie posiada?
Wesołego Jajka,
Xan
po długiej przerwie dzisiaj znowu graliśmy w Magię. Mam jedno łatwe pytanie.
Czy mogę za pomocą takiego przedmiotu jak RÓŻDŻKA ZNISZCZENIA ("Różdżki możesz użyć w dowolnym momencie. Ten potężny artefakt sprawia, że wybrany przez ciebie Poszukiwacz traci 2 żetony Siły albo Mocy lub po 1 żetonie z każdej z tych cech. Potem Różdżka trafia na stos kart odrzuconych.") zabrać innemu Poszukiwaczowi tylko i wyłącznie 1 żeton Siły, gdyż więcej takowych nie posiada?
Wesołego Jajka,
Xan
Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Xan
-
- Posty: 581
- Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 32
Ano żyję drogi Nemomonie i mam się całkiem dobrze. 
Podczas świątecznych potyczek jeszcze zapewne jakieś pytania nam się pojawią i nie omieszkam ich tutaj zamieścić. ;>
Dziękuję za odpowiedź wyżej i pozdrawiam,
Xan
@DOWN
Rogo poprawione Ty Złośliwy Diabliku.
Podczas świątecznych potyczek jeszcze zapewne jakieś pytania nam się pojawią i nie omieszkam ich tutaj zamieścić. ;>
Dziękuję za odpowiedź wyżej i pozdrawiam,
Xan
@DOWN
Rogo poprawione Ty Złośliwy Diabliku.
Ostatnio zmieniony poniedziałek 01 kwie 2013, 21:21 przez Xan, łącznie zmieniany 1 raz.
Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
-
-
- Posty: 14
- Rejestracja: poniedziałek 25 mar 2013, 10:38
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 35
1. Ostatnio grałem i ktoś miał losuj 3 karty. Pobrał 2 fajne przedmioty i na koniec musiał się teleportować karta gdzie pisało ,,teleportuje Cie tu i tu - może to być Twój natępny ruch". Po teleportacji znowu coś fajnego pobrał i rzucał od 1-6 i musiał się znów teleportować. Czy w takiej sytuacji po teleportacji może wykonać dalszy ruch jak było napisane tylko ,,teleportuje Cię tu i tu"? Czy to już koniec ruchu? Bo w taki sposób to możnaby zwiedzić pół mapy w 1 turze.
- abubu
-
- Posty: 6323
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
po teleportowaniu się na jakiś obszar, należy zastosować się do jego instrukcji (i/lub kart tam już leżących), a więc wszystko prawidłowo. Jedynie wyjątek jest, gdy jest wyraźnie napisane (np. na karcie przygody), że po teleportowaniu się należy od razu zakończyć turę.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
-
-
- Posty: 14
- Rejestracja: poniedziałek 25 mar 2013, 10:38
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 35
Dzięki za odpowiedź
Już znajomi nie będą mieli wątpliwości - no i ja 
A mam kolejne pytanie:
Postać zabójca - ma umiejętność zasztyletowania kogoś gdy atakuje. Czy jak leży jakiś wróg czy duch na planszy i wejdę na to pole, to wtedy ja go atakuje czy on mnie bo ja wszedłem na to pole? Czy np, strażnik na moście o sile 9 też wtedy nie rzuca kośćmi bo ja go atakuję?
Oraz jest napisane, że jak wygram to MUSZĘ pobrać życie. Czy jak wygram ze strażnikiem siła 9 na moście pobieram życie od niego? Czy jak zabije jakiegoś poszukiwacza, to nie odkłada on do pudełka życia, tylko ja biorę od niego? No i czy od zwykłych wrogów i innych też pobieram wtedy życie i biorę trofeum? Albo jak walczę z wilkołakiem w krainie środkowej?
A mam kolejne pytanie:
Postać zabójca - ma umiejętność zasztyletowania kogoś gdy atakuje. Czy jak leży jakiś wróg czy duch na planszy i wejdę na to pole, to wtedy ja go atakuje czy on mnie bo ja wszedłem na to pole? Czy np, strażnik na moście o sile 9 też wtedy nie rzuca kośćmi bo ja go atakuję?
Oraz jest napisane, że jak wygram to MUSZĘ pobrać życie. Czy jak wygram ze strażnikiem siła 9 na moście pobieram życie od niego? Czy jak zabije jakiegoś poszukiwacza, to nie odkłada on do pudełka życia, tylko ja biorę od niego? No i czy od zwykłych wrogów i innych też pobieram wtedy życie i biorę trofeum? Albo jak walczę z wilkołakiem w krainie środkowej?
