A co do profesji, może się pojawią, może nie, ale jeśli zrezygnują z tego pomysłu to kto wie czy niektórych (po solidnych przeróbkach) nie dadzą jako zwykłych poszukiwaczy
Talisman: The City Expansion!
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Ten w cylindrze kojarzy mi się z kuglarzem ze starego MiMa. Pozostałe postacie nie kojarzą mi się z niczym choć ten długouchy koleś z nożem mógłby być mrocznym elfem
Ciężko kogokolwiek na razie typować, bo postacie są bardzo niewyraźne, a i design tej edycji jest inny niż w poprzednich więc równie dobrze to wszystko mogą być poszukiwacze, których już znamy, ale wyglądają inaczej jak i całkiem nowe postacie, które w poprzednich edycjach się nie pojawiły.
A co do profesji, może się pojawią, może nie, ale jeśli zrezygnują z tego pomysłu to kto wie czy niektórych (po solidnych przeróbkach) nie dadzą jako zwykłych poszukiwaczy![winking face :wink:](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
A co do profesji, może się pojawią, może nie, ale jeśli zrezygnują z tego pomysłu to kto wie czy niektórych (po solidnych przeróbkach) nie dadzą jako zwykłych poszukiwaczy
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Xan
-
- Posty: 527
- Rejestracja: poniedziałek 27 sie 2012, 17:45
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 31
Witam Szanownego kolegę Nemo i tutaj ; >Nemomon pisze:Cześć Xan, trochę Ci się zeszło zarejestrować tutaj.
Warto było się zarejestrować. Z tego, co widzę jest tutaj multum starszych kolegów, którzy mieli styczność z wcześniejszymi wydaniami MiM'a. Takie osoby zapewne dobrze pamiętają "stare miasto", w które nie miałem okazji nigdy zagrać.
Jak tylko lepiej zapoznam się z całym forum, będę miał pewnie coś więcej ciekawego do napisania/zapytania.
Zabieram się do lekturki,
Xan
PS Dorwałem na necie starą mapę Miasta. Ciekawe, czy zaimplementują starą mechanikę poruszania się.
Talisman: Digital Edition!
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
Wszystko ma swój początek i koniec.
Aby zobaczyć moje konto na Steam, kliknij: TUTAJ.
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Przepraszam, nie sądziłem iż zdrobnienie może zostać uznane za przezywanie, poprawię się, Battonssonie.Battonsson pisze:Nie wiem czemu ma służyć to spouchwalanie, ja Ciebie nie przezywam...
Moim zdaniem: oby nie. Chyba, że poprawią karty Miasta. W starej edycji mało było ciekawych kart Miasta, więc raczej unikało się chodzenia po ulicy i wchodziło się bezpośrednio do budynkówXan pisze:Ciekawe, czy zaimplementują starą mechanikę poruszania się.
Ja nawet nie mam Talismana.
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Xan pisze:PS Dorwałem na necie starą mapę Miasta. Ciekawe, czy zaimplementują starą mechanikę poruszania się.
Przeczytałem Twoje pytanie i w duchu pomyślałem sobie "oby nie!". Patrzę na post Roga post i napisał dokładnie to samo, o czym ja myślałemRogo pisze:Moim zdaniem: oby nie
Zresztą, ja zawsze twierdzę a uważam, iż gorszej planszy do Miasta niźli Gród do MMa nikt nigdy więcej nie popełni. Jeżeli więc nawet plansza Miasta do TMiMa będzie słaba, to i tak wciąż lepsza niźli plansza do Grodu
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Zasadniczo się różniła. Na BGG nie ma jej skanu, później wieczorem (jak nie zapomnę), to wrzucę jakiś.HunteR pisze:A plansza miasta w trzeciej edycji różniła się czymś od tej z drugiej (czyli ten z MiMa)? Jeśli tak to jak to wyglądało?
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
6 Obszarów to ulice reszta to sklepy. 3 edycja była nastawiona na pokazaniu światu że jest Warhammer - w tej odsłonie to czuć pełną gęba, a sama w sobie była nastawiona na mega prostotę - graliśmy już parę razy i widać to na każdym kroku, aczkolwiek mimo tego gra sie fajnie.
