Prawdopodobnie tak właśnie trzeba będzie zrobić, na istoty w wewnętrznej krainie nie działają żadne zaklęcia i na LOD'a też moim zdaniem nie powinny.Hellhound pisze:No to jeśli się okaże, że to zaklęcie faktycznie zaburza równowagę to wprowadzasz domową zasadę, że nie działa na LoD i po kłopocie.
Toadify!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
-
-
- Posty: 83
- Rejestracja: sobota 08 lis 2008, 20:44
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
troche bez sensu te zasady. no ale na szczęście nikt nikomu nie zabrania grać po swojemu.Nemomon pisze:Nie miejsce na tego typu pytania, ale nie. Nie możesz rzucić na niego Ocalenia, jako, że te Zaklęcie może być rzucone jedynie na Poszukiwacza, Przyjaciela lub Wroga, a Pan Ciemności jest istotą.budzo pisze:hm czyli czary typu Ocalenie też można na niego rzucać ?
Tak w zgodzie z intuicją i logiką dlaczego na smoka można rzucić Ocalenie a na Osiłka w Gospodzie nie ? Sensu to raczej nie ma...
Karramba!
- Kufir
-
-
Spis dodatków autora:
• #Lista dodatków
• Groźniejsze Podziemia
• Nowe PP
• Zadania Czarownika - Posty: 2174
- Rejestracja: niedziela 18 sty 2004, 22:39
- Lokalizacja: Korona Władzy
- Płeć:
W tym wszystkim jest sens i sprowadza się to do jednego, a mianowicie do Runicznego Miecza.
Wyobraźmy sobie iż Runiczny Miecz kradnie/zabiera punkt życia z każdej pokonanej istoty (Czyli że, Strażnika, Osiłka w Gospodzie itp, jak również z wrogów, czyli przeciwników z kart przygód). W takim wypadku walczymy ze Strażnikiem (zakładam iż pokonujemy go bez trudu, co z resztą nie jest takie trudne) strzegącym przejścia w środkowej krainy, Wygrywamy dostajemy punkt życia, w następnej turze schodzimy do zewnętrznej krainy. W następnej turze ponownie atakujemy strażnika itd.
W takim wypadku bardzo szybko mielibyśmy praktycznie nieograniczoną ilość żetonów Życia.
W tym jak i w innych przypadkach adnotacje w stylu: Istota, wróg ma ZASADNICZE znaczenie i są to zapisy bardzo potrzebne.
Dla przypomnienia:
Wróg – karta (niekoniecznie Przygody) z napisem Wróg.
Istota - każdy przeciwnik z którym przyjdzie się Poszukiwaczowi zmierzyć, poza Poszukiwaczami.
(np. Strażnik, Wilkołak w Wewnętrznej Krainie, Osiłek z Gospody, Duch ze Skał, Smok z Jaskini, Feniks z Zaklęcia itp.).
Wyobraźmy sobie iż Runiczny Miecz kradnie/zabiera punkt życia z każdej pokonanej istoty (Czyli że, Strażnika, Osiłka w Gospodzie itp, jak również z wrogów, czyli przeciwników z kart przygód). W takim wypadku walczymy ze Strażnikiem (zakładam iż pokonujemy go bez trudu, co z resztą nie jest takie trudne) strzegącym przejścia w środkowej krainy, Wygrywamy dostajemy punkt życia, w następnej turze schodzimy do zewnętrznej krainy. W następnej turze ponownie atakujemy strażnika itd.
W takim wypadku bardzo szybko mielibyśmy praktycznie nieograniczoną ilość żetonów Życia.
W tym jak i w innych przypadkach adnotacje w stylu: Istota, wróg ma ZASADNICZE znaczenie i są to zapisy bardzo potrzebne.
Dla przypomnienia:
Wróg – karta (niekoniecznie Przygody) z napisem Wróg.
Istota - każdy przeciwnik z którym przyjdzie się Poszukiwaczowi zmierzyć, poza Poszukiwaczami.
(np. Strażnik, Wilkołak w Wewnętrznej Krainie, Osiłek z Gospody, Duch ze Skał, Smok z Jaskini, Feniks z Zaklęcia itp.).
-
-
- Posty: 25
- Rejestracja: piątek 05 cze 2009, 16:42
- Lokalizacja: hell
- Płeć:
- Wiek: 38
Panowie , jedna mysl mnie na suneła jesli chodzi o zaklecie hydry i zaklecie zropuchowacenia , nie wydaje mi sie żeby można było to zaklecie powielic , gdyż rzuca sie je przed walka na poszukiwacza z która sie walczy , wiec jak mozna było by po mnozyc ten czar na innych graczy, z którymi sie nie walczy bez sensu. tak sie da????
- Mały Nemo
-
A kind, crazy fool and a stubborn kid. - Posty: 23587
- Rejestracja: sobota 04 lis 2006, 14:17
- Lokalizacja: Slumberland
- Płeć:
- Wiek: 17
Hydra:
Dowolne,
właśnie rzucone Zaklęcie wpłynie
też na innych, wybranych przez
ciebie Poszukiwaczy (możesz
także wybrać siebie). Traktuj
powielone Zaklęcia tak, jakby
zostały rzucone osobno na
każdego z Poszukiwaczy, ignorując
ograniczenia wynikające z
Krainy i momentu rzucania.
Hydra powiela Ropuchę.
A Zaklęcie daje to, że wszyscy Poszukiwacze muszą odrzucić wszystkie swe karty na obszary, na których się znajdują.
Dowolne,
właśnie rzucone Zaklęcie wpłynie
też na innych, wybranych przez
ciebie Poszukiwaczy (możesz
także wybrać siebie). Traktuj
powielone Zaklęcia tak, jakby
zostały rzucone osobno na
każdego z Poszukiwaczy, ignorując
ograniczenia wynikające z
Krainy i momentu rzucania.
Hydra powiela Ropuchę.
A Zaklęcie daje to, że wszyscy Poszukiwacze muszą odrzucić wszystkie swe karty na obszary, na których się znajdują.
Name's Little Nemo, I'm the Dream Master!
Little bit of fun is all I'm after!
Little bit of fun is all I'm after!