Parę pytań odnośnie zasad gry
- Łosiu
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Konteksty
• Krasnoludzka Kopalnia - Posty: 331
- Rejestracja: poniedziałek 10 wrz 2012, 20:36
- Lokalizacja: Krosno/Poznań
- Płeć:
- Wiek: 34
- Kontakt:
- Rogo
-
- Posty: 6223
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23565
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Jak i Ty wiesz, o co mi chodzi . W mechanice gry są dokładnie określone miejsca, gdzie można pozbyć się Poltera. Przeprawa przez Rzekę występuje jedynie przy wyniku "6" w Gospodzie, a z kolei jedynym mostem, którego istnienie dopuszcza mechanika gry jest most przy Strażniku. Innych mostów w grze (raz jeszcze - pod względem mechaniki gry) nie ma.
Nie wspominając, iż tratwa, most oraz przeprawa w Gospodzie de facto są jedynymi sposobami zmiany Krainy i z szerszej perspektywy wydaje się, iż to właśnie było intencją autora (a nie naginanie zasad, używając szaty graficznej gry, w grze, w której szata graficzna nigdy nie miała znaczenia).
Żeby nie było, ja też od dawien dawna gram, iż pozbyć się go można na tychże mostach, ale gram ze świadomością, iż jest to moja house rule zasada, a nie oryginalna zasada gry.
Nie wspominając, iż tratwa, most oraz przeprawa w Gospodzie de facto są jedynymi sposobami zmiany Krainy i z szerszej perspektywy wydaje się, iż to właśnie było intencją autora (a nie naginanie zasad, używając szaty graficznej gry, w grze, w której szata graficzna nigdy nie miała znaczenia).
Żeby nie było, ja też od dawien dawna gram, iż pozbyć się go można na tychże mostach, ale gram ze świadomością, iż jest to moja house rule zasada, a nie oryginalna zasada gry.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Rogo
-
- Posty: 6223
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Chciałeś powiedzieć: W mechanice gry są dokładnie określone miejsca, gdzie można przedostać się z krainy zewnętrznej do środkowej i na odwrót. Pozbycie się Poltergeista, to trochę inna, mniej sprecyzowana sprawa.Grey pisze:W mechanice gry są dokładnie określone miejsca, gdzie można pozbyć się Poltera. Przeprawa przez Rzekę występuje jedynie przy wyniku "6" w Gospodzie, a z kolei jedynym mostem, którego istnienie dopuszcza mechanika gry jest most przy Strażniku. Innych mostów w grze (raz jeszcze - pod względem mechaniki gry) nie ma.
Co było intencją autora, wie tylko autor i osoby, którym o tym wprost powiedział. Zgaduję, że nie jesteś taka osobąNie wspominając, iż tratwa, most oraz przeprawa w Gospodzie de facto są jedynymi sposobami zmiany Krainy i z szerszej perspektywy wydaje się, iż to właśnie było intencją autora (a nie naginanie zasad, używając szaty graficznej gry, w grze, w której szata graficzna nigdy nie miała znaczenia).
No ale skoro nie jest to sprecyzowane w 100% jasno, to każdy będzie grał jak uzna za słuszne
Ja nawet nie mam Talismana.
-
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Magiczne Kamienie - Posty: 1227
- Rejestracja: piątek 19 gru 2008, 00:46