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
- Bludgeon
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Great Talisman
• Powrót Skavenów
• Udręka Czarownika - Posty: 6300
- Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 11:27
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Płeć:
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
W mieście raczej nie chodzi zbytnio o grywalność tylko funkcjonalność
Nie idzie się tam po to żeby przeżyć jakąś przygodę, dotrzeć do końca i ukatrupić bossa zabierając nagrodę tylko żeby wydać ciężko zarobione pieniądze na przedmioty i usługi. Grunt żeby sklepy oraz inne budynki były przemyślane i oferowały różne ciekawe rzeczy, a karty losowane na ulicach nie utrudniały przesadnie robienia zakupów.
Ja się już nie mogę doczekać miasta, bo zawsze lubiłem klimat tej planszy, a poza tym będzie to miła odmiana po dwóch narożnikach skonstruowanych według tego samego schematu (las pewnie będzie działał tak samo). Jednak starsza wersja była pod tym względem troszkę bardziej zróżnicowana. Podziemia, miasto i kosmiczna otchłań (nie mówiąc już o naszej własnej jaskini), każda z tych plansz była inaczej skonstruowana i oferowała inne doświadczenia. W trzeciej edycji zlikwidowali otchłań, a zamiast niej dali góry i las które są kalką podziemi tylko w innym klimacie. To oczywiście moja prywatna opinia, ale marzy mi się (i tak, zdaję sobie sprawę z tego że marzenie nie zostanie spełnione
) żeby w przyszłości dodali plansze alternatywne względem obecnych, bardziej oryginalne i zróżnicowane
Ew. kiedyś, w przyszłości zrobili piątą edycję, ale z poprzedniej zostawili tylko mechanikę, a plansze i bohaterów skonstruowali od podstaw ![face with stuck-out tongue :P](./images/smilies/emojione/1f61b.svg)
Ja się już nie mogę doczekać miasta, bo zawsze lubiłem klimat tej planszy, a poza tym będzie to miła odmiana po dwóch narożnikach skonstruowanych według tego samego schematu (las pewnie będzie działał tak samo). Jednak starsza wersja była pod tym względem troszkę bardziej zróżnicowana. Podziemia, miasto i kosmiczna otchłań (nie mówiąc już o naszej własnej jaskini), każda z tych plansz była inaczej skonstruowana i oferowała inne doświadczenia. W trzeciej edycji zlikwidowali otchłań, a zamiast niej dali góry i las które są kalką podziemi tylko w innym klimacie. To oczywiście moja prywatna opinia, ale marzy mi się (i tak, zdaję sobie sprawę z tego że marzenie nie zostanie spełnione
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- NiegodziwySatyr
-
- Posty: 83
- Rejestracja: niedziela 30 maja 2010, 14:45
- Lokalizacja: Smoczy Gród
- Płeć:
- Wiek: 37
Dobrze by było, gdyby Miasto oferowało graczom opcje rozwoju w poczatkowych fazach gry, jako takie "miejsce do podpakowania", gdzie może iść każdy, kto czuje że jego Poszukiwacz jest słabiteńki, a zdrugiej strony nie ma tam na tyle silnych Przedmiotów i Wrogów, żeby średnio przypakowanym Poszukiwaczom opłacało się tam chodzić. A jeśli wprowadziliby Poszukiwaczy funkcyjnych tak jak w 2 ed. to byłoby tym lepiej. Wylosowałeś Górala i cię z tego powodu cholera bierze? Idziesz do miasta i jak spełnisz odpowiednie warunki, to zostajesz arcymagiem ![smiling face with open mouth :D](./images/smilies/emojione/1f603.svg)
- Artownik
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Wiedźmińskie Kobiety
• Worek Przygód - Posty: 3542
- Rejestracja: sobota 04 sie 2007, 14:01
- Lokalizacja: Słupsk / Gdańsk
- Płeć:
- Wiek: 42
To jest dokładnie to, czego ja bym nie chciał zobaczyć w Mieście.NiegodziwySatyr pisze:Dobrze by było, gdyby Miasto oferowało graczom opcje rozwoju w poczatkowych fazach gry, jako takie "miejsce do podpakowania", gdzie może iść każdy, kto czuje że jego Poszukiwacz jest słabiteńki, a zdrugiej strony nie ma tam na tyle silnych Przedmiotów i Wrogów, żeby średnio przypakowanym Poszukiwaczom opłacało się tam chodzić. A jeśli wprowadziliby Poszukiwaczy funkcyjnych tak jak w 2 ed. to byłoby tym lepiej. Wylosowałeś Górala i cię z tego powodu cholera bierze? Idziesz do miasta i jak spełnisz odpowiednie warunki, to zostajesz arcymagiem![]()
Przemiana w Arcymaga, to najgorsze co mogli wymyślić. W wielu wypadkach sprawdza się to po prostu do wyścigu po Arcymaga.
