Strona 5 z 10
: poniedziałek 23 lut 2009, 20:17
autor: kowal85
Pewnie chcą nieco zmienić styl swoich grafik, z klimatów
baśniowo-fantasy" na bardziej "real-fantasy" jeśli wiecie o co mi chodzi.
Goblinki są spoko, za bardzo przyzwyczaiłem się do artów z mtg

: sobota 07 mar 2009, 22:27
autor: Mały Nemo
Żeby rozruszać temat i rozpocząć spekulacje, zapodam linki do trzech grafik:
Okładka HQ
Tył pudełka HQ
Porównanie Talisman 4th Edition z Talisman 4th Revised Edition
Ze środkowego linka spokojnie można wyczytać obszary, przynajmniej część z nich. Let's talk!
: sobota 07 mar 2009, 23:55
autor: yt1300
plansza Dungeonu wygląda fajnie. podoba mi się, że jest kilka miejsc gdzie wyciągasz 2 lub 3 karty. ciekaw jestem jak będą wyglądały zasady związane ze schodzeniem Reapera na dół.
z 2 drugiego obrazka można nawet domyślić się jednej umiejętności Gypsy - kiedykolwiek wyciągnie sie eventa może gozignorowac, ale dotyka on innych poszukiwaczy.
3. obrazek. dlaczego plansza Dungeonu bardziej pasuje do planszy Black Industries a nie FFG?
: sobota 07 mar 2009, 23:56
autor: kowal85
Napisze to co napisałem na forum galakty, chyba ruch będzie tylko jednokierunkowy
Chciałem zaraz zapytać jak to wyglądało w 2 ed MiMa ?
: niedziela 08 mar 2009, 00:00
autor: Misiek
Plansza na kształt ślimaka. Poruszasz się w jedną stronę, różne zdarzenia mogą cię cofnąć. Na środku planszy znajduje się cel wędrówki. W Labiryncie Magów z MM jest "wyrwa" dzięki której możesz skrócić wędrówkę.
: niedziela 08 mar 2009, 00:01
autor: Mały Nemo
yt1300 pisze:plansza Dungeonu wygląda fajnie. podoba mi się, że jest kilka miejsc gdzie wyciągasz 2 lub 3 karty. ciekaw jestem jak będą wyglądały zasady związane ze schodzeniem Reapera na dół.
Myślę, że albo nie będzie mógł wejść, jak nie może do Wewnętrznej Krainy (pod głupim powodem, iż aktualnie tam już Śmierć się znajduje, więc nie mogą występować dwie Śmierci naraz), co byłoby kiepskim pomysłem, gdyż z Podziemi się można do Korony Władzy dostać (na pudełku jest napisane).
yt1300 pisze:z 2 drugiego obrazka można nawet domyślić się jednej umiejętności Gypsy - kiedykolwiek wyciągnie eventa może go odrzucić albo ją omija, ale dotyka innych poszukiwaczy.
No i rozpoczyna z 1 Czarem.
yt1300 pisze:3. obrazek. dlaczego plansza Dungeonu bardziej pasuje do planszy Black Industries a nie FFG?
Czy ja wiem, niby minimalnie jest równiejszy z 4th Edition, ale nie wydaje mi się, żeby to była jakaś wielka różnica.
: niedziela 08 mar 2009, 00:25
autor: Rogo
A mnie to rozbawiło: Jakiś Zły, naprzeciw niego stoi napakowany gladiator, obok w bojowym szale skacze amazonka, a tu nagle co? Jakaś cyganka wymachuje kartami xD
: niedziela 08 mar 2009, 00:51
autor: Valdi
Nemomon pisze:yt1300 pisze:
3. obrazek. dlaczego plansza Dungeonu bardziej pasuje do planszy Black Industries a nie FFG?
Czy ja wiem, niby minimalnie jest równiejszy z 4th Edition, ale nie wydaje mi się, żeby to była jakaś wielka różnica.
To wynika z tego że w Anglii obowiązują dwie wersje wersja BI z poprawką która ma plansze mniejszą, i wersja FFG która ma plansze troszkę większą. Także dobrze że pokazali że pasuje do obydwu wersji
: niedziela 08 mar 2009, 09:11
autor: Duch17
Rogo pisze:A mnie to rozbawiło: Jakiś Zły, naprzeciw niego stoi napakowany gladiator, obok w bojowym szale skacze amazonka, a tu nagle co? Jakaś cyganka wymachuje kartami xD
a Widzisz Rogo bo ta Cyganka to Córa Gambita te karty na pewno naładowane są energią jak rzuci w tego nie miłego pana taką kartą to rozleci się koleś
ja jak zwykle ponarzekam nie podoba mi sie wykonanie figurki gladiatora czemu ma tarczę wrośniętą w ciało ;/ Na pewno trudniej było by go pomalować jak by była przestrzeń pomiędzy ciałem a tarczą ale o niebo lepiej by to wyglądało ;/
: niedziela 08 mar 2009, 12:54
autor: Hellhound
Duch17 pisze:ja jak zwykle ponarzekam nie podoba mi sie wykonanie figurki gladiatora
To jeszcze nic w porównaniu z twarzą Cyganki. Masakra. Na pewno nie postawiłbym jej piwa w Gospodzie!
: niedziela 08 mar 2009, 19:24
autor: Mały Nemo
Taka mnie głupia myśl naszła, mianowicie tylko karty Przygód, Poszukiwaczy oraz Zaklęć będą miały symbol edycji, inne karty jak Dungeon już nie.
: poniedziałek 09 mar 2009, 10:03
autor: Nemezis85
Nie wiecie jak będzie wyglądać sprawa z poruszaniem?
O 1 pole?
Czy może kością K4? albo K6?
: poniedziałek 09 mar 2009, 10:58
autor: Mały Nemo
D4 na pewno nie, bo nie dają tej kości. Najprędzej będzie to D6. 1 pole na turę zdecydowanie wykluczam, gdyż nikomu nie chciało by się wejść, poświęcić około 30 tur i wyjść.
: poniedziałek 09 mar 2009, 11:43
autor: Bludgeon
Nemezis85 pisze:Nie wiecie jak będzie wyglądać sprawa z poruszaniem?
O 1 pole?
Czy może kością K4? albo K6?
Pewnie jak w poprzedniej wersji, rzucasz kostką, ruszasz się tyle pól w stronę Skarbca. Jeśli w poprzedniej turze przegrałeś walkę to zamiast tego wykonujesz ruch w stronę wejścia.
: poniedziałek 09 mar 2009, 13:38
autor: Nemezis85
Pewnie macie rację z tym K6.
Jest bodajże 29 pól. To nie jest mało. Przy K6 średnio przejście zajęło by nam z 10 tur. Ale skoro mówicie że przegrana = cofnięcie do tyłu to może być ciekawie
Macie jakieś pomysły co do tych kart skarbu? Być może będą to jakieś potężne przedmioty. Np za zabicie tego bossa w podziemiach dostanie się jedną taką kartę
A te karty przygody? jest 10 nowych, ciekawe czy wszystkie z nich to będą karty przejścia do podziemi. Jak tak to przejście do podziemi będzie średnio co 20 kartę.
Jak Cyganka będzie miała taką zdolność to zapowiada się ciekawie!

