Talisman: Digital Edition
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24374
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Była grupka ludzi (także w tym temacie), którym się nie podobało, iż Nomadzi sprzedają Szamankę oddzielnie (poza Season Passem) i z tego zrobili kilka awantur na forum Steam. Jakieś ponad 10 tematów, prawie każdy po około 30 stron. Było nawet kilka zbanowanych z tego powodu osób. Nawet teraz co i raz pojawiają się żale, iż trza Szamankę dokupić extra.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24374
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- nick
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza
• ZunTzu - Magiczny Miecz - Posty: 526
- Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
- Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
- Płeć:
- Wiek: 40
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24374
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24374
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Rozumiałbym ich oburzenie, gdyby to była sprawa jakiegoś dodatku za większą sumę, wtedy mógłby być powód. A tutaj raptem postaci za dolara, a niektórzy tak panikowali, jakby nomadzi ich z wała zrobili na kilka tysięcy zł. Jak się spojrzy jak inne wielkie firmy ludzi robią w wała i nikt się temu nie sprzeciwia, to trochę dziwnym jest i nie na miejscu szarpać się o 5 zł.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Wiktor
-
1984 - 2019 - Posty: 1779
- Rejestracja: piątek 09 lip 2010, 18:07
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
Otóż to. Kwestia nie w tym na co poszły pieniądze z Szamanki (pomoc potrzebującym) czy jak duża to kwota (nieważne: grosz czy 100 zł) ale o to czy to jest w porządku wobec tych co kupili season pass.Rogo pisze:Wiecie, w season pass miało być wszystko, więc nie dziwię się, że ludzie byli oburzeni gdy nagle okazało się, że jednak nie. Nawet jeśli dochód był na szczytne cele.
A Szaman Goblinów i Błazen już są dostępni w grze.
Może teraz za darmo będą słabawe postacie jak tych dwóch, a lepsi będą do kupienia przez wspomożenie szczytnych celów?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24374
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Nomadzi raczej tak nie myślą. Ninja jest dosyć dobrą postaci, a był dawany za darmo.
Ja po cichu liczę, iż Nomadzi dadzą nam Drwala. Jest to jedna z postaci z 2. Edycji, której w starej Magii i Mieczu nie było. Jest to też jedna z bardziej ciekawszych i bardziej interesujących do grania postaci.
Ja po cichu liczę, iż Nomadzi dadzą nam Drwala. Jest to jedna z postaci z 2. Edycji, której w starej Magii i Mieczu nie było. Jest to też jedna z bardziej ciekawszych i bardziej interesujących do grania postaci.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- nick
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Rozszerzona plansza
• ZunTzu - Magiczny Miecz - Posty: 526
- Rejestracja: wtorek 01 cze 2010, 14:34
- Lokalizacja: Trójmiasto / Leeds
- Płeć:
- Wiek: 40
- Rogo
-
- Posty: 6450
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 38
Nawet na stronie Nomadów jest jak byk napisane, że Season Pass daje dostęp do wszystkich DLC, które oni zrobią do Talismana. Szczytność celu nie ma tu nic do rzeczy, kwota też nie ma nic do rzeczy - to jest jawne odstąpienie od warunków umowy (chyba, że w umowie licencyjnej napisali inaczej, ale tak czy siak jest to oszustwo)
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
- Posty: 19
- Rejestracja: piątek 09 paź 2015, 19:03
- Lokalizacja: Droga w Góry
- Płeć:
Cześć!
Nie wiem czy w dobrym temacie, ale tutaj napisze bo jestem użytkownikiem tylko Talismana DE.
Chodzi mi o dodatek "Miasto". Jako pierwszy z dodatków do wersji DE psuje bardzo balans gry. Poprzednie Podziemia czy Góry nie powodowały tego że na ich planszy spędzało się 80% gry.
Miasto wprowadza bardzo dobre przedmioty i chowańce. Najbardziej przesadzony jest Kiścień, bo razem z Łukiem (który jest świetny) daje nam 3 rzuty kością podczas ataku. Przez to inne bronie ze zbrojowni nie są tak często kupowane. Moim zdaniem Kiścień powinien mieć ograniczenie jeśli chodzi o wyrzucenie dubletu, a nie dodatkowy plus. Np. dublet - ranimy się sami - życie - 1. Kiścień nadal był by świetny, ale z pewnym ryzykiem. Tak jak Duszopijca z Podziemi.
