Start
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
Wyglada bardzo zacnie
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
Ruszyl pseudoblog zwiazany z Miedziana Planeta: http://miedzianypamietnik.blogspot.com/, zapraszamy wszystkich ciekawych zycia na Argonie7.
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
Przepakowujac materialy do prototypu Miedzianki doszedlem do wniosku ze nie jest to steampunk. Przynajmniej nie w slownikowym tego slowa znaczeniu. Bardziej chyba Punksteam. Proletariat i bojowki, kastety i tulipany, narkotyki i bojki. Hmm. od 16 lat, zastanawiam sie czy taka granica wieku na grze planszowej nie zamknie jej wyjscia na swiat.
Druga sprawa to czas. Pelna rozgrywka to co najmniej 6 godzin, albo i wiecej. Bitwy i turowe potyczki wydluzaja ten czas, 64 rundy to czas zniszczenia Planety, jakos nigdy nie policzylem ile rund trwa Arkham. Moze Wam si8e to udalo?
Druga sprawa to czas. Pelna rozgrywka to co najmniej 6 godzin, albo i wiecej. Bitwy i turowe potyczki wydluzaja ten czas, 64 rundy to czas zniszczenia Planety, jakos nigdy nie policzylem ile rund trwa Arkham. Moze Wam si8e to udalo?
- Wagnard
-
- Posty: 867
- Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
- Lokalizacja: "Hell on Earth"
- Kontakt:
Re: Start
Arkham trwa srednio od 15 do 20 tur. Czasem mniej czasem wiecej (nawet duzo wiecej, ale to rzadko).
16 lat nie powinno zamknac jej wyjscia bo niby czemu? Co innego przygodowka, co innego gra dla dzieci.
16 lat nie powinno zamknac jej wyjscia bo niby czemu? Co innego przygodowka, co innego gra dla dzieci.
-
-
- Posty: 352
- Rejestracja: poniedziałek 14 gru 2009, 17:44
- Lokalizacja: Chorzow
Re: Start
[quote=""poooq""] Pelna rozgrywka to co najmniej 6 godzin, albo i wiecej. Bitwy i turowe potyczki wydluzaja ten czas, 64 rundy to czas zniszczenia Planety,[/quote]
Widze, ze sie szykuje tytul na miare Twilight Imperium skoro czas rozgrywki prawie podobny :D
Widze, ze sie szykuje tytul na miare Twilight Imperium skoro czas rozgrywki prawie podobny :D
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
Ok. czterokrotnie dluzsza... Czyli zapowiada sie na gre na kilka podejsc... Niezbedne beda zasady sejfowania, zawsze chcialem miec gre w ktora mozna grac dlugo i namietnie... Musze tez uwazac na rozwoj postaci, tak aby caly czas mozna bylo sie doskonalic. Nie moge doczekac sie pierwszych testow poza najblizszym kregiem, musze jeszcze usystematyzowac nazewnictwo. Teraz skupiam sie na aspektach mechaniki i rownowazenia losowosci oraz trudnosci.
W Twlighta nie gralem niestety, nie moge porownac tytulow... Bardziej bedzie to klimat Magii i Miecza (wedrowka), Arkhama (walka z plansza i kartami), turowych strategii (HM&M i Disciples) oraz nutka czegos co jest jeszcze tajemnica. Mam zakaz ujawniania zbyt wielu przeciekow...
W Twlighta nie gralem niestety, nie moge porownac tytulow... Bardziej bedzie to klimat Magii i Miecza (wedrowka), Arkhama (walka z plansza i kartami), turowych strategii (HM&M i Disciples) oraz nutka czegos co jest jeszcze tajemnica. Mam zakaz ujawniania zbyt wielu przeciekow...
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
Gra powstala jako produkt do pogrania w domu: dlatego jest duzy nacisk na wspolprace i kooperacje. Ale podczas pracy zaswital mi pomysl, ze jak w sumie wyjdzie ok to szkoda by ja bylo kisic tylko dla siebie. Wiec doszly zasady wspolzawodnictwa (dla 4 graczy gra sie w 2 parach jak w brydza).
Co do WoW'a to tez nie umiem ocenic, nie gralem.
