Dodano po 4 minutach 40 sekundach:
Ja też się nie załapałem
Piromantka widać była tworzona pod krainę ognia więc wpasowała by się w twoją listę, jaszczuroczłek z kolei klimatycznie pasował by do smoków.
Egoistycznie ze swoimi
Faktycznie, ale z drugiej strony po 10 turach siewu i następnych 10 turach zbiorów bedzie gotowa na Korone Wladzy
Dało
Autor mógł to napisać zdecydowanie lepiej, ale myślę iż chodziło mu o to, iż Poszukiwacz otrzymuje dodatkową cechę. Cecha ta określa, ile punktów Życia posiada. Te 4 punkty Życia na karcie Poszukiwacza nie oznaczają punktów Życia per se, a jedynie ile Zaklęć Poszukiwacz może posiadać. Z kolei liczba Zaklęć oznacza, ile Poszukiwacz ma Żyć.meteser pisze: ↑środa 16 maja 2018, 20:37 Dałomoim zdaniem 22 jest paradoksem samo w sobie
.. chyba ze czegos nie rozumiem?
Po pierwsze.. jak to zabić?
Po drugie.. Jesli limit zaklec zależy od życia (4) to może mieć tylko 2 zaklęcia, jednak pierwsza umiejętnosc sugeruje że ma ich aż 4 na początku. Hmm?
Akurat pierwszą umiejetnosc rozumiem.. troche inaczej niz Wy.Bloody Nemo pisze: ↑środa 16 maja 2018, 20:46Autor mógł to napisać zdecydowanie lepiej, ale myślę iż chodziło mu o to, iż Poszukiwacz otrzymuje dodatkową cechę. Cecha ta określa, ile punktów Życia posiada. Te 4 punkty Życia na karcie Poszukiwacza nie oznaczają punktów Życia per se, a jedynie ile Zaklęć Poszukiwacz może posiadać. Z kolei liczba Zaklęć oznacza, ile Poszukiwacz ma Żyć.meteser pisze: ↑środa 16 maja 2018, 20:37 Dałomoim zdaniem 22 jest paradoksem samo w sobie
.. chyba ze czegos nie rozumiem?
Po pierwsze.. jak to zabić?
Po drugie.. Jesli limit zaklec zależy od życia (4) to może mieć tylko 2 zaklęcia, jednak pierwsza umiejętnosc sugeruje że ma ich aż 4 na początku. Hmm?
Niestety, autor chyba sam za bardzo nie wiedział, na co się porywa, i zapomniał na Poszukiwaczu napisać dwóch istotnych rzeczy. Po pierwsze wspomnieć, iż jak Poszukiwacz traci punkt Życia, to jednocześnie traci jedno Zaklęcie. Aczkolwiek to i tak nie jest akie istotne, gdyż wiedźma nie rozpoczyna gry z żadnymi Zaklęciami, a więc jej punkty Życia na początku gry wynoszą 0, a więc wiedźma ginie na samym początku gry.
O, jednak popełniłem błąd/nie doczytałem. Jednak w środkowej zdolności jest napisane, iż jak traci punkty Życia, to odrzuca Zaklęcia. Czyli faktycznie jest tak:meteser pisze: ↑środa 16 maja 2018, 21:00Akurat pierwszą umiejetnosc rozumiem.. troche inaczej niz Wy.Bloody Nemo pisze: ↑środa 16 maja 2018, 20:46Autor mógł to napisać zdecydowanie lepiej, ale myślę iż chodziło mu o to, iż Poszukiwacz otrzymuje dodatkową cechę. Cecha ta określa, ile punktów Życia posiada. Te 4 punkty Życia na karcie Poszukiwacza nie oznaczają punktów Życia per se, a jedynie ile Zaklęć Poszukiwacz może posiadać. Z kolei liczba Zaklęć oznacza, ile Poszukiwacz ma Żyć.meteser pisze: ↑środa 16 maja 2018, 20:37 Dałomoim zdaniem 22 jest paradoksem samo w sobie
.. chyba ze czegos nie rozumiem?
Po pierwsze.. jak to zabić?
Po drugie.. Jesli limit zaklec zależy od życia (4) to może mieć tylko 2 zaklęcia, jednak pierwsza umiejętnosc sugeruje że ma ich aż 4 na początku. Hmm?
Niestety, autor chyba sam za bardzo nie wiedział, na co się porywa, i zapomniał na Poszukiwaczu napisać dwóch istotnych rzeczy. Po pierwsze wspomnieć, iż jak Poszukiwacz traci punkt Życia, to jednocześnie traci jedno Zaklęcie. Aczkolwiek to i tak nie jest akie istotne, gdyż wiedźma nie rozpoczyna gry z żadnymi Zaklęciami, a więc jej punkty Życia na początku gry wynoszą 0, a więc wiedźma ginie na samym początku gry.Czytając w myslach autora.. troche odwrotnie i powinno to brzmieć:
"Aktualna liczba twoich zaklęć jest równa ilości twoich punktów życia" wiec zaczyna z 4 zaklęciami. Ale dalej to sprzecznosc. Bo limit zaklęć różni sie od ilości punktów życia. I nawet jesli nie chodziło o limit tylko o to zeby zamienic ilość życia na zaklęcia to dalej ciężko JĄ zabić bo zdobywa zaklęcie/życie przekraczając rzekę, co może czynić w każdej turze.
Może w kazdej turze losować zaklęcie przekraczając rzekę obok miasta.. chodząc wte i wewte moze być niesmiertelnablazius pisze: ↑środa 16 maja 2018, 21:41 Rzeczywiście Wiedźma nie może zacząć gry ponieważ ma zero Życia. Trzeba jej to Życie dać od początku gry, np. dać 4 Zaklęcia.
I uprościć zapisy.
Posiada tyle Życia, ile ma Zaklęć.
Limit dla posiadanych Zaklęć wyznacza ich aktualna ilość.
Zamiast tracić/odzyskiwać punkty Życia losuj/odrzucaj Zaklęcia.
Zabić jest ją bardzo łatwo. Wystarczy doprowadzić do utraty ostatniego Zaklęcia lub wszystkich Zaklęć.
Najczęściej nie pożyłaby za długo.
A to nie jest w trzecim punkcie napisane? Parafrazując: "Kiedy masz stracić życie zamiast tego strać Zaklęcie".Bloody Nemo pisze: ↑autor (...) zapomniał (
..) wspomnieć, iż jak Poszukiwacz traci punkt Życia, to jednocześnie traci jedno Zaklęcie.
To powinna być nagroda, nie kara1. Jeżeli brałeś udział w konkursie to:
- Jeżeli Twój poszukiwacz zajmie 1-3 miejsce to masz wszystkich 81 poszukiwaczy zgłoszonych za darmo
To chyba miało być coś w guście "Jeśli twój wybór spowodował że umarłeś to [twoje rzeczy przechodzą na nowego poszukiwacza]"
Nowy poszukiwacz który odziedziczył rzeczy Planszówkowego Heretyka otrzyma ten Talizman.
Z tego co widzę w logach to nie mogłeś zagłosować (a już na pewno drugi głos nie został zaliczony):
Kod: Zaznacz cały
Accepted 2018-05-14 21:21 UTC (cenzura) Windows Firefox 59.0 (cenzura) (cenzura)
Denied 2018-05-16 17:39 UTC (cenzura) Windows Firefox 59.0 (cenzura) (cenzura) You cannot vote again in this poll.