Natomiast patrząc na rozkład Wrogów w TMiM, to poziom trudności wcale nie jest wysoki. Więc sam nie wiem.
- HunteR
-
- Posty: 3071
- Rejestracja: niedziela 03 lip 2005, 12:55
- Lokalizacja: Kraków
- Płeć:
- Wiek: 35
Ja tam liczę na to że profesje się pojawią, ale żeby były bardziej zbalansowane. Dobre zdolności żeby była motywacja do ich zdobycia, ale 2-3, a nie 15 #-o i trochę bardziej skomplikowane metody zdobywania ich. I tak jak pisałem już wcześniej, z profesjami można by zrobić tak jak alternatywnymi zakończeniami. W mieście pojawiłyby się po raz pierwszy, a potem dochodziłyby kolejne w następnych dodatkach ![winking face :wink:](./images/smilies/emojione/1f609.svg)
W ogóle jak to wyglądało w trzeciej edycji? Były profesje, a jeśli tak to na jakiej zasadzie to działało?
W ogóle jak to wyglądało w trzeciej edycji? Były profesje, a jeśli tak to na jakiej zasadzie to działało?
[tu był obrazek, ale zepsuli forum]
- Rogo
-
- Posty: 6237
- Rejestracja: niedziela 20 kwie 2008, 11:42
- Lokalizacja: Krzyków
- Płeć:
- Wiek: 37
Dlatego ja już nie pamiętam kiedy ostatni raz grałem z profesjamiArtownik pisze:Przemiana w Arcymaga, to najgorsze co mogli wymyślić. W wielu wypadkach sprawdza się to po prostu do wyścigu po Arcymaga.
Mniej więcej tak:HunteR pisze:W ogóle jak to wyglądało w trzeciej edycji? Były profesje, a jeśli tak to na jakiej zasadzie to działało?
http://boardgamegeek.com/image/149112/t ... -adventure
Mniej zdolności i osobna karta (nie wyglądająca jak Poszukiwacz, a zatem rozwiązująca problem czy to jest nowa postać i tracimy stare zdolności czy nie). Jak wygladało tam zdobywanie tych profesji - tego nie wiem, ale zgaduję, że podobnie do 2 edycji
Ja nawet nie mam Talismana.
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
Noo! Mój szacunek do trzeciej edycji właśnie poskoczył kilkakrotnie!Rogo pisze:http://boardgamegeek.com/...ty-of-adventure
Mniej zdolności i osobna karta (nie wyglądająca jak Poszukiwacz, a zatem rozwiązująca problem czy to jest nowa postać i tracimy stare zdolności czy nie).
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
- Krzysiek
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Dodatkowe karty
• Zaklęcia - Posty: 1482
- Rejestracja: wtorek 18 maja 2010, 16:31
- Lokalizacja: Polska
- Płeć:
- Kontakt:
- Valdi
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Handel
• Księżycowy Kamień
• ZP i LK - Posty: 12889
- Rejestracja: poniedziałek 02 maja 2005, 13:07
- Lokalizacja: Trojmiasto
- Płeć:
- Kontakt:
Faktycznie Citi 3ed zawierała chyba najmniej czaszek (tylko 7), ale za to znajduje się na niej szpeczący podpis autora "Games by Jervis Johnson" ogólnie tamta edycja jest brzydka ![smiling face with open mouth :D](./images/smilies/emojione/1f603.svg)
Jesteś autorem dodatku, zamieść go na stronie www.MagiaiMiecz.eu. Skontaktuj się ze mną poprzez mail.
- Draugnimir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• The Gauntlet PL
• The Wildland PL
• Umiejętności - Posty: 2086
- Rejestracja: sobota 21 mar 2009, 14:04
- Lokalizacja: Szczerców (woj. łódzkie)
- Płeć:
- stave
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Projekt Wielka Magia I Miecz - Posty: 3070
- Rejestracja: czwartek 14 gru 2006, 18:33
- Lokalizacja: Łódź
- Płeć:
- Wiek: 46
- Kontakt:
moze i grafy dupne ale gra sie przyjemniej i sa takze emocje :mrgreen:
Stagraf Studio - Łódzki Sklep Figurkowy :: Forum :: Facebook :: Cennik :: Wargamesmat
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski
Wielka Magia i Miecz - Gigantyczny dodatek autorski