Pamięta ktoś z was może jaką miała zdolność w MiMie?
: poniedziałek 09 mar 2009, 14:12
autor: Mały Nemo
Nemezis85 pisze:Macie jakieś pomysły co do tych kart skarbu? Być może będą to jakieś potężne przedmioty. Np za zabicie tego bossa w podziemiach dostanie się jedną taką kartę

Karty Skarbów prawie na pewno będą kartami Alternatywnych Zakończeń Gry, raczej wątpię, by były to jakieś magiczne Przedmioty, zwłaszcza, że Skarbiec (lub obszar adekwatny do dawnego Skarbca) przenosi od razu na Koronę Władzy. Najprawdopodobniej będziemy mieli do czynienia z czymś podobnym do Labiryntu Magów oraz obszaru Komnaty Magów. Sam osobiście mam mieszane uczucia, czy bym chciał zobaczyć jakieś Magiczne Przedmioty (Uber Version) w Podziemiach. Z jednej strony mogło by to być ciekawe, ale z drugiej strony ja nie chcę wiedzieć, co wedle FFG jest potężnym przedmiotem. Wystarczy, że WotC oraz Tragic nie mają w tym poczucia. Możliwym by było, że byśmy dostali jakiś crap, pokroju Bane Sword: +5 do Walki ze Spirits. Z jednej strony to ciekawy przedmiot, bo daje dużego boosta, ale z drugiej strony, to wszystkie Spirits są tak cienkie w swym parametrze, że i bez tego
patyka są łatwe do pokonania.
Nemezis85 pisze:A te karty przygody? jest 10 nowych, ciekawe czy wszystkie z nich to będą karty przejścia do podziemi. Jak tak to przejście do podziemi będzie średnio co 20 kartę.
Raczej nie, osobiście wątpię. Oryginalne Podziemia z Talisman 2nd Edition dodawały jedynie 4 karty do kart Przygód - karty Wejścia do Podziemi. Przyjmując fakt, że teraz jest o dwa nieba łatwiej dostać się do Podziemi, niźli w drugiej edycji, to wątpię, by jeszcze jakoś bardziej nas wspomagali z tym. Myślę, że może z jedna, max dwie jakieś takie będą, acz reszta będzie randomowa. Zresztą, Reaper dawał 90 kart Przygód, a ani jedna nie miała związku z Reaperem. Teraz pewnie też tak będzie.
Nemezis85 pisze:Jak Cyganka będzie miała taką zdolność to zapowiada się ciekawie!