Druga sprawa to połączenie Chowańców - Luna + Szczęśliwiec, jest to rewelacja, ale tylko z punktu widzenia posiadacza takiego kombo. Dla pozostałych sytuacja nie do pozazdroszczenia. Sprawę można byłoby sprostować w prosty sposób. Na karcie Luny: "Luna nie zostanie przyjacielem poszukiwacza posiadającego Szczęśliwca" i podobnie u Szczęśliwca.
Pomijam kwestie Alchemika i Kupca, bo one są dość mocno przytaczane na forum Nomand-ów, ale też są do delikatnej poprawki.
Jakie Wam się wydaję? Czy Miasto faktycznie potrzebuje kilku poprawek??
Najbardziej mi się marzy edytor do własnych kart, poszukiwaczy i edytowania istniejących. Za takie coś można by było nosić Nomand-ów na rękach
.
Nie wiem czy w dobrym temacie, ale tutaj napisze bo jestem użytkownikiem tylko Talismana DE.
Chodzi mi o dodatek "Miasto". Jako pierwszy z dodatków do wersji DE psuje bardzo balans gry. Poprzednie Podziemia czy Góry nie powodowały tego że na ich planszy spędzało się 80% gry.
Miasto wprowadza bardzo dobre przedmioty i chowańce. Najbardziej przesadzony jest Kiścień, bo razem z Łukiem (który jest świetny) daje nam 3 rzuty kością podczas ataku. Przez to inne bronie ze zbrojowni nie są tak często kupowane. Moim zdaniem Kiścień powinien mieć ograniczenie jeśli chodzi o wyrzucenie dubletu, a nie dodatkowy plus. Np. dublet - ranimy się sami - życie - 1. Kiścień nadal był by świetny, ale z pewnym ryzykiem. Tak jak Duszopijca z Podziemi.
Druga sprawa to połączenie Chowańców - Luna + Szczęśliwiec, jest to rewelacja, ale tylko z punktu widzenia posiadacza takiego kombo. Dla pozostałych sytuacja nie do pozazdroszczenia. Sprawę można byłoby sprostować w prosty sposób. Na karcie Luny: "Luna nie zostanie przyjacielem poszukiwacza posiadającego Szczęśliwca" i podobnie u Szczęśliwca.
Pomijam kwestie Alchemika i Kupca, bo one są dość mocno przytaczane na forum Nomand-ów, ale też są do delikatnej poprawki.
Jakie Wam się wydaję? Czy Miasto faktycznie potrzebuje kilku poprawek??
Najbardziej mi się marzy edytor do własnych kart, poszukiwaczy i edytowania istniejących. Za takie coś można by było nosić Nomand-ów na rękach
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24374
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Cześć,pustakmax pisze:Cześć!
Nie wiem czy w dobrym temacie, ale tutaj napisze bo jestem użytkownikiem tylko Talismana DE.
Chodzi mi o dodatek "Miasto". Jako pierwszy z dodatków do wersji DE psuje bardzo balans gry. Poprzednie Podziemia czy Góry nie powodowały tego że na ich planszy spędzało się 80% gry.
Miasto wprowadza bardzo dobre przedmioty i chowańce. Najbardziej przesadzony jest Kiścień, bo razem z Łukiem (który jest świetny) daje nam 3 rzuty kością podczas ataku. Przez to inne bronie ze zbrojowni nie są tak często kupowane. Moim zdaniem Kiścień powinien mieć ograniczenie jeśli chodzi o wyrzucenie dubletu, a nie dodatkowy plus. Np. dublet - ranimy się sami - życie - 1. Kiścień nadal był by świetny, ale z pewnym ryzykiem. Tak jak Duszopijca z Podziemi.
Druga sprawa to połączenie Chowańców - Luna + Szczęśliwiec, jest to rewelacja, ale tylko z punktu widzenia posiadacza takiego kombo. Dla pozostałych sytuacja nie do pozazdroszczenia. Sprawę można byłoby sprostować w prosty sposób. Na karcie Luny: "Luna nie zostanie przyjacielem poszukiwacza posiadającego Szczęśliwca" i podobnie u Szczęśliwca.
Pomijam kwestie Alchemika i Kupca, bo one są dość mocno przytaczane na forum Nomand-ów, ale też są do delikatnej poprawki.
Jakie Wam się wydaję? Czy Miasto faktycznie potrzebuje kilku poprawek??