Z wydawaniem jest jeszcze za wczesnie na rozmowy, jak na razie etap testow jest najbardziej potrzebny. Myslalem, ze proces jest krotszy, niestety, moge pracowac nad nia tylko w wolnym czasie, co znacznie wydluza trwanie etapu projektu. Z drugiej strony, wszystko jest lepiej przemyslane niz w grach robionych na zamowienie w ciagu np. pol roku.
Dlugosc gry... Chce zeby rozwoj bohatera byl odczuwalny i satysfakcjonujacy, a do tego jest potrzebny czas. Dlatego rozgrywka bedzie trwala, musi trwac dluzej. Eurograczy to zniecheci, ale mi to wisi bo to nie dla nich. A informacja typu: "gra ktorej nie skonczysz w 2 godziny ale w 10" moze byc ciekawa reklama. Kwestia zasad zachowywania stanu gry, kiedy nie mozemy zostawic planszy i kart na pozniej. Da sie to zrobic.
Zreszta taki 18xx o pociagach to jest tez jakies 8 godzin dla 4 osob. Albo dodatki do Descenta pozwalajace na rozegranie kampanii. Sa gry ktore trwaja dlugo. A mi sie to podoba. Zeby zobaczyc jak moja postac przechodzi z etapu pomocnika majstra do naukowca zaglebiajacego sie w silnik planety potrzebuje czasu.
Mowi sie, ze jak ktos ma duzo czasu na gre to rozegra sesje RPG. Pamietam jak gralismy w MiM'a po kilka dni. I bylo ekstra. To da sie zrobic.
Co do WoW'a to tez nie umiem ocenic, nie gralem.
Z wydawaniem jest jeszcze za wczesnie na rozmowy, jak na razie etap testow jest najbardziej potrzebny. Myslalem, ze proces jest krotszy, niestety, moge pracowac nad nia tylko w wolnym czasie, co znacznie wydluza trwanie etapu projektu. Z drugiej strony, wszystko jest lepiej przemyslane niz w grach robionych na zamowienie w ciagu np. pol roku.
Dlugosc gry... Chce zeby rozwoj bohatera byl odczuwalny i satysfakcjonujacy, a do tego jest potrzebny czas. Dlatego rozgrywka bedzie trwala, musi trwac dluzej. Eurograczy to zniecheci, ale mi to wisi bo to nie dla nich. A informacja typu: "gra ktorej nie skonczysz w 2 godziny ale w 10" moze byc ciekawa reklama. Kwestia zasad zachowywania stanu gry, kiedy nie mozemy zostawic planszy i kart na pozniej. Da sie to zrobic.
Zreszta taki 18xx o pociagach to jest tez jakies 8 godzin dla 4 osob. Albo dodatki do Descenta pozwalajace na rozegranie kampanii. Sa gry ktore trwaja dlugo. A mi sie to podoba. Zeby zobaczyc jak moja postac przechodzi z etapu pomocnika majstra do naukowca zaglebiajacego sie w silnik planety potrzebuje czasu.
Mowi sie, ze jak ktos ma duzo czasu na gre to rozegra sesje RPG. Pamietam jak gralismy w MiM'a po kilka dni. I bylo ekstra. To da sie zrobic.
- Wagnard
-
- Posty: 867
- Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 18:01
- Lokalizacja: "Hell on Earth"
- Kontakt:
Re: Start
Tylko chodzilo mi o to, zebys zawarl sie gdzies miedzy 4 a 8 godzin. Wiecej to juz przesada (patrz recenzje Androida gdzie ponizej 7 godzin schodzi sie tylko znajac juz perfekt zasady). Tez lubie dlugie gry planszowe. Fajnie jest. Ale chce skonczyc tego dnia, w ktorym zaczalem.
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
[img]http://mroku.strefa.pl/BrassPlanet/2.jpg[/img]
Podglad na karte bohatera podczas rozgrywki: ekwipunek moze nie poraza, zostal lekko skrojony podczas nieszczesliwej bitwy ze zlodziejami (prosze zwrocic uwage na stylowy pancerz na ksztaltnej klatce), pani rozwija sie w strone ponadzmyslowa stad dwa ofensywne talenty jeden na zjawy, drugi na wrogow z krwi i kosci... Objawy technotradu bardzo nieszczesliwe: demencja i odkorowanie co w przypadku telepatki jest najgorsza mozliwoscia. Trzy ladunki amberyczne w baterii, ostatni nuklearny w miotaczu (pewnie zostawila go dla siebie). Zdrowie lekko nadszarpniete, motywacja za to wysoka, podobnie stezenie zarazkow tradu, jeszcze jeden czarny zeton i kolejna manifestacja choroby zostanie wylosowana. Teraz dopatrzylem sie ze uzyty zostal miecz, ktorego nie miala sily podniesc.
