Strona 8 z 15

Re: Post-apo MiM

: piątek 07 paź 2016, 21:01
autor: abubu
Teraz dopiero wypatrzyłem bazę wojskową (jak i inne obszary). Nie wiedziałem, że plansza jest dostępna w większej rozdzielczości (http://www.resizer.pl/pliki/30651.jpg)

Obrazek

Re: Post-apo MiM

: piątek 07 paź 2016, 21:09
autor: armisch
chcesz to wrzuce lekko poprawiona w wiekszej roz.

Re: Post-apo MiM

: piątek 07 paź 2016, 21:27
autor: abubu
Pewnie czas na poprawki jeszcze przyjdzie, ale teksty trochę się "zlewają" ze sobą (niemal na siebie nachodzą). Może jakiś inny krój czcionki?
Dodatkowo raczej nie używaj przy opisach wyników rzutów kostek takich zapisów:
"1>Tracisz życie, 2-3> Nic się nie dzieje, 4-5>Cośtam..."
Chodzi tu a znak większości (">"). Na pierwszy rzut oka odczytałem to, że jeżeli wynik większy od 1, tracę życie. Może lepiej dwukropek?

Re: Post-apo MiM

: piątek 07 paź 2016, 22:51
autor: armisch
dobra uwaga , dzięki. pytanie czy czcionka 16 -18 będzie wystarczająca czy mogę dać mniejszą? po wersji próbnej druku dopiero większość rzeczy wyłapię

Obrazek

.

Re: Post-apo MiM

: piątek 07 paź 2016, 23:49
autor: abubu
Oj to zależy w ilu DPI pracujesz ... jeżeli 300dpi to może być za mała. Jeżeli w ekranowej, to według mnie OK.

Mam nadzieję, że się nie "obrazisz", ale w załączniku przesyłam przykład jak mogły by wyglądać opisy obszarów. Użyta czcionka to pixelfont o nazwie "uni 05_53" (zawiera małe i wielkie litery, no i co ważne, polskie znaki). Dodatkowo nazwę obszaru dałem innym kolorem, aby się mniej zlewał z inną treścią. Do czcionki dodałem również obrys, aby w przypadku grafik wchodzących pod opis, tekst nadal był czytelny. Dzięki temu nie trzeba kombinować z nienaturalnym przesuwaniem i rozbijaniem opisów.

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 10:41
autor: armisch
O wiele lepiej. A jak idea schronu?

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 13:02
autor: abubu
Oj chyba zaktualizowałeś plik, bo teraz są widoczne wszystkie obszary w schronie. Przedtem to był "chaos" :P (tylko 3 obszary i bez "ramek").
Co do samego wyglądu, to trochę obszar do obszaru zbyt podobny ... w pewien sposób to i zaleta (bo jest spójnie), ale trochę monotonnie to wygląda.

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 13:19
autor: armisch
zamierzeniem było by wyglądało jak wyświetlacze z kamer security a podobne bo w końcu to jeden ten sam schron

może dodam jakiś lekki szum i czerwoną lampkę rec. z numerem kamery dla klimatu.

Obrazek

pewnie nic lepszego na razie nie wymyślę a chciał bym skończyć całość do końca następnego tygodnia
a poprawek jest jeszcze masa.

i jakoś propozycji na nazwę też nie ma :(

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 13:39
autor: abubu
A masz już nazwy obszarów? Jak tak to by było łatwiej ocenić, czy dana grafika jest ok czy też lepiej zmienić... "Równiny grozy" to bardzo trafiona grafika, natomiast "Kopalnia" to zwykły korytarz, bardzo podobny do "Równiny grozy". Ciekaw jestem jakie tam wyzwanie będzie czekało. Może lepiej jakieś drzwi z kodem/zagadką do rozwiązania, skoro to ścieżka "Mocy". W drugą stronę "Krypta" to bardziej ścieżka "Siły", i tam pasowało by coś do sforsowania.

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 13:46
autor: armisch
"hol" - w prawo "właz" "system obronny" "projekt x" śluza próżniowa" . "hol" w lewo "Terminal windy" "Labolatorium" "Tunel" "śluza próżniowa"

WŁAZ WENTYLACJI - SCIEŻKA SIŁY <ZALEŻNIE JAKĄ MAŻ SIŁE TAKIE WŁAZY OTWIERASZ I PRZECHODZISZ W RÓŻNE MIEJSCA >
TERMINAL WINDY - SCIEŻKA INTEL < OD INTEL ZALEŻY JAK ROZKODUJESZ I GDZIE WINDA CIĘ ZAWIEZIE>

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 14:05
autor: armisch
WAMPIR - TO LABORATORIUM POBIERAJĄCE PRÓBKĘ TKANKĘ -

GRA ZE ŚMIERCIĄ DO HAKOWANIE SYSTEMU OBRONNEGO - OBRAŻENIA GDY NIEUDANE
Obrazek

WILKOŁAK - TO PROJEKT X MUTANT DO POKONANIA

OTCHŁAŃ TO KORYTARZ Z KTÓREGO NADCHODZĄ ROBOTY OBRONNE - ICH ILOŚĆ RZUCASZ KOSCIĄ

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 14:59
autor: Miszon
fajnie to wygląda!

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 15:13
autor: armisch
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 15:24
autor: abubu
Zdecydowanie dodały klimatu "REC" i "CAM 1234". Dużo lepiej tal jest.

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 15:29
autor: armisch
teraz wybrać te najbardziej pasujące - windy szukam :P

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 15:41
autor: abubu

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 15:50
autor: armisch
coś jak to pierwsze ... ale z platforma i panelem kontrolnym może wnętrze windy ?

taki widok tylko w klimacie :D Obrazek

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 15:51
autor: abubu

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 16:15
autor: armisch
Obrazek
może jednak to ?

doszedl plik ?

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 17:52
autor: armisch
Obrazek

po poprawkach

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 18:06
autor: abubu
Plik doszedł ... już zacząłem go obrabiać. Lecę obszar po obszarze, kończę Krainę Zewnętrzną (tylko w między czasie robię stronę na zlecenie, więc nie obiecuję, że będziesz miał dzisiaj gotowe - raczej jutro).
Na jakim programie pracujesz? (dobrze pamiętam, że gimp?)

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 18:15
autor: armisch
photoshopka cs3 extanded .

jeśli będziesz mieć jakieś zamienniki nazw lepsze daj znać. bo karty muszę niektóre pozmieniać bo np na kartach mam ruiny fabryki a na planszy fabrykę.

jak możesz omijaj napisy na grafikach łatwiej będzie robić poprawki planszy.

ja rozpisuje środkową strefę.

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 18:16
autor: Valdi
Nazwa to może poprostu schron?

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 18:18
autor: armisch
coś jak "SCHRON 303" ? albo "AZYL"

Re: Post-apo MiM

: sobota 08 paź 2016, 19:28
autor: abubu
"Azyl" raczej nie (po drodze do centralnego komputera nie ma "sielanki" jak to w azylu bywa). Czyli bardziej "Schron".

Ps. Przypomniał mi się serial "LOST" i ten schron, w którym był sobie komputer i niejaki Desmond (?) klepał tam kod aby wyłączyć odliczanie ... Kto wie, może to był "Czar rozkaz"? :P