Najbardziej mi się marzy edytor do własnych kart, poszukiwaczy i edytowania istniejących. Za takie coś można by było nosić Nomand-ów na rękach.
Miasto jest takim granicznym dodatkiem. Granicznym, bowiem jest to ostatni z dodatków, który był tworzony przez Johna Goodenougha (spora jego część była już nawet robiona w jego domu, a nie biurze), zanim opuścił FFG i pałeczkę przejął Samuel Bailey. Dlatego też jest on dosyć niedopracowany... delikatnie mówiąc. Generalnie jednak nie jesteś odosobniony w opinii, iż Miasto potrzebuje konkretnych zmian. Nawet sam Samuel tak uważa
-
-
- Posty: 19
- Rejestracja: piątek 09 paź 2015, 19:03
- Lokalizacja: Droga w Góry
- Płeć:
Szkoda, że do poprawioną wersję Miasta zobaczymy pewnie dopiero przy okazji kolejnej (piątej) edycji Talisman-a.
Mam cichą nadzieje że Nomad wyda coś w rodzaju edytora kart, plansz, poszukiwaczy. W samej grze (Talisman DE) powinna być również możliwość wyłączenia poszczególnych kart, poszukiwaczy, a nie tylko całych dodatków.
Mam cichą nadzieje że Nomad wyda coś w rodzaju edytora kart, plansz, poszukiwaczy. W samej grze (Talisman DE) powinna być również możliwość wyłączenia poszczególnych kart, poszukiwaczy, a nie tylko całych dodatków.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24374
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Ano, obawiam się iż Miasta nie zobaczymy za szybko...
Edytora kart Nomadzi raczej na pewno nie zrobią. Mimo, iż sam bardzo mocno bym go chciał zobaczyć, to zdaję sobie też sprawę, iż jest to praktycznie niewykonalne. Chyba że pozwolą na Steam Workshop, ale też się nie zapowiada. Mogą co prawda zrobić listę 1000 efektów, które się pojawiły do tej pory, ale pozwolenie graczom na coś takiego by zaburzyło balans gry. Gdyby np. ktoś sobie zrobił Przedmiot, który mu daje 1000 do siły... Ewentualnie w miarę rozsądną alternatywą byłby generator Poszukiwaczy, w którym to np. mielibyśmy jakąś pulę punktów do rozdysponowania na atrybuty i zdolności, ale nawet wtedy ryzykujemy, iż ludzie zaczną tworzyć przekozaków. I jeszcze potem zaczną tym grać online. Tak więc nie spodziewałbym się
.
Edytora kart Nomadzi raczej na pewno nie zrobią. Mimo, iż sam bardzo mocno bym go chciał zobaczyć, to zdaję sobie też sprawę, iż jest to praktycznie niewykonalne. Chyba że pozwolą na Steam Workshop, ale też się nie zapowiada. Mogą co prawda zrobić listę 1000 efektów, które się pojawiły do tej pory, ale pozwolenie graczom na coś takiego by zaburzyło balans gry. Gdyby np. ktoś sobie zrobił Przedmiot, który mu daje 1000 do siły... Ewentualnie w miarę rozsądną alternatywą byłby generator Poszukiwaczy, w którym to np. mielibyśmy jakąś pulę punktów do rozdysponowania na atrybuty i zdolności, ale nawet wtedy ryzykujemy, iż ludzie zaczną tworzyć przekozaków. I jeszcze potem zaczną tym grać online. Tak więc nie spodziewałbym się
-
-
- Posty: 19
- Rejestracja: piątek 09 paź 2015, 19:03
- Lokalizacja: Droga w Góry
- Płeć:
Celem Talisman DE jest przeniesienie wersji planszowej 1:1 wiec rozumiem że raczej żadnych poprawek w porównaniu do wersji papierowej nie będzie. Jesteśmy mniej więcej w połowie wydawania wszystkich dodatków więc do końca jest jeszcze trochę.
Namomon masz jakieś przecieki odnośnie kolejności wydawania kolejnych dodatków??
Masz rację odnośnie edytora, też wydaje mi zrobienie go będzie bardzo trudne jeśli w ogóle wykonalne. Po drugie cel wykonania, tak jak piszesz taki edytor mógłby być różnie używany przez graczy, nie tylko do poprawy gry lecz również do totalnego jej zniszczenia.
Namomon masz jakieś przecieki odnośnie kolejności wydawania kolejnych dodatków??