[img]http://mroku.strefa.pl/BrassPlanet/1.jpg[/img]
Komplet kart "przygod". Postanowilem wydrukowac je z niezbednymi oznaczeniami mechanicznymi, ale z czystymi polami tekstowymi. Znacznie usprawnilo to proces wymyslania pechowych sytuacji czekajacych na graczy.
Przepraszam za slaba jakosc zdjec.
Podglad na karte bohatera podczas rozgrywki: ekwipunek moze nie poraza, zostal lekko skrojony podczas nieszczesliwej bitwy ze zlodziejami (prosze zwrocic uwage na stylowy pancerz na ksztaltnej klatce), pani rozwija sie w strone ponadzmyslowa stad dwa ofensywne talenty jeden na zjawy, drugi na wrogow z krwi i kosci... Objawy technotradu bardzo nieszczesliwe: demencja i odkorowanie co w przypadku telepatki jest najgorsza mozliwoscia. Trzy ladunki amberyczne w baterii, ostatni nuklearny w miotaczu (pewnie zostawila go dla siebie). Zdrowie lekko nadszarpniete, motywacja za to wysoka, podobnie stezenie zarazkow tradu, jeszcze jeden czarny zeton i kolejna manifestacja choroby zostanie wylosowana. Teraz dopatrzylem sie ze uzyty zostal miecz, ktorego nie miala sily podniesc.
[img]http://mroku.strefa.pl/BrassPlanet/1.jpg[/img]
Komplet kart "przygod". Postanowilem wydrukowac je z niezbednymi oznaczeniami mechanicznymi, ale z czystymi polami tekstowymi. Znacznie usprawnilo to proces wymyslania pechowych sytuacji czekajacych na graczy.
Przepraszam za slaba jakosc zdjec.
- sirafin
-
- Posty: 889
- Rejestracja: piątek 21 sie 2009, 10:30
- Lokalizacja: Sopot
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
Szkoda, ze nie widac szczegolow :)
I Anioł w biel odzian otworzył Żelazną Księgę i piąty jeździec wyruszył w rydwanie płomiennego lodu, i słychać było łamanie praw i pękanie więzów, a tłumy zakrzyknęły: O Boże, teraz naprawdę mamy kłopot!
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- Księga Oma, Proroctwa Tobruna
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
Zdjecia zrobilem w momencie kiedy do mozgu dotarla poranna kofeina i reka zadrzala. Dodatkowo nie chce Was pozbawiac zabawy zwiazanej z samodzielnym poznawaniem gry, wiec ogranicze sie tylko do ogolnikow z ktorymi mam klopoty/chce sie pochwalic i polechtac moje prozne ego.
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
Zagralem w Ghost Stories i wydaje mi sie, ze pewne zalozenia ulegna przeobrazeniu: wiekszy nacisk zostanie polozony na kombinowanie z ukladami poszczegolnych lokacji w kregach, dodane zostana karty specjalnych, naprawde poteznych mocy mozliwych do odpalenia tylko w wybranych miejscach. Do tego chcialbym zastosowac genialny system ikonowy do zaznaczenie zasad specjalnych lokacji. Jednak caly czas widze przygodowa gre z elementami strategicznymi ekonomicznymi w gestym, klimatycznym, steampunkowym sosie.
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
Probny serwis poswiecony Miedziance rusza w probna jazde: http://miedzianka.ning.com/, zapraszam.
Czy jest sens przeniesc Manufakture na podobna platforme?
Czy jest sens przeniesc Manufakture na podobna platforme?
- poooq
-
- Posty: 1941
- Rejestracja: piątek 18 wrz 2009, 08:36
- Lokalizacja: Miedziana Planeta
- Płeć:
- Kontakt:
Re: Start
Miedzianka na ningu nie sprawdzila sie i wracamy na starego, dobrego bloggera:
http://miedzianaplaneta.blogspot.com/ , zapraszam...
http://miedzianaplaneta.blogspot.com/ , zapraszam...