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6316
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
W każdym z tych przypadków oprócz ducha zabójca rzuca kostką a jego wróg nie.pprrzemek2 pisze:Postać zabójca - ma umiejętność zasztyletowania kogoś gdy atakuje. Czy jak leży jakiś wróg czy duch na planszy i wejdę na to pole, to wtedy ja go atakuje czy on mnie bo ja wszedłem na to pole? Czy np, strażnik na moście o sile 9 też wtedy nie rzuca kośćmi bo ja go atakuję?
Jak wygrywasz z innym graczem to musisz pozbawić go życia zamiast wybrać inną nagrodę (przedmiot czy złoto). Jeśli pokonasz wroga to dostajesz trofeum normalnie. Nigdy nie dostajesz żyć dzięki tej zdolności.pprrzemek2 pisze:Oraz jest napisane, że jak wygram to MUSZĘ pobrać życie. Czy jak wygram ze strażnikiem siła 9 na moście pobieram życie od niego? Czy jak zabije jakiegoś poszukiwacza, to nie odkłada on do pudełka życia, tylko ja biorę od niego?
Mówisz o wilkołaku z dodaku wilkołak? Jak z nim wygrasz to nic się nie dzieje.Albo jak walczę z wilkołakiem w krainie środkowej?
What a view.
-
-
- Posty: 14
- Rejestracja: poniedziałek 25 mar 2013, 10:38
- Lokalizacja: Szczecin
- Płeć:
- Wiek: 35
Czyli z tego wynika, że strażnik na moście nie rzuca koścmi. Źle ująłem z tym wilkołakiem, tam chyba wilk jest ;P Jest pole na którym trzeba rzucić 2 kośćmi i taka będzie siła wilka, czy w tym przypadku również nie rzuca się kośćmi za wilka?
No i napisałeś, że nie pobieram życia po wygraniu, ale tam na karcie jest napisane ,,jeśli pokonasz musisz odebrać punkt życia" odebrać to raczej znaczy że zabrać mu i dla siebie wziąć, tak byłoby napisane ,,pozbawić punktu życia".
Coraz częściej mi się wydaje, że zasady gry są bardzo proste ale bardzo mało jednoznaczne.
No i napisałeś, że nie pobieram życia po wygraniu, ale tam na karcie jest napisane ,,jeśli pokonasz musisz odebrać punkt życia" odebrać to raczej znaczy że zabrać mu i dla siebie wziąć, tak byłoby napisane ,,pozbawić punktu życia".
Coraz częściej mi się wydaje, że zasady gry są bardzo proste ale bardzo mało jednoznaczne.
- abubu
-
- Posty: 6323
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
...dokładnie...pprrzemek2 pisze:Coraz częściej mi się wydaje, że zasady gry są bardzo proste ale bardzo mało jednoznaczne.
Jeżeli chodzi o wilka/wilkołaka ... to jest to Wilkołak, jednak w krainie Wewnętrznej. Według mnie, to Wilkołak atakuje Poszukiwaczy, którzy tam trafią, więc normalne rzuty za skuteczność ataku.
Jeżeli chodzi o pobieranie dla siebie punktów życia/wytrzymałości, to zdolność Zabójcy tego nie zezwala. Nakazuje jednak pozbawienie przeciwnika jednego punktu (tak jak napisał Bludgeon), zamiast pobieranie innej nagrody (przedmiot / złoto / itp). Pozbawia/odbiera - oczywiście może być to mylące, jednak w przypadku otrzymywania, raczej jest to jasno wskazane (np. tak jak na karcie "Magiczny Miecz" - pisze wyraźnie, że zyskuje).
- arai
-
- Posty: 1664
- Rejestracja: poniedziałek 17 maja 2010, 02:06
- Lokalizacja: Wonderland
- Płeć:
- Wiek: 33
Czy zdolności poszukiwaczy mają pierwszeństwo nad zasadami kart? Wynikła ostatnio jakaś taka sytuacja, że ktoś miał zdolność poszukiwacza, że nie mógł atakować dajmy na to dobrych poszukiwaczy. W czasie rozgrywki weszło księżycowe zdarzenie, które nakazywało bezwzględnie atakować poszukiwacza, jeśli skończyło się ruch na obszarze, na którym stoi inny poszukiwacz. I teraz co w tym przypadku ma priorytet?
"Podczas srogiej zimy zrozumiałem, że we mnie jest niezwyciężone lato."
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24375
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- RONIN
-
- Posty: 45
- Rejestracja: niedziela 17 mar 2013, 12:24
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 38