Pamięta ktoś z was może jaką miała zdolność w MiMie?
Gipsy pisze:Gipsy Cyganka
2 strength, 4 craft, start in the Forest, good alignment.
Ability 1: You begin the game with 1 spell.
Ability 2: Your power of foretelling means that if you draw an event from the adventure deck you may choose to be unaffected by it.
Ability 3: When another character places a spell onto the discard pile, you may if your craft allows, pick it up and keep it for yourself.
: środa 18 mar 2009, 01:32
autor: Mały Nemo
Jon na FFG zapodał linka do artykułu na temat Dungeon:
http://www.gametrademagazine.com/public ... 80263&ssd=
Oprócz steku bzdetów, można wyłowić ciekawą informację, o ile ona jest prawdziwa:
Also included are new Adventure and Spell cards, and the brand-new Treasure cards, representing the powerful items that only the bravest and mightiest adventurers will collect after defeating the Lord of Darkness! oraz:
The Goblin King and his thieving minions also lurk in the subterranean maze, filling the dark lord’s treasure room with untold wealth and powerful artifacts. And everywhere tread the evil one’s iron golems, destroying all who cross their path.
Ciekawe, czy szykuje się jakiś wyścig przeciwko Królowi Goblinów...
: środa 18 mar 2009, 20:34
autor: yt1300
Nemomon pisze:Treasure cards, representing the powerful items that only the bravest and mightiest adventurers will collect after defeating the Lord of Darkness!
bardzo fajnie!
a z zupełnie innej beczki. zastanawiałem się na zamówieniem w preorderze z ffg jak się pojawi i i naszła mnie taka myśl: czy ktoś wie lub ma jakieś konkretnie uzasadnione przypuszczenia ile będzie kosztować the dungeon? i follow-up: czy wysyłają, i ile ewentualnie kosztuje wysyłka do polski ze sklepu ffg?
: czwartek 19 mar 2009, 00:52
autor: Bludgeon
Mówiłem

: czwartek 19 mar 2009, 01:50
autor: Ajwer
no no no to wiosenne ptaszki przyniosły interesujące nowiny:) widzę,że kroi się niezły dodatek z tych Podziemi.
Nowe nieoficjalne informacje na temat kolejnego dodatku
: czwartek 19 mar 2009, 12:12
autor: 8janek8
Ponownie ten sam użytkownik, który dał początek informacjom na temat Podziemi, napisał coś takiego:
"Alternate endings are on the way again, soon."
(Alternatywne zakończenia znowu się ukażą, niebawem.)
Czyżby kolejny, nieznany jeszcze dodatek maiłby zawierać ten element gry...
: czwartek 19 mar 2009, 17:34
autor: Rogo
Byle by nie przycięli i nie wydali kolejnego niedużego a niezbyt taniego dodatku

: piątek 20 mar 2009, 19:14
autor: Mały Nemo
Niby w końcu doczekaliśmy się jakiegoś artykułu, którego lepiej, by WoGóle nie było, na temat Dungeon na stronie FFG, ale osobiście nic ciekawego w nim nie ma, może prócz tego, że jak w podstawce byli crapowate przeciwnicy, to w Dungeon wracają. A przynajmniej takie można odnieść wrażenie po Umbra Spider. Jedyna nowość jest taka, że wychodzi na to, iż wejść do Podziemi będzie można na tej samej zasadzie jak do Środkowej Krainy - wystarczy, że przechodzimy przez Ruiny, nie musimy na nich się zatrzymać.
http://new.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=472
: sobota 28 mar 2009, 12:25
autor: Mały Nemo
http://new.fantasyflightgames.com/edge_ ... p?eidn=483
Kolejne wieści na temat Dungeon. Nie wiem, może to ja chcę manny z nieba, ale to jest kolejny crapowaty artykuł, który figę nam daje zamiast informacji :? Jedyna ciekawostka jest taka, że najprawdopodobniej najsilniejsze przeciwnicy swój parametr Mocy czy Siły będą mieli 8. To byle Demon w podstawce ma 10. Że pominę fakt, że nie stać ich na nowe karty, tylko reprintami nas raczą (vide Lesser Demon) >_>. Mogli przynajmniej mu inną grafikę dać... <_<
Nic, koniec użalania się nad Dungeonem....
: sobota 28 mar 2009, 13:43
autor: Hellhound
No cóż, ja jestem jednak dobrej myśli. Podziemia z 2 ed. były dość bezmyślne, gnało się przed siebie, kart było mało, obszary dość nieciekawe, teraz przynajmniej będzie jakiś klimat, boss na końcu, karty skarbów, więcej kart, więcej obszarów, coś tam jednak się zmieni na lepsze.