Masz rację odnośnie edytora, też wydaje mi zrobienie go będzie bardzo trudne jeśli w ogóle wykonalne. Po drugie cel wykonania, tak jak piszesz taki edytor mógłby być różnie używany przez graczy, nie tylko do poprawy gry lecz również do totalnego jej zniszczenia.
-
-
- Posty: 23
- Rejestracja: poniedziałek 30 gru 2013, 02:00
- Lokalizacja: Częstochowa okolice
- Płeć:
- Wiek: 30
pustakmax, Ano fakt szczęściarz i luna tworzą niezły duet. Ja zaś mam fajny sposób na wzbogacenie się które właśnie bardzo się przydaje w mieście, bo naprawdę można tam wydać mnóstwo sztuk złota i zgarnąć ile się da. W dodatku podziemia są 2 karty jedna to mechaniczna kuźnia którą można znaleźć w kartach podziemi, 2 kartą jest mechaniczna sowa co prawda trzeba by najpierw pokonać pana ciemności ale może jakimiś zdolnościami pójdzie bez konieczności posiadania dużej siły bądź mocy.
Ale jest też inna karta Zaprzysiężony Przewodnik który daję to samo co mech sowa.
I tu można co 2 rundę skakać na to samo pole na którym jest mechaniczna kuźnia i wzbogacać się o 3 sztuki złota :mrgreen:
Ale jest też inna karta Zaprzysiężony Przewodnik który daję to samo co mech sowa.
I tu można co 2 rundę skakać na to samo pole na którym jest mechaniczna kuźnia i wzbogacać się o 3 sztuki złota :mrgreen:
Talisman MiM & Talisman DE
-
-
- Posty: 19
- Rejestracja: piątek 09 paź 2015, 19:03
- Lokalizacja: Droga w Góry
- Płeć:
gronek31 to prawda co piszesz. Tylko mechaniczną kuźnię trzeba odnaleźć w stosie kart podziemi co może nie być łatwe. Mechaniczna sowa jest świetnym przedmiotem, ale tak jak wspominałeś trzeba pokonać pana ciemności. Z kolei Zaprzysiężony Przewodnik zostaje przyjacielem tylko poszukiwacza posiadającego zadania czarownika i odchodzi od niego po spełnieniu zadania, o ile pamiętam.
Wiadomo, że są sposoby na łatwiejsze zdobywanie złota. Chodzi o to że przedmioty w mieście są zbyt potężne, a i karty przygód bardzo dobre. Dlatego miasto sprawia że spędzamy w nim najwięcej czasu, więcej niż na planszy głównej i innych dodatkach. A tak nie powinno być. Balans został mocno zachwiany.
Wczoraj grając Wojownikiem miałem Kiścień i w czasie walki wykonywałem tylko rzuty dla Kiścienia - nie mogłem skorzystać ze zdolności Wojownika (dwóch rzutach w czasie walki). Moim zdaniem powinno się rzucać 2 razy 2 kośćmi i wygrać lepszy rezultat. Nie wiem czy to nie jest jakiś drobny błąd.
Czytałem na forum Nomad-ów że przed wydaniem Miasta zmienili kartę Gremlina bo było z nią coś nie tak. Czy może ktoś to potwierdzić?? Jeśli tak to dlaczego nie zmienili przepotężnego Kiścienia oraz Luny i Szczęściarza oraz nie podnieśli nieco cen w sklepach Miasta?
Wiadomo, że są sposoby na łatwiejsze zdobywanie złota. Chodzi o to że przedmioty w mieście są zbyt potężne, a i karty przygód bardzo dobre. Dlatego miasto sprawia że spędzamy w nim najwięcej czasu, więcej niż na planszy głównej i innych dodatkach. A tak nie powinno być. Balans został mocno zachwiany.
Wczoraj grając Wojownikiem miałem Kiścień i w czasie walki wykonywałem tylko rzuty dla Kiścienia - nie mogłem skorzystać ze zdolności Wojownika (dwóch rzutach w czasie walki). Moim zdaniem powinno się rzucać 2 razy 2 kośćmi i wygrać lepszy rezultat. Nie wiem czy to nie jest jakiś drobny błąd.
Czytałem na forum Nomad-ów że przed wydaniem Miasta zmienili kartę Gremlina bo było z nią coś nie tak. Czy może ktoś to potwierdzić?? Jeśli tak to dlaczego nie zmienili przepotężnego Kiścienia oraz Luny i Szczęściarza oraz nie podnieśli nieco cen w sklepach Miasta?
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24374
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
Nie jest, zarówno kiścień jak i zdolność Wojownika pozwalają Ci rzucać 2 kośćmi podczas walki. Jako, że te zdolności się pokrywają (tylko później robią co innego z wylosowanymi wynikami), to wciąż rzucasz tylko 2 kośćmi.pustakmax pisze:Wczoraj grając Wojownikiem miałem Kiścień i w czasie walki wykonywałem tylko rzuty dla Kiścienia - nie mogłem skorzystać ze zdolności Wojownika (dwóch rzutach w czasie walki). Moim zdaniem powinno się rzucać 2 razy 2 kośćmi i wygrać lepszy rezultat. Nie wiem czy to nie jest jakiś drobny błąd.
Zgadza się, zmienili Gremlina (oraz Dzień Targowy), bowiem efekty tych kart były niemal niemożliwe/uber trudne do zakodowania w grze i prawdopodobnie by powodowały masę nowych bugów. A i sam Gremlin w oryginale jest super nieprzemyślaną kartą. Dodam tylko, iż Nomadzi ingerują w oryginalne zasady gry tylko wtedy, kiedy jest to naprawdę niezbędne. W innych przypadkach starają się byc wiernymi oryginałowi. Dlatego też nie zmienili Kiścienia czy tamtych Chowańców, bowiem ocena, iż "ta karta" lub "ta karta w połączeniu z tą kartą i tamtą" jest subiektywną oceną i niewystarczającą, by modyfikować grę. Gdyby Nomadzi zaczęli edytować wszystkie karty, które ludzie uważają za przegięte, to pewnie by musieli z połowę kart wyedytować. Ale wtedy byśmy nie grali w Talismana, tylko w autorską wersję gry Nomadów.pustakmax pisze:Czytałem na forum Nomad-ów że przed wydaniem Miasta zmienili kartę Gremlina bo było z nią coś nie tak. Czy może ktoś to potwierdzić?? Jeśli tak to dlaczego nie zmienili przepotężnego Kiścienia oraz Luny i Szczęściarza oraz nie podnieśli nieco cen w sklepach Miasta?
Nemomon*pustakmax pisze:Namomon masz jakieś przecieki odnośnie kolejności wydawania kolejnych dodatków??
Niestety
- abubu
-
- Posty: 6323
- Rejestracja: wtorek 26 cze 2012, 22:06
Zapas kluczy Nemo się wyczerpał i na chwilę obecną nie będzie on uzupełniany.
Więcej informacji na ten temat tutaj
Ps. Jak co, to możesz próbować zwrócić się do CDP.PL o klucz. Gdzieś ktoś próbował i chyba dostał, ale nie jestem tego pewien.
Więcej informacji na ten temat tutaj
Ps. Jak co, to możesz próbować zwrócić się do CDP.PL o klucz. Gdzieś ktoś próbował i chyba dostał, ale nie jestem tego pewien.
Jeżeli ktokolwiek nie zrozumiał choćby części mojej wypowiedzi, to zgodnie z regulaminem, może ją śmiało uznać za spam a następnie zgłosić zaistniałą sytuację administracji/moderatorom niniejszego forum.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 24374
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 18
- olmeca
-
- Posty: 54
- Rejestracja: środa 24 gru 2014, 16:12
- Lokalizacja: Łańcut
- Płeć:
Aby nie męczyć prośbami Nemomona o kolejny klucz, napisałem do Nomadów jak się sprawa ma - gdzie nabyłem kolejną wersję Talismana i po kilku dniach otrzymałem stosowny pakiet kluczy do polonizacji.abubu pisze:Zapas kluczy Nemo się wyczerpał i na chwilę obecną nie będzie on uzupełniany.
Więcej informacji na ten temat tutaj
Ps. Jak co, to możesz próbować zwrócić się do CDP.PL o klucz. Gdzieś ktoś próbował i chyba dostał, ale nie jestem tego pewien.
- Chaos
-
-
Spis dodatków autora:
• MiM na ZunTzu - Posty: 479
- Rejestracja: poniedziałek 20 gru 2010, 18:32
- Lokalizacja: Bajlandia
- Płeć:
- Kontakt:
WMIM Stava na ZunTzu + Karty Walki by Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos
Pobierz: WMIMChaosSW14.03HD.ztb
Zobacz na Youtube: Magia i Miecz na ZunTzu projekt Chaos